De vooruitzichten lijken ook rooskleurig, als ik dat NOS artikel zo lees. Ik vind het een aardig project en bij aanvang zit er al 2 ton aan overwaarde in het o/g. Misschien dat ik nog wat ophoog.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:53 schreef peterc het volgende:
[..]
https://www.fundainbusine(...)455-beekerweg-75-77/
https://www.funda.nl/deta(...)destraat-9/89061121/
en op streetview staan een keurige Dodge Ram & ID3tje in the sun bij dit toch wel net huuske. Tim is een handige handy-man lijkt.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zat er al een tijd aan te komen.
Ik zat bij collin te kijken wat er aan aflossingen aan zou moeten komen en toch een aantal projecten met een vastgoedcomponent waar het niet zo vlot loopt of waarvan ik twijfels heb of er zo maar op tijd afgelost gaat worden:Woonhuis van GA staat al meer dan een jaar te koopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(dit is al een nieuwe listing, om weer nieuw op Funda gezet te worden)
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:46 schreef KrekelJapie het volgende:
GvE: Het Onroerend Goed in Tilburg is verkocht en de financiering van de koper is nagenoeg geregeld.Andere project van deze heren is enige tijd terug met 6 maanden verlengd, maar loopt ook bijna af weer. Maken er een bende van volgens mij. Blij als alles afgerond is van hen en bij GvE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel eigen fout, ik had gemist dat ik al een eerder project van ze meedeed. Dat voorkom ik liever, maar blijkbaar niet scherp geweest.
Als ze wat af kunnen lossen, in de toekomst, en het raakt helemaal volgeboekt, dan wordt het in theorie een goudmijntje waar relatief weinig werk aan is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:17 schreef peterc het volgende:
Idem, denk er nu ook zo over, zij de admi, hij met zijn netwerk de klusjes
Met de borgstelling meetellend, zou dat eigenlijk wel zo moeten zijn. Er staat niet vermeld dat deze borg aflopend zou zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:59 schreef KrekelJapie het volgende:
Spareribs express via CCF opeens verliesgevend. Dit terwijl er een ervaren manager op zit met ervaring binnen de keten. Verwacht je niet bij zo'n zaak. Processen en kosten/opbrengsten zijn vaak helemaal op orde. Risico is er, ondanks hypotheek woonhuis ook nog niet uit.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:47 schreef obligataire het volgende:
[..]
Met de borgstelling meetellend, zou dat eigenlijk wel zo moeten zijn. Er staat niet vermeld dat deze borg aflopend zou zijn.Klopt, maar in de update staat niet dat de waarde van deze borg nog steeds materieel is. Ik heb vaker gehad dat er bij uitwinning van een borg er niets te halen is. De 50k hebben ze bij de overname ontvangen en zijn op dat moment materieel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf maart 2024 staat er bij de borgsteller geen actieve werk op zijn LinkedIn: https://www.linkedin.com/(...)m_medium=android_app
Borgsteller bezit een koopwoning van
234k in Hoogezand. Kan we zomaar voorstellen dat hij niet zomaar 50k heeft liggen.
Nog vager is de ORV in de pitch: We gaan een ORV aanvragen en als deze wordt toegekend, wordt het verpand aan de investeerders. In de update zou je hierover ook iets verwachten. Als er een ORV is, dat deze dan verlengd wordt met dit voorstel.
[ Bericht 4% gewijzigd door KrekelJapie op 06-10-2024 08:50:20 ]
Leuk lijstje. Bij de meeste onder ons is Collin ook ruim de grootste. Die hebben ook alles het beste voor elkaar. Inclusief het beheer van de lastige klanten.quote:Op zondag 6 oktober 2024 08:12 schreef KrekelJapie het volgende:
Gefunde bedragen september per platform
[ afbeelding ]
Een nieuwe update van CRE.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:19 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
Heel bijzonder dit! Dit kort geding is van december vorig jaar.
De gedaagden (Elysion, Orthos, Omega en Atlas) zijn namelijk (ook?) leningnemers van vrij recente en dus nog lopende leningen. Bijvoorbeeld Stralsund, Frankfurt, Rijnland Palts en Bad Kreuznach. Wij hebben hiervan volgens mij nog nooit een rentebetaling gemist.... Behalve dan dat we onlangs pas op de hoogte zijn gesteld van problemen bij Stralsund,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:26 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
Een nieuwe update van CRE.
In totaal zit ik in 8 projecten van deze clubs. Hopelijk kom ik er nog zonder al te veel kleerscheuren vanaf.Als ik inlog en bij 'portefeuille' kijk zie ik bij de staafdiagrammen 'waarde portefeuille' 2023 als laatste jaar staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kennelijk is er in 2024 geen waarde meer. CRE is daar heel transparant over, dat dan weer wel.
Ik begrijp je opmerkingen eerlijk gezegd niet helemaal, die staafdiagrammen geven de waarde per 31/12 van het betreffende jaar, de actuele waarde van het lopend jaar staat in datzelfde scherm linksboven als totaal uitstaand.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:18 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Als ik inlog en bij 'portefeuille' kijk zie ik bij de staafdiagrammen 'waarde portefeuille' 2023 als laatste jaar staan.
Kennelijk is er in 2024 geen waarde meer. CRE is daar heel transparant over, dat dan weer wel.
Wellicht was het allemaal ook niet zo serieus bedoeld....quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:58 schreef tnhb het volgende:
[..]
Ik begrijp je opmerkingen eerlijk gezegd niet helemaal,
Opvallend: Duurzaaminvwsteren op 2 en hier op Fok besteden we er weinig aandacht aan.quote:Op zondag 6 oktober 2024 08:12 schreef KrekelJapie het volgende:
Gefunde bedragen september per platform
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht eerst dat het een 1-april grap was maar dat duurt nog (te) langquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:55 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Is er al een linkje van deze nieuwe collin https://www.collincrowdfund.nl/dinner-in-the-sky-nederland-b-v/
Ik geloof wel in het concept en de zekerheden zijn redelijk. Ik wil wel basis meedoen.
Ook opvallend op trustpilot 0 reviews. op google 20. En ik zie bij google 2 recente reviews.quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:04 schreef Crowdyfunder het volgende:
[..]
Opvallend: Duurzaaminvwsteren op 2 en hier op Fok besteden we er weinig aandacht aan.
Die boekingen komen op random tijdstippen binnen, puur handwerk dus.quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:59 schreef Faraday01 het volgende:
Ik weet niet of de automatisering bij Collin weer een stap heeft gezet of dat iemand dit weekend aan het werk is maar gisteren en vandaag zijn ook meerdere boekingen gedaan
Nou ik was te laat dus ik kan je niet laten weten hoe de investering verder gelopen is. Op naar het volgende leuke project.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:14 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een 1-april grap was maar dat duurt nog (te) lang![]()
De afhankelijkheid van de decembermaand maakt het nogal wiebelig m.i. Moet niet te hard te waaien die maand....anders wordt men zeeziek daarboven? Als de reserveringen tegenvallen zit je al gelijk met een liquiditeitsprobleem.
Dekking hypotheek is niet volledig. Ik krijg een beetje déjà-vu met destijds de KOM dobber/floating bakken.
Ik laat hem lopen of ik moet hier harde argumenten lezen om wél mee te doen.
Niet getreurd, er komen altijd weer nieuwe en beterequote:Op maandag 7 oktober 2024 12:00 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Nou ik was te laat dus ik kan je niet laten weten hoe de investering verder gelopen is. Op naar het volgende leuke project.
Vlgs mij was dit platform gelieerd* aan Vastgoedinvesteren.nl. Die laatste is inmiddels uit de lucht. En deed volgens mij niet veel meer dan een verkoopkanaal. Na funding waren ze uit beeld. Met de projecten daar heb ik hele matige ervaringen (minder rendement dan voorgespiegeld).quote:Op zondag 6 oktober 2024 23:04 schreef Crowdyfunder het volgende:
[..]
Opvallend: Duurzaaminvwsteren op 2 en hier op Fok besteden we er weinig aandacht aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |