Gisteren en eergisteren samen 90 euro gewonnenquote:
Feyenoord topic vs Zerrouki, een situatieschets @RamboDirkquote:Op donderdag 19 september 2024 19:54 schreef Coco het volgende:
Even een kijkje in het Feyenoord topic.
Daar moet je normaal een week voor zwoegenquote:Op donderdag 19 september 2024 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren samen 90 euro gewonnen
Een werkdagjequote:Op donderdag 19 september 2024 19:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar moet je normaal een week voor zwoegen
Ik ook, 2x 50 euro.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren samen 90 euro gewonnen
Alleen Dombo.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie is er hier Feyenoord supporter?
Die zitten allemaal in het Feyenoord topicquote:Op donderdag 19 september 2024 20:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daarvoor moet je in het Feyenoord topic zijn, die durven zich hier niet te vertonen.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leverkussen doet niks meerquote:Op donderdag 19 september 2024 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord komt wel eindelijk beter in de wedstrijd
ietquote:Op donderdag 19 september 2024 20:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarvoor moet je in het Feyenoord topic zijn, die durven zich hier iet te vertonen.
Ik ga gewoon gelijk krijgen met mijn 0-5quote:Op donderdag 19 september 2024 20:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Die tel ik niet mee, met z'n gokken.
Een situatieschets @RamboDirkquote:Op donderdag 19 september 2024 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zitten allemaal in het Feyenoord topic
Een beetje medeleven voor mijn armlastige oude laptop toetesenbord zou op zijn plaats zijn.quote:
Paar dagen terug op unibet 2.05 winst voor Dortmund, Dat was een heel mooiequote:Op donderdag 19 september 2024 20:02 schreef KingRoland het volgende:
@:ripcity 1.82 voor leverkusen to win paar dagen geleden. 2.10 half time winst. Daar hebben we even goed gebruik van gemaakt
Er waren een aantal users die dachten dat Feyenoord wel ging winnen of gelijkspelen.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:02 schreef KingRoland het volgende:
Geen idee wat de bookmakers hebben gedronken maar feyenoord was gewoon kansloos
Aftertimen is echt extreem kansloosquote:Op donderdag 19 september 2024 20:02 schreef KingRoland het volgende:
@:ripcity 1.82 voor leverkusen to win paar dagen geleden. 2.10 half time winst. Daar hebben we even goed gebruik van gemaakt
De absint was weer in de aanbieding bij Gall & Gall.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Er waren een aantal users die dachten dat Feyenoord wel ging winnen of gelijkspelen.
Bet vh jaar idd. Zelden zo'n onmachtig feyenoord gezien en onderschat Leverkusen.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:02 schreef KingRoland het volgende:
Hij heeft het al hele week aangegeven gelukkigquote:Op donderdag 19 september 2024 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aftertimen is echt extreem kansloos
Iedereen in het feyenoordtopic behalve @Elanquote:Op donderdag 19 september 2024 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Er waren een aantal users die dachten dat Feyenoord wel ging winnen of gelijkspelen.
Lijkt toch werkelijk nergens naar. Op een volkomen ongevaarlijke plek wat kaatsjes geven en af en toe een bal onderscheppen om die vervolgens helemaal naar de keeper terug te spelen.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord komt wel eindelijk beter in de wedstrijd
Feyenoord mag blij zijn als ze 1 punt halen dit CL seizoen. Wat een kansloze missie.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Die kunnen gewoon geen Ziggo betalenquote:Op donderdag 19 september 2024 20:05 schreef KingRadler het volgende:
Er zijn Feyenoorders die weigeren de wedstrijd te kijken omdat ze de Ziggo-app moeten downloaden. Ziggo is sponsor van Ajax.
Lille gezien tegen Sporting, niet zo heel bijzonder. Die kunnen winnen op Lillequote:Op donderdag 19 september 2024 20:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Feyenoord mag blij zijn als ze 1 punt halen dit CL seizoen. Wat een kansloze missie.
Zijn gewoon tokkies die geen ziggo kunnen betalenquote:Op donderdag 19 september 2024 20:05 schreef KingRadler het volgende:
Er zijn Feyenoorders die weigeren de wedstrijd te kijken omdat ze de Ziggo-app moeten downloaden. Ziggo is sponsor van Ajax.
Wil je me ook taggen in dat rijtjequote:
Shoppen ze nu dan ook elke dag als een echte tokkie bij de Mediamarkt?quote:Op donderdag 19 september 2024 20:05 schreef KingRadler het volgende:
Ik neem het mee naar achter.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wil je me ook taggen in dat rijtje
Vooral pingelaar Moussa brengen die 0,0 rendement heeft.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze lopen te ploeteren en te jagen terwijl ze geen ene kans creëren tegen een half dode ploeg .
Het is zielig .
1-2 was wat conservatief, excusesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |