Permanente DRS vleugelgat zal er nog wel deels zittenquote:Op zondag 22 september 2024 14:18 schreef Evenstar het volgende:
McLaren wel duidelijk de betere auto nog steeds als ze zo kunnen controleren.
In associatie met die FIA flop over vloeken ga ik voor Coolio, of beter gezegd Stevie Wonder. Die hield Gangsta's Paradise met een sample track van hem tegen omdat Coolio teveel scheldwoorden gebruikte naar zijn zinquote:Op zondag 22 september 2024 14:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Eminem comes to mind. Die kan ik ten minste ook verstaan als ie rapt. Al die nigga's zijn overgegaan op die niet te verstane mumble rap omdat ze niet van hem konden winnen in de freestyle.
Mompelt iets met muren of pitsstopsquote:Op zondag 22 september 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
McLaren heeft nog niets verpest dit weekend, dat is ook nog niet gebeurd dit jaar.
Stevie is een vermoeiende man.quote:Op zondag 22 september 2024 14:20 schreef Sabata het volgende:
[..]
In associatie met die FIA flop over vloeken ga ik voor Coolio, of beter gezegd Stevie Wonder. Die hield Gangsta's Paradise met een sample track van hem tegen omdat Coolio teveel scheldwoorden gebruikte naar zijn zin
Zelfs met DRS valt er weinig in te halen hier, of het verschil in bandenslijtage moet het verschil maken straks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
SC-tje misschien.quote:Op zondag 22 september 2024 14:21 schreef Scorpie het volgende:
Verstappen moet gewoon 2e blijven en de schade beperken.
Ja of een hele gunstige safety car voor Verstappen ofzo, maar zelfs daar lijkt hij qua pace nog wel van te kunnen herstellen.quote:
Overcutquote:
Met dank aan Colapinto. Dikke divebomb en zonder ontwijkende actie hadden ze er beide afgelegenquote:Op zondag 22 september 2024 14:22 schreef koffiekoekjes het volgende:
Vermakelijk hoe Albon P15 is en Colapinto P9.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |