SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat!![]()
Schijn ik ook te zijnquote:![]()
maar zo erg voor schut loopt mijn beestje nietSmile, it's free therapy.![]()
Zellufquote:Op donderdag 19 september 2024 22:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Schijn ik ook te zijn![]()
maar zo erg voor schut loopt mijn beestje niet![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
daar zullen wij nooit achter komen denk ik.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar zo erg voor schut loopt mijn beestje niet
laat maar niet zien ook
omg per ongeluk de schaar verkeerd zetten![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 22:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar zo erg voor schut loopt mijn beestje niet
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik ga nu even mijn mond houdenquote:Op donderdag 19 september 2024 22:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar zo erg voor schut loopt mijn beestje niet![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Rummetje want weekendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het gaat over haar HOND he .....quote:Op donderdag 19 september 2024 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga nu even mijn mond houden![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nope hahaquote:Op donderdag 19 september 2024 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
daar zullen wij nooit achter komen denk ik.
laat maar niet zien ook
omg per ongeluk de schaar verkeerd zettenSmile, it's free therapy.![]()
ja uh jij mag niks zeggen!!!quote:Op donderdag 19 september 2024 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga nu even mijn mond houden![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Dat zijn jouw woordenquote:Op donderdag 19 september 2024 22:50 schreef maily het volgende:
[..]
het gaat over haar HOND he .....
Daarom zeg ik ook niks op aanraden van mijn advocaatquote:Op donderdag 19 september 2024 22:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja uh jij mag niks zeggen!!!![]()
![]()
![]()
Fris buitenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook niks op aanraden van mijn advocaat![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hier net binnen ook een niet zo heel fris windje
Er zit een pracht in deze post, niet de bedoeling erachter. Maar meer het woord jou en jouw weten te onderscheiden van elkaar. Daar kan ik echt van genieten. Iemand die de spelling nog begrijpt. Dat vergeten mensen vaak.quote:
Nog ergerlijk is me gebruiken i.p.v. mijn.Zeur modus nu weer uit
Lach met een schone bips![]()
Warm briesjequote:Op donderdag 19 september 2024 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
Hier net binnen ook een niet zo heel fris windje![]()
![]()
Deze man snapt hetquote:Op donderdag 19 september 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er zit een pracht in deze post, niet de bedoeling erachter. Maar meer het woord jou en jouw weten te onderscheiden van elkaar. Daar kan ik echt van genieten. Iemand die de spelling nog begrijpt. Dat vergeten mensen vaak.
![]()
FTFYquote:Op donderdag 19 september 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er zit een pracht in deze post, niet de bedoeling erachter. Maar meer het woord jou en jouw weten te onderscheiden van elkaar. Daar kan ik echt van genieten. Iemand die de spelling nog begrijpt. Dat vergeten mensen vaak.
Nog ergerlijkER is me gebruiken i.p.v. mijn.Zeur modus nu weer uit
![]()
Hele dag sollicitatie brieven doorgenomen, dus moest even ventileren. Er staat gewoon in de vacature, goede beheersing van de Nederlandse taal....quote:Lach met een schone bips![]()
En is ipv eens, dat zie ik hier ook nogal is voorbij komenquote:Op donderdag 19 september 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Korsakovquote:Op donderdag 19 september 2024 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is ONZ wat je me eerder al verteldeDan mag hed.
![]()
![]()
Maar je moeder wordt vaak wel gewoon geaccepteerd. "Vraag maar aan je moeder"quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
contextquote:Op donderdag 19 september 2024 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je moeder wordt vaak wel gewoon geaccepteerd. "Vraag maar aan je moeder"![]()
![]()
"es" ipv eens, of het juister gebruik indien afgekort: 'ns.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En is ipv eens, dat zie ik hier ook nogal is voorbij komenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Maar wel vreemdt dat menschen solisiteren op een baan waar je redeleik goed Nerderlands moet kenne schrijve.
Maar ja je moet ze wel doorlopen en ook een bericht terug sturen, zo zonde van me tijd.Lach met een schone bips![]()
Ik twijfelde over een je-moeder grapjequote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578
Forum Opties Forumhop: Hop naar: