SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat!![]()
Schijn ik ook te zijnquote:![]()
maar zo erg voor schut loopt mijn beestje nietSmile, it's free therapy.![]()
Zellufquote:Op donderdag 19 september 2024 22:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Schijn ik ook te zijn![]()
maar zo erg voor schut loopt mijn beestje niet![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
daar zullen wij nooit achter komen denk ik.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar zo erg voor schut loopt mijn beestje niet
laat maar niet zien ook
omg per ongeluk de schaar verkeerd zetten![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 22:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar zo erg voor schut loopt mijn beestje niet
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik ga nu even mijn mond houdenquote:Op donderdag 19 september 2024 22:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar zo erg voor schut loopt mijn beestje niet![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Rummetje want weekendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het gaat over haar HOND he .....quote:Op donderdag 19 september 2024 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga nu even mijn mond houden![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nope hahaquote:Op donderdag 19 september 2024 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
daar zullen wij nooit achter komen denk ik.
laat maar niet zien ook
omg per ongeluk de schaar verkeerd zettenSmile, it's free therapy.![]()
ja uh jij mag niks zeggen!!!quote:Op donderdag 19 september 2024 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga nu even mijn mond houden![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Dat zijn jouw woordenquote:Op donderdag 19 september 2024 22:50 schreef maily het volgende:
[..]
het gaat over haar HOND he .....
Daarom zeg ik ook niks op aanraden van mijn advocaatquote:Op donderdag 19 september 2024 22:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja uh jij mag niks zeggen!!!![]()
![]()
![]()
Fris buitenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook niks op aanraden van mijn advocaat![]()
Hier net binnen ook een niet zo heel fris windje
Er zit een pracht in deze post, niet de bedoeling erachter. Maar meer het woord jou en jouw weten te onderscheiden van elkaar. Daar kan ik echt van genieten. Iemand die de spelling nog begrijpt. Dat vergeten mensen vaak.quote:
Nog ergerlijk is me gebruiken i.p.v. mijn.Zeur modus nu weer uit
Lach met een schone bips![]()
Warm briesjequote:Op donderdag 19 september 2024 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
Hier net binnen ook een niet zo heel fris windje![]()
![]()
Deze man snapt hetquote:Op donderdag 19 september 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er zit een pracht in deze post, niet de bedoeling erachter. Maar meer het woord jou en jouw weten te onderscheiden van elkaar. Daar kan ik echt van genieten. Iemand die de spelling nog begrijpt. Dat vergeten mensen vaak.
![]()
FTFYquote:Op donderdag 19 september 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er zit een pracht in deze post, niet de bedoeling erachter. Maar meer het woord jou en jouw weten te onderscheiden van elkaar. Daar kan ik echt van genieten. Iemand die de spelling nog begrijpt. Dat vergeten mensen vaak.
Nog ergerlijkER is me gebruiken i.p.v. mijn.Zeur modus nu weer uit
![]()
Hele dag sollicitatie brieven doorgenomen, dus moest even ventileren. Er staat gewoon in de vacature, goede beheersing van de Nederlandse taal....quote:Lach met een schone bips![]()
En is ipv eens, dat zie ik hier ook nogal is voorbij komenquote:Op donderdag 19 september 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Korsakovquote:Op donderdag 19 september 2024 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is ONZ wat je me eerder al verteldeDan mag hed.
![]()
![]()
Maar je moeder wordt vaak wel gewoon geaccepteerd. "Vraag maar aan je moeder"quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
contextquote:Op donderdag 19 september 2024 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je moeder wordt vaak wel gewoon geaccepteerd. "Vraag maar aan je moeder"![]()
![]()
"es" ipv eens, of het juister gebruik indien afgekort: 'ns.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En is ipv eens, dat zie ik hier ook nogal is voorbij komenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Maar wel vreemdt dat menschen solisiteren op een baan waar je redeleik goed Nerderlands moet kenne schrijve.
Maar ja je moet ze wel doorlopen en ook een bericht terug sturen, zo zonde van me tijd.Lach met een schone bips![]()
Ik twijfelde over een je-moeder grapjequote:
Daarom ook nog een sollicitatiegesprek voeren; dan hoor je vanzelf of ze de taal voldoende beheersen.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar wel vreemdt dat menschen solisiteren op een baan waar je redeleik goed Nerderlands moet kenne schrijve.
Maar ja je moet ze wel doorlopen en ook een bericht terug sturen, zo zonde van me tijd.
Niet alleen in geschrift, maar ook in woord.![]()
Ik vind es ipv eens minder erg dan is ipv eensquote:Op donderdag 19 september 2024 23:02 schreef Sally het volgende:
[..]
"es" ipv eens, of het juister gebruik indien afgekort: 'ns.
Die gaan toch meteen de prullenbak in, met een simpel copy-pastebericht retour?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar ja je moet ze wel doorlopen en ook een bericht terug sturen, zo zonde van me tijd.
"Helaas achten wij u niet geschikt voor de functie. De reden hiervoor is [edit: dat één van de functie-eisen] een correcte beheersing van de Nederlandse taal [is].
Met vriendelijke groet,
.....
"
[ Bericht 2% gewijzigd door Sally op 19-09-2024 23:10:57 (lol - functie-eisen vergeten :D) ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 19 september 2024 23:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik twijfelde over een je-moeder grapje
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Als ze een correcte beheersing van de Nederlandse taal als reden geven waarom ze me niet geschikt achten, begin ik wel te twijfelen aan hun beheersing van de Nederlandse taalquote:Op donderdag 19 september 2024 23:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Die gaan toch meteen de prullenbak in, met een simpel copy-pastebericht retour?
"Helaas achten wij u niet geschikt voor de functie. De reden hiervoor is een correcte beheersing van de Nederlandse taal.
Met vriendelijke groet,
.....
"
Het leest minder erg...quote:Op donderdag 19 september 2024 23:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind es ipv eens minder erg dan is ipv eens
Anders is het (pun intended) meteen zo'n werkwoord in een zin, waardoor de zin niet klopt
En een es is ook een boom, maar meestal niet vaak gebruiktEn dan is het context die snel bepaalt wanneer wél de boom bedoeld wordt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:![]()
vet&lazy
quote:Op donderdag 19 september 2024 23:03 schreef maily het volgende:
[..]
Daarom ook nog een sollicitatiegesprek voeren; dan hoor je vanzelf of ze de taal voldoende beheersen.
Niet alleen in geschrift, maar ook in woord.Nee, we geven wel iedereen een kans. En met wat er nu van scholen komt kunnen we ze ook nog cursus Nederlands schrijven aanbieden als ze verder wel een goede babbel hebben. Maar als je dan soms ook nog in je trainingspak komt opdagen voor een gesprekquote:Op donderdag 19 september 2024 23:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Die gaan toch meteen de prullenbak in, met een simpel copy-pastebericht retour?
"Helaas achten wij u niet geschikt voor de functie. De reden hiervoor is een correcte beheersing van de Nederlandse taal.
Met vriendelijke groet,
.....
"We zijn heel informeel, jeans en shirt is al voldoende. Zelfs met sportschoenen eronder. Maar heel soms........
meh, rare woorden worden tegenwoordig ook opgelegd met dat achtelijke 'hen' voor genderneutralen etcquote:Op donderdag 19 september 2024 23:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Het leest minder erg...
Anders is het (pun intended) meteen zo'n werkwoord in een zin, waardoor de zin niet klopt
En een es is ook een boom, maar meestal niet vaak gebruiktEn dan is het context die snel bepaalt wanneer wél de boom bedoeld wordt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zoek je nog werk?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als ze een correcte beheersing van de Nederlandse taal als reden geven waarom ze me niet geschikt achten, begin ik wel te twijfelen aan hun beheersing van de Nederlandse taal
Nou ja, iddquote:Op donderdag 19 september 2024 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als ze een correcte beheersing van de Nederlandse taal als reden geven waarom ze me niet geschikt achten, begin ik wel te twijfelen aan hun beheersing van de Nederlandse taalte snel geschreven, ik bedoelde dat één (uitschrijven, uiteraard) van de functie-eisen 'de correcte beheersing van de Nederlandse taal' was.
![]()
LOL![]()
Je was hier dan ook geen solisietazie aan schreivenquote:Op donderdag 19 september 2024 23:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja, iddte snel geschreven, ik bedoelde dat één (uitschrijven, uiteraard) van de functie-eisen 'de correcte beheersing van de Nederlandse taal' was.
![]()
LOL![]()
Waar werk je dan?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Nee, we geven wel iedereen een kans. En met wat er nu van scholen komt kunnen we ze ook nog cursus Nederlands schrijven aanbieden als ze verder wel een goede babbel hebben. Maar als je dan soms ook nog in je trainingspak komt opdagen voor een gesprekWe zijn heel informeel, jeans en shirt is al voldoende. Zelfs met sportschoenen eronder. Maar heel soms........
Klinkt op zich wel als toffe werkgever!
Binnenkort waarschijnlijk wel jaquote:
Wat heb je in de aanbieding?
En ze doen het met lokale boerenquote:Op donderdag 19 september 2024 23:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
komt gewoon hiero vandaan
Dazzz waarrrrquote:Op donderdag 19 september 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je was hier dan ook geen solisietazie aan schreiven
Maar probere zelfs op een forum toch wel redelij kfoutloos te typen
(en ja - dit was in de haast gedaan, zonder backspace - die ik heeeel vaak veeeel te goed weet te vinden![]()
daarom ging mijn type-examen ook zo vaak te slecht: te vaak backspace, en die telt hij dan ook als foutieve aanslag![]()
)
Raarrrrr.quote:
Heb jij ook een type?
Werk in de IT bij distributeur, maar we doen dus alles. Technische kennis is ook niet belangrijk dat leer je gaandeweg wel met behulp van de collega's. Maar het is allemaal vrij simpel, je krijgt een klantenbestand. En dat moet je gaan zien uit te bouwen door lekker dom met mensen te lullen en de gun factor te krijgen van de klanten en nieuwe klanten die je aantrekt. Het is puur dom lullen de hele dag met mensen aan de telefoon, vooral al met bestaande klanten om er meer handel uit te halen.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Waar werk je dan?
Klinkt op zich wel als toffe werkgever!
En ja rokjes worden wel gewaardeerd op de werkvloer in de zomerPolitiek incorrect bedrijf zoals het maar kan zijn. Maar wel alles met een lolletje
soort accountmanager?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Werk in de IT bij distributeur, maar we doen dus alles. Technische kennis is ook niet belangrijk dat leer je gaandeweg wel met behulp van de collega's. Maar het is allemaal vrij simpel, je krijgt een klantenbestand. En dat moet je gaan zien uit te bouwen door lekker dom met mensen te lullen en de gun factor te krijgen van de klanten en nieuwe klanten die je aantrekt. Het is puur dom lullen de hele dag met mensen aan de telefoon, vooral al met bestaande klanten om er meer handel uit te halen.
En ja rokjes worden wel gewaardeerd op de werkvloer in de zomerPolitiek incorrect bedrijf zoals het maar kan zijn. Maar wel alles met een lolletje
Uw ADH vitamine Worst
ik ben wel een typequote:Op donderdag 19 september 2024 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Raarrrrr.
Heb jij ook een type?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Heerlijk toch als jij jezelf kunt zijn met 30 gradenquote:Op donderdag 19 september 2024 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Werk in de IT bij distributeur, maar we doen dus alles. Technische kennis is ook niet belangrijk dat leer je gaandeweg wel met behulp van de collega's. Maar het is allemaal vrij simpel, je krijgt een klantenbestand. En dat moet je gaan zien uit te bouwen door lekker dom met mensen te lullen en de gun factor te krijgen van de klanten en nieuwe klanten die je aantrekt. Het is puur dom lullen de hele dag met mensen aan de telefoon, vooral al met bestaande klanten om er meer handel uit te halen.
![]()
![]()
quote:![]()
Tijdens mijn secretaresseopleiding (omscholing).
Toen ook weer de net nieuwe 'nieuwe spelling' mogen ervaren
Elke 5 of 10 jaar komt er een 'nieuwe spelling'
We hebben er een paar bij die met zwembroek aan en badslippers aan op warme dagen naar kantoor komen om in de pauze lekker ff te gaan zwemmen in de zwemplas 2km verderopquote:Op donderdag 19 september 2024 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
Heerlijk toch als jij jezelf kunt zijn met 30 gradenNiemand geeft erom.
Even vraagje uit nieuwsgierigheid, je hebt een hoge en zeer interessante opleiding gehad, waarom heb je eigenlijk gekozen voor omscholing op dit gebied?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:19 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Tijdens mijn secretaresseopleiding (omscholing).
Toen ook weer de net nieuwe 'nieuwe spelling' mogen ervaren
Elke 5 of 10 jaar komt er een 'nieuwe spelling'Uw ADH vitamine Worst
Maar als ze zo komen solliciteren worden ze niet aangenomen? Raaaarrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 19 september 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We hebben er een paar bij die met zwembroek aan en badslippers aan op warme dagen naar kantoor komen om in de pauze lekker ff te gaan zwemmen in de zwemplas 2km verderopNiemand geeft erom.
![]()
Een beetje presentatie bij een eerste kennismaking mag je toch wel wenselijk achten? Daarna, fok it.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:22 schreef maily het volgende:
[..]
Maar als ze zo komen solliciteren worden ze niet aangenomen? RaaaarrrrrrrrrrrrrrLach met een schone bips![]()
Not my cuppateaquote:Op donderdag 19 september 2024 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ik ben dan ook niet van de vlotte babbel...
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 19 september 2024 23:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Not my cuppatea![]()
![]()
Maar ik ben dan ook niet van de vlotte babbel...
quote:Op donderdag 19 september 2024 23:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Not my cuppatea![]()
![]()
Maar ik ben dan ook niet van de vlotte babbel...Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik vroeger dat wel leuk vond. Dat constant geouwehoer met klanten. Maar na 20+ jaar ben ik er ook wel klaar mee. Kan gewoon dat blije niet meer opbrengen, daarom doe ik nu veel andere dingen daar.quote:Lach met een schone bips![]()
Hmm... beetje persoonlijk, maar ik stortte in na mijn studie.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even vraagje uit nieuwsgierigheid, je hebt een hoge en zeer interessante opleiding gehad, waarom heb je eigenlijk gekozen voor omscholing op dit gebied?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat mag jij.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 19 september 2024 23:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmm... beetje persoonlijk, maar ik stortte in na mijn studie.Sow, heftig... Zeker de burn outs, ken ik al te goed helaas. Al was het niet van het werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker werken waar je je fijn bij voelt
Jij gaat het dan ook maar niet doen?quote:
(of begreep ik je verkeerd?)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
@Sally begrijpelijk dat je dan doet wat je nu doet en fijn dat je een baan hebt waar je je eigen tempo kan bepalen
Uw ADH vitamine Worst
dit dusquote:Op donderdag 19 september 2024 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
@:sally begrijpelijk dat je dan doet wat je nu doet en fijn dat je een baan hebt waar je je eigen tempo kan bepalenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ben niet aan lobbyenquote:Op donderdag 19 september 2024 23:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij gaat het dan ook maar niet doen?
(of begreep ik je verkeerd?)Ga er zelf over niet al te lange tijd ook weg
tsja, ook in NL kunnen we dit vaker verwachtenquote:Op donderdag 19 september 2024 23:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ratterdom alahoe akbar
NWS / Man steekt om zich heen op Erasmusbrug: een dode, twee gewondenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Hoho... Amy zei dat ze waarschijnlijk wat anders zochtquote:Op donderdag 19 september 2024 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben niet aan lobbyenGa er zelf over niet al te lange tijd ook weg
Ik blijf me afvragen, wat gaat er in hoofden van mensen om. Of psychisch gestoord of ander motief. Maar waarom zou je tot zoiets over kunnen gaan?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ratterdom alahoe akbar
NWS / Man steekt om zich heen op Erasmusbrug: een dode, twee gewondenLach met een schone bips![]()
My bad, solly.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoho... Amy zei dat ze waarschijnlijk wat anders zochtLach met een schone bips![]()
een soort afschuw tegen degene of hetgene dat je aanvalt wellichtquote:Op donderdag 19 september 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik blijf me afvragen, wat gaat er in hoofden van mensen om. Of psychisch gestoord of ander motief. Maar waarom zou je tot zoiets over kunnen gaan?Same shit, different day
SC hopper present![]()
psychisch gestoord in ieder gevalquote:Op donderdag 19 september 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik blijf me afvragen, wat gaat er in hoofden van mensen om. Of psychisch gestoord of ander motief. Maar waarom zou je tot zoiets over kunnen gaan?![]()
..quote:Op donderdag 19 september 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik blijf me afvragen, wat gaat er in hoofden van mensen om. Of psychisch gestoord of ander motief. Maar waarom zou je tot zoiets over kunnen gaan?
Vreselijk..
Wel n held, die sportinstructeur die hem overmeesterde♡♡♡♡![]()
Tegen mensen die je niet kent en niks hebben gedaanquote:Op donderdag 19 september 2024 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een soort afschuw tegen degene of hetgene dat je aanvalt wellicht
♡♡♡♡![]()
Waarom dan hier? Waar je gewoon als gelijke kan leven? Snap dat in landen waar er geen vrijheid is je je gaat afzetten tegen anders denkende mensen. Maar hier? Ik snap het niet, maar goed dat is geen discussie voor DTS denk ik.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een soort afschuw tegen degene of hetgene dat je aanvalt wellichtLach met een schone bips![]()
die niet jouw geloof belijdenquote:Op donderdag 19 september 2024 23:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tegen mensen die je niet kent en niks hebben gedaan![]()
omdat gratis geldquote:Op donderdag 19 september 2024 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarom dan hier? Waar je gewoon als gelijke kan leven? Snap dat in landen waar er geen vrijheid is je je gaat afzetten tegen anders denkende mensen. Maar hier? Ik snap het niet, maar goed dat is geen discussie voor DTS denk ik.![]()
Doe maar niet, anders topic snel dicht weer vanwege opmerkingen over en weer. Laat maar even gaan. Huh? ben ik ineens sensible?quote:Lach met een schone bips![]()
bolkje dan maarquote:Op donderdag 19 september 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe maar niet, anders topic snel dicht weer vanwege opmerkingen over en weer. Laat maar even gaan. Huh? ben ik ineens sensible?![]()
gaat dit topic al dicht om dergelijke discussies? Dan kan heel NWS wel dichtquote:Op donderdag 19 september 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe maar niet, anders topic snel dicht weer vanwege opmerkingen over en weer. Laat maar even gaan. Huh? ben ik ineens sensible?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
dit is wel ONZ natuurlijkquote:Op donderdag 19 september 2024 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat dit topic al dicht om dergelijke discussies? Dan kan heel NWS wel dicht![]()
Neen, maar is het topic er niet voor. Kan andere plekken op forum beter zonder dat het hier uit de hand loopt qua meningenquote:Op donderdag 19 september 2024 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat dit topic al dicht om dergelijke discussies? Dan kan heel NWS wel dicht
Only murders in the buildingquote:Op donderdag 19 september 2024 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nog beetje series gekeken en goeie aanbevelingen?♡♡♡♡![]()
ja maar niet te serieusquote:Op donderdag 19 september 2024 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar moet toch juist alles besproken kunnen worden![]()
Ja.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Only murders in the building![]()
Moest gisteren gewoon hardop lachen in de trein, was een deel aan het kijken.![]()
![]()
Soms is het serieus en soms onzinnig gebolk. Mag allebeiquote:Op donderdag 19 september 2024 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarom dan hier? Waar je gewoon als gelijke kan leven? Snap dat in landen waar er geen vrijheid is je je gaat afzetten tegen anders denkende mensen. Maar hier? Ik snap het niet, maar goed dat is geen discussie voor DTS denk ik.
Ik heb @SwJ nog nooit dts dicht zien gooien omdat we te serieus discussiëren..♡♡♡♡![]()
Tof hequote:Op donderdag 19 september 2024 23:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja.![]()
Moest gisteren gewoon hardop lachen in de trein, was een deel aan het kijken.![]()
Aparte serie.. gekke cast♡♡♡♡![]()
Iddquote:Op donderdag 19 september 2024 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar moet toch juist alles besproken kunnen worden♡♡♡♡![]()
Klopt maar wel als iedereen elkaar de moeder gaat TR'en en dit is wel een ding waarover dat kan gebeuren. Hoop juist dat het niet gaat gebeurenquote:Op donderdag 19 september 2024 23:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Soms is het serieus en soms onzinnig gebolk. Mag allebei
Ik heb @:swj nog nooit dts dicht zien gooien omdat we te serieus discussiëren..
ik houd ervan.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tof he![]()
Aparte serie.. gekke castMaar ik kan me voorstellen dat niet iedereen het leuk vindt.
![]()
Welke?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:51 schreef Shii het volgende:
[..]
ik houd ervan.Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen het leuk vindt.
jemig, over een onderwerp als dit TRs plaatsenquote:Op donderdag 19 september 2024 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt maar wel als iedereen elkaar de moeder gaat TR'en en dit is wel een ding waarover dat kan gebeuren. Hoop juist dat het niet gaat gebeuren
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Heb ze al gekker gezien vroegahquote:Op donderdag 19 september 2024 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jemig, over een onderwerp als dit TRs plaatsen
Ik was er niet bij laatst.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt maar wel als iedereen elkaar de moeder gaat TR'en en dit is wel een ding waarover dat kan gebeuren. Hoop juist dat het niet gaat gebeuren
Denk.niet dat we elkaar de moeder gaan tr'en nu.
We praten gewoon over t nieuws♡♡♡♡![]()
Ik ookquote:Op donderdag 19 september 2024 23:51 schreef Shii het volgende:
[..]
ik houd ervan.Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen het leuk vindt.
♡♡♡♡![]()
Ja dat bedoelde ik, verkoper is niets voor mijquote:Op donderdag 19 september 2024 23:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij gaat het dan ook maar niet doen?
(of begreep ik je verkeerd?)
Ja hoorquote:Op donderdag 19 september 2024 23:53 schreef HappyCharly het volgende:
Wil iemand weten hoe t met hc gaat?Lach met een schone bips![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 23:46 schreef mario390 het volgende:
misschien hebben dat weer misratene marrokanse venten gedaanquote:Op donderdag 19 september 2024 23:46 schreef mario390 het volgende:
misschien hebben dat weer misratene marrokanse venten gedaan![]()
Hoe gaat het met hc?quote:Op donderdag 19 september 2024 23:53 schreef HappyCharly het volgende:
Wil iemand weten hoe t met hc gaat?![]()
Dan heb je nog wat seizoenen te kijken. Ik ben benieuwd hoe je het vindt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ga ik wel ff kijken aangezien Selena erin zit![]()
Moet slapen zo .. lig al..quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, denk dat ik zo nog ff panini's maak♡♡♡♡![]()
Heb nog woknoedels over, even wat paddestoelen bij bakken
Uw ADH vitamine Worst
Score op IMDB is wel goed, nog niet gekeken welke streamingdienst ie staatquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Dan heb je nog wat seizoenen te kijken. Ik ben benieuwd hoe je het vindt.
Lekker.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:01 schreef hemarookworst het volgende:
Heb nog woknoedels over, even wat paddestoelen bij bakken![]()
![]()
Is ook echt leuk. Apart wel. I like itquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Score op IMDB is wel goed, nog niet gekeken welke streamingdienst ie staat♡♡♡♡![]()
Disney+quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Score op IMDB is wel goed, nog niet gekeken welke streamingdienst ie staat![]()
Ow dat gaat dus weer jatten worden van collega die zijn wachtwoord niet veranderd heeftquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:02 schreef HappyCharly het volgende:
Heb al de hele dag 1 lousy stukje muziek in mijn hoofd en geen idee uit welk nummer
quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow dat gaat dus weer jatten worden van collega die zijn wachtwoord niet veranderd heeft![]()
![]()
Een twee rondje tanden poetsen?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ah, dat was dus niet het liedjequote:
wat voor kleur?quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:06 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm cirkelt een helikopter rond hier![]()
Nahquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een twee rondje tanden poetsen?♡♡♡♡![]()
Oké dankjequote:Op vrijdag 20 september 2024 00:15 schreef mario390 het volgende:
ungezogen = onardig
lümmel = kutjong, domjong♡♡♡♡![]()
Of zijn het gewoon Duitse woorden die wij niet kennen.quote:
hij remixt zowel de duitse als nederlandse taalquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Of zijn het gewoon Duitse woorden die wij niet kennen.Uw ADH vitamine Worst
Ja das waarquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij remixt zowel de duitse als nederlandse taal
Ik weet het nog steeds niet helemaal zekerquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Of zijn het gewoon Duitse woorden die wij niet kennen.![]()
Of Mario nou een Oostenrijkse Nederlander is, of een Nederlandse Oostenrijker![]()
![]()
geen van beidequote:Op vrijdag 20 september 2024 00:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet helemaal zeker![]()
Of Mario nou een Oostenrijkse Nederlander is, of een Nederlandse Oostenrijker![]()
Uw ADH vitamine Worst
quote:dat met puree had je gelijk nachmiddag wirktequote:
het ,maar zeker was dat nog en ander groend![]()
Ik denk Argentijn. Daar zitten/zaten ook een hoop 'Duitsers'.quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet helemaal zeker![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 00:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk Argentijn. Daar zitten/zaten ook een hoop 'Duitsers'.
mijn nederlands gaat nu al te veer dat
ik ook soms op whatsapp naar en duitse
nederlands gemixt met duits schrijv![]()
Goed bezig mario.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja jaquote:Op vrijdag 20 september 2024 00:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
dat met puree had je gelijk nachmiddag wirkte
het ,maar zeker was dat nog en ander groend
en straks kackpuree zeker
Uw ADH vitamine Worst
Was er nou een aanslag onder de Erasmus vandaag?quote:Op vrijdag 20 september 2024 01:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ja
en straks kackpuree zekerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
en misschien ook tevveel oil op saladquote:Op vrijdag 20 september 2024 01:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ja
en straks kackpuree zeker![]()
helaas welquote:Op vrijdag 20 september 2024 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was er nou een aanslag onder de Erasmus vandaag?
https://www.rijnmond.nl/n(...)e-riep-allahoe-akbarUw ADH vitamine Worst
als je maar genoten hebtquote:Op vrijdag 20 september 2024 01:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
en misschien ook tevveel oil op saladUw ADH vitamine Worst
Heftig weer.quote:Op vrijdag 20 september 2024 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
helaas wel
https://www.rijnmond.nl/n(...)e-riep-allahoe-akbar
R.I.P DTS.![]()
Ja je zou er maar net lopen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toch erg en donderdag is ook wel stap avond inRotterdam.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja maar dan zeggen ze weer verwarde man.quote:Op vrijdag 20 september 2024 01:09 schreef mario390 het volgende:
is zeker en taliban gewezen of hij ging naar islamThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
alleen voor studenten, stapavond is toch wel vrijdag en zaterdagquote:Op vrijdag 20 september 2024 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch erg en donderdag is ook wel stap avond inRotterdam.Uw ADH vitamine Worst
in Limburg?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja twee grote ook nogquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed gek zo eenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gekkigheid op een stokje.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Woooohooohhhhhhhhhquote:
Of was je je spel aan het spelen?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Bolkenquote:Op vrijdag 20 september 2024 01:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Woooohooohhhhhhhhh
Of was je je spel aan het spelen?
Grappige is dus, dat beagles idd kunnen huilen als een spookquote:![]()
En niet echt blaffen![]()
Oh - en...BEAGLES
!
!!!
Het is een golden retriever.quote:Op vrijdag 20 september 2024 01:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Grappige is dus, dat beagles idd kunnen huilen als een spook![]()
En niet echt blaffen![]()
Oh - en...BEAGLES
!
!!!
Nou, je was niet hier, net.quote:
iig niet zo vaak om te bolken
In the eye of the beholderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lol.quote:
Het deed mij denken aan onze beagle
Ik had lange tijd een knuffelhond gehad waarvan ik nog niet weet of het een basset of beagle is, maar zorgt er wel voor dat ik wel een zwak heb als ik een van deze twee zie lopen
Uw ADH vitamine Worst
Jaaa! Echt toffe beesten!quote:Op vrijdag 20 september 2024 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had lange tijd een knuffelhond gehad waarvan ik nog niet weet of het een basset of beagle is, maar zorgt er wel voor dat ik wel een zwak heb als ik een van deze twee zie lopen
En dan heb je ook nog de Brak, die lijkt er ook op, maar is meer slanke Beagle op hoge poten
We waren lid van de Beagle & Brak vereniging
Brak was ik vroeger wel is.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Disbey plus reclame hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
@MizzezAmy - QED...:Pquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
LalaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ondersteek?quote:
#kruiswoordraadselOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
BartjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lala Ferrari. Oh nee bijna.
OOH NEEEEEEquote:
NIET DE TELETUBBIESSSSszzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
![]()
![]()
:-R :-R :-R
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 02:04 schreef Sally het volgende:
[..]
OOH NEEEEEE
NIET DE TELETUBBIESSSSszzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
![]()
![]()
:-R :-R :-R
![]()
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Daar bleven kinderen toch gewoon dom bij..............quote:
BabylonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
PriskeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolk
BrianThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: