Gaat lekker inderdaad.quote:Op zondag 22 september 2024 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Nu bijna dagelijks, ook in Nederland.
wordt de verdacht van terrorisme dan?quote:Op zondag 22 september 2024 14:33 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Hoor je nog iets over de islamofoob Gerben van V. die twee maanden geleden zijn Marokkaanse buurman doodschoot?
Nee, dan geven ze het een andere naam. Terreur is het alleen als de dader een Moslim is.quote:Op zondag 22 september 2024 14:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wordt de verdacht van terrorisme dan?
nee kan nog steeds nietquote:Op zondag 22 september 2024 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heel misschien aanvankelijk. Al riep ik het toen ook meteen hoor. Maar nu de feiten beschikbaar zijn kunnen we dat wel 100% uitsluiten. En dat doe ik dan ook graag.²
Breivik vergeten?quote:Op zondag 22 september 2024 14:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, dan geven ze het een andere naam. Terreur is het alleen als de dader een Moslim is.²
onzin en dat weet je zelf ook wel. Kennelijk denk je dus dat de meeste terroristen dus moslim zijn?quote:Op zondag 22 september 2024 14:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, dan geven ze het een andere naam. Terreur is het alleen als de dader een Moslim is.²
Het gaat erom dat de media al bijna twee maanden niets melden over de zaak, omdat in oktober pas meer bekend zal worden (De eerste pro forma zitting van deze zaak zal in oktober plaatsvinden in de rechtbank in Breda).quote:Op zondag 22 september 2024 14:38 schreef Bofjijff het volgende:
wordt de verdacht van terrorisme dan?
Kennelijk weet ik dus dat dit is wat gebeurt in de media. Kom op, geen feiten ontkennen.quote:Op zondag 22 september 2024 14:44 schreef Bofjijff het volgende:
Kennelijk denk je dus dat de meeste terroristen dus moslim zijn?
ja daar ging het vast om ja.quote:Op zondag 22 september 2024 14:46 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de media al bijna twee maanden niets melden over de zaak, omdat in oktober pas meer bekend zal worden (De eerste pro forma zitting van deze zaak zal in oktober plaatsvinden in de rechtbank in Breda).
dat is geen feit dat is jouw mening.quote:Op zondag 22 september 2024 14:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kennelijk weet ik dus dat dit is wat gebeurt in de media. Kom op, geen feiten ontkennen.²
Ik denk dat dit puur toeval is.quote:Op zondag 22 september 2024 14:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Wel apart dat hij dan een Duitser en een Zwitser te grazen heeft genomen.
Maar het kan ook toeval zijn.
Triest. Iemand die in potentie veel in onze samenleving zou kunnen bijdragen, vermoord door een stuk uitschot dat dat nooit zal doen.quote:Op zondag 22 september 2024 14:56 schreef PlayaRico het volgende:
Het dodelijke slachtoffer van de terreuraanval in Rotterdam, heette Philipp.
De 32-jarige man die donderdagavond door de 22-jarige vermeende terreurverdachte Ayoub M. werd doodgestoken aan de voet van de Erasmusbrug in Rotterdam, woonde nog maar een klein half jaar in de Maasstad. De Duitse stedenbouwkundige en landschapsontwerper Philipp maakte in april zijn langgekoesterde droom waar door te verhuizen van Hamburg naar Rotterdam.
Kun je tussen de drie en vijf voorbeelden geven waarin de Nederlandse media een daad met een overduidelijk terroristisch motief gepleegd door een autochtoon afdeed als een niet-terroristische daad? Anders ben ik niet overtuigd.quote:Op zondag 22 september 2024 14:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kennelijk weet ik dus dat dit is wat gebeurt in de media. Kom op, geen feiten ontkennen.²
Lekker belangrijk. Er is helemaal niks aan die Marokkaan verloren gegaan. Een veroordeeld crimineeltje dat z'n buurt terroriseerde. Soms komen die weleens de verkeerde tegen.quote:Op zondag 22 september 2024 14:46 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de media al bijna twee maanden niets melden over de zaak, omdat in oktober pas meer bekend zal worden (De eerste pro forma zitting van deze zaak zal in oktober plaatsvinden in de rechtbank in Breda).
Dat is het onderwerp juffiequote:Op zondag 22 september 2024 15:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik word zo moe van die islam en moslims zijn fout discussie en de mensen die er tegenin gaan.
Kunnen we niet gewoon bij het onderwerp blijven?
Moe worden van 100% ontopic posts, wat doe je hier nog?quote:Op zondag 22 september 2024 15:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik word zo moe van die islam en moslims zijn fout discussie en de mensen die er tegenin gaan.
Kunnen we niet gewoon bij het onderwerp blijven?
Nee, dat is een onderwerp waar een aantal users graag over praten in heel veel verschillende topics.quote:
Ach heb je mr positivo ook weer.quote:Op zondag 22 september 2024 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moe worden van 100% ontopic posts, wat doe je hier nog?
https://forum.fok.nl/fok/logout.
Nee, je persoonlijke mening "ik word moe van" uitbraken draagt lekker wat bij wou je zeggen.quote:Op zondag 22 september 2024 15:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach heb je mr positivo ook weer.
Moslim steekt mensen dood: niet over moslims praten, dat is zielig voor die moordende moslims!!quote:Op zondag 22 september 2024 15:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, dat is een onderwerp waar een aantal users graag over praten in heel veel verschillende topics.
Dodelijk vermoeiend om te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |