SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Als het 0-8 wordt dan staan ze laatste.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dan kan je zoals Club Brugge het deksel op de neus krijgenquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Wat is het spannend he!Un dann rettet kein Kavallerie,
Nou het werkt dmv ziggo app op tv te installeren. En hup 0-3
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
De voetbalploegen uit de lage landen hebben het zwaar te verduren.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Wat een vernedering[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Tijd voor een huddle met als hoofdonderwerp hoe je geslacht wordt op een hele simpele manier.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik kijk nu ook, dus nu komt het goed
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vinden jullie ook niet met die nieuwe CL format dat ploegen meer goals scoren?
Die denken aan het doelsaldoIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dat verdedigen wat Priske had beloofd komt nog niet helemaal uit de verf.Un dann rettet kein Kavallerie,
Wat heeft Club Brugge eigenlijk gedaan?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die denken aan het doelsaldo![]()
Leverkusen zou maar eens een goaltje te kort komen om bij de beste 8 te eindigen.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Feyenoord ontsnapt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
0-0 als de wedstrijd maar 70 minuten zou durenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat heeft Club Brugge eigenlijk gedaan?
Zwaar onverdiend verloren van Dortmund
Altijd zelfde met die DuitsersIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
dat is blijkbaar de bedoeling van dit formatquote:Op donderdag 19 september 2024 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die denken aan het doelsaldo![]()
Ze bombarderen je altijd als je het niet meer verwacht.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
0-0 als de wedstrijd maar 70 minuten zou duren
Altijd zelfde met die Duitsers![]()
En als Feyenoord er dan eens door komt heeft Hradecky ook veel in zijn mars.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hier werkte het ook niet. Zo te zien hebben ze de werkzame stream er pas na 10 minuten wedstrijd werkend kunnen krijgenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:00 schreef Parafernalia het volgende:
Toch maar die kutziggo app gedownload maar uiteraard werkt het niet. Of ik moet in m'n slaapkamer gaan kijken want die tv staat er wél tussen.
Echt..
Ziggo Aids. De helft van de tijd werkt het niet![]()
Wel twee assists van Frimpong!quote:Op donderdag 19 september 2024 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik schakel net in, maar....![]()
![]()
Feyenoord gaf ze deze voorsprong.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:26 schreef Durmada het volgende:
Ik schakel net in, ik zat er flink naast![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel twee assists van Frimpong!![]()
![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja, zat je op kanaal 7 of zo?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:26 schreef Durmada het volgende:
Ik schakel net in, ik zat er flink naast![]()
PSV staat 2e als je alleen naar de verliezende clubs kijkt.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Altijd zelfde met die DuitsersEindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Mooi in lijn met de rest van de Belgische clubs, afgetekend verliezen.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Altijd zelfde met die DuitsersAZ
ALKMAAR![]()
Hoe bepalen ze de ranking als de doelsaldo evenveel is?
Kijken ze dan naar meest gescoorde doelpunten?
En wat als dit ook allemaal precies hetzelfde isIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Jaquote:Op donderdag 19 september 2024 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
En wat als dit ook allemaal precies hetzelfde is![]()
If two or more teams are equal on points upon completion of the league phase, the following tiebreaking criteria are applied, in the order given, to determine their rankings:[3]quote:Op donderdag 19 september 2024 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
En wat als dit ook allemaal precies hetzelfde is
Goal difference;
Goals scored;
Away goals scored;
Wins;
Away wins;
Higher number of points obtained collectively by league phase opponents;
Superior collective goal difference of league phase opponents;
Higher number of goals scored collectively by league phase opponents;
Lower disciplinary points total (direct red card = 3 points, yellow card = 1 point, expulsion for two yellow cards in one match = 3 points);
UEFA club coefficient.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar zal vast een ver familielid van jou iets op verzonnen hebben. Wees gerust.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
En wat als dit ook allemaal precies hetzelfde is![]()
Snap niet dat ze niet gewoon een kanaal openenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:26 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Hier werkte het ook niet. Zo te zien hebben ze de werkzame stream er pas na 10 minuten wedstrijd werkend kunnen krijgen
Ziggo Aids. De helft van de tijd werkt het nietEindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Feyenoord is echt nog slechter dan Ajax, wat een prestatie van deze trainer.
Het Slot tijdperk vakkundig vernield.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
duidelijk de wedstrijd niet gezien.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:28 schreef Durmada het volgende:
[..]
Mooi in lijn met de rest van de Belgische clubs, afgetekend verliezen.
Kenner.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ofwel uitdoelpunten kunnen relevant zijn! @Coco[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hahahahahahahahaha[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En bij PSV maar klagen als Drommel in het doel staat
Un dann rettet kein Kavallerie,
Alweer een belangrijke uitgoal voor Leverkusen
oh en Club Brugge staat nu voor FEYENOORD @DurmadaIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
OG Wellenreuther[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En als dat ook gelijk is?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
If two or more teams are equal on points upon completion of the league phase, the following tiebreaking criteria are applied, in the order given, to determine their rankings:[3]
Goal difference;
Goals scored;
Away goals scored;
Wins;
Away wins;
Lower disciplinary points total (direct red card = 3 points, yellow card = 1 point, expulsion for two yellow cards in one match = 3 points);
UEFA club coefficient.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Gelukkig moet Feyenoord nog een hele helft, in principe kunnen ze dan hetzelfde doen als Leverkusen de eerste helft.![]()
Een extra reserve kanaalquote:Op donderdag 19 september 2024 19:29 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Snap niet dat ze niet gewoon een kanaal openen![]()
stevig contrast op de radio. Armin Lehmann bijzonder vrolijk op wdr Liga live, grafstemming op NPO radio"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Volgens mij is van geen enkele club de coefficient gelijk.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:31 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
En als dat ook gelijk is?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kijk dat is nu een nuttige antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
If two or more teams are equal on points upon completion of the league phase, the following tiebreaking criteria are applied, in the order given, to determine their rankings:[3]
Goal difference;
Goals scored;
Away goals scored;
Wins;
Away wins;
UEFA club coefficient.
BedanktIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Twee 0-5 tegen Ajax.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is de grootste thuisnederlaag ooit voor Feyenoord?
Dat record kan sneuvelen vandaag.![]()
Medelijdenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:32 schreef wimderon het volgende:
Hoe kan er nou geen extra tijd zijn na vier doelpunten?“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Doordat de arbiter al na 45 minuten affluit.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:32 schreef wimderon het volgende:
Hoe kan er nou geen extra tijd zijn na vier doelpunten?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En die lui hoeven niet eens wat moeite te doen. Beetje counteren, beetje fouten afwachten. Kelderklasse vibes.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 19:31 schreef Saekerhett het volgende:
Gelukkig moet Feyenoord nog een hele helft, in principe kunnen ze dan hetzelfde doen als Leverkusen de eerste helft.
Un dann rettet kein Kavallerie,
Altijd hetzelfde verhaal.
Je hebt een prima team, succes en al je beste spelers worden weggekocht.
Vervolgens haal je enkel middenmaat binnen en je bent weer helemaal terug bij af.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Ik hoop dat Leverkusen ver kan komen. Frimpong, Wirtz, Boniface, Grimaldo, beuker Tsjakka, mooi elftal.
Alleen dat centrum niet zo'n fan van.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
https://youtu.be/9v6vbsc2epo?t=15quote:Op donderdag 19 september 2024 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
Boni feesMoet dat niet 'Boni fas' zijn
Kennelijk niet.![]()
radio Rijnmond is erg grappigquote:Op donderdag 19 september 2024 19:31 schreef Sabata het volgende:
stevig contrast op de radio. Armin Lehmann bijzonder vrolijk op wdr Liga live, grafstemming op NPO radio
Jammer dat ik bij Den Bosch de zender verloorEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Wil je de 0-6 ?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:32 schreef wimderon het volgende:
Hoe kan er nou geen extra tijd zijn na vier doelpunten?![]()
ja, maar álsquote:Op donderdag 19 september 2024 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is van geen enkele club de coefficient gelijk.
Elke Feyenoord fan die hoop had heeft volgens mij geen 1 match van leverkusen gezien vorig seizoenEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Best wel pijnlijk dat die mannen meer moeite hebben met een Hoffenheim dan een Feyenoord.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:33 schreef LordVoldermort het volgende:
En die lui hoeven niet eens wat moeite te doen. Beetje counteren, beetje fouten afwachten. Kelderklasse vibes.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zagreb scoorde iig 2 keerquote:Op donderdag 19 september 2024 19:35 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Op schema laatste plek. Goed bezig man!![]()
nog onder de Young Boys!quote:Op donderdag 19 september 2024 19:35 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Op schema laatste plek. Goed bezig man!Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Als ik het goed begrijp staat Bratislava voor Feyenoord op basis van Goals gescoord.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:35 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Op schema laatste plek. Goed bezig man!Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Vooral Feyenoord dit seizoen. 3 keer niet winnen in de Eredivisie....quote:Op donderdag 19 september 2024 19:36 schreef RipCity het volgende:
Elke Feyenoord fan die hoop had heeft volgens mij geen 1 match van leverkusen gezien vorig seizoen
Is inmiddels al een beetje doorgedrongen dat Nederlandse clubs internationaal alleen in topjaren + met wind mee een echte rol van betekenis kunnen spelen?![]()
Binnenkort ook op coefficiëntenbasis.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijk staat Bratislava voor Feyenoord op basis van Goals gescoord.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Dat is alweer een stuk beter dan het Ajax van 1 seizoen geleden.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord is het Ajax van twee seizoenen geleden, ach.![]()
Boniface heeft blijkbaar ook zulke voorzet gegeven toen hij nog bij Union SC speelde
Maar dat was afgekeurdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dat staat voor Feyenoord volgend jaar op het programma.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is alweer een stuk beter dan het Ajax van 1 seizoen geleden.Oh.![]()
Dat is al sinds de eeuwwisseling wel bekent toch?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:39 schreef VEM2012 het volgende:
Is inmiddels al een beetje doorgedrongen dat Nederlandse clubs internationaal alleen in topjaren + met wind mee een echte rol van betekenis kunnen spelen?No bitch to me![]()
En toch is Feyenoord veel beter dan dit Ajax.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord is het Ajax van twee seizoenen geleden, ach.
Als je het Feyenoord topic mag geloven en Stijn.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Wat verwcht je van de UEFA?quote:
Om eerlijk te zijn snap ik deze niet:
Higher number of goals scored collectively by league phase opponents;Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dat zijn de zgn weerstandspuntenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat verwcht je van de UEFA?
Om eerlijk te zijn snap ik deze niet:
Higher number of goals scored collectively by league phase opponents;[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het huidige Ajax is ook vrij matig, die zouden ook dik klop krijgen van dit Leverkusen.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En toch is Feyenoord veel beter dan dit Ajax.
Als je het Feyenoord topic mag geloven en Stijn.
Maar denk dat Farioli wel een betere trainer is dan die Priske.Oh.![]()
Ik vind Feyenoord, AZ en Ajax allemaal matig.
Speeltuin voor een ploeg die er ook maar íets van kan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Denk allebei even slecht ja. Alleen een aardig verschil qua trainer. Hoe is Feyenoord bij die clown uitgekomen?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het huidige Ajax is ook vrij matig, die zouden ook dik klop krijgen van dit Leverkusen.
Maar denk dat Farioli wel een betere trainer is dan die Priske.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Jongens ik heb keuze stress. Weet niet welke 21u wedstrijd ik moet volgen
Twijfel tussen Atalanta - Arsenal of toch maar Leipzig - A.Madrid
Hoewel ik genoeg Duitsers heb gezien.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik zou voor de Gunners kiezen.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoewel ik genoeg Duitsers heb gezien.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Atleti speelt altijd saai. Ga voor die eerste.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoewel ik genoeg Duitsers heb gezien.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Is dat op Ziggo Gay?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoewel ik genoeg Duitsers heb gezien.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Als AZ al wint met 9-1 van Heerenveen
Hoeveel zou Leverkusen - Heerenveen dan niet zijn?
15-0?
Ik stel me oprecht die vraag.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik sla het over.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoewel ik genoeg Duitsers heb gezien.
Kan niet meer warm worden van die affiches.Oh.![]()
Ik las het jaquote:Op donderdag 19 september 2024 19:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik stel me oprecht die vraag.![]()
Switch kanaal.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoewel ik genoeg Duitsers heb gezien.![]()
Ja best goed de 2e helftquote:Op donderdag 19 september 2024 19:50 schreef Coco het volgende:
Ben wat later maar kijk nu ook mee.
Hoe is Feyenoord?![]()
Als simpele teams als Molde de zogenaamde toppers uit België al vernederen, hoe zwak moet de Belgische competitie dan wel niet zijn ?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als AZ al wint met 9-1 van Heerenveen
Hoeveel zou Leverkusen - Heerenveen dan niet zijn?
15-0?
Ik stel me oprecht die vraag.
Ik stel me oprecht die vraag.AZ
ALKMAAR![]()
Nee, maar die zou weer je hond opetenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ueda zou dit niet doen![]()
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar die zou weer je hond opeten![]()
Ja je hebt vorige seizoenen geen Europees voetbal gezien?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:53 schreef Durmada het volgende:
[..]
Als simpele teams als Molde de zogenaamde toppers uit België al vernederen, hoe zwak moet de Belgische competitie dan wel niet zijn ?
Ik stel me oprecht die vraag.
Hoe Union het Duitse Union voetballes gaf n de groepsfase.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Smal.![]()
Die TD van Feyenoord heeft wel wat kwaliteit binnengehaald.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
poging to Duitse humor van Lehmann die Hançko met banden merk Hankook vergelijkt. "te weinig grip in de verdediging""Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Gisteren en eergisteren samen 90 euro gewonnenquote:
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Feyenoord topic vs Zerrouki, een situatieschets @RamboDirkquote:Op donderdag 19 september 2024 19:54 schreef Coco het volgende:
Even een kijkje in het Feyenoord topic.![]()
![]()
Daar moet je normaal een week voor zwoegenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren samen 90 euro gewonnen![]()
![]()
Een werkdagjequote:Op donderdag 19 september 2024 19:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar moet je normaal een week voor zwoegenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik ook, 2x 50 euro.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren samen 90 euro gewonnen
Beiden werden bezegeld in de 92ste minuut
Helmond Sport & Spurs
Ik voelde me een beetje Cyriel Dessers![]()
![]()
Feyenoord komt wel eindelijk beter in de wedstrijd
Wie is er hier Feyenoord supporter?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Alleen Dombo.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie is er hier Feyenoord supporter?What can change the nature of a man?![]()
Die zitten allemaal in het Feyenoord topicquote:Op donderdag 19 september 2024 20:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie is er hier Feyenoord supporter?
Daarvoor moet je in het Feyenoord topic zijn, die durven zich hier niet te vertonen.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie is er hier Feyenoord supporter?Un dann rettet kein Kavallerie,
Leverkussen doet niks meerquote:Op donderdag 19 september 2024 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord komt wel eindelijk beter in de wedstrijd![]()
ietquote:Op donderdag 19 september 2024 20:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarvoor moet je in het Feyenoord topic zijn, die durven zich hier iet te vertonen.![]()
![]()
![]()
@RipCity 1.82 voor leverkusen to win paar dagen geleden. 2.10 half time winst. Daar hebben we even goed gebruik van gemaaktgraag op anoniem![]()
Ik ga gewoon gelijk krijgen met mijn 0-5quote:Op donderdag 19 september 2024 20:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Die tel ik niet mee, met z'n gokken.![]()
![]()
Een situatieschets @RamboDirkquote:Op donderdag 19 september 2024 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zitten allemaal in het Feyenoord topic![]()
![]()
Een beetje medeleven voor mijn armlastige oude laptop toetesenbord zou op zijn plaats zijn.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Paar dagen terug op unibet 2.05 winst voor Dortmund, Dat was een heel mooiequote:Op donderdag 19 september 2024 20:02 schreef KingRoland het volgende:
@:ripcity 1.82 voor leverkusen to win paar dagen geleden. 2.10 half time winst. Daar hebben we even goed gebruik van gemaaktIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Er waren een aantal users die dachten dat Feyenoord wel ging winnen of gelijkspelen.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:02 schreef KingRoland het volgende:
Geen idee wat de bookmakers hebben gedronken maar feyenoord was gewoon kansloosWhat can change the nature of a man?![]()
Aftertimen is echt extreem kansloosquote:Op donderdag 19 september 2024 20:02 schreef KingRoland het volgende:
@:ripcity 1.82 voor leverkusen to win paar dagen geleden. 2.10 half time winst. Daar hebben we even goed gebruik van gemaakt![]()
alsof het nog niet erg genoeg was. Le Freak Schick komt erin"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
De absint was weer in de aanbieding bij Gall & Gall.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Er waren een aantal users die dachten dat Feyenoord wel ging winnen of gelijkspelen.![]()
Bet vh jaar idd. Zelden zo'n onmachtig feyenoord gezien en onderschat Leverkusen.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:02 schreef KingRoland het volgende:
@:ripcity 1.82 voor leverkusen to win paar dagen geleden. 2.10 half time winst. Daar hebben we even goed gebruik van gemaaktHij heeft het al hele week aangegeven gelukkigquote:Op donderdag 19 september 2024 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aftertimen is echt extreem kansloos
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Iedereen in het feyenoordtopic behalve @Elanquote:Op donderdag 19 september 2024 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Er waren een aantal users die dachten dat Feyenoord wel ging winnen of gelijkspelen.graag op anoniem![]()
Lijkt toch werkelijk nergens naar. Op een volkomen ongevaarlijke plek wat kaatsjes geven en af en toe een bal onderscheppen om die vervolgens helemaal naar de keeper terug te spelen.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord komt wel eindelijk beter in de wedstrijd
Dat kan omdat je 4-0 achter staat en de tegenstander het wel best vindt. Maar ze creeeren toch helemaal niks van gevaar...![]()
Feyenoord mag blij zijn als ze 1 punt halen dit CL seizoen. Wat een kansloze missie.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Er waren een aantal users die dachten dat Feyenoord wel ging winnen of gelijkspelen.![]()
Die kunnen gewoon geen Ziggo betalenquote:Op donderdag 19 september 2024 20:05 schreef KingRadler het volgende:
Er zijn Feyenoorders die weigeren de wedstrijd te kijken omdat ze de Ziggo-app moeten downloaden. Ziggo is sponsor van Ajax.
Internet van Online![]()
![]()
Lille gezien tegen Sporting, niet zo heel bijzonder. Die kunnen winnen op Lillequote:Op donderdag 19 september 2024 20:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Feyenoord mag blij zijn als ze 1 punt halen dit CL seizoen. Wat een kansloze missie.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zijn gewoon tokkies die geen ziggo kunnen betalenquote:Op donderdag 19 september 2024 20:05 schreef KingRadler het volgende:
Er zijn Feyenoorders die weigeren de wedstrijd te kijken omdat ze de Ziggo-app moeten downloaden. Ziggo is sponsor van Ajax.
Stukje crooswijkgraag op anoniem![]()
Ze lopen te ploeteren en te jagen terwijl ze geen ene kans creëren tegen een half dode ploeg .
Het is zielig .RED ONS HENNIEGOD![]()
Wil je me ook taggen in dat rijtjequote:
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Shoppen ze nu dan ook elke dag als een echte tokkie bij de Mediamarkt?quote:Op donderdag 19 september 2024 20:05 schreef KingRadler het volgende:
Er zijn Feyenoorders die weigeren de wedstrijd te kijken omdat ze de Ziggo-app moeten downloaden. Ziggo is sponsor van Ajax.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
De Kuip smeekt om een pingel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik neem het mee naar achter.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wil je me ook taggen in dat rijtjeWhat can change the nature of a man?![]()
Als Feyenoord niet van NAC wint kan die Deen voor Kerst alweer thuis zijn
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Vooral pingelaar Moussa brengen die 0,0 rendement heeft.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze lopen te ploeteren en te jagen terwijl ze geen ene kans creëren tegen een half dode ploeg .
Het is zielig .![]()
1-2 was wat conservatief, excusesquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Van een degradant een simpele dribbelaar kopen , tja .quote:Op donderdag 19 september 2024 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vooral pingelaar Moussa brengen die 0,0 rendement heeft.
Gelukkig maar dat wijsneus DtK het beter weet dan alles en iedereen met zijn Mislintatwinkeltje.RED ONS HENNIEGOD![]()
De vrije trap werd al bijna op de achterlijn genomen en nog steeds staan er 2 buitenspelquote:Op donderdag 19 september 2024 20:08 schreef RipCity het volgende:
Maffia als je zelf met 2 man buitenspel staat![]()
![]()
Als je 'm aan bakayoko geeft moet je 13 touches en halve minuut wachten voordat ie 'm voorzet over de achterlijnquote:Op donderdag 19 september 2024 20:10 schreef Origami94 het volgende:
Het verbaast mij hoe vaak Psv en Feyenoord de bal door het midden spelen in de Champions LeagueEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ik ben afwezig.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit weekend weer EredivisieWhat can change the nature of a man?![]()
Je verwacht dat Feyenoord thuis in de CL boven zichzelf uitstijgt, vandaar dat ik ook 1-2 hadquote:Op donderdag 19 september 2024 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1-2 was wat conservatief, excuses![]()
Maar die telt niet want die is Poetin-fanquote:Op donderdag 19 september 2024 20:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iedereen in het feyenoordtopic behalve @:elanEindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Vakantiequote:Op donderdag 19 september 2024 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit ben je wel heel erg vaak de laatste tijd.
Waarom is dit?What can change the nature of a man?![]()
Heb je je raam open gezet?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Het is Rijsselquote:Op donderdag 19 september 2024 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Lille gezien tegen Sporting, niet zo heel bijzonder. Die kunnen winnen op LilleEindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
De nummers 1 en 2 van Nederland in de CL.. 0 voor en 7 tegen.. Knabbel en Babbel competitie die Eredivisie"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Als Ajax niet presteert is het ook gelijk over en uit met Nederlands succes in Europaquote:Op donderdag 19 september 2024 20:13 schreef TLC het volgende:
De nummers 1 en 2 van Nederland in de CL.. 0 voor en 7 tegen.. Knabbel en Babbel competitie die Eredivisie![]()
Fake newsquote:Op donderdag 19 september 2024 20:13 schreef TLC het volgende:
De nummers 1 en 2 van Nederland in de CL.. 0 voor en 7 tegen.. Knabbel en Babbel competitie die EredivisieUn dann rettet kein Kavallerie,
0 voor?quote:Op donderdag 19 september 2024 20:13 schreef TLC het volgende:
De nummers 1 en 2 van Nederland in de CL.. 0 voor en 7 tegen.. Knabbel en Babbel competitie die Eredivisie![]()
Forumuser @TLC gaat hier natUn dann rettet kein Kavallerie,
Feyenoord had weghorst beter kunnenn gebruiken dan ajax.
Spitsen van feyenoord zijn echt niveau NAC.
Ueda scoort echt nooit
Ach buitenspel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zelfs nu Leverkussen het allemaal wel best vindt en mentaal uitgecheckt is lukt het Feyenoord niet om een doelpunt te maken.![]()
Huh?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die jappanner heeft nog bij Cercle Brugge gespeeldIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ah ja, buitenspel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Uefa daarentegen!quote:Op donderdag 19 september 2024 20:15 schreef RipCity het volgende:
Feyenoord had weghorst beter kunnenn gebruiken dan ajax.
Spitsen van feyenoord zijn echt niveau NAC.
Ueda scoort echt nooit![]()
HihiEindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Gimenez back to back gamesquote:Op donderdag 19 september 2024 20:16 schreef Nober het volgende:
Misschien word Atlético - Leipzig nog spannend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Unsere Bank: Vandevoort - Geertruida, Bitshiabu, Elmas, Poulsen, Seiwald, Baumgartner, Klostermann, Silva, Kampl, Gebel![]()
Ik kan geloven dat Feyenoord niet mee kan als je spelers van Cercle Brugge koopt.
De emotie zit hoog, dan word je kwetsbaar.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:GGMM
Leg mij eens uit, hoe blijven ze in jouw val trappen?What can change the nature of a man?![]()
Zolang mensen ook nog constant op @Wotte en @CR7 blijven reageren hoef ik me nog láng geen zorgen te makenquote:Op donderdag 19 september 2024 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:GGMM
Leg mij eens uit, hoe blijven ze in jouw val trappen?![]()
Bedankt voor de uitleg.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:19 schreef Coco het volgende:
[..]
De emotie zit hoog, dan word je kwetsbaar.![]()
Dat is waar.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang mensen ook nog constant op @:wotte en @:cr7 blijven reageren hoef ik me nog láng geen zorgen te maken![]()
Wat een lelijk shirt trouwens met dat grote vlak met rugnummer eropEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Meh, had graag gezien dat Leverkusen nog even serieus ging voetballenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Welke kijken we om 21:00?quote:Op donderdag 19 september 2024 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meh, had graag gezien dat Leverkusen nog even serieus ging voetballenWhat can change the nature of a man?![]()
Dit weekend weer.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meh, had graag gezien dat Leverkusen nog even serieus ging voetballen![]()
Bergamo - Azzenalquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja ik bedacht me net dat psv ook nog scoorde, maar het blijft een treurig niveauquote:"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Feyenoord is niet over één nacht ijs gegaan bij het scouten van de DeenEindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Lehmann heeft het een beetje gehad met Feyenoord, "die spielen wie irgend welche gurken". (spelen als een stel augurken/ komkommers). ook de term ambtenaren voetbal komt voorbij"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Jeyland Mitchellquote:Op donderdag 19 september 2024 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is nummer 20 van Feyenoord? Een speler in dekking aanspelen
Nooit van gehoord![]()
Media zullen morgen wel weer roepen dat Feyenoord best een leuke tweede helft speelde en een paar kansen kreeg. Die kinderhand is ook weer snel gevuld.![]()
Feyenoord moet God (@KingRoland) op de blote knieën danken dat Leverkussen het wel best vond allemaal de 2e helft, anders ga je hier gewoon met 0-10 afquote:Op donderdag 19 september 2024 20:25 schreef koffiekoekjes het volgende:
2e helft is in principe nog gewoon 0-0. Prima gedaan dus![]()
Is dit niet gewoon een straf van God?quote:Op donderdag 19 september 2024 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord moet God (@:kingroland) op de blote knieën danken dat Leverkussen het wel best vond allemaal de 2e helft, anders ga je hier gewoon met 0-10 af![]()
Leverkusen laat de kans om eerste in de poule te worden lopenEindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In het Feyenoord-topic zijn ze HELEMAAL klaar met @:GGMM
En vorig jaar waren ze het Ajax-topic niet uit te slaan.
Heerlijk hypocriete gedoe![]()
Sooow feyenoord fan is kapot kwaad op die tribune
Je verwacht het niet inderdaad.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
En vorig jaar waren ze het Ajax-topic niet uit te slaan.
Heerlijk hypocriete gedoe![]()
Feyenoord heeft de schade kunnen beperken
het had ook 0-8 kunnen zijnIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik ben ook dol op frietjes.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:42 schreef GGMM het volgende:
Goeiedag zeg, Royston Drenthe houdt van frietjes zo te zien![]()
Geniet maar met matequote:Op donderdag 19 september 2024 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op frietjes.![]()
![]()
Wat zijn het toch idioten bij ziggo, na de analyse gaan we opnieuw de wedstrijd van Feyenoord kijken........
Alsof er niks beters is.speak only if it improves the silence.![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 20:42 schreef GGMM het volgende:
Goeiedag zeg, Royston Drenthe houdt van frietjes zo te zien![]()
![]()
De herhaling? Dat meen je toch niet hequote:Op donderdag 19 september 2024 20:43 schreef TjjWester het volgende:
Wat zijn het toch idioten bij ziggo, na de analyse gaan we opnieuw de wedstrijd van Feyenoord kijken........
Alsof er niks beters is.
De herhaling van Feyenoord - Leverkusenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dinsdag hadden we ook psv twee keer achter elkaar, mocht je de eerste keer niet hebben gezien........quote:Op donderdag 19 september 2024 20:46 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
De herhaling? Dat meen je toch niet hespeak only if it improves the silence.![]()
Ik gok op 0-4.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De herhaling van Feyenoord - Leverkusen![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:47 schreef GGMM het volgende:
Ik haat Ziggo trouwens echt serieus heel erg.
Dus dan weten jullie dat
Forum Opties Forumhop: Hop naar: