SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
TT duurde langDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Patricia Paay zou dat enorm kunnen waarderen!quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:02 schreef mario390 het volgende:
het gevt en seite met
okt,feest plas-collection![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Patricia Paay zou dat enorm kunnen waarderen!![]()
![]()
hoezo? houd de van plassen?quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Patricia Paay zou dat enorm kunnen waarderen!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Owja er lag ook nog een berg piepschuim in de hobbykamer
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
in de plas collection zijn geen mannen
maar heb nur beelden ezien, maar denk
geen mannen de in gras zitten![]()
![]()
Is het raar om een stalen tv meubel onder de wastafel te zetten?Trotste mama van Ambar
Ja maar who caresquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het raar om een stalen tv meubel onder de wastafel te zetten?![]()
![]()
Mutterquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:23 schreef mario390 het volgende:
ich durfte keine nippel lecken, und keine Falte zum verstecken...
welke lied?![]()
![]()
Je hebt een collectie met plassende vrouwen?quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:17 schreef mario390 het volgende:
in de plas collection zijn geen mannen
maar heb nur beelden ezien, maar denk
geen mannen de in gras zitten![]()
![]()
MAMA van Frans Bauer!quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:23 schreef mario390 het volgende:
ich durfte keine nippel lecken, und keine Falte zum verstecken...
welke lied?![]()
![]()
Wie nietquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt een collectie met plassende vrouwen?![]()
![]()
Die is leukquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zou namelijk prima passenSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Want ze hebben ook andere kasten van hetzelfde waar de rest in kan
[ afbeelding ]ziet er mooi uit waar je wel een hoop in kwijt kunt.
Smile, it's free therapy.![]()
Zellufquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ziet er mooi uit waar je wel een hoop in kwijt kunt.
![]()
![]()
ik niet, en seite gevt het, maar somige seitenquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt een collectie met plassende vrouwen?![]()
Eindelijk wat leuks gevonden voor op de badkamer.:Dquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan ga ik vanavond even meten enzo
Weer een vinkje
Smile, it's free therapy.![]()
Jupsquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eindelijk wat leuks gevonden voor op de badkamer.:D
Weer een vinkje
Trotste mama van Ambar
Maakt dat niet veel geluid als de machine gaat centrifugeren?quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zou namelijk prima passen♡♡♡♡![]()
Kan prima hoor, ik vind het kastje leukquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het raar om een stalen tv meubel onder de wastafel te zetten?
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ontzettend als je machine amper geluid maakt en het stalen kledingrek wat er nu echt naast staat gaat ook de hele badkamer door.quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maakt dat niet veel geluid als de machine gaat centrifugeren?Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 21 september 2024 16:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan prima hoor, ik vind het kastje leuk![]()
![]()
Doe ik vanavond weerquote:Op zaterdag 21 september 2024 16:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nice
Ik heb een rondje gelopen.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Bijna halfzes bolk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
De 'k' (van koffie)Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: