SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Brian priskeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
En oh ja.
Het is Friet.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Truus winkelhaakThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kevin milderenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Dit boek ontbreekt hier nog in de boekenkast.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Duur nogquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Deze had ik snel uit toen gereserveerd bij de bieb.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Deze ook gelezen maar mag hem niet.
Daarvoor al niet en daarna ook niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Deze vond ik wel interessant hadden wij vroeger thuis.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Ook een mooie ook gelezen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Deze ooit opgepikt in een tweedehands zaakje.
Moet ík altijd nog een keer uitlezen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-09-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2750 / +183 / +0 / 6443 / 7353
2. aeque / 1194 / +221 / +24 / 2500 / 2891
3. KillemWieft / 902 / +17 / +0 / 361 / 579
4. Dr.Mikey / 651 / +7 / +4 / 1048 / 1384
5. Lovely / 610 / +46 / +0 / 2593 / 3089
6. hemarookworst / 498 / +55 / +9 / 1218 / 1557
7. HappyCharly / 361 / +3 / +17 / 1116 / 1282
8. MizzezAmy / 360 / +21 / +0 / 1687 / 1969
9. marc0871 / 341 / +2 / +0 / 201 / 297
10. Pinnenmutske / 328 / +45 / +0 / 755 / 967
11. loveyoulongtime / 306 / +4 / +0 / 1212 / 1379
12. AardappelSchotel / 295 / +38 / +0 / 1431 / 1648
13. Sally / 295 / +13 / +18 / 294 / 407
14. drakin / 289 / +1 / +0 / 620 / 783
15. mario390 / 279 / +5 / +5 / 158 / 243
16. Bally-b / 272 / +0 / +0 / 61 / 124
17. gebrokenglas / 251 / +13 / +0 / 781 / 968
18. Homijn / 250 / +0 / +0 / 131 / 189
19. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164
20. maily / 239 / +19 / +1 / 1032 / 1196SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Soms van die tijdelijke lees vibes fases vooral op vakantie vroeger.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Deze op de mobiel gelezen in de auto naar Frankrijk. Wel goed boek maar die vrouw buit haar overleden ex man net zo uit als Hazes.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vond Antonie wel een toffe vent komt door All Stars vooral.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Chester Bennington Wil ik ook wel een boek over lezen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En jij beloont haar!quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Deze op de mobiel gelezen in de auto naar Frankrijk. Wel goed boek maar die vrouw buit haar overleden ex man net zo uit als Hazes.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Evenaart bijna mijn luiheid.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Had het toen van de piratenbaaiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Okay, dan is het goed.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had het toen van de piratenbaai
oooh - precies wat ik nodig had.quote:
We typten tegelijK!![]()
Oh.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Puntjes pakken gaf meer voldoening
Ja ík eerder ook.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:45 schreef hemarookworst het volgende:
ik word hier juist vrolijk vanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou skatjes.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Pief paf poef.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mja weer met maar 4 punten naar bed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik laat mij echt niet mijn plezier ontnemen door een of ander online nobody hoorUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee, je staat toe dat z’n postgedrag invloed heeft op je gemoedstoestand.quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar laatste paar dagen wordt mij dat plezier ontnomen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat zal ik doen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja wat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ow.quote:
Minder?
Huh?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
hey dev!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou niet te moeilijkquote:
Ik zou willen slapen
Maar lukt niet. Dat is het.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:De nachtbolkers zijn er.quote:
Kan ik met een gerust hart gaan slapen![]()
![]()
Wat zal ik gaan doen?
1. DTS winnen in September
2. Uitgebreid met @Sally in whatapp kletsen
3. Een kopje thee zetten![]()
De naweeën van volle maanquote:Op vrijdag 20 september 2024 02:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat valt ook wel meeWaarom kun je niet slapen?
![]()
Heb ik soms vaker last van.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Da's sowieso al lastigquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:00 schreef devzero het volgende:
Wat zal ik gaan doen?
2. Uitgebreid met @:sally in whatapp kletsen
3. Een kopje thee zetten
ooohhwww! ja ken het!quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
De naweeën van volle maan![]()
Heb ik soms vaker last van.![]()
![]()
Krijg je keuzestress van jeetjequote:Op vrijdag 20 september 2024 03:00 schreef devzero het volgende:
Wat zal ik gaan doen?
3. Een kopje thee zetten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ohja, "harvest moon" was gisterenquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
De naweeën van volle maan![]()
Heb ik soms vaker last van.Ik wilde dat nog fotograferen, maar het was te bewolkt
![]()
![]()
Sowquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb voor jou altijd plek in m’n bed.
[ afbeelding ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Echt mooi was ie, helder groot.quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, "harvest moon" was gisterenIk wilde dat nog fotograferen, maar het was te bewolkt
Corn Moon dit keer, de Harvest Moon gaat die van oktober zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, "harvest moon" was gisterenIk wilde dat nog fotograferen, maar het was te bewolkt
de lucht was goed helder en verhelderd door de maan hierUw ADH vitamine Worst
🤔 Ik dacht dat het deze maand harvest moon zou zijnquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Corn Moon dit keer, de Harvest Moon gaat die van oktober zijn.quote:Date Name U.S. Eastern Time GMT
January 25 Wolf Moon 12:54 p.m. 17:54
February 24 Snow Moon 7:30 a.m. 12:30
March 25 Worm Moon 3:00 a.m. 07:00
April 23 Pink Moon 7:49 p.m. 23:49
May 23 Flower Moon 9:53 a.m. 13:53
June 21 Strawberry Moon 9:08 p.m. 01:08 on June 22
July 21 Buck Moon 6:17 a.m. 10:17
August 19 Sturgeon Moon 2:26 p.m. 18:26
September 17 Harvest Moon 10:34 p.m. 02:34 on Sept. 18
October 17 Hunter's Moon 7:26 a.m. 11:26
November 15 Beaver Moon 4:29 p.m. 21:29
December 15 Cold Moon 4:02 a.m. 09:02![]()
Geen idee wie die namen verzintquote:The September Full Moon can be both the Harvest Moon and the Corn Moon. Most years, the Harvest Moon is in September, but around every three years, it’s in October.
A big, yellow Full Moon partially covered with clouds rising over a field of grains out of focus.![]()
krijg je dan ook eb en vloed in je lichaamquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Voel me gelijk verbonden met de maan
BiemUw ADH vitamine Worst
Ja net een waterbedquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
krijg je dan ook eb en vloed in je lichaam'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hier stond in de astrologie dat het de mais maan was deze maan(d). En dat de Harvest Moon (oogstmaan) dequote:Op vrijdag 20 september 2024 03:04 schreef devzero het volgende:
[..]
🤔 Ik dacht dat het deze maand harvest moon zou zijn
[..]
Oh, anders onthouden. Het is beide deze maandquote:De volle maan in september wordt ook wel maismaan genoemd, omdat de mais in deze maand geoogst kon worden. Het einde van de zomer was hét moment om de mais te plukken. Omdat dit vaak een boel werk was, kwam het mooi uit dat deze maan vaak erg fel aan de hemel te zien was. Dit zorgde voor voldoende licht om ’s nachts door te kunnen werken. De volle maan in september staat er overigens nog steeds om bekend erg ‘licht’ te zijn.
De volle maan in september wordt overigens ook oogstmaan genoemd, maar dat geldt niet altijd. De oogstmaan is de maan die het dichtst bij de herfstequinox plaatsvindt. Meestal is dat de volle maan die in september plaatsvindt, maar af en toe is het de volle maan erna, die in oktober.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
4. keihard fappenquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:00 schreef devzero het volgende:
Wat zal ik gaan doen?
3. Een kopje thee zettenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Volle maan heeft ook wel wat. Buiten staan en naar de maan starenquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Voel me gelijk verbonden met de maan
Biem![]()
![]()
haha, tegelijk opgezochtquote:
en dan huilen als een wolfquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Volle maan heeft ook wel wat. Buiten staan en naar de maan starenUw ADH vitamine Worst
Ja idd, en dat mystieke gevoel erbij. De maan blijft mysterieus.quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Volle maan heeft ook wel wat. Buiten staan en naar de maan staren'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik liep ooit op de heide rond Arnhem in het pikdonker en het was volle maanquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja idd, en dat mystieke gevoel erbij. De maan blijft mysterieus.![]()
![]()
Ik zei al: dat wordt lastigquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, we hadden dit beter in whatsapp kunnen bespreken![]()
Te laat! Heb het al in de DTS roddel appgroep gegooid.quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:09 schreef devzero het volgende:
Grapje natuurlijk, voor er weer geruchten de wereld in worden geholpenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat is wel spooky maar gaafquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik liep ooit op de heide rond Arnhem in het pikdonker en het was volle maan
Ik had al een mass-dm verstuurd.quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:09 schreef devzero het volgende:
Grapje natuurlijk, voor er weer geruchten de wereld in worden geholpen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ja die mannen zijn weer aan het rellen.
Er is dit jaar ook nog niemand vermoord op de Posbank. Toeval?quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:11 schreef hemarookworst het volgende:
Ben dit jaar nog niet op de Veluwe/Posbank geweestProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kat ging gister helemaal ballistich (nachts leuk spelen) toevallig ook om 3 uur nachts.
En nu ligt het zo kalm niks aan de hand.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Eerst laat je z’n ballen eraf knippen en nu noem je hem een het. Zielig.quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kat ging gister helemaal ballistich (nachts leuk spelen) toevallig ook om 3 uur nachts.
En nu ligt het zo kalm niks aan de hand.
Ja, ik vind dat gaaf. In November is er volle maan op een vrijdag, en ik zou eigenlijk 's avonds ergens moeten gaan wandelenquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat is wel spooky maar gaaf![]()
Oeh - komt wel dicht bij danquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik liep ooit op de heide rond Arnhem in het pikdonker en het was volle maan![]()
![]()
Ga niet alleen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat gaaf. In November is er volle maan op een vrijdag, en ik zou eigenlijk 's avonds ergens moeten gaan wandelen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hè verdorie, Willem toch.quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Te laat! Heb het al in de DTS roddel appgroep gegooid.
Foei, moest dat nou.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
kat van mij gaat ook om 21:00 al naar bed. Maar 's ochtends rond 5:00 begint het gejammerquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En nu ligt het zo kalm niks aan de hand.![]()
![]()
Je kan me uit Rotterdam halen, maar Rotterdam niet uit mijquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Er is dit jaar ook nog niemand vermoord op de Posbank. Toeval?Uw ADH vitamine Worst
ja soms gedraag het zich als een het.quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Eerst laat je z’n ballen eraf knippen en nu noem je hem een het. Zielig.
What you gonna do. Leef ermee
Veluwe en Posbank liggen dan ook niet héél dicht bij Arnhemquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:11 schreef hemarookworst het volgende:
Ben dit jaar nog niet op de Veluwe/Posbank geweest
Hahaha serieus dat is dan echt een ochtendkat. Nee deze slaapt zelf uit.quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:15 schreef devzero het volgende:
[..]
kat van mij gaat ook om 21:00 al naar bed. Maar 's ochtends rond 5:00 begint het gejammer'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Toen woonde ik daar ook.quote:
Ik ben een echt Ernems Meisje![]()
Ik niet, maar wel gewoond. Leuk iigquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Toen woonde ik daar ook.
Ik ben een echt Ernems Meisje![]()
Ik ben soms best moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Alles.quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat geloof ik. In wat voor opzicht?
quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok. Allesomvattend antwoord
Niet altijd, maar wel alles.quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Altiijd weer moeilijk doen
Scherpe nootjes? Eetbaar tochquote:
Ff het Marioaans ontcijferen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat die dat kan dragen met die korte pootjes. Inventief.quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Die mario windt er ook geen doekjes omquote:Nutte
noun
[ feminine ] /ˈnʊtə/ genitive , singular Nutte | nominative , plural Nutten
Add to word list
colloquial
Prostituierte
hooker![]()
WWaarschijnlijk zo'n 500 ml verpakking.quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat die dat kan dragen met die korte pootjes. Inventief.
Ja precies...quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Die mario windt er ook geen doekjes om
Haha 😄'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Die hond verdient een koekjequote:Op vrijdag 20 september 2024 03:26 schreef aeque het volgende:
W
[..]
Waarschijnlijk zo'n 500 ml verpakking.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Misschien even tijd voor een ander hoekje van het internetquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:28 schreef mario390 het volgende:
![]()
schlauchboot opblazen
[ afbeelding ]
nee moet gran hermano spanie kijkenquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Misschien even tijd voor een ander hoekje van het internet![]()
Ok, ja.quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee moet gran hermano spanie kijkenhoud je bezig
Wel straks lekker slapen toch'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja, want er is een hoop troep te vinden op internetquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Misschien even tijd voor een ander hoekje van het internet![]()
daar zijn altijd somige tot 7 00 8 00 wakkerquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok, ja.houd je bezig
Wel straks lekker slapen toch![]()
Ergens wel ironisch dat ik zo "vroeg" wil gaan slapen (rond 23:00) terwijl ik hier met een hoop nachtbrakers zitquote:![]()
Waar een klik van een filmpje van youtube allemaal naartoe kan leiden...quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, want er is een hoop troep te vinden op internet
Opeens zit je de hele nacht naar een of vage shit te kijken wat je in de ban houd. Wat helemaal niet interessant is.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Corgiiiii!
![]()
![]()
Ik had ooit eens autoplay aangezet op youtube en voor ik het wist zat ik naar vuurwapen reviews te kijkenquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Waar een klik van een filmpje van youtube allemaal naartoe kan leiden...
Opeens zit je de hele nacht naar een of vage shit te kijken wat je in de ban houd. Wat helemaal niet interessant is.Terwijl ik niets met wapens heb (ook al heb ik met diverse geschoten)
![]()
Ik keek eerst op youtube hele vage docus of celebrity beef filmpjes. Echt ernstig is wel beetje mijn guilty pleasure.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat!!! Bedoel ik.quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had ooit eens autoplay aangezet op youtube en voor ik het wist zat ik naar vuurwapen reviews te kijkenTerwijl ik niets met wapens heb (ook al heb ik met diverse geschoten)
Die hebben geen levenquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar zijn altijd somige tot 7 00 8 00 wakker'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Denk aan jezelfquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ergens wel ironisch dat ik zo "vroeg" wil gaan slapen (rond 23:00) terwijl ik hier met een hoop nachtbrakers zitslaap is belangrijk
Ik heb nu lang weekend (ik heb veel te veel vakantie dagen). Maar normaal probeer ik wel rond 23 uur in bed te liggen. Zelfs nu moet ik nog vroeg op om te kunnen fietsten naar werk; na 8:30 is het te heetquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Denk aan jezelfslaap is belangrijk
![]()
Soms moet hetquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Moet naar de wc.
Moet maar...........![]()
Lekker hoor, maar snap wel dat de structuur erin houden het fijnst is. Lichamelijk en mentaal.quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nu lang weekend (ik heb veel te veel vakantie dagen). Maar normaal probeer ik wel rond 23 uur in bed te liggen. Zelfs nu moet ik nog vroeg op om te kunnen fietsten naar werk; na 8:30 is het te heet'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja bang om iemand wakker te maken.quote:stil zijn
LEISSE'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
We begrepen wel dat je stil moet zijn om je vriend niet wakker te makenquote:Gewoon niet doortrekken
![]()
Te laat, toch gedaan, Wel de korte spoelknop 😇quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:45 schreef devzero het volgende:
[..]
We begrepen wel dat je stil moet zijn om je vriend niet wakker te makenGewoon niet doortrekken
En? Slaapt hij nog?quote:Op vrijdag 20 september 2024 03:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Te laat, toch gedaan, Wel de korte spoelknop 😇![]()
We waren laatst taco's gaan eten met een klein groepje, maar ik mocht geen grapje maken over taco's met kattenvleesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een chris rockje doenquote:Op vrijdag 20 september 2024 03:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij druk aan het vechten met het publiek
Flauw.quote:Op vrijdag 20 september 2024 04:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest deze gewoon nog een keer zien
Gewoon het idee dat er een flauwe grap wordt gemaakt en er ineens Will Smith het podium op loopt en een klap geeft aan die Chris Rock. Totaal onverwacht![]()
![]()
MogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Laatste wekker voor en dan twee weken vrij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lekker! Ga je nog ergens heen, of gewoon lekker genieten van je vakantie?quote:Op vrijdag 20 september 2024 04:39 schreef sp3c het volgende:
Laatste wekker voor en dan twee weken vrij![]()
Weet nog niet
Wel sws lekker genietenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja tochOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Slaap lekker
Wekker uitzetten was al intens genieten
WatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee johOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
MogguuuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hey, ook een vroege vogel altijd?quote:Hey Mario alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SLaap lekker, sweet dreams
Hangt van werk af maar meestal welquote:Op vrijdag 20 september 2024 05:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey, ook een vroege vogel altijd?
[..]
Hey Mario alles goed?
O vroeg al aan het werk, dat kan ook natuurlijkquote:
![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Hoi hoiquote:morguhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogguhquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Goedemorgen
Lekker ☕️ of 🫖 natuurlijk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Mogguh ggDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
De damp slaat eraf.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, ik wist even niks anders.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Awwquote:Op vrijdag 20 september 2024 07:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik was echt onrustig. Zelfs gehuild/gebruld naar de Maan.![]()
![]()
Oeh.quote:Op vrijdag 20 september 2024 07:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik was echt onrustig. Zelfs gehuild/gebruld naar de Maan.
[ Bericht 1% gewijzigd door gebrokenglas op 20-09-2024 07:23:57 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 20 september 2024 07:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man ze hebben
Mario weer laten laufen
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Brulde de maan ook terug?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
VollerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: