nog onder de Young Boys!quote:Op donderdag 19 september 2024 19:35 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Op schema laatste plek. Goed bezig man!
Als ik het goed begrijp staat Bratislava voor Feyenoord op basis van Goals gescoord.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:35 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Op schema laatste plek. Goed bezig man!
Vooral Feyenoord dit seizoen. 3 keer niet winnen in de Eredivisie....quote:Op donderdag 19 september 2024 19:36 schreef RipCity het volgende:
Elke Feyenoord fan die hoop had heeft volgens mij geen 1 match van leverkusen gezien vorig seizoen
Binnenkort ook op coefficiëntenbasis.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijk staat Bratislava voor Feyenoord op basis van Goals gescoord.
Dat is alweer een stuk beter dan het Ajax van 1 seizoen geleden.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord is het Ajax van twee seizoenen geleden, ach.
Dat staat voor Feyenoord volgend jaar op het programma.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is alweer een stuk beter dan het Ajax van 1 seizoen geleden.
Dat is al sinds de eeuwwisseling wel bekent toch?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:39 schreef VEM2012 het volgende:
Is inmiddels al een beetje doorgedrongen dat Nederlandse clubs internationaal alleen in topjaren + met wind mee een echte rol van betekenis kunnen spelen?
En toch is Feyenoord veel beter dan dit Ajax.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord is het Ajax van twee seizoenen geleden, ach.
Wat verwcht je van de UEFA?quote:
Dat zijn de zgn weerstandspuntenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat verwcht je van de UEFA?
Om eerlijk te zijn snap ik deze niet:
Higher number of points obtained collectively by league phase opponents;
Superior collective goal difference of league phase opponents;
Higher number of goals scored collectively by league phase opponents;
Het huidige Ajax is ook vrij matig, die zouden ook dik klop krijgen van dit Leverkusen.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En toch is Feyenoord veel beter dan dit Ajax.
Als je het Feyenoord topic mag geloven en Stijn.
Denk allebei even slecht ja. Alleen een aardig verschil qua trainer. Hoe is Feyenoord bij die clown uitgekomen?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het huidige Ajax is ook vrij matig, die zouden ook dik klop krijgen van dit Leverkusen.
Maar denk dat Farioli wel een betere trainer is dan die Priske.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |