SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patat is de enige juiste schrijfwijze.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Heb je daar lang op getraind?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 10:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
moet je de fokker vragen die me dat stuurde
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Wasn't mequote:Op donderdag 19 september 2024 10:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
moet je de fokker vragen die me dat stuurde![]()
![]()
en dan zitten we binnen beetje op toetsenbord te rammen en op een muis te klikkenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
CL vanavond spannend.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik moet Dot nog even inhalen.
mij ook nietquote:Op donderdag 19 september 2024 12:22 schreef aeque het volgende:
Dit is wel knap. Lukt mij nou nooit.
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Laat even weten of het gelukt is.
Mooi figuur!quote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Ik las dat er een politicus met Eppo als voornaam is.
Heeft Eppo bij jullie ook de betekenis van sukkel?
Soms weet ik niet of iets Twents is, of dat we gewoon een domme Eppo in de familie hadden
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Soms weet ik niet of iets Twents is, of dat we gewoon een domme Eppo in de familie hadden
HALLO PATATTIE!
IK BEN BLIJ DAT JE ER BENT!
Ok, maar wat denk je dan als je je kind Eppo noemt?quote:
Ken wel Epo als dopingquote:Op donderdag 19 september 2024 12:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Soms weet ik niet of iets Twents is, of dat we gewoon een domme Eppo in de familie haddenHoor ik wel vakerquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik had ooit een buurman Eppo (Brabant) en daar een kat naar vernoemdquote:Op donderdag 19 september 2024 12:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Soms weet ik niet of iets Twents is, of dat we gewoon een domme Eppo in de familie hadden![]()
![]()
Dan ben je niet helemaal goed in de bovenkamer.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, maar wat denk je dan als je je kind Eppo noemt?
Wat een Eppo.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Soms weet ik niet of iets Twents is, of dat we gewoon een domme Eppo in de familie hadden![]()
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/De_kleine_waarheidquote:Op donderdag 19 september 2024 12:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Hij was hiervoor Voorzitter van Adviesraad voor Wetenschap, Technologie en Innovatie, waar hij pleit voor meer investeringen in het onderwijs. En nu dezelfde minister die bezuinigt op onderwijsquote:Op donderdag 19 september 2024 12:34 schreef MizzezAmy het volgende:
https://www.rijksoverheid.nl/regering/bewindspersonen/eppo-bruins
Minister van onderwijs ook nog!
Uw ADH vitamine Worst
Ja, epo ken ik ook, van horen zeggen dan wel.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ken wel Epo als doping
[..]
Hoor ik wel vaker
Wow, nu word ik nieuwsgierig naar jouw figuur
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, epo ken ik ook, van horen zeggen dan wel.
Wow, nu word ik nieuwsgierig naar jouw figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 19 september 2024 12:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]Niets mis mee, je kan zo doorgaan voor mn tweelingbroer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hacheequote:Op donderdag 19 september 2024 13:06 schreef hemarookworst het volgende:
wat ga je straks door je slokdarm persen?![]()
![]()
Dan zijn we een drieling.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niets mis mee, je kan zo doorgaan voor mn tweelingbroer!
Daar wilt Mutske op staan.
Lekker thuiswerken, want daar is het warmerTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Lekker hoor even lynchen op het balkon in de zon
Trotste mama van Ambar
Dan kan je jezelf in allerlei nieuwe vormpjes laten knedenquote:Op donderdag 19 september 2024 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben net gesmolten op het balkonUw ADH vitamine Worst
Wie ga je lynchen?quote:Op donderdag 19 september 2024 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker hoor even lynchen op het balkon in de zon
Of nou ja, welke man dit keer?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Correct op dit moment ben ik een poepjequote:Op donderdag 19 september 2024 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan kan je jezelf in allerlei nieuwe vormpjes laten kneden
Trotste mama van Ambar
Inkoppertjequote:Op donderdag 19 september 2024 13:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Wie ga je lynchen?
Of nou ja, welke man dit keer?![]()
Willekeurige voorbijganger waar ik vanuit ga dat het een man was.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Wie ga je lynchen?
Of nou ja, welke man dit keer?Trotste mama van Ambar
Neem jij zomaar iemands gender aan?quote:Op donderdag 19 september 2024 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Willekeurige voorbijganger waar ik vanuit ga dat het een man was.
![]()
![]()
Ik heb even de broek naar beneden getrokken om te inspecterenquote:Op donderdag 19 september 2024 13:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Neem jij zomaar iemands gender aan?
Trotste mama van Ambar
Ongewenste seksuele intimiteiten.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb even de broek naar beneden getrokken om te inspecteren
Je bent hard op weg om gecanceld te worden![]()
![]()
dat zegt niks over iemands gender, alleen het biologisch geslachtquote:Op donderdag 19 september 2024 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb even de broek naar beneden getrokken om te inspecterenUw ADH vitamine Worst
Daarna heb ik enquete uitgeschreven op straat. En toen gewoon gelyncht.Trotste mama van Ambar
@Dr.Mikey
https://www.bndestem.nl/b(...)bP4ax8Faw8hQo2o68bSw
Met de bus naar Luxemburg voor goedkope tabak![]()
![]()
Toch niet op populistje Fransje hequote:Op donderdag 19 september 2024 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt een paar letter goed![]()
Iedereen weet dat ik FvD stemquote:Op donderdag 19 september 2024 13:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Toch niet op populistje Fransje heTrotste mama van Ambar
Ik stem nog liever op Fransje dan op Adolf Baudetquote:Op donderdag 19 september 2024 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ik FvD stem![]()
Tja ik houd gewoon van lavendelquote:Op donderdag 19 september 2024 13:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik stem nog liever op Fransje dan op Adolf BaudetTrotste mama van Ambar
een blanke lul is ech niet meer van deze tijd, ik zou de zender cancellenquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik ben niet racistisch. Ik ben kleurenblind.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een blanke lul is ech niet meer van deze tijd, ik zou de zender cancellen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nope maar ziet niet jummie uitquote:Op donderdag 19 september 2024 13:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Voel je toch niks van als vrouw?Smile, it's free therapy.![]()
laat je blinddoekenquote:Op donderdag 19 september 2024 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope maar ziet niet jummie uitUw ADH vitamine Worst
Je moet er ook niet naar kijken maar erop gaan zitten!quote:Op donderdag 19 september 2024 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope maar ziet niet jummie uitProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Straks krijgt ze een papiersnee in d'r snee.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je moet er ook niet naar kijken maar erop gaan zitten!
quote:Op donderdag 19 september 2024 13:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Straks krijgt ze een papiersnee in d'r snee.
Ik heb besloten het weekend einde vandaag te laten beginnen en na maandag pas te eindigenUw ADH vitamine Worst
Alsof het origineel nog niet eng genoeg is.quote:
straks flinke puree kackenquote:Op donderdag 19 september 2024 14:05 schreef mario390 het volgende:
knackwurst,puree en zucchini gegeten
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb het voor jullie uitgezocht: de reuzemergpijpen van de AH zijn lekkerder dan die van G'woon.Trotste mama van Ambar
geen kartoffelpuree?quote:Op donderdag 19 september 2024 14:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee groene salat met radichicioUw ADH vitamine Worst
Ook leckerquote:Op donderdag 19 september 2024 14:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee groene salat met radichicio![]()
met koffie natuurlijk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Leuk zo'n automatische kattenbak, maar nu krijg ik na iedere poepbeurt van mijn katten een notificatie hoe zwaar de bevalling was.
Man3![]()
maar lang niet zo lekker als radidididididichichichichiicoicoioioiociociociociocquote:Op donderdag 19 september 2024 14:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Radichichio altijd lekkerUw ADH vitamine Worst
bolk staat inmiddels in de autocorrectie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wil ik ook welquote:Op donderdag 19 september 2024 14:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Leuk zo'n automatische kattenbak, maar nu krijg ik na iedere poepbeurt van mijn katten een notificatie hoe zwaar de bevalling was.
Man3![]()
Toch niet die ene he? Dan heb je straks geen katten meerquote:Op donderdag 19 september 2024 14:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3Trotste mama van Ambar
nog drie hopen, dan moet u de bak schoonmakenquote:Op donderdag 19 september 2024 14:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat is een flink exemplaar...quote:Op donderdag 19 september 2024 14:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zojuist heeft mijn oudste kat voor 110gram gepoept
[ Bericht 1% gewijzigd door gebrokenglas op 19-09-2024 14:24:59 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
poep je zelf weleens uit nieuwsgierigheid erin om te kijken hoe zwaar je bevalling is?quote:Op donderdag 19 september 2024 14:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zojuist heeft mijn oudste kat voor 110gram gepoeptUw ADH vitamine Worst
Welke ene?quote:Op donderdag 19 september 2024 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toch niet die ene he? Dan heb je straks geen katten meer![]()
een kattenbak met internetverbindingAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Goed plan, ga ik vanavond doenquote:Op donderdag 19 september 2024 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
poep je zelf weleens uit nieuwsgierigheid erin om te kijken hoe zwaar je bevalling is?![]()
hij heeft natuurlijk wel door wat zijn baas 's ochtends doet en zal wel denken: wat de baas kan, kan ik ook....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die ene die katten niet meer naar buiten laat gaanquote:Trotste mama van Ambar
Mijn kattenbak zit niet echt aan een deur bevestigdquote:Op donderdag 19 september 2024 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die ene die katten niet meer naar buiten laat gaan![]()
![]()
Doe ik liever als ik op de zaak benquote:Op donderdag 19 september 2024 14:20 schreef gebrokenglas het volgende:
hij heeft natuurlijk wel door wat zijn baas 's ochtends doet en zal wel denken: wat de baas kan, kan ik ook....![]()
![]()
mijn erste katz was en kater de overleden is 2008,
de is altijd op zijn wc gegangen wanneer ik ook sitzung had![]()
Terecht wel, want moordenaars.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die ene die katten niet meer naar buiten laat gaanOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mensen moeten hun kat gewoon trainen.quote:Op donderdag 19 september 2024 14:28 schreef Kissingbird het volgende:
er zijn idd katten overleden door die zelfreinigende bakken![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-09-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2688 / +203 / +121 / 6224 / 7117
2. aeque / 1161 / +166 / +212 / 2408 / 2780
3. KillemWieft / 902 / +0 / +17 / 360 / 578
4. Dr.Mikey / 643 / +22 / +3 / 1012 / 1334
5. Lovely / 590 / +13 / +26 / 2523 / 3002
6. hemarookworst / 473 / +6 / +39 / 1163 / 1487
7. MizzezAmy / 346 / +14 / +7 / 1624 / 1893
8. HappyCharly / 343 / +2 / +2 / 1074 / 1235
9. marc0871 / 340 / +1 / +1 / 183 / 278
10. Pinnenmutske / 328 / +6 / +45 / 750 / 961
11. loveyoulongtime / 302 / +19 / +0 / 1181 / 1342
12. drakin / 288 / +41 / +0 / 606 / 767
13. AardappelSchotel / 280 / +11 / +23 / 1344 / 1544
14. Bally-b / 272 / +68 / +0 / 61 / 124
15. Sally / 271 / +6 / +7 / 256 / 359
16. mario390 / 271 / +0 / +2 / 145 / 226
17. Homijn / 250 / +0 / +0 / 131 / 189
18. gebrokenglas / 243 / +13 / +5 / 766 / 950
19. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164
20. maily / 228 / +5 / +9 / 969 / 1121SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op donderdag 19 september 2024 14:23 schreef mario390 het volgende:
mijn erste katz was en kater de overleden is 2008,
de is altijd op zijn wc gegangen wanneer ik ook sitzung had
Uw ADH vitamine Worst
quote:
Ben jij mij brother from another mother?
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578
Forum Opties Forumhop: Hop naar: