Ik zou voor de Gunners kiezen.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens ik heb keuze stress. Weet niet welke 21u wedstrijd ik moet volgen
Twijfel tussen Atalanta - Arsenal of toch maar Leipzig - A.Madrid
Hoewel ik genoeg Duitsers heb gezien.
Atleti speelt altijd saai. Ga voor die eerste.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is dat op Ziggo Gay?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik sla het over.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik las het jaquote:Op donderdag 19 september 2024 19:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik stel me oprecht die vraag.
Switch kanaal.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja best goed de 2e helftquote:Op donderdag 19 september 2024 19:50 schreef Coco het volgende:
Ben wat later maar kijk nu ook mee.
Hoe is Feyenoord?
Als simpele teams als Molde de zogenaamde toppers uit België al vernederen, hoe zwak moet de Belgische competitie dan wel niet zijn ?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als AZ al wint met 9-1 van Heerenveen
Hoeveel zou Leverkusen - Heerenveen dan niet zijn?
15-0?
Nee, maar die zou weer je hond opetenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ueda zou dit niet doen
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar die zou weer je hond opeten
Ja je hebt vorige seizoenen geen Europees voetbal gezien?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:53 schreef Durmada het volgende:
[..]
Als simpele teams als Molde de zogenaamde toppers uit België al vernederen, hoe zwak moet de Belgische competitie dan wel niet zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |