SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Meer broccoli en wortels, ja dan komt het zeker goed![]()
Mooie reactiequote:Ik was vroeger dik maar door deze reclame begon ik met lopen sporten en voetballen nu ben ik ongeveer 3kilo agpfgevallen bedankt aan de mensen die deze reclame hebben gemaakt echt waar goed gedaan
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Beter dan een orgasme soms.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
hier blijven jijquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:18 schreef Lovely het volgende:
Nou nou wat een taal, ik ga maar weer tot maandag![]()
Lang ommetje, maar veel plezier. Doeiquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:18 schreef Lovely het volgende:
Nou nou wat een taal, ik ga maar weer tot maandag![]()
![]()
Doeiquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lang ommetje, maar veel plezier. Doei
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gewoon oogjes dichtquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar ik kan die vieze woorden niet aan![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mario en Justin het nieuwe DTS-stelletje![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ja Justin is een echte topper![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
Amie is een bottom, denk ik![]()
![]()
Dat is correctquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
Amie is een bottom, denk ikCause there is always a wrong to your right 🎶
Ik heb een topper op mn bed liggen
Ik heb iedere nacht een topper op mijn bed liggen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ben hier hoorquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb een topper op mn bed liggen![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
13 is een van de mooiste getallen want oneven en priem getal![]()
Plus mijn geluksgetalquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
13 is een van de mooiste getallen want oneven en priem getal
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:49 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
jup
hier nog in de dub modus..wel of niet uitgaan![]()
![]()
Vorige keer was ook een succesquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:49 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
jup
hier nog in de dub modus..wel of niet uitgaan
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Vorige keer was ook een succes
[ afbeelding ]dat jij jezelf in DTS durft te posten
Smile, it's free therapy.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Je bent nooit te oud om naar de club te gaanquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dat jij jezelf in DTS durft te posten
Bejaardensoos is ook lekker op tijd dicht dus kan ze nog ruim op tijd naar bed.quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om naar de club te gaan
quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Bejaardensoos is ook lekker op tijd dicht dus kan ze nog ruim op tijd naar bed.
![]()
![]()
je weet niet eens hoe oud ik benquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Bejaardensoos is ook lekker op tijd dicht dus kan ze nog ruim op tijd naar bed.
![]()
Oud genoeg om een drankje te bestellen neem ik aanquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je weet niet eens hoe oud ik ben
quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je weet niet eens hoe oud ik ben![]()
![]()
64 toch?quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je weet niet eens hoe oud ik benOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
netquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oud genoeg om een drankje te bestellen neem ik aan
Niet vergeten je ID kaart mee te nemen, ze zullen vast naar je ID vragen als je onder de 25 lijkt!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Moet lachenquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet vergeten je ID kaart mee te nemen, ze zullen vast naar je ID vragen als je onder de 25 lijkt!
Of ze vragen Dicaprio of hij haar zou daten. Zegt hij ja dan is ze onder de 25.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet vergeten je ID kaart mee te nemen, ze zullen vast naar je ID vragen als je onder de 25 lijkt!
En deze keer niet die van je zus meenemen!quote:![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En deze keer niet die van je zus meenemen!![]()
Toevallig, ik ben ook hier!quote:
Ik ben ook hier, komt wel dichtbij zo.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Lekker wit!quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:11 schreef Kissingbird het volgende:
mmm b merk snackjes blijven bleek![]()
Mmmmquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:11 schreef Kissingbird het volgende:
mmm b merk snackjes blijven bleek![]()
![]()
maar of iemand dat leuk vindtquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:11 schreef aeque het volgende:
Ik ben ook hier, komt wel dichtbij zo.
Jij hebt nog een bleek worstje in de aanbieding?quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar of iemand dat leuk vindt
Kb toch?quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij hebt nog een bleek worstje in de aanbieding?![]()
![]()
Bied je jezelf aan?quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:11 schreef aeque het volgende:
Ik ben ook hier, komt wel dichtbij zo.
Ik kon het niet latenquote:
Wat voor snackje moet ik aan denken?quote:
Er zijn een paar snacks die ik liever wat donkerder heb
Een lekker snackjequote:Op vrijdag 20 september 2024 18:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat voor snackje moet ik aan denken?
Er zijn een paar snacks die ik liever wat donkerder heb![]()
Zoals?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat voor snackje moet ik aan denken?
Er zijn een paar snacks die ik liever wat donkerder heb
Zo, nieuwe tv is binnen.
Kreeg geld van de verzekering voor de oude die kapot is gegaan, en ik heb een outletzaak gevonden die ERG leuke aanbiedingen had!
Ook een pc besteld; dit ouwe laptoppie vertrouw ik niet bepaald, en als alles straks weer geïntalleerd is, kan ik weer bolkplaatjes painten!
Verder wat aan het zoeken naar meubeltjes en lampjes enzo, maar allejezus wat is alles duur zeg!
Gelukkig wel een tafellamp in een grabbelbak gevonden voor een tientje!
Ook wat behang bij Kwantum gescored, maar hier in huis zie ik dat het wel erg donker is, en ik dacht dat het nog een tintje had maar het is puur donkergrijs.![]()
Hmmm ja, een lekker snackje lust ik welquote:
Speklapjes heb ik liever iets bruiner dan van die bleke slappe lapjes
quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmmm ja, een lekker snackje lust ik wel
Speklapjes heb ik liever iets bruiner dan van die bleke slappe lapjes![]()
![]()
![]()
Heb je toch nog wat terug gekregen voor die oude kapotte tvquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
Zo, nieuwe tv is binnen.
Kreeg geld van de verzekering voor de oude die kapot is gegaan, en ik heb een outletzaak gevonden die ERG leuke aanbiedingen had!
Ook een pc besteld; dit ouwe laptoppie vertrouw ik niet bepaald, en als alles straks weer geïntalleerd is, kan ik weer bolkplaatjes painten!
Verder wat aan het zoeken naar meubeltjes en lampjes enzo, maar allejezus wat is alles duur zeg!
Ook wat behang bij Kwantum gescored, maar hier in huis zie ik dat het wel erg donker is, en ik dacht dat het nog een tintje had maar het is puur donkergrijs.![]()
Het lijkt je eindelijk weer eens wat mee te zitten zo te lezen
Ja, zeker!quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb je toch nog wat terug gekregen voor die oude kapotte tv![]()
Het lijkt je eindelijk weer eens wat mee te zitten zo te lezen
Ik ben nu ook een stuk positiever. Ik ben vandaag ook flink opgeschoten met diverse dingen.![]()
Lekker dat je nog wat terug hebt gekregen van de verzekering en een mooie deal op een nieuwe hebt weten te scoren!quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
Zo, nieuwe tv is binnen.
Over wat voor verzekeringen hebben we het, anders is die van mij mogelijk ook binnenkort kapot.
Zeker ja!quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker dat je nog wat terug hebt gekregen van de verzekering en een mooie deal op een nieuwe hebt weten te scoren!![]()
Beeld is ff wennen omdat alles extreem scherp en super verzadigd is. Valt uiteraard wel bij te stellen.
Het geluid....ehhhh....ik ga hem morgen op m'n versterker aansluiten!
Toegegeven; het geluid is wel voller dan van m'n ouwe tv maar als je op Youtube muziek op zet, is het wel een heel vermoeiend geluid.![]()
Inboedel, maar na een X aantal jaren krijg je nog maar 20% van de nieuwwaarde terug.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:26 schreef aeque het volgende:
Over wat voor verzekeringen hebben we het, anders is die van mij mogelijk ook binnenkort kapot.
Mijn tv was echt FOK!king duur toentertijd, dus krijg ik toch nog een paar honderd euro terug!![]()
![]()
Oh zelfs nog geld van de verzekering, dat was zeker een kleine meevaller?quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
Zo, nieuwe tv is binnen.
Ook wat behang bij Kwantum gescored, maar hier in huis zie ik dat het wel erg donker is, en ik dacht dat het nog een tintje had maar het is puur donkergrijs.
Leuk je huis inrichten, hoeft ook niet allemaal op 1 dag klaar te zijn toch?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ach ik rekende er wel op dat ik wat terug zou krijgen hoor.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh zelfs nog geld van de verzekering, dat was zeker een kleine meevaller?
Leuk je huis inrichten, hoeft ook niet allemaal op 1 dag klaar te zijn toch?Ik heb wel vaker bij deze tussenpersoon aangeklopt en hij is altijd super meedenkend!
Klopt, maar bepaalde dingen wil je toch wel in orde hebben; behangetje tegen de muur, lampen aan het plafond, en een bijzettafeltje enzo.
Ik heb nu een klein bankje van Jysk met zo'n relaxmechanisme. Dan heb je niks aan een salontafel voor je, dus wil ik aan weerszijden iets hebben.
Ik zit te denken aan 2 houten kistjes; kan Mini-ToT z'n speelgoed ook leuk in kwijt en dat kleine bankje lijkt dan ook meteen wat forser.![]()
Een versterker is meestal qua geluid wel een stuk preciezer in te stellen qua geluid dan een TV dus dan zou ik dat als eerste gaan proberen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja!
Beeld is ff wennen omdat alles extreem scherp en super verzadigd is. Valt uiteraard wel bij te stellen.
Het geluid....ehhhh....ik ga hem morgen op m'n versterker aansluiten!
Toegegeven; het geluid is wel voller dan van m'n ouwe tv maar als je op Youtube muziek op zet, is het wel een heel vermoeiend geluid.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
maar het zat ook even flink tegen bij jou.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, zeker!
Ik ben nu ook een stuk positiever. Ik ben vandaag ook flink opgeschoten met diverse dingen.
Mooi dat je nu meevallers hebtSmile, it's free therapy.![]()
Ja ik heb de tv altijd op de versterker aangesloten gehad; veel voller en warmer van klank.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een versterker is meestal qua geluid wel een stuk preciezer in te stellen qua geluid dan een TV dus dan zou ik dat als eerste gaan proberen.
Bij deze tv is het middengebied (spraak en zang) aardig afgeknepen en de rest is een vermoeiende muur van geluid.![]()
Sow, en hoe!quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar het zat ook even flink tegen bij jou.
Mooi dat je nu meevallers hebt
Mini-ToT zit nu bij z'n mama; in alle hectiek heb ik wat berichtjes verkeerd gelezen, ik had hem eigenlijk vanavond pas een keer weg hoeven te brengen.
Maar goed; zij heeft hem ook al een flinke tijd niet meer gezien dus da's ook wel okee zo.![]()
![]()
Ach heb je hem te vroeg gebracht oelewapper.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, en hoe!
Mini-ToT zit nu bij z'n mama; in alle hectiek heb ik wat berichtjes verkeerd gelezen, ik had hem eigenlijk vanavond pas een keer weg hoeven te brengen.
Maar goed; zij heeft hem ook al een flinke tijd niet meer gezien dus da's ook wel okee zo.Smile, it's free therapy.![]()
Behang kan terug toch?quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
Ook wat behang bij Kwantum gescored, maar hier in huis zie ik dat het wel erg donker is, en ik dacht dat het nog een tintje had maar het is puur donkergrijs.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja dat was wel ff kut.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ach heb je hem te vroeg gebracht oelewapper.
Maar goed, voor ik hem wegbracht hebben we wel veel lol gehad. Boekjes voorgelezen van school!![]()
![]()
Ow, minderquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb het in een andere stad gehaald!Kan ik dus weer naar toe rijden.
Even bellen, soms mag je het in een andere stad terug brengen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb het in een andere stad gehaald!Kan ik dus weer naar toe rijden.
Leenbakker, hema daar weet ik het wel van.Smile, it's free therapy.![]()
Bel eerst even!!!quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
@ToT:
Retourneren kan in alle winkels, onafhankelijk van waar je het artikel hebt gekocht. Met uitzondering van Kwantum Amsterdam Ferdinand Bolstraat, hier kun je geen artikelen retourneren.
edit: binnen 14 dagen staat op hun site nog erbijSmile, it's free therapy.![]()
Is ook weleens fijn ToT.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, en hoe!
Maar goed; zij heeft hem ook al een flinke tijd niet meer gezien dus da's ook wel okee zo.
Laat je niet gek maken ....
Rustig aan, dan komt het ook goed.![]()
Kijk eens naar een weggeefhoek of gratis op te halen facebook. Mijn dochter had er heel veel opgezet. Ook lampen. Alles is weg. Daar staan regelmatig leuke dingen op.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
Zo, nieuwe tv is binnen.
Ook wat behang bij Kwantum gescored, maar hier in huis zie ik dat het wel erg donker is, en ik dacht dat het nog een tintje had maar het is puur donkergrijs.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja nee dat is de dichtstbijzijnde vestiging.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Even bellen, soms mag je het in een andere stad terug brengen.
Leenbakker, hema daar weet ik het wel van.![]()
![]()
Ik mis hem sowieso al wel, maar even rust is ook wel goed.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:44 schreef maily het volgende:
[..]
Is ook weleens fijn ToT.
Laat je niet gek maken ....
Rustig aan, dan komt het ook goed.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee dat is de dichtstbijzijnde vestiging.ow
Leuk roadtripje dan nog
Komt wel weer goedquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik mis hem sowieso al wel, maar even rust is ook wel goed.
Des te mooier is het weer als hij er weer is.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik mis hem sowieso al wel, maar even rust is ook wel goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ach is niet bijzonder ver en als ik Mini-ToT maandag weer naar school breng, kan ik zo in 1x door rijden daar naar toe; zijn school staat feitelijk halverwege.quote:![]()
![]()
Twee vliegen...quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach is niet bijzonder ver en als ik Mini-ToT maandag weer naar school breng, kan ik zo in 1x door rijden daar naar toe; zijn school staat feitelijk halverwege.![]()
Kijk anders of je (grotere) stalen mee naar huis kan nemen om te kijken hoe het bij jou in de woonkamer op de muur uitkomt?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Des te mooier is het weer als hij er weer is.Zeker!
Ach, ik krijg zo bezoek hier (zal niet zo heel lang blijven, denk ik) en ik denk dat ik daarna een Amazon Prime abonnementje of proefperiode aanschaf om de tv wat uit te proberen.
Deze tv heeft geen 3,5mm jackplug aansluiting en mijn versterker en dac hebben geen Toslink aansluiting, dus ff een goedkope dac besteld die dat wel heeft; geluid vind ik nog belangrijker dan beeld, om eerlijk te zijn.![]()
Kan idd ook, ja!quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Twee vliegen...![]()
Kijk anders of je (grotere) stalen mee naar huis kan nemen om te kijken hoe het bij jou in de woonkamer op de muur uitkomt?
Ja dit is goedkope meuk van Kwantum, krokodillenmotiefje, maar er zit absoluut niets groens in.
Ik dacht echt dat het donkergrijs was met een heel subtiel druppeltje groen er doorheen, maar helaas....![]()
Bij jou thuis is het licht toch altijd weer anders dan in de winkelquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan idd ook, ja!
Ja dit is goedkope meuk van Kwantum, krokodillenmotiefje, maar er zit absoluut niets groens in.
Ik dacht echt dat het donkergrijs was met een heel subtiel druppeltje groen er doorheen, maar helaas....
Het zijn altijd dezelfden.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ja boem.
Die zag je niet aankomen he
Nou
![]()
Dat is wel de instelling voor het tuinhuisje dit weekendquote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel de instelling voor het tuinhuisje dit weekend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Had je een uur betaaldquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Ach, ik krijg zo bezoek hier (zal niet zo heel lang blijven, denk ik) en ik denk dat ik daarna een Amazon Prime abonnementje of proefperiode aanschaf om de tv wat uit te proberen.
Deze tv heeft geen 3,5mm jackplug aansluiting en mijn versterker en dac hebben geen Toslink aansluiting, dus ff een goedkope dac besteld die dat wel heeft; geluid vind ik nog belangrijker dan beeld, om eerlijk te zijn.
Geen blowing?quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel de instelling voor het tuinhuisje dit weekend![]()
![]()
Dan sla ik een weekendje over
Wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen blowing?
Dan sla ik een weekendje over
En ik ga weer
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Maar is een half uur niet meer dan voldoende?quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja wat?
Hij kent me langer dan vandaag
Sommige mensen hebben maar 2 minuten nodig
En goedkoper ook nogquote:Op vrijdag 20 september 2024 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar is een half uur niet meer dan voldoende?
Sommige mensen hebben maar 2 minuten nodig
Ik wens jullie veel plezier!quote:
Er zijn mensen die het 2 minuten vol houden?quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar is een half uur niet meer dan voldoende?
Sommige mensen hebben maar 2 minuten nodig![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: