abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 september 2024 @ 20:01:21 #201
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215033899
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 19:55 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ze gaan eerst onderzoek doen naar wat er gebeurt is want ze snappen er vooralsnog geen bal van
Vragen Vragen wiede woede klagen
Mamud Kwam thuis om een falafel te vragen
Mohammed was niet thuis
Mehmed was niet thuis
Boem zei de pieper in het kruis
  donderdag 19 september 2024 @ 20:01:36 #202
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_215033904
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 19:51 schreef Peach_1985 het volgende:

[..]
Ja, als je zo meerdere documentaires bekijkt van meerdere kanten dan is het gewoon heel triest wat daar gebeurt en zolang de wereld niet ingrijpt gaat er ook niks veranderen.
Hoe zie je dat voor je ? De moslims doen wat ze altijd al deden en gaan daar echt niet mee ophouden.
Zo ver ik weet hebben de Israli's zich tot nu altijd zelf moeten verdedigen tegen de aanvallen de de moslims om hen heen. En nu ze het zat zijn en stevig van zich afbijten zou de wereld moeten ingrijpen om de moslims te helpen ? Dat gaat niks worden want zodra dat kan moorden de moslims vrolijk verder die willen geen vrede die leven op van geweld.
Maar droom jij maar rustig verder hoor.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_215033918
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 19:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Eh, je had het zelf over 7 oktober, niet over duizenden Palestijnen die zonder goede reden jaren vast zouden zitten.

Ik vermoed dat dat 'zonder goede reden' ook gekleurd is. Amnesty International is namelijk een activistische, partijdige organisatie. Ik wil wel geloven dat het niet de toets van onze rechtsstaat zou doorstaan. En wat ik ook wil geloven, is dat Isral zich meer van rechtsstatelijkheid aantrekt dan Hamas. De Isralische regering is niet het toonbeeld van moraliteit, maar is Isral even erg? Nee, zeker niet.
Het is actie, reactie. Hamas komt ergens uit voort, net zoals alle terroristische partijen.
Kijk naar Duitsland in de 2e wereld oorlog, ik ben nog steeds verbaasd hoe mensen zo gruwelijk hebben kunnen handelen.

En ja ik ben ook verbaasd hoe Hamas zo gruwelijk kan handelen en is Isral even erg? Nee niet met op die wijze mensen in het nauw drijven en zo vermoorden misschien.

Maar heb je weleens opgezocht hoe groot de Gazastrook is en hoeveel mensen daar wonen? En wat ik lees is dat ze er ook nog eens niet weg kunnen dus zijn zij dan niet net zo in het nauw gedreven?
  Moderator donderdag 19 september 2024 @ 20:02:36 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215033921
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 19:57 schreef Ulx het volgende:

[..]
Valt wel mee. De VN kan UNIFIL de opdracht geven het naleven van resolutie 1701 af te dwingen. Alleen moeten ze dat dan wel heel snel gaan doen. Binnen nu en een uurtje of zo. Dan doet de IDF wel een stap terug.
[..]

Niet als het Libanese leger niet meewerkt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215033926
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 20:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Vragen Vragen wiede woede klagen
Mamud Kwam thuis om een falafel te vragen
Mohammed was niet thuis
Mehmed was niet thuis
Boem zei de pieper in het kruis
_O-
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 september 2024 @ 20:03:42 #206
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_215033947
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 20:02 schreef sp3c het volgende:

[..]
Niet als het Libanese leger niet meewerkt
Wat willen die doen? Met UNIFIL gaan vechten?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator donderdag 19 september 2024 @ 20:05:24 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215033982
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 20:03 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wat willen die doen? Met UNIFIL gaan vechten?
Nee waarom zouden ze 8)7

De resolutie stelt (uit mijn) hoofd dat Unifil samen met LAF (15:000 man?) die vogels moet ontwapenen
pi_215033987
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 20:01 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Hoe zie je dat voor je ? De moslims doen wat ze altijd al deden en gaan daar echt niet mee ophouden.
Zo ver ik weet hebben de Israli's zich tot nu altijd zelf moeten verdedigen tegen de aanvallen de de moslims om hen heen. En nu ze het zat zijn en stevig van zich afbijten zou de wereld moeten ingrijpen om de moslims te helpen ? Dat gaat niks worden want zodra dat kan moorden de moslims vrolijk verder die willen geen vrede die leven op van geweld.
Maar droom jij maar rustig verder hoor.
Nee dat is niet wat ik zeg. Ik ben voor vrede en dat ze gezamenlijk in 1 land kunnen wonen, maar dat gaat gewoon niet gebeuren.
pi_215033998
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 18:16 schreef Discombobulate het volgende:
Die vliegtuigen kun je toch vrij gemakkelijk de lucht uit schieten als je wil?
Zeker! Als je goed mikt schiet je zo’n F35 zo uit de lucht met je katapult

Jij denkt dat Isral niet exact weet welke AA ze hebben bij hezbollah? Als ze die berhaupt al hebben
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_215034008
Binnenkort ontploffende toiletpotten _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_215034015
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 19:42 schreef Peach_1985 het volgende:

[..]
Ik bedoel inderdaad Israliers.. Waarvan ook nog een hele hoop zijn omgekomen door eigen politie en leger omdat ze onbezonnen te werk gingen.. Helikopters die gewoon schieten zonder te weten op welke mensen ze schieten..

Isral zei ook dat er 2 stapels met kinderen opgestapeld waren, veel baby's waren gedood, mensen gemarteld waren en veel vrouwen waren verkracht, de meest gruwelijke daden, maar bij sectie van de lichamen bleek daar maar weinig van waar.. Om maar alle acties daarna goed te kunnen praten richting de Gazastrook en dat vind ik niet ok.. Het mensen vermoorden an sich van Hamas is al erg genoeg, waarom zo opkloppen?
Er zijn geen secties verricht. Dat zorgt voor enige controverse toen de VN gedwongen werd het Isralische verhaal over te nemen, het verhaal wat de Palestijnen zouden hebben gedaan

De gelogen verhalen over de slachtoffers kwamen niet van Isral, maar voornamelijk van ZAKA. ZAKA zijn vrijwilligers die verschrikkelijk werk doen. Vooral een van deze vrijwilligers die heeft de grootste onzin de wereld in geholpen. Het was geen Isralisch beleid ofzo
  Moderator donderdag 19 september 2024 @ 20:07:06 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215034016
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 20:05 schreef Peach_1985 het volgende:

[..]
Nee dat is niet wat ik zeg. Ik ben voor vrede en dat ze gezamenlijk in 1 land kunnen wonen, maar dat gaat gewoon niet gebeuren.
Nee dat gaat hem sowieso niet worden, Hezbollah moet lekker in Libanon blijven en hun raketten en hun terroristen ook

Zo niet?
Dan dit
  Moderator donderdag 19 september 2024 @ 20:08:00 #213
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215034039
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 20:06 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Zeker! Als je goed mikt schiet je zo’n F35 zo uit de lucht met je katapult
Easy, ik gebruik altijd Romeinse kaarsen want dat ziet er leuker uit
pi_215034062
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 19:44 schreef sp3c het volgende:

[..]
Propaganda

Dat doet men om meer steun te genereren
Deze propaganda is beter.

Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 september 2024 @ 20:10:56 #215
3928 Ulx
pi_215034101
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 20:05 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee waarom zouden ze 8)7

De resolutie stelt (uit mijn) hoofd dat Unifil samen met LAF (15:000 man?) die vogels moet ontwapenen
Nee, die stelt dat alle milities ontwapend moeten worden en dat alleen UNIFIL en het leger daar mogen zitten. Wie wat doet om het voor elkaar te krijgen is niet gedefinieerd. In principe kan de IDF zeggen dat de komende operatie bedoeld is om die resolutie af te dwingen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_215034108
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2024 19:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het betreft een gerichte aanval specifiek jegens terroristen van Hezbollah. Wat men hier dus mee bereikt is de uitschakeling van terroristen en een voltreffer jegens een heel groot deel van dit terreurnetwerk. Dit zijn dus geen onschuldige slachtoffers.

En op welke manier zou de wereld moeten ingrijpen?
[..]
Het doel van Hamas en Hezbollah is duidelijk: de vernietiging van Isral en Joden.
Nee het zijn geen onschuldige slachtoffers, daar ben ik het inmiddels ook wel mee eens. En de vernietiging van Isral en Joden ben ik ook faliekant op tegen.

Hoe de wereld moet ingrijpen? Geen idee, maar in Libanon is het nu ook oorlog. Welke landen gaan zich er nog meer mee bemoeien?

Je ziet nu de reacties van Moslims in Nederland al, ben je pro Isral dan krijg je nog net geen doodsbedreigingen. Wat gebeurt er in Nederland als Nederland Isral gaat helpen?

Deze hele situatie zorgt alleen nog maar voor meer haat onder Moslims of dat nu terecht is of niet.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 september 2024 @ 20:14:48 #217
3928 Ulx
pi_215034174
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 20:11 schreef Peach_1985 het volgende:

Deze hele situatie zorgt alleen nog maar voor meer haat onder Moslims of dat nu terecht is of niet.
Maar niets doen zorgt voor haat onder de joden. En je ziet wat die kunnen als ze echt boos worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215034183
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 20:10 schreef Ulx het volgende:
Nee, die stelt dat alle milities ontwapend moeten worden en dat alleen UNIFIL en het leger daar mogen zitten. Wie wat doet om het voor elkaar te krijgen is niet gedefinieerd. In principe kan de IDF zeggen dat de komende operatie bedoeld is om die resolutie af te dwingen.
De VN die 24/7 als antisemieten worden neergezet door Isral-fans, maar nu hun resolutie goed uitkomt wil je dat de IDF die resolutie gaan afdwingen. Volgens Nasrallah is de IDF meer dan welkom in Zuid-Libanon, ze hebben nog op hen gewacht de afgelopen dagen zei hij tijdens zijn speech, maar ze kwamen helaas niet opdagen.
pi_215034196
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 20:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Er zijn geen secties verricht. Dat zorgt voor enige controverse toen de VN gedwongen werd het Isralische verhaal over te nemen, het verhaal wat de Palestijnen zouden hebben gedaan

De gelogen verhalen over de slachtoffers kwamen niet van Isral, maar voornamelijk van ZAKA. ZAKA zijn vrijwilligers die verschrikkelijk werk doen. Vooral een van deze vrijwilligers die heeft de grootste onzin de wereld in geholpen. Het was geen Isralisch beleid ofzo
Dat is niet helemaal waar, Isralische politici blijven ook deze onzin herhalen zonder echte feiten om het nog meer op te kloppen.
pi_215034239
quote:

[..]
Nee het zijn geen onschuldige slachtoffers, daar ben ik het inmiddels ook wel mee eens. En de vernietiging van Isral en Joden ben ik ook faliekant op tegen.

Hoe de wereld moet ingrijpen? Geen idee, maar in Libanon is het nu ook oorlog. Welke landen gaan zich er nog meer mee bemoeien?

Je ziet nu de reacties van Moslims in Nederland al, ben je pro Isral dan krijg je nog net geen doodsbedreigingen. Wat gebeurt er in Nederland als Nederland Isral gaat helpen?

Zegt meer over moslims dan over een ander.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215034241
quote:

[..]

Daar is weinig voor nodig. Ik denk niet dat je je handelen daar van af moet laten hangen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator donderdag 19 september 2024 @ 20:17:08 #222
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215034242
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 20:10 schreef Ulx het volgende:

[..]
Zeker wel

https://undocs.org/Home/Mobile?FinalSymbol=S%2FRes%2F1701(2006)&Language=E&DeviceType=Mobile&LangRequested=False

LAF moet het doen met ondersteuning van Unifil op verzoek van de regering van Libanon
pi_215034280
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 20:14 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar niets doen zorgt voor haat onder de joden. En je ziet wat die kunnen als ze echt boos worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben in Nederland iets minder bang voor de joden gezien die in iets mindere mate in Nederland wonen.

Er zijn helaas meer terroristische groeperingen die aan Moslims gelinkt kunnen worden dan aan Joden.
  Overall beste user 2022 donderdag 19 september 2024 @ 20:18:42 #224
3928 Ulx
pi_215034289
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 20:15 schreef Triggershott het volgende:

[..]
De VN die 24/7 als antisemieten worden neergezet door Isral-fans, maar nu hun resolutie goed uitkomt wil je dat de IDF die resolutie gaan afdwingen. Volgens Nasrallah is de IDF meer dan welkom in Zuid-Libanon, ze hebben nog op hen gewacht de afgelopen dagen zei hij tijdens zijn speech, maar ze kwamen helaas niet opdagen.
Dus Hezbollah geeft toestemming? Probleem opgelost.
pi_215034311
Vroem, vroem, boom?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')