Kortom, men zou keihard moeten opgetreden tegen zulke mensen. Bij steunbetuigingen aan Islamtische terreurorganisaties of haat jegens Israël dienen Westerse overheden bij een dubbele paspoort het paspoort van zulke mensen af te nemen en hun zonder pardon uit het land zetten, ongeacht hoelang zij hier al zijn.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:11 schreef Peach_1985 het volgende:
[..]
Nee het zijn geen onschuldige slachtoffers, daar ben ik het inmiddels ook wel mee eens. En de vernietiging van Israël en Joden ben ik ook faliekant op tegen.
Hoe de wereld moet ingrijpen? Geen idee, maar in Libanon is het nu ook oorlog. Welke landen gaan zich er nog meer mee bemoeien?
Je ziet nu de reacties van Moslims in Nederland al, ben je pro Israël dan krijg je nog net geen doodsbedreigingen. Wat gebeurt er in Nederland als Nederland Israël gaat helpen?
Deze hele situatie zorgt alleen nog maar voor meer haat onder Moslims of dat nu terecht is of niet.
Moslims haten toch wel, Israel of geen Israel, dat nemen we maar voor kennisgeving aan. Het zijn gewoon hele vermoeiende mensen, een van god's fundamentele fouten zeg maar.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:11 schreef Peach_1985 het volgende:
[..]
Nee het zijn geen onschuldige slachtoffers, daar ben ik het inmiddels ook wel mee eens. En de vernietiging van Israël en Joden ben ik ook faliekant op tegen.
Hoe de wereld moet ingrijpen? Geen idee, maar in Libanon is het nu ook oorlog. Welke landen gaan zich er nog meer mee bemoeien?
Je ziet nu de reacties van Moslims in Nederland al, ben je pro Israël dan krijg je nog net geen doodsbedreigingen. Wat gebeurt er in Nederland als Nederland Israël gaat helpen?
Deze hele situatie zorgt alleen nog maar voor meer haat onder Moslims of dat nu terecht is of niet.
Hij heeft wel een punt inderdaad. Ik ben wel heel benieuwd naar de techniek erachter.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:51 schreef Triggershott het volgende:
Mogelijk nare gevolgen van de Mossad-aanvallen in Libanon voor de rest van de wereld.
vanaf 5:58
Haha okquote:Op donderdag 19 september 2024 20:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar Oekraïne schiet ze ook met net zo veel gemak de lucht uit boven hun terrein. Een straaljager is net zo kwetsbaar als een tank.
Hoeveel Nederlanders hebben er zo'n dubbel paspoort? Iets waar ik overigens faliekant op tegen ben, want dan ben je niet van plan om je aan te passen naar de normen en waarden van Nederland, maar dat even terzijde.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kortom, men zou keihard moeten opgetreden tegen zulke mensen. Bij steunbetuigingen aan Islamtische terreurorganisaties of haat jegens Israël dienen Westerse overheden bij een dubbele paspoort het paspoort van zulke mensen af te nemen en hun zonder pardon uit het land zetten, ongeacht hoelang zij hier al zijn.
Een zerotolerancebeleid zou wat dit betreft wonderen doen. Je krijgt dan wel allemaal gejammer van bepaalde politieke partijen en zogenaamde mensenrechtenorganisaties, maar dat dient genegeerd te worden. Dit zijn dezelfde mensen die wegkijken als Joden het leven zuur wordt gemaakt.
Gewoon bij de Amish intrekkenquote:Op donderdag 19 september 2024 20:51 schreef Triggershott het volgende:
Mogelijk nare gevolgen van de Mossad-aanvallen in Libanon voor de rest van de wereld.
Dat weet ik niet, ik werk als autochtone vrouw toch wel veel met allochtone mannen, veel Moslims en ze zijn wel respectvol en als opdrachtgever voeren ze ook uit wat ik bepaal in bepaalde situaties. Ik ben bij ontzettend veel Moslims thuis geweest als monteur en ook daar heb ik geen nare ervaringen aan over gehouden, sterker nog, veel waren gastvrijer dan autochtonen. Dus nee, ik vind het niet een haatdragend volk.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Moslims haten toch wel, Israel of geen Israel, dat nemen we maar voor kennisgeving aan. Het zijn gewoon hele vermoeiende mensen, een van god's fundamentele fouten zeg maar.
Het is nog niet eens wegkijken het is dan ineens "we weten nog niet wat er echt is gebeurd" terwijl er bij elke aardbeienjamspetter op Twitter wordt gekrijst dat ie van een dode baby is als onderdeel van een genocide.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kortom, men zou keihard moeten opgetreden tegen zulke mensen. Bij steunbetuigingen aan Islamtische terreurorganisaties of haat jegens Israël dienen Westerse overheden bij een dubbele paspoort het paspoort van zulke mensen af te nemen en hun zonder pardon uit het land zetten, ongeacht hoelang zij hier al zijn.
Een zerotolerancebeleid zou wat dit betreft wonderen doen. Je krijgt dan wel allemaal gejammer van bepaalde politieke partijen en zogenaamde mensenrechtenorganisaties, maar dat dient genegeerd te worden. Dit zijn dezelfde mensen die wegkijken als Joden het leven zuur wordt gemaakt.
Dit toont gewoon aan hoe geslaagd deze actie is, er is een zaadje van pure angst geplant.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:51 schreef Triggershott het volgende:
Laat mij hoop hebben ffsquote:Op donderdag 19 september 2024 21:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Kijk maar uit met die buggies.
Ja die jachtvliegtuigen van ¤100miljoen per stuk zijn natuurlijk alleen voor de open luchtmacht dagen. Stom van mijquote:Op donderdag 19 september 2024 20:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vliegen in die dingen boven vijandig terrein is gewoon levensgevaarlijk. Waarom denk je dat dat bij Oekraïne en Rusland bijna niet gebeurd?
In Hezbollah land welquote:Op donderdag 19 september 2024 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben meer mensen nu een angstig gevoel bij het hanteren van mobiele apparaten?²
quote:Op donderdag 19 september 2024 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben meer mensen nu een angstig gevoel bij het hanteren van mobiele apparaten?²
ik moet ineens denken aan al die piepers die gebruikt worden in restaurants; dat je een pieper meekrijgt en als die gaat piepen kun je je eten afhalen .....quote:Op donderdag 19 september 2024 23:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb gelijk mijn pager en portofoon weggegooid.
Morgen voor de zekerheid ook maar mijn faxapparaat en cassettespeler wegdoen.
Vanochtend heel even, ik lag op bed, zat de reacties in dit topic te lezen, toen besefte ik me dat mijn mobiel 30 cm verwijderd was van mijn gezicht.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb altijd al een lichtelijke aversie gehad tegen stofzuigers, dat staat los van dit.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Hier of in Libanon, Syrië en Iran?quote:Op donderdag 19 september 2024 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Article 2 - Definitions
...
4. "Booby-trap" means any device or material which is designed, constructed or adapted to kill or
injure, and which functions unexpectedly when a person disturbs or approaches an apparently
harmless object or performs an apparently safe act.
5. "Other devices" means manually-emplaced munitions and devices including improvised
explosive devices designed to kill, injure or damage and which are actuated manually, by
remote control or automatically after a lapse of time.
quote:Article 3 - General restrictions on the use, of mines, booby-traps and other devices
...
3. It is prohibited in all circumstances to use any mine, booby-trap or other device which is
designed or of a nature to cause superfluous injury or unnecessary suffering.
...
11. Effective advance warning shall be given of any emplacement of mines, booby-traps and
other devices which may affect the civilian population, unless circumstances do not permit.
United Treaty Collections - Landen die hieraan deelnemen en welke protocollen zijn toegestemd.quote:Article 7 - Prohibitions on the use of booby-traps and other devices
...
2. It is prohibited to use booby-traps or other devices in the form of apparently harmless portable
objects which are specifically designed and constructed to contain explosive material.
Als je geen moslim bent heb je niets te vrezenquote:Op donderdag 19 september 2024 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee. Maar ik krijg mijn hardware dan ook niet via islamitische terreurorganisaties.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |