Ja maar hopelijk gaat ....godver hij plopt alweerquote:
Ja, jammer is dat eigenlijk. Het zou niet aan de media moeten zijn om dat rare gelul van Wilders duiding te geven en recht proberen te praten.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij wil laten zien dat hij het serieus neemt. Het woord asielcrisis valt continu, en alle media hebben het erover.
U schakelt net in?quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Tot zover heb ik meegekregen dat Timmermans zijn bril scheef zit en er iets plopt.
Geniaal van Lubach.quote:
Correctquote:
Handige zetten allemaal Ik volg het niet tot 3 uur of later, maar mooi dat ze al begonnen zijn met het elkaar voor de bus gooien.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende: Wel mooi dat Wilders NSC voor het blok zet hier. Wat een ballenpartij is dat toch dat ze dachten Wilders rechtsstatelijk konden krijgen.
Dat krijg je als je 20 jaar geen sociaal leven hebt denk ikquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Is dat normaal dat iemand opeens zon plop tic heeft.
Plop. gelijk weer. Dit wordt een klassieker.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar hopelijk gaat ....godver hij plopt alweer
Ik ben het kwijt
Ik ben wel blij dat ie het doet, het laat meteen zien wat voor vlees je in de kuip hebt. Iemand die graag zijn eigen regels bepaald langs alles en iedereen heen. Die anderen ook die er eigenlijk maar een beetje bijhangen om maar te kunnen regeren. Tribunalen!quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:01 schreef JAM het volgende:
[..]
Hij neemt het niet serieus, hij wil de Kamer omzeilen. Als hij het serieus zou nemen en resultaat zou willen hebben, dan had hij zichzelf al een uur of twaalf kunnen besparen door gewoon voor een spoedwet te kiezen. Hij probeert dit uit te buiten voor electoraal gewin. Als het niet lukt, met die noodwet (wat ook niet gaat lukken omdat de Raad van State het gaat torpedoren á la Erich Topp), dan is het of de schuld van zuur links.
Geert.quote:
Ook deze papieren vanuit het kabinet gemist?quote:
Wilders heeft van wat Israelische vrienden een beeper gekregen die steeds overgaat.quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wilders heeft van wat Israelische vrienden een beeper gekregen die steeds overgaat.
Zou ie het uit disrespect doen? Een leerling werd hier vroeger de klas voor uitgestuurd.quote:
Ik heb het onder een knopje op mijn stream deck gezetquote:
Kijk! Blijkt het toch een extraparlmentair Kabinet te zijn!quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
100x gezegd we hebben niet besloten. Wilders afspraak is afspraak. Gaat goed dat met een mond spreken.
Wilders.quote:
Opgekropte frusti tic.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:07 schreef Slobeend het volgende:
Had Wilders deze tic altijd al of is het een stresstrek?
Dit is idd wel heel erg treurigquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:08 schreef duitseboy het volgende:
wat een afgang deze enge faschistoide ploppende leider
De ploppende kleuter.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:08 schreef Puzzie het volgende:
Wat een kleuter gedrag![]()
En dan tussendoor dat geplop
Het lijkt meer op een experimenteel rariteitenkabinet.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:08 schreef JAM het volgende:
[..]
Kijk! Blijkt het toch een extraparlmentair Kabinet te zijn!.
Ik hoorde het gisteren voor het eerst en dacht dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maar hoe kan zo'n tic ineens ontstaan? Hij deed dit vroeger niet toch?
Die zal, net als Trump alleen maar blijven doen wat ie zelf wil. De andere partijen maken dit mogelijk. Ik had nog een beetje hoop dat ie ineens zich als een goede leider zou gaan gedragen na al die jaren van oppositie, maar dat was wel erg naïef van mij. Zo had ie zijn populariteit prima kunnen verhogen (meer dan nu bij de mensen die sowieso politiek niet willen snappen voor eigen gewin).quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
100x gezegd we hebben niet besloten. Wilders afspraak is afspraak. Gaat goed dat met een mond spreken.
Zou die nu niet gewoon aan het trollen zijn met dat geplop?quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ja, da's niet gek gedacht.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoorde het gisteren voor het eerst en dacht dat het aan mij lag
Terechte.quote:
Vroeger beet hij op pennen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, da's niet gek gedacht.
Oh, dat A4-tje.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:10 schreef VelitoX het volgende:
"we hebben het wel in het verkiezingsprogramma staan" ja meneer Wilders jullie doen alleen aan asiel, met je nep linkse standpunten
Omdat ie wist dat Timmermans hem doorzag en natuurlijk omdat ie het niet kan hebben dat Timmermans floreerde waar hij gehoopt had dat die in zijn schulp zou kruipen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh wel duidelijk dat Wilders op tilt slaat door Timmermans.
Wat ontzettend zwak
Als Timmermans aan de beurt komt hoor je plopperdeplopperdeplop in plaats van plop.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ook wel ongelofelijk duidelijk dat Wilders op tilt slaat door Timmermans.
Wat een ontzettend zwaktebod
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:12 schreef tong80 het volgende:
Ik "moet" naar bed. Genoten van een ouderwets dagje FOK! er is nog hoop.![]()
![]()
Wanneer ben je nou liberaal en wanneer neoliberaal?quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Terechte.
Zelf 38 maanden opstrijken en jan burgerlul reduceren tot 18.
Zo kennen we de neoliberalen weer.
Slaap lekker Tong. Sterke bij de tandarts morgen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:12 schreef tong80 het volgende:
![]()
Extraparlementair....ik moet er zelf ook om lachenquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:11 schreef Felagund het volgende:
Wilders viel even uit zijn rol als Grote Blonde Boze Leider.
Dit interesseert ook echt niemand wat.quote:
Wanneer je denkt dat Thatcher en Reagan heel slim waren, economisch gezien.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wanneer ben je nou liberaal en wanneer neoliberaal?
Mij wel.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit interesseert ook echt niemand wat.
Zitten ze er daar in Den Haag toch nog een beetje voor “het volk” !quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:12 schreef tong80 het volgende:
![]()
Nee, alles wat controlerend werkt of bekijkt of het wel mogelijk is staat in de weg van iemand die alles lekker zelf wil bepalen. Je zou bijna zeggen dat het feit dat er maar een lid is van zijn partij een voorbode was.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
We houden niet zo van werkgroepjes
Ik werk en ben vaak omringd met gewone werkende mensen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mij wel.
Gewone werkende mensen ook.
Fijn non-antwoord.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wanneer je denkt dat Thatcher en Reagan heel slim waren, economisch gezien.
Maar dat zijn ze nietquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar als NSC ook maar iets waard is kunnen ze toch niet accepteren dat Wilders hoe dan ook de noodwet in wil voeren.
Zal mij niks verbazen als hij dat al deed. Dat ontstaat niet zomaar.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
Nee, Einstein... WW duur bij die gewone werkenden wel.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik werk en ben vaak omringd met gewone werkende mensen.
WW duur bij politici interesseert echt niemand.
En dat nu theater en toneel duurder wordtquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zitten ze er daar in Den Haag toch nog een beetje voor “het volk” !
Ik zet daar liever geen biertje op, maar ik hoop toch echt van harte dat de NSC de motie Timmermans gaat steunen. Gaan ze niet doen, gaan ze zeker niet doen. Ze gaan zeggen: 'We wachten het advies van de Raad van State af.' Daar wil ik wel een biertje op zetten. Die torpederen dat dan, en dan zijn we weer een maand verder. Het gaat de PVV dus ook niet om iets aan hun vermeende crisis doen, het gaat hen erom om te kijken of ze de VVD, BBB en NSC zo gek kunnnen krijgen om de Kamer te omzeilen. Als ze daarin slagen, dan is het hek van de dam. Dat zou een heel triest punt in onze parlementaire geschiedenis zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar als NSC ook maar iets waard is kunnen ze toch niet accepteren dat Wilders hoe dan ook de noodwet in wil voeren.
Nee, dat zou eigenlijk een breekpunt voor ze moeten zijn. Anders zijn ze nooit meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Nee, hij deed het eerder nietquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als hij dat al deed. Dat ontstaat niet zomaar.
Nu is het opeens 'iets' om te brengen door de media. Want ja, geertje heeft macht en is van de verkeerde kant.
Eigenlijk moeten ze ons gewoon wekelijks zo gaan vermaken. Kan natuurlijk heel goed ook gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat nu theater en toneel duurder wordt
Klopt, maar die Jimmy van de SP had het over ww verkorten van politici.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, Einstein... WW duur bij die gewone werkenden wel.
En dan regelrecht op naar alle vangnetten en voorzieningen slopen, onderwijs slopen en elke dag weer bidden voor onze prachtige vlag. Geef het land gewoon aan 'the good guys', dan komt het vast goed.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat nu theater en toneel duurder wordt
Schoof is fysiek wel topfit hoor. Die houdt dat wel vol.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Schoof is duidelijk niet gewend aan nachtwerk want die blik ziet er leip uit.
.......................quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt, maar die Jimmy van de SP had het over ww verkorten van politici.
Ik heb ook 0 vertrouwen in die huichelaars hoor. Maar Hanca bijvoorbeeld had er nog wel vertrouwen in. Ik hoop dat hij gelijk heeft.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik zet daar liever geen biertje op, maar ik hoop toch echt van harte dat de NSC de motie Timmermans gaat steunen. Gaan ze niet doen, gaan ze zeker niet doen. Ze gaan zeggen: 'We wachten het advies van de Raad van State af.' Daar wil ik wel een biertje op zetten. Die torpederen dat dan, en dan zijn we weer een maand verder. Het gaat de PVV dus ook niet om iets aan hun vermeende crisis doen, het gaat hen erom om te kijken of ze de VVD, BBB en NSC zo gek kunnnen krijgen om de Kamer te omzeilen. Als ze daarin slagen, dan is het hek van de dam. Dat zou een heel triest punt in onze parlementaire geschiedenis zijn.
De kans is groot dat ze ons nog veel gaan vermakenquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze ons gewoon wekelijks zo gaan vermaken. Kan natuurlijk heel goed ook gaan gebeuren.
Gaat niet gebeuren, tenzij ze echt bizar blunderen. Je kunt lekker gaan slapen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:16 schreef kilon het volgende:
Ik blijf nog even kijken in de hoop dat VVD en met name NSC nog wat gefileerd gaan worden. Op Lientje ga ik echt niet meer wachten, dat is al een kansloos verhaal
Ik had wel een andere wetenschapper in je reactie verwacht.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt, maar die Jimmy van de SP had het over ww verkorten van politici.
Hij ziet er altijd uit alsof die zwaar aan methamfetamine zit.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Schoof is duidelijk niet gewend aan nachtwerk want die blik ziet er leip uit.
Je kan fysiek topfit zijn maar als zijn ritme is dat hij om 6 uur uit bed gaat voor een sprintje is dit natuurlijk wel echt een latertje.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:17 schreef JAM het volgende:
[..]
Schoof is fysiek wel topfit hoor. Die houdt dat wel vol.
Nou ja zeg ... hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij ziet er altijd uit alsof die zwaar aan methamfetamine zit.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik wacht op de interruptie van Wilders wat deze Koerdische Turk hier doet.
Dilanquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Je emo verhaal was gisteren al waardeloos Dylan, daar hoef je echt niet aan te refereren.
Frans valt goed bij Chris Stofferquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:06 schreef tong80 het volgende:
Kabouter Timmerfrans met z'n baard en Kabouter Plop.
DIe is zo moe dat ze Yesilgoz in een varkenshaas ziet veranderen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:16 schreef kilon het volgende:
Op Lientje ga ik echt niet meer wachten, dat is al een kansloos verhaal
Ik verneuik haar naam elke keer niet bewust. Krijg denk ik gewoon kortsluiting van haar politiek.quote:
Judas was een stuk wilders.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Frans valt goed bij Chris Stoffel
Jezus was ook een timmermans
Waarom denk je dat ik hier aan de Peroni zit? Bij mij gaat de wekker ook om kwart voor zeven.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je kan fysiek topfit zijn maar als zijn ritme is dat hij om 6 uur uit bed gaat voor een sprintje is dit natuurlijk wel echt een latertje.
Terug naar Marokko.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik wacht op de interruptie van Wilders wat deze Koerdische Turk hier doet.
ik heb een glas kraanwaterquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:24 schreef JAM het volgende:
Kom jongens, pak snel je bier, ga even plassen... Hierna komt de NSC en vele, vele interrupties om Vroonhoven zo ver te krijgen om de motie Timmermans te steunen. Dat gaat wel even duren.
Ik heb geen bier meer, gooi wel een scheut wodka door mijn thee.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:24 schreef JAM het volgende:
Kom jongens, pak snel je bier, ga even plassen... Hierna komt de NSC en vele, vele interrupties om Vroonhoven zo ver te krijgen om de motie Timmermans te steunen. Dat gaat wel even duren.
Hendigquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:24 schreef JAM het volgende:
Voordeel van bier drinken is dat je dan gewoon wat lege flesjes onder je bureau kan zetten hè.
Heerlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik heb geen bier meer, gooi wel een scheut wodka door mijn thee.
Wilders is gewoon goed ten aanzien van zijn zwakzinnige achterban. Sorry @EttovanBelgie, ik weet dat we met deze mening geen mensen overtuigen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ze is wel echt extreem zwak als we vergelijken met de andere sprekers. Zelfs Wilders vind ik dan veel beter achter het spreekgestoelte met al zijn plopjes.
Het staat in schril contrast tot dit debat nuchter aan te moeten horen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
alcohol is erg slecht voor de gezondheid
Ja ik heb niet dezelfde doelen als dit kabinet.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
alcohol is erg slecht voor de gezondheid
Dat mag je straks doen als we Stoffer hebben gehad.'Ik ben het Brood des levens; die tot Mij komt, zal geenszins hongeren, en die in Mij gelooft, zal nimmermeer dorsten.'quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:26 schreef Harvest89 het volgende:
Telkens als ik CDA ideologie hoor val ik in slaap
Ze heeft de hele middag en avond geslapen, dus ze kan nog lekker de nacht in.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wilders is gewoon goed ten aanzien van zijn zwakzinnige achterban. Sorry @:EttovanBelgie, ik weet dat we met deze mening geen mensen overtuigen.
NSC-afterparty!!!quote:
De zorgen nemen we serieus. De oplossing met emo politiek. Een crisis uitroepen omdat het goed voelt is het hem gewoon niet. Als mensen een dictator willen kan ik ze niet stoppen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt.
Niet zolang je weigert bepaalde zorgen serieus te nemen.
"En zij die mij pijpt, en mijn zaligheid op haar gezicht zal laten neerdalen, zal voor altijd gezegend zijn."quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:27 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat mag je straks doen als we Stoffer hebben gehad.'Ik ben het Brood des levens; die tot Mij komt, zal geenszins hongeren, en die in Mij gelooft, zal nimmermeer dorsten.'
Wat een aanfluiting ook dat heel toevallig Omtzigt 'overwerkt' is.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:31 schreef duitseboy het volgende:
Gelijk defensief. Die gaat nat zo. NSC gewoon aangeschoten wild zo
Maar toch heeft ze wel gelijk , alleen niet zo netjes om hetzelfde als Dilan te handelen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:32 schreef duitseboy het volgende:
Yesilgöz onder de bus gooien. Nicolien vies mad
Hoe graag luister je naar Jordan Peterson?quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
oef wat naar dit. Luister nog liever naar Schoof
wel eens wat podcasts met hem geluisterdquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:35 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoe graag luister je naar Jordan Peterson?
Kijk, en daarom zou ik tegen Dijk zeggen: 'Nee, laat dat wachtgeld gewoon wat het is, want dan kan iemand gewoon zonder zorgen uit dit verschrikkelijke Kabinet stappen.'quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:36 schreef Vis1980 het volgende:
Krijg er enorme MAGA-gevoelens bij. Iedereen die zijn carrière geeft voor een leugenaar die niets heeft met feiten, wetten en regels. Zodra het hem uitkomt steekt ie er gewoon een paar in de rug.
Heerlijk dit. Om iemand echt te overtuigen moet je iemand zelf tot een conclusie laten komen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:37 schreef Vis1980 het volgende:
![]()
![]()
Ze komt zelf al tot de conclusie dat het helemaal niet mogelijk is.
Nee.quote:
Waarom niet? Zij gaat hier toch over??quote:
Ja dit is echt heel bijzonder allemaalquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wow, ze zegt eigenlijk dat ze er op vertrouwt dat de noodwetgeving geen stand gaat houden
PVV-stemmerts: 'Schuld van links!'quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wow, ze zegt eigenlijk dat ze er op vertrouwt dat de noodwetgeving geen stand gaat houden
Vond je dat fijn luisteren qua toon? Ik wil zo graag steeds dat hij zijn keel even schraapt ofzo.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel eens wat podcasts met hem geluisterd
Ja, dat was vrij geestig.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zoals altijdquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
PVV-stemmerts: 'Schuld van links!'
Goed bestuur is= De rechter je zooi op laten ruimen, aldus van Vroonhoven.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaat het ook niet. Dus HOUD ER DAN OOK GEWOON MEE OP. Alsjeblieft! Dat kost toch alleen maar tijd en geld. Iedereen, de hele kamer, zou dat af moeten serveren. Het compromis is zo gemakkelijk: rechts wil het snel doen: spoedwet. Links wil niet gepasseerd worden: spoedwet. Zo moeilijk is het toch niet? Alsjeblieft.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er wordt hier niemand overtuigt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:38 schreef JAM het volgende:
[..]
Heerlijk dit. Om iemand echt te overtuigen moet je iemand zelf tot een conclusie laten komen.
Omdat dat niet de gang van zaken is bij de APB. Dat is een uitleg van de MP in de eerste termijn, een reactie van de Kamer in de tweede termijn (zijn we nu mee bezig) en daarna de moties.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom niet? Zij gaat hier toch over??
NEEquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:40 schreef JAM het volgende:
[..]
Gaat het ook niet. Dus HOUD ER DAN OOK GEWOON MEE OP. Alsjeblieft! Dat kost toch alleen maar tijd en geld. Iedereen, de hele kamer, zou dat af moeten serveren. Het compromis is zo gemakkelijk: rechts wil het snel doen: spoedwet. Links wil niet gepasseerd worden: spoedwet. Zo moeilijk is het toch niet? Alsjeblieft..
Dat bedoelde ze ook toen ze tegen Jetten zei dat ze hier comfortabel stond en waarop hij veelbetekenend knikte. Zij was comfortabel omdat ze onderkende dat het onmogelijk is, dat kon ze gisteren natuurlijk niet zeggen, maar nu niet die stukken van het kabinet zijn afgedwongen natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:37 schreef Vis1980 het volgende:
![]()
![]()
Ze komt zelf al tot de conclusie dat het helemaal niet mogelijk is.
Ja maar dit is het enige punt dat de PVV heeft binnengehaald he "HET STRENGSTE MIGRATIEBELEID OOIT"quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Er wordt hier niemand overtuigt.
Wilders wil dit, de partijen hebben hem dit gegeven in de onderhandelingen, mits het juridisch uitvoerbaar is. Zowel NSC, VVD alsmede het gros van het kabinet weten dat het nooit uitvoerbaar zal zijn. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Geert wil dat en afspraak is afspraakquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maar waarom die noodwet? Iedereen zegt: "gaat nergens over, kost tijd" Ik snap het gewoon niet.
Straks ff met Pieterman bellenquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ze ziet eruit alsof ze zo in huilen kan uitbarsten.
Maar ook dat snap ik niet.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geert wil dat en afspraak is afspraak
Ouwehand is haar aan het spinnen. Ze heeft Vroonhoven nu zo dat ze moet erkennen dat asiel slechts een deel is van de migratiestroom. Doet ze heel goed.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ouwehand pakt de hint ook niet op
Wilders was toch duidelijk. Hij wil per decreet regeren. Dat is wat hij zijn kiezers wil gevevn.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maar waarom die noodwet? Iedereen zegt: "gaat nergens over, kost tijd" Ik snap het gewoon niet.
Ik vraag me af of Wilders nu al schuimbekkend zit te tweetenquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Van Vroonhoven kan het uiteraard niet explicieter zeggen nu
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar ook dat snap ik niet.
Supreme leader says no.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geert wil dat en afspraak is afspraak
Precies wat ik ook zeg, tegelijkertijd gepost met mij bijna. Jetten snapte hem welquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE
Nicolien zegt/hint erop dat ze dit expres hebben gedasn. Omdat ze wéten dat het gaat stranden
Zijn kiezers willen een noodwet ipv een spoedwet? Die weten niet wat het verschil is.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wilders was toch duidelijk. Hij wil per decreet regeren. Dat is wat hij zijn kiezers wil gevevn.
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:42 schreef JAM het volgende:
[..]
Ouwehand is haar aan het spinnen. Ze heeft Vroonhoven nu zo dat ze moet erkennen dat asiel slechts een deel is van de migratiestroom. Doet ze heel goed.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:44 schreef Evangelion het volgende:
Misschien kan Thierry nog even stoken
Precies en wie niet meewerkt deugt. (de tegenstelling is prachtig toeval).quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zijn kiezers willen een noodwet ipv een spoedwet? Die weten niet wat het verschil is.
Excuus, heb dat even gemistquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Precies wat ik ook zeg, tegelijkertijd gepost met mij bijna. Jetten snapte hem wel
Ok...quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:40 schreef JAM het volgende:
[..]
Omdat dat niet de gang van zaken is bij de APB. Dat is een uitleg van de MP in de eerste termijn, een reactie van de Kamer in de tweede termijn (zijn we nu mee bezig) en daarna de moties.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:44 schreef Evangelion het volgende:
Misschien kan Thierry nog even stoken
Wilders heeft hier stennis over gemaakt. Hij is al naar de media gegaan met er is een crisis. Het is in elk geval gezichtsverlies voor hem.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zijn kiezers willen een noodwet ipv een spoedwet? Die weten niet wat het verschil is.
Op zich is dat laatste dan wel weer slim, maar het zou natuurlijk sterker zijn als ze de middelvinger aan Wilders zou geven... maar dan valt het kabinet nu alquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Maar Nicolien probeert m.i. door te laten schemeren dat NSC dit expres laat stranden
De enige, werkelijk de enige, ik ga het nog honderd keer zeggen, die een noodwet wil, is Geert Wilders. Die wil dat als luchtballonnetje om te kijken hoe hij de Kamer kan omzeilen. Het dient geen enkel doel, het vertraagt alleen, het wordt afgeserveerd door de Raad van State, en dan moet er toch een spoedwet komen. Het is puur opportunistisch gelul om kiezertjes te winnen om dan later te roepen: 'Het lag aan zuur links of een D66-rechter.' De PVV-stemmer die asielzoekers ook zo belangrijk vinden worden hier ook keihard een lap voor de ogen gehouden.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat zou het geval zijn als we niet te maken hadden met een grote groep mensen die vinden dat je de grondwet en zo gewoon eventjes opzij kan zetten als het je uitkomt. Geen vertrouwen in afkeurende reacties van PVV-stemmers.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Het is in elk geval gezichtsverlies voor hem.
Wat dan precies?quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ze zegt het nu gewoon BIJNA echt letterlijk![]()
![]()
Iedereen is tegen mijquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:47 schreef Evangelion het volgende:
Ze moeten altijd mij hebben.
- Nicolien
Geen probleem, ben benieuwd of Jetten het gaat doorspelen aan de rest van de oppositie.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Excuus, heb dat even gemist
Ja het kan niet veel duidelijker tussen de regels dan dat je het helemaal expliciet zegt... alleen ben ik bang voor NSC dat de schade al geleden is, toen ze tekenden bij dit kruisje.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ze zegt het nu gewoon BIJNA echt letterlijk![]()
![]()
Ik heb het gehoord hoorquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
LEES FF TUSSEN DE REGELS DOOR
Dorry voor mijn grkrijs
Dat ze ingestemd hebven met deze weg omdat ze weten dat ze het kunnen afschietenquote:
Klopt. Die moedigen dat alleen maar aan. Maar je mag het beestje niet bij de naam noemrn. Dat is zielig of zo. "Bezorgde burgers" dan maar. Een gevaar voor de samenleving.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat zou het geval zijn als we niet te maken hadden met een grote groep mensen die vinden dat je de grondwet en zo gewoon eventjes opzij kan zetten als het je uitkomt. Geen vertrouwen in afkeurende reacties van PVV-stemmers.
Ik stem voorquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:49 schreef JAM het volgende:
Voor de orde: de hoofdelijke stemming wordt niet uitgesteld tot drie uur, toch? Als dit eerder voorbij is gaan we ook eerder stemmen, niet?
Nee. En ja. Mits dat eerder isquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:49 schreef JAM het volgende:
Voor de orde: de hoofdelijke stemming wordt niet uitgesteld tot drie uur, toch? Als dit eerder voorbij is gaan we ook eerder stemmen, niet?
Ja daar was iedereen akkoord meequote:Op vrijdag 20 september 2024 00:49 schreef JAM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |