1A, 1B en 3 binnen paar seconde volquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:25 schreef Tjalala het volgende:
Nieuwe 1 jarige sig:
Hof van Rome 93 LIVE 4 okt 11.30 uur
Rentevergoedingen residentieel tarief:
Rentevergoeding schijf 1A 6,25% ¤ 145.000
Rentevergoeding schijf 1B 7,70% ¤ 58.000
Rentevergoeding schijf 2 8,25% ¤ 43.500
Rentevergoeding schijf 3 8,50% ¤ 8.700
De LTV van het pand is 88% van ¤ 290.000 van de verhuurde staat waarde.
https://www.funda.nl/detail/koop/verkocht/doetinchem/huis-hof-van-rome-93/88784418/
hier nog een daarom maar 2 meegenomen voor minimumquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:31 schreef probablyunsure het volgende:
Ik zat klaar voor SiG, maar was te laat om mee te kunnen pakken in 1A. Ook 1B gelijk vol
Zouden ze bij sig wel eens contact met ccf hebben over gezamelijke geldnemers? (ik meen dat sig in deze al eens eerdre hierop gewezen is?) Want daar heeft hij dacht ik ook nog iets van 4 of 5 pandjes waarvan een alleen en een paar samen met iemand. Als ccf van mening is dat het richting einde oefening gaat zou dat bij sig toch niet veel anders kunnen zijn, toch?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:38 schreef quepos het volgende:
Update Collin over pipo Meerzorg, hij is zo goed als failliet!!!
Een belangrijk deel van het bericht:quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:01 schreef tnhb het volgende:
[..]
Zouden ze bij sig wel eens contact met ccf hebben over gezamelijke geldnemers? (ik meen dat sig in deze al eens eerdre hierop gewezen is?) Want daar heeft hij dacht ik ook nog iets van 4 of 5 pandjes waarvan een alleen en een paar samen met iemand. Als ccf van mening is dat het richting einde oefening gaat zou dat bij sig toch niet veel anders kunnen zijn, toch?
Ik heb bericht van ccf niet gezien, maar waren ze daarin zeer concreet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou misschien nog wel eens lastig kunnen worden als het verkeerd wordt aangepakt heb ik wel eens eerder laten vertellen. Er is zijn best wel wat rechtszaken in dat kader gevoerd, dat geeft naar mijn gevoel al aan dat het niet altijd even rechtlijnig werd beoordeeld.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:57 schreef KrekelJapie het volgende:
We hebben een zeer comfortabele 1e hypotheek op woonhuis. Neem aan dat WSNP niet voorgaat op de hypotheek.
Thanks!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door tnhb op 04-10-2024 13:29:00 ]
Vooral wat vertraging maar de hele opbrengst gaat naar de hyotheekleningverstrekker.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:12 schreef tnhb het volgende:
[..]
Dat zou misschien nog wel eens lastig kunnen worden als het verkeerd wordt aangepakt heb ik wel eens eerder laten vertellen. Er is zijn best wel wat rechtszaken in dat kader gevoerd, dat geeft naar mijn gevoel al aan dat het niet altijd even rechtlijnig werd beoordeeld.
Zie ook https://www.bureauwsnp.nl/@:11703/hypotheek-wsnp-moeizame-verhouding/ voor wat extra info. En er is vast meer te vinden, voor m'n gevoel zou het een uitdaging kunnen worden.
Ik pas even. Ze nemen nu al een voorschotje op een lagere omzet in het eerste jaar. Verder is het percentage betalingsverplichting/vrije cashflow wel erg hoog.quote:
quote:Concreet betekent dit voor u dat:
- De aflossingen worden opgeschort van 08-10-2024 tot en met 08-03-2025;
- De looptijd van de lening wordt verlengd met zes maanden;
- Alle overige voorwaarden en condities blijven onverminderd van toepassing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier gaat het geld wel terug komen ondanks dat het “maar” een project met een 2e hypotheek is. 40k afgelost en de woz waarde van het onderpand is in deze periode met een 60k gestegen. Hopelijk gaat het voor de ouders niet zover komen en zijn er alleen 1of 2 termijnen gemist die ingehaald kunnen worden.
Ik sta het hele weekend rood op mijn Collin wallet😆quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:26 schreef Horsemen het volgende:
Een druk dagje met nieuwe probleem projecten en intensief beheer heeft het er ook maar druk mee:
Maar voor stemmen denk ik. Zit nog teveel risico in.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:59 schreef KrekelJapie het volgende:
Spareribs express via CCF opeens verliesgevend. Dit terwijl er een ervaren manager op zit met ervaring binnen de keten. Verwacht je niet bij zo'n zaak. Processen en kosten/opbrengsten zijn vaak helemaal op orde. Risico is er, ondanks hypotheek woonhuis ook nog niet uit.
[..]
Hij is niet de eerste die een goedlopende zaak naar de filistijnen helpt. Denk ook aan HH/Veltman en aan Braal, die er weinig van 'bakte'.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:59 schreef KrekelJapie het volgende:
Spareribs express via CCF opeens verliesgevend. Dit terwijl er een ervaren manager op zit met ervaring binnen de keten. Verwacht je niet bij zo'n zaak. Processen en kosten/opbrengsten zijn vaak helemaal op orde. Risico is er, ondanks hypotheek woonhuis ook nog niet uit.
[..]
Denk dat er niets anders op zit. Woz waarde onderpand valt ook tegen. Dus nog maar even doormodderen en hopen dat hij de boel vlot trekt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:27 schreef quepos het volgende:
[..]
Maar voor stemmen denk ik. Zit nog teveel risico in.
De recensies zijn ook niet heel overtuigend..quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:06 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Denk dat er niets anders op zit. Woz waarde onderpand valt ook tegen. Dus nog maar even doormodderen en hopen dat hij de boel vlot trekt.
[ Bericht 0% gewijzigd door delcielo op 04-10-2024 21:45:30 ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:35 schreef delcielo het volgende:
Linkje CCF herfinanciering H@@:gse B0s:
¤ 800.000 | 9,0 % rente | 24 maandenSla graag over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem. Niet dat het geld niet terug zal komen, maar juist omdat het wel eens heel snel kan gaan met een grote deelaflossing en waardoor het vooral veel administratie oplevert en weinig rendement. Niet mijn ding, ik heb liever iets langlopends waar ik niet meer naar om hoef te kijken. En ik heb weinig met speculanten.quote:
Valt meequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:44 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ik sta het hele weekend rood op mijn Collin wallet😆
https://www.fundainbusine(...)455-beekerweg-75-77/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |