Caroline heeft haar xxl portie spareribs nog niet op.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:22 schreef JAM het volgende:
Eigenlijk tot 23:20, maar het loopt al wat uit.
Ik mis de optie "rot op met je poll"quote:
Nou, de ergste PVV'er bij lange na niet. Daar hebben ze wat mij betreft een iets te illuster 'leden'bestand voor. Maar als ze niet in de categorie banaliteit van het kwaad valt, dan toch zeker in die van het kwaad van de banaliteit.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:12 schreef tong80 het volgende: [..] Eng hè. Ze is de ergste denk ik zo. Ik noemde haar eerder cynisch. Ze vertegenwoordigt eerder het sluipende kwaad dan Wilders.
![]()
Lastig lastigquote:
Ik vraag me af waar Baudet heeft laten testen dat hij 98% blank is. Ten eerste meten de tests je huidskleur niet, en ten tweede zijn de commerciële tests verre van betrouwbaar.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:24 schreef JAM het volgende:
Heeft iemand trouwens nog dat gifje van Baudet hoe hij dat katheder gisteren zo demonstratief liet zakken?
Geen geluid nog.quote:
Ik lig nu in bed te kijkenquote:
Ja, dat zijn gewoon van die onzinbedrijven zoals heritage.com die goedgelovige Amerikanen geld uit de zak kloppen omdat die zichzelf behandelen als een soort doorgefokt hondenras. Je weet wel, dat gelul van: 'I'm a quarter English, a quarter Irish, about half Italian and some Cherokee as well.' Om moedeloos van te worden.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar Baudet heeft laten testen dat hij 98% blank is. Ten eerste meten de tests je huidskleur niet, en ten tweede zijn de commerciële tests verre van betrouwbaar.
Dat heeft er vooral mee te maken dat ze hun eigen databases gebruiken om te bepalen waar je vandaan komt. Als er veel meer Europese mensen een test gedaan hebben, is de bias Europees.
quote:Op donderdag 19 september 2024 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Pauze![]()
Kwartier = minimaal 25 minuten trouwens
Zo'n 123andMe-fluttestje zal het inderdaad waarschijnlijk zijn geweest.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar Baudet heeft laten testen dat hij 98% blank is. Ten eerste meten de tests je huidskleur niet, en ten tweede zijn de commerciële tests verre van betrouwbaar.
Dat heeft er vooral mee te maken dat ze hun eigen databases gebruiken om te bepalen waar je vandaan komt. Als er veel meer Europese mensen een test gedaan hebben, is de bias Europees.
Niemand is ook maar iets opgeschoten.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tune in, nog iets gemist vandaag?
Maar 98% blank was dacht ik niet een claim die zij doen?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:31 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, dat zijn gewoon van die onzinbedrijven zoals heritage.com die goedgelovige Amerikanen geld uit de zak kloppen omdat die zichzelf behandelen als een soort doorgefokt hondenras. Je weet wel, dat gelul van: 'I'm a quarter English, a quarter Irish, about half Italian and some Cherokee as well.' Om moedeloos van te worden.
Geen idee. Ik geef mijn geld daar niet aan uit en ik voel me ook totaal niet geroepen om de zonderlinge uitspraken van Baudet te duiden.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar 98% blank was dacht ik niet een claim die zij doen?
Timmermans komt al de hele APB redelijk en sterk overquote:Op donderdag 19 september 2024 23:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
Timmermans komt hier nu heel redelijk over imho.
Heb je ook een bron waarbij Fortuyn pleitte voor de participatiesamenleving?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Terechte problemen m.b.t. integratie misbruiken om een neoliberaal, kneiter-rechts ideaal na te streven waar we het gedrocht dat participatiesamenleving heet aan hebben te danken, en de eeuwige wantrouw van 'de overheid' jegens haar meest kwetsbare burgers.
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 19 september 2024 23:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heb je ook een bron waarbij Fortuyn pleitte voor de participatiesamenleving?
Als je beelden terugkijkt, zie je eigenlijk, dat met de bril van nu, Fortuyn redelijk gematigd en genuanceerd was.
Meestal wel ja.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Timmermans komt al de hele APB redelijk en sterk over
Ik herinner me vooral zijn waanzinnige WAO-plannen.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heb je ook een bron waarbij Fortuyn pleitte voor de participatiesamenleving?
Als je beelden terugkijkt, zie je eigenlijk, dat met de bril van nu, Fortuyn redelijk gematigd en genuanceerd was.
Wat verwacht je dan? Dit is een motierondjequote:Op donderdag 19 september 2024 23:36 schreef duitseboy het volgende:
Nicolien en Yesilgöz zo. Popcorn
Ze willen het afschaffen toch?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:35 schreef Puzzie het volgende:
Spreidingswet, bizar dat dit nog een ding is
Hoofdelijke stemming over de motie Timmermans. Kom NSC, laat je ballen zien.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:36 schreef duitseboy het volgende:
Nicolien en Yesilgöz zo. Popcorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |