SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
TT duurde langDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Patricia Paay zou dat enorm kunnen waarderen!quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:02 schreef mario390 het volgende:
het gevt en seite met
okt,feest plas-collection![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Patricia Paay zou dat enorm kunnen waarderen!![]()
![]()
hoezo? houd de van plassen?quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Patricia Paay zou dat enorm kunnen waarderen!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Owja er lag ook nog een berg piepschuim in de hobbykamer
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
in de plas collection zijn geen mannen
maar heb nur beelden ezien, maar denk
geen mannen de in gras zitten![]()
![]()
Is het raar om een stalen tv meubel onder de wastafel te zetten?Trotste mama van Ambar
Ja maar who caresquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het raar om een stalen tv meubel onder de wastafel te zetten?![]()
![]()
Mutterquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:23 schreef mario390 het volgende:
ich durfte keine nippel lecken, und keine Falte zum verstecken...
welke lied?![]()
![]()
Je hebt een collectie met plassende vrouwen?quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:17 schreef mario390 het volgende:
in de plas collection zijn geen mannen
maar heb nur beelden ezien, maar denk
geen mannen de in gras zitten![]()
![]()
MAMA van Frans Bauer!quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:23 schreef mario390 het volgende:
ich durfte keine nippel lecken, und keine Falte zum verstecken...
welke lied?![]()
![]()
Wie nietquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt een collectie met plassende vrouwen?![]()
![]()
Die is leukquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zou namelijk prima passenSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Want ze hebben ook andere kasten van hetzelfde waar de rest in kan
[ afbeelding ]ziet er mooi uit waar je wel een hoop in kwijt kunt.
Smile, it's free therapy.![]()
Zellufquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ziet er mooi uit waar je wel een hoop in kwijt kunt.
![]()
![]()
ik niet, en seite gevt het, maar somige seitenquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt een collectie met plassende vrouwen?![]()
Eindelijk wat leuks gevonden voor op de badkamer.:Dquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan ga ik vanavond even meten enzo
Weer een vinkje
Smile, it's free therapy.![]()
Jupsquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eindelijk wat leuks gevonden voor op de badkamer.:D
Weer een vinkje
Trotste mama van Ambar
Maakt dat niet veel geluid als de machine gaat centrifugeren?quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zou namelijk prima passen♡♡♡♡![]()
Kan prima hoor, ik vind het kastje leukquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het raar om een stalen tv meubel onder de wastafel te zetten?
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ontzettend als je machine amper geluid maakt en het stalen kledingrek wat er nu echt naast staat gaat ook de hele badkamer door.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maakt dat niet veel geluid als de machine gaat centrifugeren?Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan prima hoor, ik vind het kastje leuk![]()
![]()
Doe ik vanavond weerquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nice
Ik heb een rondje gelopen.
Bijna halfzes bolk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
De 'k' (van koffie)Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh das wel balen danquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ontzettend als je machine amper geluid maakt en het stalen kledingrek wat er nu echt naast staat gaat ook de hele badkamer door.
Was wel n leuk idee♡♡♡♡![]()
Ja. Bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
* gebrokenglas stapt de DTS kamer in.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* MizzezAmy sluipt er stiekem achteraanCause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Open deur ditquote:Op zaterdag 21 september 2024 18:18 schreef marc0871 het volgende:
Ja, makkelijk hè, met die open deur![]()
* MizzezAmy neemt stilletjes in een hoekje plaatsCause there is always a wrong to your right 🎶
Popcorn erbij?quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:19 schreef MizzezAmy het volgende:
* MizzezAmy neemt stilletjes in een hoekje plaats![]()
Eerder met de rug naar de zon en een lauwe douche. Zweter.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nee, dat heet loom.
Eerst in de zon liggen bakken en een hete douche er achteraan.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja, handig. Even naar binnen sneaken....quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:18 schreef marc0871 het volgende:
Ja, makkelijk hè, met die open deur
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ook een zweter. Erg.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Eerder met de rug naar de zon en een lauwe douche. Zweter.
Maar een hete douche vind ik toch wel erg lekker.
En dan nog een kwartier nazweten![]()
![]()
Kijk je uit voor het gebroken glas?quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, handig. Even naar binnen sneaken....
Dat knerpst nogal![]()
Wil je ook popcorn?quote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Frietquote:
Zojuist een portie op
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
NeeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Friet.I'm surrounded by morons!
Jij hebt geen stem in deze discussie want je woont niet meer in Nederland.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik ben voorzichtig....quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kijk je uit voor het gebroken glas?
Dat knerpst nogal
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan kan hij een neutraal oordeel vellenquote:Op zaterdag 21 september 2024 18:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij hebt geen stem in deze discussie want je woont niet meer in Nederland.
Lekker!quote:
Ik had gebakken aardappelen, ook lekker
Nee omdat hij de friet doctrine te lang heeft meegemaakt.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan kan hij een neutraal oordeel vellen
Ow dit soort veilingen zijn altijd tof!quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
https://www.vidaxl.nl/veilingen
@:tot weet niet of er wel eens wat voor je tussenzit
Er was ook een computerwinkel die dit deed!![]()
![]()
Ik een uitsmijterquote:Op zaterdag 21 september 2024 18:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit dus.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan kan hij een neutraal oordeel vellen
Friet!I'm surrounded by morons!
Je bent zelf lekkerquote:Op zaterdag 21 september 2024 18:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker!
I'm surrounded by morons!
Verdorie.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:38 schreef marc0871 het volgende:
Kijken of ik nog genoeg aardappels heb.
Net hetgene wat ik dacht niet nodig te hebben![]()
![]()
damn you're quickquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je moet alleen niet raar kijken als je semi opgelicht wordt. Ik bestel in ieder geval nooit meer bij die kut zaak.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dit soort veilingen zijn altijd tof!
Er was ook een computerwinkel die dit deed!
Dan eet je maar om 9 uur of 10 of weet ik veelquote:Op zaterdag 21 september 2024 18:37 schreef marc0871 het volgende:
Hmm. Dan moet ik er nu wel mee beginnen, anders eet ik om 8 uur nog niet.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:
Ik weet nog zo goed dat dit nummer een grote hit was in Topicreeks: Radio 49 voordat het op de radio bekend werd.
Ik kwam een keer op een feessie waar de dames lekker sensueel aan het dansen waren.
Ik zette dit nummer op en gelijk was de hele dansvloer leeg!
Paar weken later, weer een feessie met voornamelijk dezelfde mensen.
Toen kwam dat nummer weer op en de dames gingen er lekker op dansen!
Ik had zoiets van: "Wat de neuk is hier omhoog zeg?Toen ik het laatst op zette, liep iedereen weg!"
- "Ja maar toen kenden we het nummer nog niet, en nu vinden we het een leuk nummer!"_____________________________!
![]()
Ik heb een paar keer maar een paar losse euro's onder de normale prijs geboden, maar heb een paar keer ook een best aardige deal gescored.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet alleen niet raar kijken als je semi opgelicht wordt. Ik bestel in ieder geval nooit meer bij die kut zaak.![]()
![]()
Ik verbrand van te heet water.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ook een zweter. Erg.
Maar een hete douche vind ik toch wel erg lekker.
En dan nog een kwartier nazwetenWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik verbrand van te heet water.![]()
![]()
Heb dat kutding maar ff kunnen zien, ben de hele tijd in huis bezig geweest.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van de zon![]()
2x iets besteld, 2x niks ontvangen en zij maar volhouden van wel. Ben een half jaar bezig geweest om mijn geld terug te krijgen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer maar een paar losse euro's onder de normale prijs geboden, maar heb een paar keer ook een best aardige deal gescored.
Lekker dan!quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:49 schreef aeque het volgende:
[..]
2x iets besteld, 2x niks ontvangen en zij maar volhouden van wel. Ben een half jaar bezig geweest om mijn geld terug te krijgen.![]()
![]()
Bij vidaXL?quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:49 schreef aeque het volgende:
[..]
2x iets besteld, 2x niks ontvangen en zij maar volhouden van wel. Ben een half jaar bezig geweest om mijn geld terug te krijgen.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ah jammer maar is niet andersquote:Op zaterdag 21 september 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb dat kutding maar ff kunnen zien, ben de hele tijd in huis bezig geweest.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
Stem op de kutpartij voor lekker veel kut
Morgen nog dus extra van genietenquote:Op zaterdag 21 september 2024 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heerlijk met de laatste zomer stralen![]()
En dan kou en regen!quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen nog dus extra van genieten![]()
Jazeker.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van de zonAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh naar buiten en dansen in de regen?
[ afbeelding ]
Een mini bui..quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
maandag en dinsdag geen regen meer hier![]()
het blijft nog mooi weer
Lekker door de sneeuw wandelen
3quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt het
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]![]()
![]()
2quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt het
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
1 of 2 zou mijn voorkeur hebben.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt het
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
1 is handig als je spullen erin gaat zetten die je iedere dag nodig hebt en zo makkelijk/ snel kunt pakken.
2 dan is alles mooi uit het zichtSmile, it's free therapy.![]()
Ik ga ook voor 1, hou van alles achter de deurtjesquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geluid van de sneeuw als er op loopt
Zoals Gimli die over de schedels heen loopt!![]()
![]()
![]()
Zal ik de laptop nog aanslingeren of op de bank blijven zitten?
Geen poll?quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt het
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
Ik zou 1 kiezen, makkelijkst schoon te houden en ik krijg vaak een rommeltje in van die open vakken, waardoor het er dan niet meer zo mooi uitziet
Laptop op de bankquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:11 schreef Lovely het volgende:
Zal ik de laptop nog aanslingeren of op de bank blijven zitten?Uw ADH vitamine Worst
Wat is er op de laptop?quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:11 schreef Lovely het volgende:
Zal ik de laptop nog aanslingeren of op de bank blijven zitten?
En wat is er op de bank?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Dat vind ik niks..moet ik de muis op de laptop zettenquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Kan ik beter postenquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat is er op de laptop?
En wat is er op de bank?
twijfelkontquote:![]()
kastje 3 is weer handiger dan 2 wellicht omdat de open vakjes wat hoger zijn allebei.
bij kastje 2 is het onderste vak wellicht onhandig als je achterin wat hebt staan
1 als je niks van je spullen wil zien
3 als je open vakjes wil hebben voor spullen die je vaak nodig hebtSmile, it's free therapy.![]()
oh dat is best laagquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is ook allemaal maar 50 cm hoogSmile, it's free therapy.![]()
Licht eraan of je je dildoset wil tentoonstellen of nietUw ADH vitamine Worst
Daar zijn nachtkastjes voor uitgevonden ookquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:14 schreef hemarookworst het volgende:
Licht eraan of je je dildoset wil tentoonstellen of nietSmile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: