SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2024 12:15:27 ]![]()
Doet me weer denken aan een Simpsons aflevering waarin Bart en Homer allemaal reclame-liedjes zingen.quote:
Lisa is helemaal over de zeik en vraagt of ze ook een liedje kennen die NIET uit een reclame komt.
Bart en Homer denken 2 seconden na en zingen het liedje van Chicken Tonight met de dans!![]()
![]()
Nee jij.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zo! Laat het haar maar niet horen!
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
AS is dan wel een zeer premium hoerquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nieuwe missie deze maand, AS kapot bolken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ZIt jij al klaar met een nieuwe tt of zo, 10 sec en je hebt een nieuwe?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nope, gewoon handmatig mobiel aangepastquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt jij al klaar met een nieuwe tt of zo, 10 sec en je hebt een nieuwe?![]()
Wedden dat hij de tekst al onder ctrl+v had staan.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt jij al klaar met een nieuwe tt of zo, 10 sec en je hebt een nieuwe?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nope, gewoon handmatig mobiel aangepast
Ik kan snel typen maar dat lukt mij op de laptop nog nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nietquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Nieuwe missie deze maand, AS kapot bolken.![]()
Je bent gewoon jaloers op mijn formidabele kaapkunstenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Wedden dat hij de tekst al onder ctrl+v had staan.![]()
Er zijn er die ook al een nieuw topic klaar zetten.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Wedden dat hij de tekst al onder ctrl+v had staan.
Tenminste dat was ooit eens, soms vergaten ze dan de nummering aan te passen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook eentje die er een macro voor gemaakt heeftquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er die ook al een nieuw topic klaar zetten.
Tenminste dat was ooit eens, soms vergaten ze dan de nummering aan te passen![]()
![]()
Wat is dat eigenlijk. Ik lees hier wel eens heb ik onder de macro staan maar geen enkel idee wat dat is?quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ook eentje die er een macro voor gemaakt heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat ie met 1 druk op een knop iets uitvoert, zoals het openen van een topic inclusief complete OPquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk. Ik lees hier wel eens heb ik onder de macro staan maar geen enkel idee wat dat is?![]()
Een echte, goedgekeurde Triple Tquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
O, dat is wel handig. Maar in een spel niet helemaal eerlijkquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat ie met 1 druk op een knop iets uitvoert, zoals het openen van een topic inclusief complete OPWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: