SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2024 12:15:27 ]![]()
Doet me weer denken aan een Simpsons aflevering waarin Bart en Homer allemaal reclame-liedjes zingen.quote:
Lisa is helemaal over de zeik en vraagt of ze ook een liedje kennen die NIET uit een reclame komt.
Bart en Homer denken 2 seconden na en zingen het liedje van Chicken Tonight met de dans!![]()
![]()
Nee jij.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zo! Laat het haar maar niet horen!
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
AS is dan wel een zeer premium hoerquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nieuwe missie deze maand, AS kapot bolken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ZIt jij al klaar met een nieuwe tt of zo, 10 sec en je hebt een nieuwe?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nope, gewoon handmatig mobiel aangepastquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt jij al klaar met een nieuwe tt of zo, 10 sec en je hebt een nieuwe?![]()
Wedden dat hij de tekst al onder ctrl+v had staan.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt jij al klaar met een nieuwe tt of zo, 10 sec en je hebt een nieuwe?
quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nope, gewoon handmatig mobiel aangepast
Ik kan snel typen maar dat lukt mij op de laptop nog nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nietquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Nieuwe missie deze maand, AS kapot bolken.![]()
Je bent gewoon jaloers op mijn formidabele kaapkunstenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Wedden dat hij de tekst al onder ctrl+v had staan.![]()
Er zijn er die ook al een nieuw topic klaar zetten.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Wedden dat hij de tekst al onder ctrl+v had staan.
Tenminste dat was ooit eens, soms vergaten ze dan de nummering aan te passen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook eentje die er een macro voor gemaakt heeftquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er die ook al een nieuw topic klaar zetten.
Tenminste dat was ooit eens, soms vergaten ze dan de nummering aan te passen![]()
![]()
Wat is dat eigenlijk. Ik lees hier wel eens heb ik onder de macro staan maar geen enkel idee wat dat is?quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ook eentje die er een macro voor gemaakt heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat ie met 1 druk op een knop iets uitvoert, zoals het openen van een topic inclusief complete OPquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk. Ik lees hier wel eens heb ik onder de macro staan maar geen enkel idee wat dat is?![]()
Een echte, goedgekeurde Triple Tquote:
O, dat is wel handig. Maar in een spel niet helemaal eerlijkquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat ie met 1 druk op een knop iets uitvoert, zoals het openen van een topic inclusief complete OPWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neuh. Maar ik bolk je wel kapot deze maand.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn formidabele kaapkunsten
quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een echte, goedgekeurde Triple T![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Tsja, moet je niet naar mij kijken, ik zit gewoon ouderwets op mn mobiel te fokken. 'S avonds zit ik bij hoge uitzondering via de pcquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is wel handig. Maar in een spel niet helemaal eerlijk![]()
Hou jij je daar maar mee bezig, dan hou ik me met @Lovely bezigquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Neuh. Maar ik bolk je wel kapot deze maand.![]()
![]()
Weet ik ook nietquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk. Ik lees hier wel eens heb ik onder de macro staan maar geen enkel idee wat dat is?
https://www.telegraaf.nl/(...)ilist-in-huis-crasht
Het zal je maar gebeurenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hou jij je daar maar mee bezig, dan hou ik me met @:lovely bezig![]()
Oh jij wist nog niet dat je vanavond in de andere kamer slaapt?quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hou jij je daar maar mee bezig, dan hou ik me met @:lovely bezig
Bed voor Lov en mij alleen.
Die is zeker meer waard dan 3 keer trip 20 in dartenquote:
Ik kijk naar niemand heb ook geen idee wie dat doetquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tsja, moet je niet naar mij kijken, ik zit gewoon ouderwets op mn mobiel te fokken. 'S avonds zit ik bij hoge uitzondering via de pc
Niet in bed, ik heb op verzoek je ledikantje in de kamer gezetquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh jij wist nog niet dat je vanavond in de andere kamer slaapt?
Bed voor Lov en mij alleen.![]()
Slapen jullie maar een nachtje samen..quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh jij wist nog niet dat je vanavond in de andere kamer slaapt?
Bed voor Lov en mij alleen.
Dan slaap ik wel alleen
Je hebt er nog wel meer in je boekje staan tochquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:27 schreef Lovely het volgende:
[..]![]()
[..]
Slapen jullie maar een nachtje samen..
Dan slaap ik wel alleen
Alsof jij dat kunt tillen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet in bed, ik heb op verzoek je ledikantje in de kamer gezet
Om 17:00 stipt is het tuinhuisje weer helemaal schoon zodat ze weer helemaal los kunnen gaan voor 2 nachtenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:27 schreef Lovely het volgende:
[..]![]()
[..]
Slapen jullie maar een nachtje samen..
Dan slaap ik wel alleen
Zeker welquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is zeker meer waard dan 3 keer trip 20 in dartenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Heb geen boekjequote:Op dinsdag 3 september 2024 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt er nog wel meer in je boekje staan toch
Zou ze goed doenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om 17:00 stipt is het tuinhuisje weer helemaal schoon zodat ze weer helemaal los kunnen gaan voor 2 nachten
Je hebt ze allemal in je hoofd zitten? Nu weet ik waarom je regelmatig hoofdpijn hebtquote:
Wat is er volgende week?quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:30 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja gaat goedHeb zin in volgende week
![]()
Hoe is het met jou dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ja dat geeft wel een verklaringquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt ze allemal in je hoofd zitten? Nu weet ik waarom je regelmatig hoofdpijn hebt![]()
eet smakelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
we komen er welquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ja dat geeft wel een verklaring![]()
![]()
Al die mannen doen je geen goed
O lekker, je gaat naarTexel lekker genieten en uitwaaienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi, dat verdient dat kut wijf ook.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb net nog je moeder getild
Beetje mooi bedrag aan over gehouden?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja heerlijk echt zin in. Hopelijk nog wat zonnestraaltjesquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, je gaat naarTexel lekker genieten en uitwaaien![]()
![]()
Lekker vakantie vieren jij!quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:30 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja gaat goedHeb zin in volgende week
![]()
Hoe is het met jou dan?![]()
Met mij is het prima. Weer lekker even dagje thuis na een hectisch werk weekend
Thanks komt goed K'nijnquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker vakantie vieren jij!![]()
Met mij is het prima. Weer lekker even dagje thuis na een hectisch werk weekend![]()
Oh fijn ff lekker een dagje doen wat je zelf wil !![]()
![]()
Dat hoop ik ook voor jequote:Op dinsdag 3 september 2024 12:32 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja heerlijk echt zin in. Hopelijk nog wat zonnestraaltjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
1 knaak 50quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Mooi, dat verdient dat kut wijf ook.
Beetje mooi bedrag aan over gehouden?![]()
Volgende week ook nog mooi weerquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:32 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja heerlijk echt zin in. Hopelijk nog wat zonnestraaltjes
Veel plezier op Texel
boooooolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat waren 2 deuren en kozijnen. Nog 4 te gaan waarvan 2 de deuren ooit nog een keer moeten omdat ze op dit moment niet toegankelijk zijn of omdat ze als tafel gebruikt worden in de kluskamerTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat je vakantie helemaal goed komt heb ik het volste vertrouwen inquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Thanks komt goed K'nijn![]()
Oh fijn ff lekker een dagje doen wat je zelf wil !![]()
Ik kan lekker dagje alleen thuis zijn door de week en lekker mijn eigen dingen doen. Maar het blijft wel irritant dat mijn muis door de week moet werken dus haar wekker om 6:30 af gaat terwijl ik eigenlijk kan uitslapen.
Hey Fogelquote:
Alsof het je laatste Bolk is. BOLK!quote:![]()
![]()
BOLK!quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof het je laatste Bolk is. BOLK!![]()
![]()
![]()
Of ik mijn verfkleren heb uitgedaan en weer in mijn ochtendjas ben gaan zitten? Misschien
Trotste mama van Ambar
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wat is dat dan voor foto ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iets dat of gewoon niet hoeft of onder een spoiler magTrotste mama van Ambar
Georgina VerbaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Iets dat of gewoon niet hoeft of onder een spoiler magThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
WillemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon scrollen dan is het zo weg als je je er aan stoortWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom ik mag toch mooie dame posten is alleen maar mooi tegenwoordig is ze een beetje apart maar altijd al een leuke vrouw gevonden.quote:
R.I.P DTS.![]()
Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom ik mag toch mooie dame posten is alleen maar mooi tegenwoordig is ze een beetje apart maar altijd al een leuke vrouw gevonden.
Voor foto's van tetten zijn hele sites beschikbaar, zelfs hele FOK! topics. Dat hoeft niet hier. Het mag hier wel een beetje normaal.Trotste mama van Ambar
Het mag gewoon hoor, zolang er maar geen geslachtsdelen gepost wordenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor foto's van tetten zijn hele sites beschikbaar, zelfs hele FOK! topics. Dat hoeft niet hier. Het mag hier wel een beetje normaal.
Zijn hier al zoveel vrouwen in blote tieten voorbij gekomen.
Gewoon doorscrollen als het je stoortWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mailyquote:
Georgina Verbaan is dat foto is al 20 jaar oud ongeveer denk ik was toen nog een rel over.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
M.Bolk
Ik herken haar echt niet op die foto. Nog eens gekeken maar echt ik haal haar er niet uitquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Georgina Verbaan is dat foto is al 20 jaar oud ongeveer denk ik was toen nog een rel over.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij hoeft ook niet hier werden eerder regelmatig tieten gepost sommige users waarderen dat wel.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor foto's van tetten zijn hele sites beschikbaar, zelfs hele FOK! topics. Dat hoeft niet hier. Het mag hier wel een beetje normaal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoezo mogen tieten wel maar een penis niet?Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[Doe gerust in een spoiler voor de mensen die werken man3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ]![]()
Mensen die werken horen hier ook niet te zittenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Doe gerust in een spoiler voor de mensen die werken man3
Als mannen dingen mogen posten waar ze geil van worden mag ik dat ookTrotste mama van Ambar
Welquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen die werken horen hier ook niet te zitten![]()
Die blijft leuk!quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:52 schreef marc0871 het volgende:
Ik vond nog een chicken tonight filmpje
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen die werken horen hier ook niet te zittenquote:Trotste mama van Ambar
Maak je niet zo druk om een paar tieten johquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Als mannen dingen mogen posten waar ze geil van worden mag ik dat ook
Jij mag ook een mannenborst plaatsen ga je gang
Talentvolle actrice altijd wel he.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik herken haar echt niet op die foto. Nog eens gekeken maar echt ik haal haar er niet uit
Kan ook nog aardig deuntje zingen.
Echt zo een bekende Nederlander uit mijn tijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is toch die ook in GTST heeft gespeeld?quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Talentvolle actrice altijd wel he.
Kan ook nog aardig deuntje zingen.
Echt zo een bekende Nederlander uit mijn tijd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat maakt het juist extra grappig mensen die op kantoor zitten en dan opeens die foto dst collega’s denken van wat ben jij dan aan het doen onder werktijd.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen die werken horen hier ook niet te zitten
R.I.P DTS.![]()
Dan zou het niet druk zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen die werken horen hier ook niet te zitten![]()
![]()
Zelden zo gelachen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat maakt het juist extra grappig mensen die op kantoor zitten en dan opeens die foto dst collega’s denken van wat ben jij dan aan het doen onder werktijd.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2024 12:58:03 ]![]()
En het werk op het werk meer afkomenquote:
Ontslagen zou wel meevallen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hahah en dan worden ze ontslagen hahaha wat een ontzettend goede grap hahahaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is niet gelijkend aan elkaar.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk om een paar tieten joh
Jij mag ook een mannenborst plaatsen ga je gangTrotste mama van Ambar
Ontslagen omdat een ander zo foto plaatst?quote:
Of ontslagen omdat men onder het werk iets anders doet dan werken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maargoed dr mikey komt hier gewoon weer even langs om de boel lekker op te stokenTrotste mama van Ambar
Oa en costa! Heeft ook op een blauwe maandag liedjes uitgebracht. In het Schaep toen ze al wat ouder was deed ze het ook goed.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch die ook in GTST heeft gespeeld?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je kan ontslagen worden als er porno op je werkcomputer gevonden wordtquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ontslagen omdat een ander zo foto plaatst?
Of ontslagen omdat men onder het werk iets anders doet dan werken?Trotste mama van Ambar
Dat van liedjes wist ik niet, wist niet dat ze zingen kon.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oa en costa! Heeft ook op een blauwe maandag liedjes uitgebracht. In het Schaep toen ze al wat ouder was deed ze het ook goed.
Ken haar alleen van praat programmas, spelletjes en van GTSTWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fragment met Bartje en Bassie vind ik een memorable tv moment.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat van liedjes wist ik niet, wist niet dat ze zingen kon.
Ken haar alleen van praat programmas, spelletjes en van GTSTThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Al zit ik heel de dag wat anders te doen, als het werk maar af is.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ontslagen omdat een ander zo foto plaatst?
Of ontslagen omdat men onder het werk iets anders doet dan werken?
Omdat dit als porno geclassificeerd wordt, en dus in strijd met met 99% van de bedrijfsreglementen in NL en dus ontslag rechtvaardigt.![]()
Speciaal voor @ieniminimuisquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Als mannen dingen mogen posten waar ze geil van worden mag ik dat ook![]()
![]()
Ja ik kan maar een ding zeggen. Moeten personen die daardoor ontslagen kunnen worden maar niet naar sites gaan waar dat kan gebeuren met hun werkcomputer. Of iets zoeken waar je 100% zeker bent dat er geen bloot te voorschijn komtquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan ontslagen worden als er porno op je werkcomputer gevonden wordt
Hier worden regelmatig blote borsten gepost, dit is niet de eerste keer.
Voor mij hoeft het ook niet, maar andere vinden het dan wel weer mooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die heeft ook blote borstenquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Speciaal voor @:ieniminimuis
[ afbeelding ]
Je bent zelf aan het stoken richting mij momenteel.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed dr mikey komt hier gewoon weer even langs om de boel lekker op te stoken
Tieten mag gewoon in dts al jaren lang. Als ik dit vannacht had gepost had er geen haan naar gekraaid. Had ik het op een zaterdagnacht gepost had ik nog wat likes gekregen ook van de liefhebbers. Dts is voor iedereen niet alleen van de mutsenclub. Ik zag de foto op reddit voorbijkomen en ben niet zo goed in conversatie maken dus dacht gewoon dit is wel een leuke binnenkomer jij hangt er vervolgens allemaal negatieve conclusies aan. Georgina is gewoon een mooie talentvolle vrouw en vroeger had ze iets heel schattigs.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Context en timing. Zoek die woorden eens op in een woordenboekquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent zelf aan het stoken richting mij momenteel.
Tieten mag gewoon in dts al jaren lang. Als ik dit vannacht had gepost had er geen haan naar gekraaid. Had ik het op een zaterdagnacht gepost had ik nog wat likes gekregen ook van de liefhebbers. Dts is voor iedereen niet alleen van de mutsenclub. Ik zag de foto op reddit voorbijkomen en ben niet zo goed in conversatie maken dus dacht gewoon dit is wel een leuke binnenkomer jij hangt er vervolgens allemaal negatieve conclusies aan. Georgina is gewoon een mooie talentvolle vrouw en vroeger had ze iets heel schattigs.
Trotste mama van Ambar
Ik hou niet zo van mannen met dit figuur mij te gemaakt.quote:
Dan zie ik liever die blote vrouw van Mikey als ik eerlijk mag zijn.
En ik val niet eens op vrouwenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ja ik zet een TR voor elke achterlijke foto's van tieten en blote billen zodra ik ze zie.Trotste mama van Ambar
Vannacht onder de dekens ook.quote:
Kip ketjap gegeten gisteren.
Ik moest niet te veel met de dekens wapperen, zeg maar.![]()
Nutteloos om SwJ daarmee te frustreren; dat is gewoon toegestaan in ONZ.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
En ja ik zet een TR voor elke achterlijke foto's van tieten en blote billen zodra ik ze zie.![]()
Dan gewoon onder een spoiler.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Nutteloos om SwJ daarmee te frustreren; dat is gewoon toegestaan in ONZ.Trotste mama van Ambar
Nee niet context en timing.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Context en timing. Zoek die woorden eens op in een woordenboekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weet je.
Helemaal geen zin in dit gedoe
Je zou mensen toch eens met eerbied moeten behandelen en niet als een lekker object om je bij af te trekken
Trotste mama van Ambar
Als je de regels wil bepalen moet je maar een eigen forum beginnen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
En ja ik zet een TR voor elke achterlijke foto's van tieten en blote billen zodra ik ze zie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van mannen met dit figuur mij te gemaakt.
Dan zie ik liever die blote vrouw van Mikey als ik eerlijk mag zijn.
En ik val niet eens op vrouwen
Zoiets beter?![]()
Lijf is iets beter maar het hoofd staat mij niet aan, wat een papbekkiequote:
Maar je hoeft voor mij geen ontblote mannen op te zoeken hoor. Heb ze liever naast mij dan op een scherm
Dat zou wel netjes zijn als men idd weet dat er hier users zijn die het niet kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan gewoon onder een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja, dat heb je met dit soort foto's.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijf is iets beter maar het hoofd staat mij niet aan, wat een papbekkie
Maar je hoeft voor mij geen ontblote mannen op te zoeken hoor. Heb ze liever naast mij dan op een scherm
Hebben ze een stoere kaaklijn, dan hebben ze er vaak een gebeeldhouwd lichaam bij.
Hebben ze een wat normaler lijf, komt er vaak zo'n metro kop bij.![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zou wel netjes zijn als men idd weet dat er hier users zijn die het niet kunnen waarderen.Zo heeft ieder wel wat, ik vind al die AI plaatjes ook helemaal niets, maar het hoort er bij. Een ander vind misschien het plaatsen van nieuwsberichten niets, weer een ander houdt niet van smileys posten. Maar Iedereen is vrij te doen wat ze willen, mits het geen porno isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En blote borsten mag gewoon volgens de regels net nog even nagekeken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ze staan er ook vaak zo 'gelikt' opquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja, dat heb je met dit soort foto's.
Hebben ze een stoere kaaklijn, dan hebben ze er vaak een gebeeldhouwd lichaam bij.
Hebben ze een wat normaler lijf, komt er vaak zo'n metro kop bij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Killem, de slaap weer uit voor vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
RET of GVB?quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja, dat heb je met dit soort foto's.
Hebben ze een wat normaler lijf, komt er vaak zo'n metro kop bij.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Niet geslapen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Killem, de slaap weer uit voor vandaag?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
En die vind ik dan weer meer ordinair dan die foto van Mikeyquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is geen blote reet, dus die hoeft niet in een spoiler!
Helemaal niet, vannacht ook niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, SEX en ONZ zijn de enige plekken waar het gewoon mag.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo heeft ieder wel wat, ik vind al die AI plaatjes ook helemaal niets, maar het hoort er bij. Een ander vind misschien het plaatsen van nieuwsberichten niets, weer een ander houdt niet van smileys posten. Maar Iedereen is vrij te doen wat ze willen, mits het geen porno is
En blote borsten mag gewoon volgens de regels net nog even nagekeken.
Ja die AI plaatjes vind ik ook weinig aan. Ik probeer wat humor in mijn paintjes te verwerken.
Nieuwsberichten....tja, die storen me op zich niet echt, hoewel er wel wat meer moeite in gestoken mag worden dan: "OMG! Check dit dan!" met een linkje er bij.![]()
2 uurtjes of zo net te weinig eigenlijk. Heb minimaal 3 nodig.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal niet, vannacht ook niet?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Welke van Mikey?quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die vind ik dan weer meer ordinair dan die foto van Mikey![]()
![]()
En zo heeft ieder zijn voor en tegens.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, SEX en ONZ zijn de enige plekken waar het gewoon mag.
Ja die AI plaatjes vind ik ook weinig aan. Ik probeer wat humor in mijn paintjes te verwerken.
Nieuwsberichten....tja, die storen me op zich niet echt, hoewel er wel wat meer moeite in gestoken mag worden dan: "OMG! Check dit dan!" met een linkje er bij.
Ik scrol gewoon als mij iets niet aanstaat.
Ik hoef er niet op te reageren. Is genoeg om wel over mee te kletsen.
Nog wat aan je huis gedaan vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die blote tietenfoto die DR Mikey net postenquote:
Mijn laatste keer was met RET, van Alexander naar Beurs en vv.quote:
Maar toen kon je nog betalen met een strippenkaart, dus dat is al even geleden.![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die vind ik dan weer meer ordinair dan die foto van Mikey
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oeps, dat is wel heel weiningquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
2 uurtjes of zo net te weinig eigenlijk. Heb minimaal 3 nodig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:wordt wel lekker schoongesproeit
Ik zou elke druppel van dat fontein water opdrinken.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]wordt wel lekker schoongesproeit
Wat afval afgevoerd, wat spullen naar zolder gesjouwd, een lamp opgehangen, wat meubels iets verplaatst en heb de ouwe hoekbank hier net op Marktplaats gezet.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo heeft ieder zijn voor en tegens.
Ik scrol gewoon als mij iets niet aanstaat.
Ik hoef er niet op te reageren. Is genoeg om wel over mee te kletsen.
Nog wat aan je huis gedaan vandaag?
Heb gewoon ff te veel shit aan m'n hoofd om echt veel meer te gaan doen.![]()
En dan het liefst als het van haar bikinibroekje druppelt zekerquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zou elke druppel van dat fontein water opdrinken.
Ow dat was ff scrollen zeg!quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die blote tietenfoto die DR Mikey net posten
Niet verkeerd!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zou elke druppel van dat fontein water opdrinken.Godver!
![]()
![]()
Het zit je nog allemaal niet mee dus.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat afval afgevoerd, wat spullen naar zolder gesjouwd, een lamp opgehangen, wat meubels iets verplaatst en heb de ouwe hoekbank hier net op Marktplaats gezet.
Heb gewoon ff te veel shit aan m'n hoofd om echt veel meer te gaan doen.
Maar zo te lezen heb toch nog wel het een en ander gedaan vandaag.
Heb je al een ander bankstel gevonden dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Killem heeft gewoon dorstquote:
Nog niet, maar dit grote lompe ding hier in huis stoort me enorm.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zit je nog allemaal niet mee dus.
Maar zo te lezen heb toch nog wel het een en ander gedaan vandaag.
Heb je al een ander bankstel gevonden dan?
Ik zet de lounge set van de tuin wel tijdelijk in de woonkamer.![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan het liefst als het van haar bikinibroekje druppelt zeker
Dot, wat denk je wel niet van mij!?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ook als het water ineens een rood tintje krijgt?quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan het liefst als het van haar bikinibroekje druppelt zeker![]()
![]()
O dat kan ook, alleen heb je dan in de tuin niets staan.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet, maar dit grote lompe ding hier in huis stoort me enorm.
Ik zet de lounge set van de tuin wel tijdelijk in de woonkamer.
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe bank, maar denk dat de mijne ook te groot is voor jou kamer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon dat je een gezonde vent bentquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dot, wat denk je wel niet van mij!?
Tuin? Welke tuin?quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan ook, alleen heb je dan in de tuin niets staan.
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe bank, maar denk dat de mijne ook te groot is voor jou kamer.![]()
![]()
Dat is een ander verhaal, maar dan zit het ook in het fonteintjequote:Op dinsdag 3 september 2024 13:31 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ook als het water ineens een rood tintje krijgt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rood, geel, bruin. Mooie kleuren, toch?quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:31 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ook als het water ineens een rood tintje krijgt?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik gisteren nogquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mijn laatste keer was met RET, van Alexander naar Beurs en vv.
Maar toen kon je nog betalen met een strippenkaart, dus dat is al even geleden.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal, maar dan zit het ook in het fonteintje![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zou wel netjes zijn als men idd weet dat er hier users zijn die het niet kunnen waarderen.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O ja je had geen tuin. Heb je helemaal 0,0 tuin?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogen tieten in KLB niet meer? En je bedoelt wrs KPD ipv SEX?quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, SEX en ONZ zijn de enige plekken waar het gewoon mag.
Nieuwsberichten....tja, die storen me op zich niet echt, hoewel er wel wat meer moeite in gestoken mag worden dan: "OMG! Check dit dan!" met een linkje er bij.Uw ADH vitamine Worst
Er staat geen zon maar het is wel benauwd en broeierig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik mis Mario wel, tijdje niet gezien hierquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:38 schreef KillemWieft het volgende:
Waar zijn @:devzero en @:mario390 ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die bewaar ik voor later.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tijd voor wat poedersuiker?
Het is plakweerquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er staat geen zon maar het is wel benauwd en broeierig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dev unbant zichzelf gewoon.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Huh dat heeft ie nooit itt mario
Blijft het vanzelf plakkenquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ideaal als je moet behangen
Ja even boodschappen doen en sta alweer te zweten.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh ja. Moet ik ook nog even doen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja even boodschappen doen en sta alweer te zweten.
Laters![]()
![]()
Zwaar hè, die bierkratten!quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik zit hier in twijfel of ik wel of niet naar de stad ga.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgende week is het iets koeler kan het ook uitstellenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wel goeie fitnessapparaten kan je jezelf na het trainen ook nog ff belonenquote:Uw ADH vitamine Worst
Nu kan ik het nog lopend doen binnenkort niet meer.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En als je pijpjes hebt ook nog bekronenquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel goeie fitnessapparaten kan je jezelf na het trainen ook nog ff belonen
Oh daar verlang ik naar weer een beetje normaal weer morgen is het hier iets frisser en dan vanaf donderdag tot dinsdag weer rond de 28 graden.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zit hier in twijfel of ik wel of niet naar de stad ga.
Volgende week is het iets koeler kan het ook uitstellenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik dacht vanaf volgende week weer iets koeler. Maar eigenlijk nog niet gekeken vandaagquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh daar verlang ik naar weer een beetje normaal weer morgen is het hier iets frisser en dan vanaf donderdag tot dinsdag weer rond de 28 graden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als je pijpjes hebt ook nog bekronen
Uw ADH vitamine Worst
Als het in September lang warm blijft voel ik me een beetje zoals Kees Momma.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht vanaf volgende week weer iets koeler. Maar eigenlijk nog niet gekeken vandaag
R.I.P DTS.![]()
Ja die keesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat je waterstofbom op Mofrika wil gooien?quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als het in September lang warm blijft voel ik me een beetje zoals Kees Momma.Uw ADH vitamine Worst
![]()
R.I.P DTS.![]()
komt door die site, krijg je vast via HR terugquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
was ff liggen en de cloud lipe vast![]()
ik pak wel mijn eigen laptop ipv werk, kan ik met gerust hart tietenplaatjes zoeken en plaatsenUw ADH vitamine Worst
mijn leidinggevende zegt dat ik dingen moet doen die bevordelijk zijn voor mijn mentale welzijn, zowel tijdens als buiten werkquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:16 schreef Zucht. het volgende:
[..]
komt door die site, krijg je vast via HR terugUw ADH vitamine Worst
Lievquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:20 schreef Lovely het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C_WrJg6PfsA/?igsh=OHJtcTN4ZmF0Z3lo![]()
![]()
Goede HRquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mijn leidinggevende zegt dat ik dingen moet doen die bevordelijk zijn voor mijn mentale welzijn, zowel tijdens als buiten werk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: