SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat!![]()
Ging de btw van boeken nou per 1 januari 2025 omhoog?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Heb ik nog niet gelezen, ook niet of dat op bioscoopkaartjes gingquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ging de btw van boeken nou per 1 januari 2025 omhoog?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
En tevens is dat geen antwoord op mijn vraagTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik had net ook overleg, maar schijnbaar was dat genoeg reden om boos op me te worden![]()
Snap ik wel, ik word ook wel eens boos als mijn man geen tijd voor me heeft, omdat hij moet werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Ik dacht boeken wel, maar bioscoopkaartje niet.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gelezen, ook niet of dat op bioscoopkaartjes gingTrotste mama van Ambar
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Achter betaalmuurquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:43 schreef drakin het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)%2Fduckduckgo.com%2FTrotste mama van Ambar
Ik ben opzoek naar een ja of nee antwoordTrotste mama van Ambar
En voor die kutsport willen ze wel ineens bezwijken![]()
https://www.volkskrant.nl(...)roverwegen~b86e01cd/Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Vanaf 2026 verhoogt de regering de btw op cultuur, kunst, boeken, sport, hotelovernachtingen en media van 9 naar 21%. Er zijn een paar uitzonderingen, zoals sportverenigingen, overnachtingen op campings, bezoek aan bioscopen en dagrecreatie (bijvoorbeeld het bezoeken van een pretpark).quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben opzoek naar een ja of nee antwoordMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Omdat bijv. bioscoopkaartjes ook naar 21% gaan. Waarom moet er voor boeken een uitzondering gemaakt worden?quote:![]()
op kruisje klikken dan zie je het eerste deelquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bioscoop is zover ik gehoord heb een uitzondering. En omdat je lezen wil stimuleren.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Omdat bijv. bioscoopkaartjes ook naar 21% gaan. Waarom moet er voor boeken een uitzondering gemaakt worden?Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Snap ik wel, ik word ook wel eens boos als mijn man geen tijd voor me heeft, omdat hij moet werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
En wie bepaalt welke boeken voor vermaak zijn dan?Trotste mama van Ambar
Ikquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
En wie bepaalt welke boeken voor vermaak zijn dan?![]()
Misschien moeten ze eens stoppen met scholieren verplicht 42 boeken te laten lezen op de middelbare school.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bioscoop is zover ik gehoord heb een uitzondering. En omdat je lezen wil stimuleren.![]()
Wat is er mis met boeken lezen? Het heeft een heleboel voordelenTrotste mama van Ambar
JustinKquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
En wie bepaalt welke boeken voor vermaak zijn dan?![]()
Zo krom ditquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vanaf 2026 verhoogt de regering de btw op cultuur, kunst, boeken, sport, hotelovernachtingen en media van 9 naar 21%. Er zijn een paar uitzonderingen, zoals sportverenigingen, overnachtingen op campings, bezoek aan bioscopen en dagrecreatie (bijvoorbeeld het bezoeken van een pretpark).![]()
Lezen, theater en dus ontwikkeling word duurder, maar tokkies kunnen nog goedkoop kamperen en naar sport kijkenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Moet een boek wel leuk zijn.. een stom en of saai boek lezen lukt nietMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Deze vrouw weetquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:48 schreef Lovely het volgende:
Moet een boek wel leuk zijn.. een stom en of saai boek lezen lukt niet![]()
Ik voorzie weer meer illegale downloads op ebooks en filmsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
stripboekenquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan pakken jullie de verkeerde boekenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Niks mis met sport kijkenquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo krom dit![]()
Lezen, theater en dus ontwikkeling word duurder, maar tokkies kunnen nog goedkoop kamperen en naar sport kijken
Gewoon niks duurder maken
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
OkGewoon helemaal geen belasting meer betalenquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niks mis met sport kijken
Gewoon niks duurder maken![]()
![]()
Anders maar naar Duitsland alles aanschaffenquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niks mis met sport kijken
Gewoon niks duurder makenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Goed ideequote:Op vrijdag 20 september 2024 14:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Anders maar naar Duitsland alles aanschaffen
Achja je zal als Kabinet Karbonade Klowns toch maar een stimuleren dat je ontwikkelde burgers krijgt. Iehl dat moet je niet hebben.Trotste mama van Ambar
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wordt straks nog goedkoper om een weekendje London te boeken en daar de koffers vol te laden.Trotste mama van Ambar
Gooi de belasting lekker omhoog voor mensen die meer dan een miljoen verdienen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
Waar wil je dan op korten, @:ieniminimuis?Trotste mama van Ambar
Fossiele brandstoffen subsidies kun je ook wel afschaffenTrotste mama van Ambar
x52 is 156 euro meer per jaarquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man man man je praat over nog geen 3 euro per boek meer.Trotste mama van Ambar
Goed plan, die verhuizen nu allemaal naar Monaco, en nu moet je nog meer korten. Waar kort je op?quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gooi de belasting lekker omhoog voor mensen die meer dan een miljoen verdienen.![]()
Hypotheekrenteaftrekquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Goed plan, die verhuizen nu allemaal naar Monaco, en nu moet je nog meer korten. Waar kort je op?
Fossiele brandstofsubsidie
Subsidie voor visserij is ook nergens voor nodigTrotste mama van Ambar
Nee ilse welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Maar btw verhoging op cultuur en sport wordt niet ingezet om een begroting te sluiten, dat is gewoon bepaalde doelgroepen pestenTrotste mama van Ambar
Goed plan. Je hebt zojuist een decennia lange recessie veroorzaakt. Nu moet je 30% korten. Waar kort je op?quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hypotheekrenteaftrek
Fossiele brandstofsubsidie
Subsidie voor visserij is ook nergens voor nodig![]()
je bent zelf een zonnetje!quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Pak een begrotingsplan van de GL of PvdD erbij. Succesquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Goed plan. Je hebt zojuist een decennia lange recessie veroorzaakt. Nu moet je 30% korten. Waar kort je op?
Trotste mama van Ambar
Sowieso vergeten mensen die over hypotheekrenteaftrek klagen altijd eventjes dat huizeneigenaren duizenden euro's overdrachtsbelasting betaald hebben, OZB betalen, forfait betalen, waterschap betalen etc etc etc.
Na 16 jaar hypotheekrenteaftrek ben ik nog steeds gewoon een nettobetalen.![]()
Oh gelukkig kan nog wel naar de bioscoop en de efteling.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vanaf 2026 verhoogt de regering de btw op cultuur, kunst, boeken, sport, hotelovernachtingen en media van 9 naar 21%. Er zijn een paar uitzonderingen, zoals sportverenigingen, overnachtingen op campings, bezoek aan bioscopen en dagrecreatie (bijvoorbeeld het bezoeken van een pretpark).They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De bijbel is realistischer.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pak een begrotingsplan van de GL of PvdD erbij. Succes
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2024 15:01:23 ]![]()
Dude die plannen zijn allemaal nagerekend en kloppen allemaal. Dat kunnen we van een paar coalitiepartijen niet zeggen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sowieso vergeten mensen die over hypotheekrenteaftrek klagen altijd eventjes dat huizeneigenaren duizenden euro's overdrachtsbelasting betaald hebben, OZB betalen, forfait betalen, waterschap betalen etc etc etc.
Na 16 jaar hypotheekrenteaftrek ben ik nog steeds gewoon een nettobetalen.
[..]
De bijbel is realistischer.Trotste mama van Ambar
Ditquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar btw verhoging op cultuur en sport wordt niet ingezet om een begroting te sluiten, dat is gewoon bepaalde doelgroepen pestenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Blijf ik nog steeds bij mijn standpunt dat de btw verhoging niet is om een begroting kloppend te maken maar om bepaalde doelgroepen te pesten.Trotste mama van Ambar
Wij van WC-eend.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dude die plannen zijn allemaal nagerekend en kloppen allemaal. Dat kunnen we van een paar coalitiepartijen niet zeggen.![]()
Alles omhoog
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
"Linkse" hobby's en "intellectuele" hobby's belasten dat is het doel. Anders had je de camping of een pretpark ook wel gedaan.Trotste mama van Ambar
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Goed zo, laat je onderbuik maar lekker leeg lopen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
"Linkse" hobby's en "intellectuele" hobby's belasten dat is het doel. Anders had je de camping of een pretpark ook wel gedaan.![]()
Lekker je eigen stemvolk dom houden dat is het doel
Trotste mama van Ambar
Zoals de vorige regering bij rokers.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Blijf ik nog steeds bij mijn standpunt dat de btw verhoging niet is om een begroting kloppend te maken maar om bepaalde doelgroepen te pesten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Stoppen van roken heeft nog eens gezondheidsvoordelen e.d.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoals de vorige regering bij rokers.Trotste mama van Ambar
How are you, my dear?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik vind biografische boeken altijd wel leuk moet er dus voor 1 januari er nog snel een paar aanschaffen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oke geef dan 1 goed argument waarom het wel van belang is dat iedereen naar het pretpark kan en het zogenaamd betaalbaar houden door geen btw verhoging door te voeren. Maar dat een krant straks wel een btw verhoging krijgt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Goed zo, laat je onderbuik maar lekker leeg lopen.Trotste mama van Ambar
De langequote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Omdat er vele malen meer mensen afhankelijk zijn met hun (lage) inkomen van die sector. Verhoog je de BTW daarop > minder bezoekers > meer baanverlies tov mensen die hun baan verliezen als je de btw op boeken verhoogt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke geef dan 1 goed argument waarom het wel van belang is dat iedereen naar het pretpark kan en het zogenaamd betaalbaar houden door geen btw verhoging door te voeren. Maar dat een krant straks wel een btw verhoging krijgt.
Mensen die in de literaire sector wonen hebben gemiddeld een hoger inkomen dan de mensen die in de dagrecreatiesector werken, dus die kunnen dat beter opvangen.
De breedste schouders dragen het meest. Precies wat links wil, toch?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2024 15:11:37 ]![]()
looking forward to the weekend!quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
It is weekendquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
looking forward to the weekend!![]()
![]()
Grijsjequote:Op vrijdag 20 september 2024 15:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
geweldiggggg![]()
maar geen fok materiaal
fok materiaal?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Huh ?quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
geweldiggggg![]()
maar geen fok materiaal![]()
![]()
niet iets wat ik op een openbaar forum ga plaatsenquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
oew, roddelsquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet iets wat ik op een openbaar forum ga plaatsen
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
leerde lotje lopen langs de lange lindelaan?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
we verzinnen wel watquote:
Oh ik snap het nuquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet iets wat ik op een openbaar forum ga plaatsenals je wil praten dm is open
![]()
![]()
Weet ikquote:
R.I.P DTS.![]()
i knowquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:17 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oh ik snap het nuals je wil praten dm is open
![]()
Maar dat een laag inkomen gezin straks geen boeken meer kan betalen of dat de bibliotheek onbetaalbaar kan worden voor deze doelgroep boeit natuurlijk niemand. Het ging namelijk al zo goed met de leesvaardigheid van de Nederlandse kinderen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Omdat er vele malen meer mensen afhankelijk zijn met hun (lage) inkomen van die sector. Verhoog je de BTW daarop > minder bezoekers > meer baanverlies tov mensen die hun baan verliezen als je de btw op boeken verhoogt.
Mensen die in de literaire sector wonen hebben gemiddeld een hoger inkomen dan de mensen die in de dagrecreatiesector werken, dus die kunnen dat beter opvangen.
De breedste schouders dragen het meest. Precies wat links wil, toch?
Het blijft een rare BTW verhoging om een begroting kloppend te maken. En als je het dan bij de breedste schouders wil halen, dan moet je het ook echt bij de breedste schouders gaan halen.Trotste mama van Ambar
ja, daar begint het meequote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hema kijkt geen BBquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee liese is in london, de van bbThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Amy wilt niet. Ik woon te ver.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet er 1
@:Aeque en @:Mizzezamy sitting in a tree
K
I
S
S
I
N
G
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
b&b vol liefde?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet er 1
@:Aeque en @:Mizzezamy sitting in a tree
K
I
S
S
I
N
G
Ananas op pizza, kokos, straks ga je ook nog zeggen dat je gekookt ei en mosselen lekker vindt.quote:
Nicht interessantquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee liese is in london, de van bbUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bureau Burgwallen?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
ik vind KB ook te ver weg wonenquote:
(alhoewel ik al wel eens op bezoek ben geweest)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jeetje, bestaat dat nog?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Is die smiley nou sneller gaan knikken of ben ik gekker geworden?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
jaquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:22 schreef aeque het volgende:
Is die smiley nou sneller gaan knikken of ben ik gekker geworden?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gekookte ei wel.. mosselen weet ik nietquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ananas op pizza, kokos, straks ga je ook nog zeggen dat je gekookt ei en mosselen lekker vindt.
Schijnbaar wel. Ik denk dat de BTW nog niet hoog genoeg isquote:Trotste mama van Ambar
even checkenquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:22 schreef aeque het volgende:
Is die smiley nou sneller gaan knikken of ben ik gekker geworden?
Ah oke.quote:Je was okay.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gekookte ei wel.. mosselen weet ik niet
niks mis met een gekookt eitjequote:Op vrijdag 20 september 2024 15:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gekookte ei wel.. mosselen weet ik nietReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
je bent meer dan okequote:Op vrijdag 20 september 2024 15:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben mog steeds ok, heb geen koorts
Beetje die rare dingen eten.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben mog steeds ok, heb geen koorts
mixed signals..quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Nou jij lust vast wel iets wat ik niet lekker vindquote:
Zacht uit het vuistje, hard op brood, beschuit of crackerquote:
Wat vindt je niet lekker dan, die lijst is vast kleiner dan de dingen die ik wel lust.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou jij lust vast wel iets wat ik niet lekker vind
![]()
Inktvis,kikkerbillen, brocolli ben ik niet gek op..quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat vindt je niet lekker dan, die lijst is vast kleiner dan de dingen die ik wel lust.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
90% van de vleesproductenquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat vindt je niet lekker dan, die lijst is vast kleiner dan de dingen die ik wel lust.
Ei
Schaal- en schelpdieren en ander niet-vissen uit water
Spinazie
Kauwgom
En een paar combinatie van voedselproducten waardoor je een vieze structuur krijgt.Trotste mama van Ambar
Ga door.quote:Ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Inktvis,kikkerbillen, brocolli ben ik niet gek op..
Broccoli uit de oven geroosterdquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Inktvis,kikkerbillen, brocolli ben ik niet gek op..gekookt is het een beetje bleh
Trotste mama van Ambar
wat heeft broccoli jou ooit misdaan?quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Inktvis,kikkerbillen, brocolli ben ik niet gek op..
Peter de reet ridder.quote:
zie het net bij roddelpraat.
R.I.P DTS.![]()
Hoi Lovelyquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
90% van de vleesproducten
Ei
Schaal- en schelpdieren en ander niet-vissen uit water
Spinazie
Kauwgom
En een paar combinatie van voedselproducten waardoor je een vieze structuur krijgt.
Zie er zijn vast nog wel wat dingen wat we beide niet lustenquote:
Oja bounty
huh??quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Peter de reet ridder.
zie het net bij roddelpraat.
Misschien dan wel idd..quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Broccoli uit de oven geroosterdgekookt is het een beetje bleh
quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heeft broccoli jou ooit misdaan?
De smaak is,niet lekkerquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heeft broccoli jou ooit misdaan?
is het nu de broccoli die weerstand op moet wekken of de meneer en de manierquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:was jij niet met Lovely aan het flirten?
Ik speel liever geen viool dan tweede viool
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wel kokos maar geen bounty?quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zie er zijn vast nog wel wat dingen wat we beide niet lusten
Oja bounty
Een deelnemer ene Peter was in bb opzoek naar een vrouw en staat nu op homo advertentie sites opzoek naar een man bij de roddelpraat extra hebben ze het erover.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ohnee wat schokkendquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een deelnemer ene Peter was in bb opzoek naar een vrouw en staat nu op homo advertentie sites opzoek naar een man bij de roddelpraat extra hebben ze het erover.Trotste mama van Ambar
Ik moet zo nog naar kantoor. Daar ligt werk zie ik net.Trotste mama van Ambar
B en B vol liefdequote:Op vrijdag 20 september 2024 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een deelnemer ene Peter was in bb opzoek naar een vrouw en staat nu op homo advertentie sites opzoek naar een man bij de roddelpraat extra hebben ze het erover.
das wat anders dan Big BrotherThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee de structuur van bounty bahquote:
Kokos qau smaak wel
op roddelpraat mogen ze best wat meer btw heffenquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik ben er geen grote fan van maar vindt het niet perse vies. Koop het heel af en toe voor konijnen maar ze mogen er niet veel van. Maar als je ze niet lekker vindt smaken, moet je het is een paar dagen laten liggen en dan ruiken. Dat is nog veel erger.quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
is het nu de broccoli die weerstand op moet wekken of de meneer en de manierOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee nee dat kan niet. Daar zijn best veel mensen afhankelijk van dus dat kan niet.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op roddelpraat mogen ze best wat meer btw heffenTrotste mama van Ambar
Wordt wel snel geel van kleurquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben er geen grote fan van maar vindt het niet perse vies. Koop het heel af en toe voor konijnen maar ze mogen er niet veel van. Maar als je ze niet lekker vindt smaken, moet je het is een paar dagen laten liggen en dan ruiken. Dat is nog veel erger.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Op vrijdag bijna avond nogquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet zo nog naar kantoor. Daar ligt werk zie ik net.Uw ADH vitamine Worst
Wij hebben puur en alleen een gifjes liefde.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]was jij niet met Lovely aan het flirten?
Ik speel liever geen viool dan tweede vioolOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jupsquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op vrijdag bijna avond nogKrijg je als meerdere mensen tegelijkertijd op vakantie sturen
Trotste mama van Ambar
Marioquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:36 schreef mario390 het volgende:
ik lust broccoli ook niet zo, maar mutti gevt me altijd op bord
je bent toch 50 geweest
waarom kook je niet zelf?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
waarom zou hij dat doen als hij nog bij zn moeder woont?quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario
je bent toch 50 geweest
waarom kook je niet zelf?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
ik dacht dat hij niet meer bij zijn mutti woondequote:Op vrijdag 20 september 2024 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zou hij dat doen als hij nog bij zn moeder woont?
Waarom moeilijk doen als het nog makkelijk kan.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario
je bent toch 50 geweest
waarom kook je niet zelf?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Is Mutti niet gerust opquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario
je bent toch 50 geweest
waarom kook je niet zelf?Uw ADH vitamine Worst
is het mutti van de mutti pastasaus?quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat hij niet meer bij zijn mutti woondeReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hij woont onder hetzelfde dak, maar met een andere voordeur.
Maar was als zijn mutti doodgaat? Gaat hij dan zelf ook dood van de honger?Trotste mama van Ambar
Volgens mij erboven of ernaastquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat hij niet meer bij zijn mutti woondeUw ADH vitamine Worst
Als je zowel RLS als dts volgt heb je geen tijd om te kokenUw ADH vitamine Worst
ja zoiets hequote:Op vrijdag 20 september 2024 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij erboven of ernaastThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hoe doe ik dat danquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:40 schreef hemarookworst het volgende:
Als je zowel RLS als dts volgt heb je geen tijd om te koken
ben ik dan ook een vrouw?quote:
Boterham met kaas gaarne.quote:
Geen idee, ik kan werken en koken juist omdat ik geen RLS volgquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan werken en koken juist omdat ik geen RLS volg![]()
Hmmm ik heb dat anders geïnterpreteerdquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Wij hebben puur en alleen een gifjes liefde.
vertelquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmmm ik heb dat anders geïnterpreteerdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Welke RLS volg jij?quote:
Hij was schaamteloos aan het flirten toen AardappelSchotel afwezig was, maar nu durft hij niet meerquote:SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Dan is de stelling niet op jou van toepassingquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
ohwquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan is de stelling niet op jou van toepassing
Nee dat niet, ik eet het wel als ik tandoori eetquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Beetje deze reactie op broccoli?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij was schaamteloos aan het flirten toen AardappelSchotel afwezig was, maar nu durft hij niet meer@LovelySPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok dat AS geen door Israel omgebouwde pieper is. Dus dan durf ik wel.
Lekker pittige tandooriquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik eet het wel als ik tandoori eet
Uw ADH vitamine Worst
Jaah!quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:54 schreef aeque het volgende:
Ik gok dat AS geen door Israel omgebouwde pieper is. Dus dan durf ik wel.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh jij wist nog niet dat je vanavond in de andere kamer slaapt?
Bed voor Lov en mij alleen.Meer dan alleen gifjes!quote:Op maandag 2 september 2024 14:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb mijn liefde voor jou, en Lovely maar dat is een detail, nooit verborgen gehouden.
(maar ok, het was moeilijk zoeken in je posts, ik ben nu weer getraumatiseerd voor een paar uur)
De truuk is altijd als je eind van de week nog een mail moet sturen om deze dan te bewaren tot vrijdagmiddag zodat het lijkt alsof je vrijdagmiddag ook nog wat werk hebt gedaan.Trotste mama van Ambar
Of zal Britney daar al te oud zijn geweest voor Leo?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaah!
[..]
[..]
Meer dan alleen gifjes!
(maar ok, het was moeilijk zoeken in je posts, ik ben nu weer getraumatiseerd voor een paar uur)
Zijn we allemaal niet te oud voor Leo?quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:02 schreef aeque het volgende:
Of zal Britney daar al te oud zijn geweest voor Leo?Trotste mama van Ambar
Pas als je 25+ bent.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn we allemaal niet te oud voor Leo?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ik wohn onder de mutti hoorquote:Op vrijdag 20 september 2024 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zou hij dat doen als hij nog bij zn moeder woont?![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Beetje deze reactie op broccoli?
[ afbeelding ]![]()
![]()
nee maar zij nehmt soms en stück pizza, maar zeer seltenquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kook jij weleens voor Mutti?![]()
Jammerquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar zij nehmt soms en stück pizza, maar zeer seltenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: