Daar kom ik niet dus ik was mijn handen in onschuld.quote:Op zondag 22 september 2024 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga jij ook al beginnen met die VBL act?
quote:Op zondag 22 september 2024 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga jij ook al beginnen met die VBL act?
En 28 seconden!quote:
Zo simpel kom je er niet van afquote:Op zondag 22 september 2024 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar kom ik niet dus ik was mijn handen in onschuld.
Oh jawel hoorquote:
quote:Op zondag 22 september 2024 13:31 schreef bedachtzaam het volgende:
Maar begrijp ik nu dat regen onderweg is?
Ja, er hangt wel wat boven Belgiëquote:Op zondag 22 september 2024 13:31 schreef bedachtzaam het volgende:
Maar begrijp ik nu dat regen onderweg is?
Oh, geen last van.quote:Op zondag 22 september 2024 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, er hangt wel wat boven België
Ik zit altijd binnenquote:Op zondag 22 september 2024 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog niet. Ik raad aan om binnen te kijken.
Is toch altijd het gevalquote:Op zondag 22 september 2024 13:36 schreef bedachtzaam het volgende:
Hmmm meende zoiets net te horen maar elders lees ik inderdaad dat de verwachting is dat het droog gaat blijven.
Precies op tijdquote:
Ik hoop op een mooie race waarbij niet gehoopt hoeft te worden op incidentenquote:Op zondag 22 september 2024 13:39 schreef VEM2012 het volgende:
Hopelijk kan Max hem meteen bij de start ernaast zetten. Als je er dan samen af gaat is het ook helemaal ok.
Hoi jijquote:
ik zie dan toch liever dat ham en nor in de clinch liggenquote:Op zondag 22 september 2024 13:39 schreef VEM2012 het volgende:
Hopelijk kan Max hem meteen bij de start ernaast zetten. Als je er dan samen af gaat is het ook helemaal ok.
Ik denk dat Hamilton Norris gaat helpen. Britten onder elkaar en zo.quote:Op zondag 22 september 2024 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie dan toch liever dat ham en nor in de clinch liggen
en Max gewoon weg rijdt
Gezien Norris zijn start trackrecord lijkt mij dat de meest logische optie.quote:Op zondag 22 september 2024 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Max gewoon weg rijdt
He braked too earlyquote:Op zondag 22 september 2024 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gezien Norris zijn start trackrecord lijkt mij dat de meest logische optie.
mwahhh Lando heeft wat lullige opmerkingen gemaaktquote:Op zondag 22 september 2024 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat Hamilton Norris gaat helpen. Britten onder elkaar en zo.
Ja, alleen acht ik die kans een stuk kleiner…quote:Op zondag 22 september 2024 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Max gewoon weg rijdt
Voor de verandering was het een keer een waardige uitvoering van een volkslied.quote:Op zondag 22 september 2024 13:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Uiteraard, al dat gelul vooraf en die act met dat volkslied hoef ik echt niet te zien.
quote:Op zondag 22 september 2024 13:45 schreef Eagles89 het volgende:
Pfff Will Buxton zn gridwalk was weer ouderwets goed bij F1 TV, ben zojuist even klaargekomenbeste moment van het hele F1 weekend
Lekker maatquote:Op zondag 22 september 2024 13:45 schreef Eagles89 het volgende:
Pfff Will Buxton zn gridwalk was weer ouderwets goed bij F1 TV, ben zojuist even klaargekomenbeste moment van het hele F1 weekend
Hij start op de vuile kant. En volgens hemzelf is het érg vuil en dus nadelig.quote:Op zondag 22 september 2024 13:39 schreef VEM2012 het volgende:
Het is een ongeschreven regel dat Norris niet op P1 blijft vanaf pole, dus het moet.quote:Op zondag 22 september 2024 13:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij start op de vuile kant. En volgens hemzelf is het érg vuil en dus nadelig.
quote:Op zondag 22 september 2024 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een ongeschreven regel dat Norris niet op P1 blijft vanaf pole, dus het moet.
Dat lijkt niet iedereen te begrijpenquote:Op zondag 22 september 2024 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een ongeschreven regel dat Norris niet op P1 blijft vanaf pole, dus het moet.
quote:Op zondag 22 september 2024 13:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"We miss the Dutch Anthem"
Dat heb ik nou nog nooit iemand horen zeggen over het Wilhelmus.
Als ik jou was, zou ik ervoor zorgen dat ik straks iets minder ver achter loopquote:Op zondag 22 september 2024 13:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hamilton helpt enkel Lewisquote:Op zondag 22 september 2024 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Neem je paspoort wel meequote:
quote:Op zondag 22 september 2024 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat lijkt niet iedereen te begrijpen
quote:Op zondag 22 september 2024 13:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hamilton kan het ook doen he?![]()
Oh dan ik ook.quote:
Hopelijk.quote:Op zondag 22 september 2024 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lewis tikt Norris eruit.quote:
Neh. Die heeft al z'n Singapore geluk al opgebruikt in 2017.quote:Op zondag 22 september 2024 13:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hamilton kan het ook doen he?![]()
Kom maar op met het draaiorgelquote:Op zondag 22 september 2024 13:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Uitzondering, regelquote:Op zondag 22 september 2024 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang dat het die verkrachtte versie wordt die we in de F2 al gehoord hebbenquote:Op zondag 22 september 2024 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kom maar op met het draaiorgel
Die kwam ik gisteren tegen in Grunn.quote:Op zondag 22 september 2024 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kom maar op met het draaiorgel
Perez.quote:Op zondag 22 september 2024 13:52 schreef greysbones het volgende:
wie gaat Magnussen eraf rijden vandaag?
Ik ga voor F1 ongecensureerde versiequote:
Jij was zomaar in mijn stadje?quote:Op zondag 22 september 2024 13:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die kwam ik gisteren tegen in Grunn.
Kan dat via de browser?quote:Op zondag 22 september 2024 13:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Alleen nog Grand prix radio nog syncen
Daarom was ik gisteren niet hierquote:Op zondag 22 september 2024 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij was zomaar in mijn stadje?
F1 Kutkids?quote:Op zondag 22 september 2024 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga voor F1 ongecensureerde versie
F1 paul stoddart versionquote:
ik ook niet, maar dat kwam omdat ik de andere kant op gegaan wasquote:Op zondag 22 september 2024 13:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom was ik gisteren niet hier
! van die stemmen op JA is van CC.quote:
Ik neem alles terug wat ik net zei over je.quote:Op zondag 22 september 2024 13:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik zet de commentaar track van Viaplay op deze zondag.
We hadden elkaar kunnen tegenkomenquote:Op zondag 22 september 2024 13:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat kwam omdat ik de andere kant op gegaan was
Heeft een Ferrari clown een Mercedes shirtje gekregen ofzo?quote:Op zondag 22 september 2024 13:58 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton op softs, de rest van de top 10 op medium. Die gaat dus voor P1 bij de start.
Misschien zijn we dat wel. Was met de treinquote:Op zondag 22 september 2024 13:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hadden elkaar kunnen tegenkomen
Gedurfd.quote:
Exit!quote:
Max zal agressief zijn. Norris poepstart. Dat wordt Russel winst.quote:Op zondag 22 september 2024 13:58 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton op softs, de rest van de top 10 op medium. Die gaat dus voor P1 bij de start.
Goed zoquote:Op zondag 22 september 2024 14:00 schreef Nattekat het volgende:
Mag niet fatshamen mag niet fatshamen mag niet fatshamen
Fat lives matter.quote:Op zondag 22 september 2024 14:00 schreef Nattekat het volgende:
me 2quote:Op zondag 22 september 2024 13:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien zijn we dat wel. Was met de trein
Lando heeft de poepstart uitgevonden.quote:Op zondag 22 september 2024 14:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kort stukje naar bocht 1, dat moet Lando wel lukken toch.
Kan hij niet, ja dan raakt hij hem ook directquote:Op zondag 22 september 2024 14:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou wat zijn als Lewis meteen Max pakt
Ik schrik hiervan.quote:Op zondag 22 september 2024 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik neem alles terug wat ik net zei over je.
De run naar de eerste bocht is kortquote:Op zondag 22 september 2024 14:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan hij niet, ja dan raakt hij hem ook direct
Dan weten we gelijk van wie de drol op baan is.quote:Op zondag 22 september 2024 14:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lando heeft de poepstart uitgevonden.
Tuurlijk mag dat wel.quote:Op zondag 22 september 2024 14:00 schreef Nattekat het volgende:
Op z'n achterwiel?quote:Op zondag 22 september 2024 14:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou wat zijn als Lewis meteen Max pakt
Dat is mijn angst.quote:Op zondag 22 september 2024 14:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen hoe het voor mij was om die reactie te lezen.quote:
Dat krijg je ervan als je fan bent van mooiboy George.quote:Op zondag 22 september 2024 14:01 schreef Nattekat het volgende:
CC is een beetje seksueel deze middag
Moet die even niet Norris raken.quote:Op zondag 22 september 2024 14:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Max ook wel vaak in 2021. Daarna is die motor verbeterdquote:Op zondag 22 september 2024 14:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lando heeft de poepstart uitgevonden.
quote:Op zondag 22 september 2024 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok.
Zit een walvis op de tribune.
Dan racen we nog niet eens in Muricaquote:Op zondag 22 september 2024 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok.
Zit een walvis op de tribune.
🤞🤞quote:Op zondag 22 september 2024 14:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Horrorscenario: botsing Norris en Verstappen en Norris kan wel door.
2020 was dat meer. 2021 had Max in de regel topstarts.quote:Op zondag 22 september 2024 14:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Max ook wel vaak in 2021. Daarna is die motor verbeterd
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op zondag 22 september 2024 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou mensen, heel veel plezier
Stukje dagjesvolk.quote:Op zondag 22 september 2024 14:03 schreef Nattekat het volgende:
Lekker door je telefoon de start kijken
Jij ookquote:Op zondag 22 september 2024 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou mensen, heel veel plezier
Alles voor de likesquote:Op zondag 22 september 2024 14:03 schreef Nattekat het volgende:
Lekker door je telefoon de start kijken
Treintjequote:
quote:
Da's met de ij van lijden, toepasselijk wel.quote:
Daar is dat medium size.quote:Op zondag 22 september 2024 14:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan racen we nog niet eens in Murica
Ook dat gaat geen verschil maken.quote:Op zondag 22 september 2024 14:07 schreef Mothzor het volgende:
Nu wachten tot de stops of een safety car…
Kutbaan
WRC -> F1quote:Op zondag 22 september 2024 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
George heeft een verkapte teamorder gekregen.
quote:Op zondag 22 september 2024 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
George heeft een verkapte teamorder gekregen.
Wel om wat actie te geven, verder is deze baan zo anti F1. Net als Monaco….quote:Op zondag 22 september 2024 14:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ook dat gaat geen verschil maken.
Als ze op 1,5 seconde rijden dan is het geen DRS trein.quote:Op zondag 22 september 2024 14:10 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Wel om wat actie te geven, verder is deze baan zo anti F1. Net als Monaco….
Alles rijdt op 1,5s van elkaar in een drs treintje
?quote:Op zondag 22 september 2024 14:10 schreef Mothzor het volgende:
Alles rijdt op 1,5s van elkaar in een drs treintje
Alex krijgt een keer tegenstand na Latifi en Sargeant.quote:Op zondag 22 september 2024 14:11 schreef Sabata het volgende:
Albon weer boos op Franco. He races so hard!
Hehe, maar kijk eens naar je scherm en je ziet wat ik bedoelquote:Op zondag 22 september 2024 14:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als ze op 1,5 seconde rijden dan is het geen DRS trein.
Ff quotenquote:Op zondag 22 september 2024 14:12 schreef StephanL het volgende:
Dat waren de hoogtepunten van de wedstrijd
Misschien strategie.quote:Op zondag 22 september 2024 14:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
Verstappen p2 consolideren. Veel meer lijkt het niette gaan worden.
Mwah.quote:
En blijkt zelf ook maar middelmaat te zijn.quote:Op zondag 22 september 2024 14:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alex krijgt een keer tegenstand na Latifi en Sargeant.
Wacht maar tot COTA en Las Vegasquote:Op zondag 22 september 2024 14:13 schreef heywoodu het volgende:
We hoeven die zangers enzo niet in beeld hoor
En dan is Singapore niet eens de beste baan voor Red Bull.quote:Op zondag 22 september 2024 14:13 schreef Evenstar het volgende:
On-board van Max ziet er wel VEEL en VEEL rustiger uit dan de afgelopen races. Hebben wel duidelijk iets gevonden wat de auto stabieler lijkt te maken. Vorige races was die constant aan het corrigeren en nu ligt de RB echt wel beter op de weg.
Interessant ook dat het er uitgerekend in Singapore beter uitziet.quote:Op zondag 22 september 2024 14:13 schreef Evenstar het volgende:
On-board van Max ziet er wel VEEL en VEEL rustiger uit dan de afgelopen races. Hebben wel duidelijk iets gevonden wat de auto stabieler lijkt te maken. Vorige races was die constant aan het corrigeren en nu ligt de RB echt wel beter op de weg.
En rappers niet op de radio.quote:Op zondag 22 september 2024 14:13 schreef heywoodu het volgende:
We hoeven die zangers enzo niet in beeld hoor
GMTAquote:Op zondag 22 september 2024 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan is Singapore niet eens de beste baan voor Red Bull.
Allemaal goede vrienden van Hamilton en Verstappen enzo. Échte vrienden. Dikke maten.quote:Op zondag 22 september 2024 14:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wacht maar tot COTA en Las Vegas
Yup, geeft wat hoop inderdaad. Hopelijk is het niet een éénmalig toevalstreffer.quote:Op zondag 22 september 2024 14:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Interessant ook dat het uitgerekend in Singapore beter uitziet.
Dit is het circuit waar de RB18 en 19 ook alle kanten op kon springen.
Mwoa, er zijn best toffe rappers.quote:Op zondag 22 september 2024 14:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De wereld is sowieso beter af zonder rappers.
vreemd idd, had die niet een compound zachter dan Max en Lando?quote:
Eminem comes to mind. Die kan ik ten minste ook verstaan als ie rapt. Al die nigga's zijn overgegaan op die niet te verstane mumble rap omdat ze niet van hem konden winnen in de freestyle.quote:
Bandjes sparenquote:
Ja da's gewoon bagger inderdaad.quote:Op zondag 22 september 2024 14:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Eminem comes to mind. Die kan ik ten minste ook verstaan als ie rapt. Al die nigga's zijn overgegaan op die niet te verstane mumble rap omdat ze niet van hem konden winnen in de freestyle.
Ja er moet echt wel wat onverwachts gebeuren wil die niet moeiteloos winnen hier.quote:
Sauber toch wel het meest stabiele team dit jaar.quote:Op zondag 22 september 2024 14:18 schreef Evenstar het volgende:
McLaren wel duidelijk de betere auto nog steeds als ze zo kunnen controleren.
🤞🤞quote:Op zondag 22 september 2024 14:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja er moet echt wel wat onverwachts gebeuren wil die niet moeiteloos winnen hier.
idd....minstens een rode vlagquote:Op zondag 22 september 2024 14:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja er moet echt wel wat onverwachts gebeuren wil die niet moeiteloos winnen hier.
Permanente DRS vleugelgat zal er nog wel deels zittenquote:Op zondag 22 september 2024 14:18 schreef Evenstar het volgende:
McLaren wel duidelijk de betere auto nog steeds als ze zo kunnen controleren.
In associatie met die FIA flop over vloeken ga ik voor Coolio, of beter gezegd Stevie Wonder. Die hield Gangsta's Paradise met een sample track van hem tegen omdat Coolio teveel scheldwoorden gebruikte naar zijn zinquote:Op zondag 22 september 2024 14:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Eminem comes to mind. Die kan ik ten minste ook verstaan als ie rapt. Al die nigga's zijn overgegaan op die niet te verstane mumble rap omdat ze niet van hem konden winnen in de freestyle.
Mompelt iets met muren of pitsstopsquote:Op zondag 22 september 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
McLaren heeft nog niets verpest dit weekend, dat is ook nog niet gebeurd dit jaar.
Stevie is een vermoeiende man.quote:Op zondag 22 september 2024 14:20 schreef Sabata het volgende:
[..]
In associatie met die FIA flop over vloeken ga ik voor Coolio, of beter gezegd Stevie Wonder. Die hield Gangsta's Paradise met een sample track van hem tegen omdat Coolio teveel scheldwoorden gebruikte naar zijn zin
Zelfs met DRS valt er weinig in te halen hier, of het verschil in bandenslijtage moet het verschil maken straks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
SC-tje misschien.quote:Op zondag 22 september 2024 14:21 schreef Scorpie het volgende:
Verstappen moet gewoon 2e blijven en de schade beperken.
Ja of een hele gunstige safety car voor Verstappen ofzo, maar zelfs daar lijkt hij qua pace nog wel van te kunnen herstellen.quote:
Overcutquote:
Met dank aan Colapinto. Dikke divebomb en zonder ontwijkende actie hadden ze er beide afgelegenquote:Op zondag 22 september 2024 14:22 schreef koffiekoekjes het volgende:
Vermakelijk hoe Albon P15 is en Colapinto P9.
Gewoon schade beperkenquote:Op zondag 22 september 2024 14:24 schreef Evenstar het volgende:
Nou, RB doet het een stuk beter, maar nog niet dichtbij genoeg qua tempo.
McLaren illegaalquote:Op zondag 22 september 2024 14:24 schreef Evenstar het volgende:
Niks mis mee, gewoon racen.quote:Op zondag 22 september 2024 14:23 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Met dank aan Colapinto. Dikke divebomb en zonder ontwijkende actie hadden ze er beide afgelegen
FIA says noquote:
Plakje ham erbijquote:Op zondag 22 september 2024 14:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met de lul ertussen? @:wereldgozer
Voorvleugel wel toch? Alleen doen ze er niets aan omdat het anders te lang zou duren voor ze er weer bij zittenquote:
Er zit in ieder geval progressie in, de wagen lijkt niet meer zo nerveus.quote:Op zondag 22 september 2024 14:24 schreef Evenstar het volgende:
Ja, dat is enige positieve op dit moment. Lijkt echt beter te liggen.quote:Op zondag 22 september 2024 14:26 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Er zit in ieder geval progressie in, de wagen lijkt niet meer zo nerveus.
Als het zo doorgaat wint Norris met 40 seconden + verschilquote:
Iets van 0,3 liezen ze zien gister waarbij Red Bull 0,3 achteruit dis gegaan.quote:Op zondag 22 september 2024 14:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoeveel gemiddelde tijdswinst heeft McLaren eigenlijk gepakt sinds begin 2023? Dat moet echt een bizarre progressie geweest zijn voor moderne Formule 1 begrippen.
Norris zet hem nog wel in de muurquote:Op zondag 22 september 2024 14:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat wint Norris met 40 seconden + verschil
Volgend jaar is het weer over, is al die flexwing meuk aangepakt en is McLaren weer een middenmoot team.quote:Op zondag 22 september 2024 14:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoeveel gemiddelde tijdswinst heeft McLaren eigenlijk gepakt sinds begin 2023? Dat moet echt een bizarre progressie geweest zijn voor moderne Formule 1 begrippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |