SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Doorgaans wel. Toch?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hey Birdiequote:Op zaterdag 21 september 2024 09:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is dat het geluid van een ziek uiltje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Marcquote:
Het is drukker in de lucht dan toen ik onder de aanvliegroute van Zestienhoven woonde.
En daar wilde het wel gebeuren dat ik er één over de polder in de verte zag verdwijnen, een tweede over mijn hoofd vloog en een derde het pad in draaide.![]()
Pfff zou er gek van wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een vliegtuig in je pad?quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:04 schreef marc0871 het volgende:
Het is drukker in de lucht dan toen ik onder de aanvliegroute van Zestienhoven woonde.
En daar wilde het wel gebeuren dat ik er één over de polder in de verte zag verdwijnen, een tweede over mijn hoofd vloog en een derde het pad in draaide.![]()
![]()
![]()
Nee ik ben gewoon thuis verkouden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hoi ome Henkquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon thuis verkouden.![]()
Klein hapje kan die wel missen geloof ikquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:29 schreef aeque het volgende:
Zo jong en probeert nu al mensen op te eten.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:31 schreef maily het volgende:
[..]
Klein hapje kan die wel missen geloof ikben je hier aan het fatshamen?
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ben je hier aan het fatshamen?
![]()
![]()
quote:quote:Some visitors harassed Moo Deng by splashing her with water and throwing objects at her to wake her up. As a result, the Khao Kheow Open Zoo installed security cameras around her enclosure and the zoo's director threatened legal action against visitors who harassed her.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Die smiley ging ook meer om dat soort kansloze bezoekers.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Die smiley ging ook meer om dat soort kansloze bezoekers.![]()
![]()
Leuke gesprekken
De vogeltjes lusten wel wat eten wat een drukte zo achter het huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi is dat vogeltjesHier was het een tijdje rustig met vogeltjes, ook omdat er steeds katten/poezen rond lopen
Ja die lopen hier ook rond, maar heb een grote haag in de tuin en daar hangt alles in, daar komen die rot katten bij bij gelukkigquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:15 schreef Lovely het volgende:
Mooi is dat vogeltjesHier was het een tijdje rustig met vogeltjes, ook omdat er steeds katten/poezen rond lopen
Ah gelukkig maar, hier hangen ze in de boom..verder geen andere plek..quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die lopen hier ook rond, maar heb een grote haag in de tuin en daar hangt alles in, daar komen die rot katten bij bij gelukkigMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Moggelll
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Neem aan: *niet bij ?quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die lopen hier ook rond, maar heb een grote haag in de tuin en daar hangt alles in, daar komen die rot katten bij bij gelukkigOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:11 schreef marc0871 het volgende:
Jammer dat er geen paashaas smiley is![]()
https://hallon.nl/pasen/.Smile, it's free therapy.![]()
Vogeltjesdans?quote:
quote:ik hoor gewoon het liedje erbij
Hou op schei uitquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik hoor gewoon het liedje erbij
![]()
quote:geniet van dit vrolijke deuntje in je hoofd
quote:quote:Heb je ook dat van de Efteling? Ik vraag het voor een vriendin.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik hoor gewoon het liedje erbij
![]()
![]()
MAILY!!!!quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:41 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb je ook dat van de Efteling? Ik vraag het voor een vriendin.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:42 schreef maily het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:42 schreef maily het volgende:
Tja, die had ik al verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vervelendedoebolk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
IkneemnogeenschaaltjeyoghurtbolkCause there is always a wrong to your right 🎶
dathetumagsmakenbolkquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
gewoonbolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Whut?quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door gebrokenglas op 21-09-2024 11:52:45 (`) ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas gedraagt zich als dat hij vindt dat hij iedereen mag plagen maar geschokt is als iemand anders dat terugdoet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh, met koffie geknoeid.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, de mok iets te vol ingeschonken en als je dat zonder goed op te letten wil opdrinken, dan kan dat misgaan...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, ergens wel ja. Maarja, ik doet het ook bij jou, dusja. 😎quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ongelofelijk he dat ik dat zomaar doeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Daaromquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ergens wel ja. Maarja, ik doet het ook bij jou, dusja. 😎
Ja het is alweer twaalf uur. We zitten alweer op de helft van de eerste dag van het tweedaagse weekend.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo de kasten op mijn slaapkamer zijn geruimd en een deel is van lig naar hang gegaan. Alles omgepakt
Twee ochtende en vanmorgen mee bezig geweest. Drie overvolle zakken naar de kringloop gebrachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat voelt goed hequote:Op zaterdag 21 september 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
Zo de kasten op mijn slaapkamer zijn geruimd en een deel is van lig naar hang gegaan. Alles omgepakt
Twee ochtende en vanmorgen mee bezig geweest. Drie overvolle zakken naar de kringloop gebrachtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja heerlijk, lagen dingen al jaren onaangeraakt in de kast, tijd om op te ruimen, maar was weer afhankelijk van iemand die kon helpen anders was het al lang gebeurd. Nu moet de kast in de gang nog en op de andere slaapkamerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naar de kringloop laten brengen komt het ook wel goed terechtquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:04 schreef Lovely het volgende:
Is er geen kledingbank bij jou in de buurt Dotteke?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed bezigquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heerlijk, lagen dingen al jaren onaangeraakt in de kast, tijd om op te ruimen, maar was weer afhankelijk van iemand die kon helpen anders was het al lang gebeurd. Nu moet de kast in de gang nog en op de andere slaapkamer
Smile, it's free therapy.![]()
Klopt, ik breng sommige dingen ook kringloop maar ook naar maxima (kledingbank)quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar de kringloop laten brengen komt het ook wel goed terecht
Same here. Een boel kleren zijn te klein geworden en die liggen hier maar....quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heerlijk, lagen dingen al jaren onaangeraakt in de kast, tijd om op te ruimen, maar was weer afhankelijk van iemand die kon helpen anders was het al lang gebeurd. Nu moet de kast in de gang nog en op de andere slaapkamerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Vanmiddag wel ff shoppen kijkdn of ik wat leuks vind
Beneden ook al heel wat kasten opgeruimd, dat kan ik wel alleen kan ik bij zitten oo mijn trippelstoelquote:
Alles moet straks leeg als ze laminaat gaan leggen dus ben maar alvast begonnen met kijken wat weg kan.
Je hebt best veel zooi die je nooit gebruikt. En er is hier zo kastje waar je dingen neer kan zetten die een ander dan weer kan pakken. Wist ik ook niet hoorde het van mijn hulpWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet niet of wij dat hier hebben, vind het wel goed zo als ik het maar kwijt benquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt, ik breng sommige dingen ook kringloop maar ook naar maxima (kledingbank)
Ja snap ik.. weg is wegquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet of wij dat hier hebben, vind het wel goed zo als ik het maar kwijt ben
Ja zo werkt dat en steeds hoop je wie weet komt het wel weerquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Same here. Een boel kleren zijn te klein geworden en die liggen hier maar....
Maar met een kapote stofwisseling gaat dat toch nooit meer lukken. Heeft heel wat jaartjes geduurd voor ik daar aan wilde.
Maar goed het is allemaal weg en hopelijk wordt er een ander blij meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook nietquote:, zit nog wel het een en ander in de was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja voor dat je spijt gaat krijgen en de boel weer teruglegtquote:dat heb ik ook wel eens gehad
quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, zit nog wel het een en ander in de was
Heb in voorjaar ook wat weg gedaan en binnenkort kast ook weer even opruimen.. zomer dingen uitzoeken etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Of de prijskaartje zat er nog aanquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor dat je spijt gaat krijgen en de boel weer teruglegtdat heb ik ook wel eens gehad
Ik heb in de gangkast ook nog wat hebben, maar dat ga ik een andere keer doen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb in voorjaar ook wat weg gedaan en binnenkort kast ook weer even opruimen.. zomer dingen uitzoeken etc
Echt winterkleding heb ik niet hoor een stuk of 4 hele dikke jurken/hoodys voor de hele koude dagen, maar hou het nooit lang vol die dingen aan te houdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeps, had er een hoop met het prijskaartje er nog aanquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of de prijskaartje zat er nog aan
Oh voor in huis wel,maar onder een winterjas niet te warm als je in de winkel dat aan hebt..quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb in de gangkast ook nog wat hebben, maar dat ga ik een andere keer doen.
Echt winterkleding heb ik niet hoor een stuk of 4 hele dikke jurken/hoodys voor de hele koude dagen, maar hou het nooit lang vol die dingen aan te houden
Jazekerquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je dan altijd schaars gekleed?
Jullie brengen mij op ideeën. Echt teringveel kleding waarvan ik zeker driekwart niet draag. Dan heb ik 1 kast vol en dan nog zo'n vakkenkast met 9 vakken vol met kleding 😅.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Schiet lekker opquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja het is alweer twaalf uur. We zitten alweer op de helft van de eerste dag van het tweedaagse weekend.![]()
![]()
Voordeel van niet zo lang geleden verhuisd te zijn is dat ik nu niet met ladingen kleding zit die ik niet draagUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ben geschrokken van hoeveel ik heb en hoeveel ik weggedaan heb niet normaalquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Jullie brengen mij op ideeën. Echt teringveel kleding waarvan ik zeker driekwart niet draag. Dan heb ik 1 kast vol en dan nog zo'n vakkenkast met 9 vakken vol met kleding 😅.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Na ruim twee jaar is mijn huis nog steeds niet al te vol, lekker rust voor mijn hoofdUw ADH vitamine Worst
Dat is zeker een voordeel van verhuizen, maar nadeel vaak is dat men zo weer een bult spullen hebtquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:29 schreef hemarookworst het volgende:
Voordeel van niet zo lang geleden verhuisd te zijn is dat ik nu niet met ladingen kleding zit die ik niet draagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zit buitenquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:37 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker naar buiten van de zon genietenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik hou ook niet van een vol huis hoor. Heb ook niet veel prularia staanquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:33 schreef hemarookworst het volgende:
Na ruim twee jaar is mijn huis nog steeds niet al te vol, lekker rust voor mijn hoofdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doe beide en nu ?quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zitten is het nieuwe roken zeggen zeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben al anderhalf uur de vijver aan het schoonmakenquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:40 schreef hemarookworst het volgende:
Even een uurtje jumping jacks doen ter compensatie
Nu even visje eten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:40 schreef hemarookworst het volgende:
Even een uurtje jumping jacks doen ter compensatie![]()
![]()
Komt dat visje uit je vijver?quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben al anderhalf uur de vijver aan het schoonmaken
Nu even visje etenUw ADH vitamine Worst
Neenquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt dat visje uit je vijver?
Ik heb geen kibbelingen in de vijver
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: