Momenteel hier ook al code geel vanwege onweer dus. Maar dat zou hier om 17u weer voorbij zijn.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanavond ook pittige buien vanuit het zuiden.
Zon @Haagsquote:Op donderdag 26 september 2024 11:10 schreef zakjapannertje het volgende:
[ afbeelding ]
Zware windstoten op komst, KNMI waarschuwt voor gevaarlijke situaties https://www.omroepwest.nl(...)evaarlijke-situaties #omroepwest
Code geel hier morgen
De buien aan de kust in het najaar zijn altijd best wel leuk. Mag best wat heftiger maar ik geef het vaak een 7.5 itt de zomer want dan schijnt het hier maar niet te kunnen.quote:
Zelfs hier waait het vandaagquote:Op donderdag 26 september 2024 16:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Zonnetje en 21 graden. Niks meer aan doen! Oh jawel, die hoerenwind uit zetten.
Fenomenaal onweer inderdaad. Het zat letterlijk boven mijn hoofdquote:Op donderdag 26 september 2024 20:25 schreef Haags het volgende:
Aardige discoshow hier. Koekoek.
Harde knallen ook. Genieten
Komt aardig dichtbij zoquote:Op donderdag 26 september 2024 20:40 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Fenomenaal onweer inderdaad. Het zat letterlijk boven mijn hoofd
Over overlast gesproken. Vorig jaar kwam ik steeds langs een stuk land met rode kool. Compleet onder water en alles verpest.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:15 schreef INViCTuS het volgende:
Zal wel weer de nodige overlast gaan geven en weilanden die meren worden komende halfjaar
[ x ]
Hier (noord-brabant in het uiterste westen) vooral heel erg veel gerommel.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:05 schreef Evangelion het volgende:
Zelden zo veel flitsen zo lang gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |