Ik zou sowieso de eerste week doen, en als je niet te moe bent geworden kun je altijd de tweede week ff er bij doen. 😂quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:42 schreef mignonne het volgende:
De Speld heeft een puik voorbereidingsschema gemaakt voor de marathon!![]()
Precies 2 weken voor Eindhoven. Ik denk dat ik dit maar ga doen. Moet lukken zo![]()
[ afbeelding ]
https://speld.nl/2024/09/(...)ort-trainingsschema/
De eerste 10km volgens mij wel over hetzelfde parcours:)quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Leuk!
Ik ga aanmoedigen bij de hele. Maar ik gok dat de halve ook gedeeltelijk over dat parcours gaat? Ben van plan in elk geval wat leuke bordjes te maken.
Ik loop zelf de 1/4
Welke was dat dan?quote:Op zondag 29 september 2024 07:34 schreef YUR het volgende:
Gisteren liep ik een trailevenementje waarbij ik tijdens de “race” op 3 terrassen wat heb gegeten (vlaai, want Zuid Limburg) en wat heb gedronken.
Gewoon een dagje buiten spelen met gelijkgestemden 😍😍
Ik zou niet weten waarom je het een terror sportschool vindt?quote:Op zondag 29 september 2024 09:41 schreef Quoi het volgende:
Ik ga nu ca 4 maanden naar zo'n terror sportschool en ga me woensdag aansluiten bij een start2run clubje (again).
Dat MOET goed gaan komen, niet?
Trainen voor The Nationals vind ik best terreur. Zeg ik met sarcastische ondertoon.quote:Op zondag 29 september 2024 09:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je het een terror sportschool vindt?
Wees dankbaar dat je kan sporten en geniet ervan
Dit was Run the Pubs van Love it, Trail it. Een route van 22 of 45km met een aantal mogelijkheden om ergens op een terras te gaan hangen.quote:Op zondag 29 september 2024 09:39 schreef Quoi het volgende:
[..]
Welke was dat dan?
Klinkt geweldig. Geen stuiterende vlaai in uwer buik tijdens het rennen?
Twijfel ik niet aanquote:Op zondag 29 september 2024 09:41 schreef Quoi het volgende:
Ik ga nu ca 4 maanden naar zo'n terror sportschool en ga me woensdag aansluiten bij een start2run clubje (again).
Dit is toch eigenlijk het "Happen en trappen"-concept voor gevorderden?quote:Op zondag 29 september 2024 07:34 schreef YUR het volgende:
Gisteren liep ik een trailevenementje waarbij ik tijdens de “race” op 3 terrassen wat heb gegeten (vlaai, want Zuid Limburg) en wat heb gedronken.
Gewoon een dagje buiten spelen met gelijkgestemden 😍😍
Ja, dat MOET en GAAT goedkomen. Over een tijdje word jij gewoon weer naar de finish van een halve gehaasd door een oud mannetje met welvarende buik en baard.quote:Op zondag 29 september 2024 09:41 schreef Quoi het volgende:
Zo zou je het kunnen zienquote:Op zondag 29 september 2024 18:26 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dit is toch eigenlijk het "Happen en trappen"-concept voor gevorderden?
[..]
Het komt ook goed, starten is de grootste drempel. Jij gaat dit doen en het gaat je lukken, punt!quote:Op zondag 29 september 2024 09:41 schreef Quoi het volgende:
Mooie tijd!quote:Op zondag 29 september 2024 19:00 schreef En1gma het volgende:
Heerlijk weer om te lopen vandaag, de Tilburg Ten Miles ging super! Lekker vlak gelopen met uiteindelijk nog een lekker eindsprintje en negatieve split gefinished in 1:15.
Voor de extra functies en dan via ING dezelfde prijs gaat het dan toch de 965 worden. Leuk nieuw speeltje maar bestellen dusquote:Op zondag 29 september 2024 13:21 schreef valleilijn het volgende:
Belangrijkste verschil is dat de 965 een hoop extra kaart/navigatiefuncties heeft en langere batterijduur. Gevolg daarvan is dat de horlogekast ook ietsje groter is, en het horloge weegt iets meer.
https://www.tomsguide.com(...)armin-forerunner-965 voor een uitgebreide vergelijking.
Ik heb de 265. Hier ga je veel plezier mee hebben.quote:Op zondag 29 september 2024 19:26 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Voor de extra functies en dan via ING dezelfde prijs gaat het dan toch de 965 worden. Leuk nieuw speeltje maar bestellen dus
Ik zit atm op 1.861km dit jaar en 252km deze maand.quote:Op zondag 29 september 2024 19:31 schreef Nober het volgende:
Door aan een halve marathon in het midden van de maand mee te doen heb ik voornamelijk korte loopjes gedaan (taperen en herstellen) deze maand. Ik kwam uit op 146km en 1.545km in totaal dit jaar.
Zeker lekker weer vandaag. Gisteren 10km gelopen deels in de stromende regen (in kort/kort dus niet echt n succes), toch maar eens kijken voor een jasje. Iemand tips?quote:Op zondag 29 september 2024 09:48 schreef PippenScottie het volgende:
Heeeerlijk weer buiten. Rondje gelopen om tempo en knieën te testen. Ging prima.
Volgende week wil ik een 10k in 52 minuten lopen. Dat is 5.12 per km. Ik heb 6km gelopen in een tempo dat ik denk tien kilometer vol te kunnen houden. Dat bleek 5.07 te zijn, dus ik heb vertrouwen in volgende week. Ook geen last van mijn knie.
Ik kwam er achter dat er zondag twee Singellopen zijn. In Breda en Utrecht. Dat moet wel eens fout zijn gegaan.
15 graden en een klam nat jasje is echt nog minder 'n succes.quote:Op zondag 29 september 2024 22:06 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Zeker lekker weer vandaag. Gisteren 10km gelopen deels in de stromende regen (in kort/kort dus niet echt n succes), toch maar eens kijken voor een jasje. Iemand tips?
Vandaag 28km gelopen, was echt een heerlijke temperatuur om te lopen! Zo'n 15 graden dus met de zon erbij perfecte omstandigheden.
Daar is ie ook voor bedoeldquote:Op zondag 29 september 2024 22:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
15 graden en een klam nat jasje is echt nog minder 'n succes.
Jasjes draag ik zelf eigenlijk alleen als het koud waait. Of echt steenkoud is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |