Ik kan me moeilijk voorstellen dat dit allemaal terroristen zijn.quote:
En nu weer wachten op een harde vergelding vanuit Isral. Genot.quote:Op dinsdag 24 september 2024 00:00 schreef Triggershott het volgende:
Aanvallen van Hezbollah eerder vandaag op de Westelijke Jordaanoever zou op joodse kolonisten zijn geweest volgens Hadi Nasrallah, terwijl het hier werd gebracht als een Hezbollah-aanval op Arabieren
[ x ]
Neuh, het is ~20 over de grens. Dat vinden ze zelf snel genoeg uit.quote:Op dinsdag 24 september 2024 00:38 schreef Watashiwa het volgende:
Hoe weten de Israeliers zoveel waar ze moeten bombarderen? Is dit allemaal ook +CIA werk?
Trollquote:Op maandag 23 september 2024 22:08 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Letterlijk 1 reactie boven je zie je Libanese burgers vluchten voor het terreurstaatje Isral.
Mooier kunnen we het niet maken. Hezbollah valt nu eenmaal voornamelijk militaire doelwitten aan.
In 2006 zag ik dat ze een treinstation in Haifa ofzo gingen bestoken met meerdere burgerdoden, toen riep ik niet dat ze zich alleen beperken tot militaire doelwitten. Maar nu roept Nasrallah het zelf en zo te zien valt Isral ook voornamelijk Hezbollah aan terwijl ze de Libanese burgers oproepen om te vertrekken.
20 wat? Graden Celsius? Aardbeien?quote:Op dinsdag 24 september 2024 00:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Neuh, het is ~20 over de grens. Dat vinden ze zelf snel genoeg uit.
Veel Libanezen zijn helemaal klaar met die hezbolla gastjes en hebben lijntjes met het Isralische inlichtingen netwerk.quote:Op dinsdag 24 september 2024 00:38 schreef Watashiwa het volgende:
Hoe weten de Israeliers zoveel waar ze moeten bombarderen? Is dit allemaal ook +CIA werk?
Kilometerquote:Op dinsdag 24 september 2024 02:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
20 wat? Graden Celsius? Aardbeien?
Dat Hezbollah civiele objecten gebruikt voor de opslag van wapens en munitie wordt ook bewezen uit een andere bron dan het IDF zelf. Uit een videostream van Reuters die Steve Lookner gebruikt blijkt het ook.quote:Op maandag 23 september 2024 23:26 schreef Perrin het volgende:
Die secundaire explosies en raketten zijn nogal gevaarlijk.
[ x ][ x ]
[ x ]
Hezbollah mag wel tig raketten op Isral afvuren maar o wee als Isral iets terugdoet.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:10 schreef Bugno3 het volgende:
Dus dit wordt ook voor dit conflict de tendens: "ja ze gaan ons aanvallen vanuit burgerlocaties, dus zijn wij gerechtigd de boel gelijkvloers te bombarderen, want zelfverdediging".
Ik hoop dat vanuit de VN (wederom) zware afkeuring volgt van deze provacatieve acties binnen een soevereine staat.
Dat klopt ook.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:10 schreef Bugno3 het volgende:
Dus dit wordt ook voor dit conflict de tendens: "ja ze gaan ons aanvallen vanuit burgerlocaties, dus zijn wij gerechtigd de boel gelijkvloers te bombarderen, want zelfverdediging
Libanon, een soevereine staat, in je stoutste dromen misschienquote:Op dinsdag 24 september 2024 08:10 schreef Bugno3 het volgende:
Ik hoop dat vanuit de VN (wederom) zware afkeuring volgt van deze provacatieve acties binnen een soevereine staat.
Links heeft zijn ziel verkocht voor de immigranten stemmen..quote:Op dinsdag 24 september 2024 02:03 schreef Triggershott het volgende:
Mass killing in Lebanon by Netanyahu's invading army. The toll is getting worse by the hour. Full support for the national resistance of the Lebanese.
[ x ]
Hardop gelachen, wie gelooft dat nouquote:Op dinsdag 24 september 2024 08:28 schreef Aether het volgende:
Iran wants peace, Israel wants war - Pezeshkian at UN
https://www.iranintl.com/en/202409239982
Dan moet je iets beter je best doen.quote:Op maandag 23 september 2024 23:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen dat dit allemaal terroristen zijn.
Netanyanu is onderweg naar de VS voor besprekingen met de VN.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:10 schreef Bugno3 het volgende:
Dus dit wordt ook voor dit conflict de tendens: "ja ze gaan ons aanvallen vanuit burgerlocaties, dus zijn wij gerechtigd de boel gelijkvloers te bombarderen, want zelfverdediging".
Isral staat al 80 jaar alleen in die regio, ze redden zichzelf prima.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Netanyanu is onderweg naar de VS voor besprekingen met de VN.
Verder las ik gisteren op BNR nieuwsradio dat een of andere deskundige zei dat Isral ook probeert meer doden onder burgers te laten vallen in de hoop dat de burgers in Libanon zich dan tegen hezbollah keren. Isral kan zich niet wederom verschuilen achter: ja, maar ze verschuilen zich tussen burgers, hebben munitie opgeslagen tussen burgers enz. Ik zal de link eens opzoeken.
Ik vermoed trouwens dat een grote oorlog in de regio Isral op de lange termijn nog zwaar komt te staan. Ze zullen gesoleerd raken en bondgenoten zullen zich van ze gaan afkeren.
Dat, plus dat de beste en relatief goedkope wapens uit Israel komen. Ook vanuit de EU wil men meer israelische wapens aanschaffen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Isral staat al 80 jaar alleen in die regio, ze redden zichzelf prima.
quote:Israeli Defense Industry Sees Surge in European Demand
European countries are increasingly purchasing Israeli defense technology due to regional security concerns
In the past few years, there has been a notable surge in global interest, orders, and sales within the Israeli defense industry. These have mainly been driven by changes in the European security landscape rather than conflicts in the Middle East. Israel's three primary players, Rafael, Elbit Systems and Israel Aerospace Industries (IAI), say they have witnessed significant growth as European countries are increasingly looking to invest in reliable weapons and technologies to adapt to the evolving security environment.
The company's CEO Boaz Levy also highlighted the "increase as in demand all over the world for our systems" following the "impressive performance of IAI's systems in the face of unprecedented threats, attacks from Iran and its proxies.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En Iran weer voor de 1773842e keer waarschuwen dat dit nu toch echt uit de hand kan lopen
Nederland kocht de Isralische evenknie van Himars, voor de helft van de prijs terwijl er meer raketten mee kunnen. Duitsland, Spanje, Denemarken zijn al gevolgd en Noorwegen heeft een aanbod in overweging.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:32 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat, plus dat de beste en relatief goedkope wapens uit Israel komen. Ook vanuit de EU wil men meer israelische wapens aanschaffen.
[..]
Das ook niet gek als je ieder jaar miljarden aan subsidies binnenkrijgt vanuit de VSquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:32 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat, plus dat de beste en relatief goedkope wapens uit Israel komen. Ook vanuit de EU wil men meer israelische wapens aanschaffen.
[..]
De continu dreiging speelt vermoedelijk ook een grote rol. ZK is eveneens een wapenfabrikant van formaat geworden. Oekrane zou een gelijkaardige toekomst tegemoet kunnen gaan.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
Das ook niet gek als je ieder jaar miljarden aan subsidies binnenkrijgt vanuit de VS
Ach, ze hebben het land decennia bezet.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:27 schreef sp3c het volgende:
De Assads hebben sowieso geen hele lekkere relatie met Libanon
onder anderenquote:Op dinsdag 24 september 2024 10:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ach, ze hebben het land decennia bezet.
Ik heb me eens laten vertellen dat het qua geld (cash, duiten, bankrekening etc) wel meevalt. Het geld dat de VS investeert in Isral, wordt voornamelijk geoormerkt voor wapens en munitie die in de VS worden ontwikkeld en geproduceerd. In "ruil" daarvoor worden Isralische ervaringen en vernieuwingen gedeeld met de VS. Win-win, dus.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
Das ook niet gek als je ieder jaar miljarden aan subsidies binnenkrijgt vanuit de VS
quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Even nog een paar weken millenia doorgaan.
Kortom: Paniek in Teheran. Hezbollah wordt gesloopt waar ze bijstaan.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:28 schreef Aether het volgende:
Iran wants peace, Israel wants war - Pezeshkian at UN
https://www.iranintl.com/en/202409239982
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |