abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215035243
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 20:11 schreef Peach_1985 het volgende:

[..]
Nee het zijn geen onschuldige slachtoffers, daar ben ik het inmiddels ook wel mee eens. En de vernietiging van Israël en Joden ben ik ook faliekant op tegen.

Hoe de wereld moet ingrijpen? Geen idee, maar in Libanon is het nu ook oorlog. Welke landen gaan zich er nog meer mee bemoeien?

Je ziet nu de reacties van Moslims in Nederland al, ben je pro Israël dan krijg je nog net geen doodsbedreigingen. Wat gebeurt er in Nederland als Nederland Israël gaat helpen?

Deze hele situatie zorgt alleen nog maar voor meer haat onder Moslims of dat nu terecht is of niet.
Kortom, men zou keihard moeten opgetreden tegen zulke mensen. Bij steunbetuigingen aan Islamtische terreurorganisaties of haat jegens Israël dienen Westerse overheden bij een dubbele paspoort het paspoort van zulke mensen af te nemen en hun zonder pardon uit het land zetten, ongeacht hoelang zij hier al zijn.

Een zerotolerancebeleid zou wat dit betreft wonderen doen. Je krijgt dan wel allemaal gejammer van bepaalde politieke partijen en zogenaamde mensenrechtenorganisaties, maar dat dient genegeerd te worden. Dit zijn dezelfde mensen die wegkijken als Joden het leven zuur wordt gemaakt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215035244
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 20:11 schreef Peach_1985 het volgende:

[..]
Nee het zijn geen onschuldige slachtoffers, daar ben ik het inmiddels ook wel mee eens. En de vernietiging van Israël en Joden ben ik ook faliekant op tegen.

Hoe de wereld moet ingrijpen? Geen idee, maar in Libanon is het nu ook oorlog. Welke landen gaan zich er nog meer mee bemoeien?

Je ziet nu de reacties van Moslims in Nederland al, ben je pro Israël dan krijg je nog net geen doodsbedreigingen. Wat gebeurt er in Nederland als Nederland Israël gaat helpen?

Deze hele situatie zorgt alleen nog maar voor meer haat onder Moslims of dat nu terecht is of niet.
Moslims haten toch wel, Israel of geen Israel, dat nemen we maar voor kennisgeving aan. Het zijn gewoon hele vermoeiende mensen, een van god's fundamentele fouten zeg maar.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215035284
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 20:51 schreef Triggershott het volgende:
Mogelijk nare gevolgen van de Mossad-aanvallen in Libanon voor de rest van de wereld.

vanaf 5:58

Hij heeft wel een punt inderdaad. Ik ben wel heel benieuwd naar de techniek erachter.
Was het alleen een batterij die ontplofte of niet? En hoe hebben ze dit op afstand voor elkaar weten te krijgen?

Ja het was een hele gerichte actie, maar hoe the fuck hebben ze dit gedaan?
  Moderator donderdag 19 september 2024 @ 21:08:12 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215035300
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 20:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar Oekraïne schiet ze ook met net zo veel gemak de lucht uit boven hun terrein. Een straaljager is net zo kwetsbaar als een tank.
Haha ok
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215035360
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2024 21:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kortom, men zou keihard moeten opgetreden tegen zulke mensen. Bij steunbetuigingen aan Islamtische terreurorganisaties of haat jegens Israël dienen Westerse overheden bij een dubbele paspoort het paspoort van zulke mensen af te nemen en hun zonder pardon uit het land zetten, ongeacht hoelang zij hier al zijn.

Een zerotolerancebeleid zou wat dit betreft wonderen doen. Je krijgt dan wel allemaal gejammer van bepaalde politieke partijen en zogenaamde mensenrechtenorganisaties, maar dat dient genegeerd te worden. Dit zijn dezelfde mensen die wegkijken als Joden het leven zuur wordt gemaakt.
Hoeveel Nederlanders hebben er zo'n dubbel paspoort? Iets waar ik overigens faliekant op tegen ben, want dan ben je niet van plan om je aan te passen naar de normen en waarden van Nederland, maar dat even terzijde.

En hoe en wie gaan dit controleren? Kun je hier nog tegen in beroep gaan? Als we naar de hele asielprocedure kijk en ze pakken het op dezelfde manier aan dan schiet dit niet op.
pi_215035435
quote:
Mogelijk nare gevolgen van de Mossad-aanvallen in Libanon voor de rest van de wereld.

Gewoon bij de Amish intrekken :7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215035497
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2024 21:15 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Gewoon bij de Amish intrekken :7
Kijk maar uit met die buggies.

pi_215035541
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 21:03 schreef Hathor het volgende:

[..]
Moslims haten toch wel, Israel of geen Israel, dat nemen we maar voor kennisgeving aan. Het zijn gewoon hele vermoeiende mensen, een van god's fundamentele fouten zeg maar.
Dat weet ik niet, ik werk als autochtone vrouw toch wel veel met allochtone mannen, veel Moslims en ze zijn wel respectvol en als opdrachtgever voeren ze ook uit wat ik bepaal in bepaalde situaties. Ik ben bij ontzettend veel Moslims thuis geweest als monteur en ook daar heb ik geen nare ervaringen aan over gehouden, sterker nog, veel waren gastvrijer dan autochtonen. Dus nee, ik vind het niet een haatdragend volk.

Een Turkse buurman, Moslim, mijn leeftijd bied altijd zijn hulp aan met dragen als ik zware boodschappen bij me heb en hij ziet me lopen.

En ja er zijn genoeg schrijnende situaties, ook bij Moslims. Maar is dat geloof of cultuur?
  donderdag 19 september 2024 @ 21:21:39 #259
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215035572
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2024 21:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Het is nog niet eens wegkijken het is dan ineens "we weten nog niet wat er echt is gebeurd" terwijl er bij elke aardbeienjamspetter op Twitter wordt gekrijst dat ie van een dode baby is als onderdeel van een genocide.
pi_215035592
quote:

Dit toont gewoon aan hoe geslaagd deze actie is, er is een zaadje van pure angst geplant.

Verder is dit gewoon een hysterisch filmpje.
pi_215035594
quote:
10s.gif Op donderdag 19 september 2024 21:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Kijk maar uit met die buggies.

Laat mij hoop hebben ffs :6
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215037220
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 20:32 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Vliegen in die dingen boven vijandig terrein is gewoon levensgevaarlijk. Waarom denk je dat dat bij Oekraïne en Rusland bijna niet gebeurd?
Ja die jachtvliegtuigen van ¤100miljoen per stuk zijn natuurlijk alleen voor de open luchtmacht dagen. Stom van mij 8)7
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  donderdag 19 september 2024 @ 22:58:36 #263
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215037522
Hebben meer mensen nu een angstig gevoel bij het hanteren van mobiele apparaten?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Spellchecker donderdag 19 september 2024 @ 23:00:29 #264
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215037552
quote:
15s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben meer mensen nu een angstig gevoel bij het hanteren van mobiele apparaten?

In Hezbollah land wel
pi_215037876
quote:

_O- _O- _O- _O-
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_215038059
Ik heb gelijk mijn pager en portofoon weggegooid.
Morgen voor de zekerheid ook maar mijn faxapparaat en cassettespeler wegdoen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Spellchecker donderdag 19 september 2024 @ 23:45:50 #267
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215038179
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb gelijk mijn pager en portofoon weggegooid.
Morgen voor de zekerheid ook maar mijn faxapparaat en cassettespeler wegdoen.
ik moet ineens denken aan al die piepers die gebruikt worden in restaurants; dat je een pieper meekrijgt en als die gaat piepen kun je je eten afhalen .....
pi_215038475
quote:

Vanochtend heel even, ik lag op bed, zat de reacties in dit topic te lezen, toen besefte ik me dat mijn mobiel 30 cm verwijderd was van mijn gezicht.

Jason 8}
pi_215038958
quote:

Ik heb altijd al een lichtelijke aversie gehad tegen stofzuigers, dat staat los van dit.
pi_215039172
quote:

Hier of in Libanon, Syrië en Iran?
pi_215039189
Denken jullie dat Iran nog een zaak gaat aanspannen wegens biologische oorlogsvoering? Stuxnet was tenslotte een virus.
pi_215039779
Vandaag zal de VN-Veiligheidsraad samen komen voor een overleg hierover.

Ik ben benieuwd in welke mate het volgende ter sprake zal komen:
Protocol on Prohibitions or Restrictions on the Use of Mines, Booby-Traps and
Other Devices as amended on 3 May 1996 (Protocol II to the 1980 Convention as
amended on 3 May 1996)
(certified true copy)

quote:
Article 2 - Definitions

...

4. "Booby-trap" means any device or material which is designed, constructed or adapted to kill or
injure, and which functions unexpectedly when a person disturbs or approaches an apparently
harmless object or performs an apparently safe act.

5. "Other devices" means manually-emplaced munitions and devices including improvised
explosive devices designed to kill, injure or damage and which are actuated manually, by
remote control or automatically after a lapse of time.
quote:
Article 3 - General restrictions on the use, of mines, booby-traps and other devices

...

3. It is prohibited in all circumstances to use any mine, booby-trap or other device which is
designed or of a nature to cause superfluous injury or unnecessary suffering.

...

11. Effective advance warning shall be given of any emplacement of mines, booby-traps and
other devices which may affect the civilian population, unless circumstances do not permit.
quote:
Article 7 - Prohibitions on the use of booby-traps and other devices

...

2. It is prohibited to use booby-traps or other devices in the form of apparently harmless portable
objects which are specifically designed and constructed to contain explosive material.
United Treaty Collections - Landen die hieraan deelnemen en welke protocollen zijn toegestemd.

Wiki

[ Bericht 4% gewijzigd door Mr.Silencer op 20-09-2024 05:35:29 ]
  vrijdag 20 september 2024 @ 05:27:25 #273
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_215039781
quote:

Als je geen moslim bent heb je niets te vrezen ^O^
pi_215039797
quote:

Nee. Maar ik krijg mijn hardware dan ook niet via islamitische terreurorganisaties.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215040199
After blasts, Lebanon bans walkie-talkies and pagers from flights leaving Beirut
https://www.timesofisrael(...)ghts-leaving-beirut/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')