abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 19 september 2024 @ 08:42:22 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215026008
quote:
Zeker duizend gewonden en paniek door ontplofte Hezbollah-piepers in Libanon
Meer dan duizend mensen in Libanon zijn gewond geraakt doordat hun pieper ontplofte, meldt persbureau Reuters op basis van Libanese veiligheidsfunctionarissen. De ontploffingen hebben op veel plaatsen tot grote paniek geleid.

De piepers zouden door veel Hezbollah-leden op het lichaam worden gedragen, door strijders van de terreurorganisatie, maar bijvoorbeeld ook door medisch personeel. Het is nog niet duidelijk wie of wat erachter zit.

Op sociale media en in lokale media circuleren foto's en video's uit de zuidelijke buitenwijken van hoofdstad Beiroet die mensen tonen die op de stoep liggen met wonden aan hun handen, in de buurt van hun broekzakken of aan hun hoofd.

Een functionaris van Hezbollah noemt de ontploffingen tegenover Reuters de "grootste inbreuk op de veiligheid" sinds de beschietingen tussen Hezbollah en Israël begonnen, in oktober vorig jaar. Het Israëlische leger heeft nog niet gereageerd op de berichten.
https://nos.nl/artikel/25(...)h-piepers-in-libanon
twitter

twitter
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215026016
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2024 08:14 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Deze Karen is vicepremier van België :')
The bloodshed against Hezbollah must end. Waarom laten we Hezbollah niet gewoon dagelijks willekeurige plaatsen in willekeurige Israëlische steden bestoken?
  donderdag 19 september 2024 @ 08:45:33 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_215026017
Zal me benieuwen hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen. Lijkt me niet dat zo'n pieper zonder toevoeging genoeg wattage heeft om daadwerkelijk zodanig te ontploffen dat je dood gaat of ernstig gewond kan raken.

Gekkigheid wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_215026052
quote:
[ x ]

wtf.
Hezbollah is volgens EU een terrroristen beweging, waarom doet dat mens alsof het onschuldige mensen zijn?
Is zij soms een terroristen vriendje en een vijand van het westen?
pi_215026108
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 08:53 schreef Zoddie het volgende:

[..]
wtf.
Hezbollah is volgens EU een terrroristen beweging, waarom doet dat mens alsof het onschuldige mensen zijn?
Gewoon een beetje roepen om te deugen.

Wel doodeng dat dit ding vice premier is
No bitch to me
pi_215026122
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_215026134
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 09:01 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Gewoon een beetje roepen om te deugen.

Wel doodeng dat dit ding vice premier is
Dit kan echt niet hoor. Die hoort niet op die plek te zitten. Je gaat geen terroristen verdedigen.
Intolerant voor intolerantie
pi_215026136
quote:

[..]
wtf.
Moet wel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215026172
quote:

[..]
wtf.
Het lijkt op een aanval waarbij geen rekening is gehouden met burgerslachtoffers. Deze zijn namelijk in grote getalen gevallen. Waaronder twee of drie kinderen dodelijk getroffen.
Als Hamas zo'n actie zou uitvoeren zou er hier geklaagd worden over terrorisme.
  donderdag 19 september 2024 @ 09:19:13 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215026179
quote:
[ x ]

Voordat je België belachelijk maakt: hier is Fleur Agema vicepremier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
pi_215026209
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 09:17 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het lijkt op een aanval waarbij geen rekening is gehouden met burgerslachtoffers. Deze zijn namelijk in grote getalen gevallen. Waaronder twee of drie kinderen dodelijk getroffen.
Al besproken. (een keer of 30)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215026245
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 09:17 schreef Chadi het volgende:

[..]
Niet deze onzin weer :')
No bitch to me
pi_215026295
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 09:07 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Dit kan echt niet hoor. Die hoort niet op die plek te zitten. Je gaat geen terroristen verdedigen.
De Mossad zou ook als terroristische organisatie op de radar moeten komen, hoeveel doden hebben die de afgelopen decennia wel niet gemaakt buiten de landsgrenzen van Israël.
pi_215026313
Deze precisie-aanval van Israel met minimale burgerslachtoffers is een geweldig staaltje vernuft. Deze verdient terecht volle credits, zelden zo'n partij zover zien gaan om het aantal burgerslachtoffers te beperken, zelfs als het om nietsontziende honden zoals Hezbollah gaat, de slagers die o.a. dit op zich geweten hebben; https://www.theguardian.c(...)killed-rocket-strike

Israel laat de hele wereld zien hoe barmhartig zij omgaan met hun vijanden, wat mij betreft krijgt degene die deze operatie gepland en uitgevoerd heeft de hoogste militaire onderscheiding die er is. Wat een perfecte operatie, diep respect _O_
  donderdag 19 september 2024 @ 09:38:31 #15
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215026336
Als ik student van de UVA was, dan zou ik maar voorzichtig zijn met mijn laptop. ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215026342
En het is mooi om te zien hoeveel Joden-hatende politici er eigenlijk in Europa en de VN zitten, gezien hun tweets en hun openbare steun aan Hezbollah, dit kan gelijk aangegrepen worden een grote schoonmaak te houden onder deze facisten.
  donderdag 19 september 2024 @ 09:41:58 #17
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215026383
quote:
17s.gif Op donderdag 19 september 2024 09:37 schreef Scorpie het volgende:
Deze precisie-aanval van Israel met minimale burgerslachtoffers is een geweldig staaltje vernuft. Deze verdient terecht volle credits, zelden zo'n partij zover zien gaan om het aantal burgerslachtoffers te beperken, zelfs als het om nietsontziende honden zoals Hezbollah gaat, de slagers die o.a. dit op zich geweten hebben; https://www.theguardian.c(...)killed-rocket-strike

Israel laat de hele wereld zien hoe barmhartig zij omgaan met hun vijanden, wat mij betreft krijgt degene die deze operatie gepland en uitgevoerd heeft de hoogste militaire onderscheiding die er is. Wat een perfecte operatie, diep respect _O_
Mooie actie hoor, maar je reactie is wel een flinke karikatuur: alsof Israël zich bekommert om burgerslachtoffers :') .
Huilen dan.
  Moderator donderdag 19 september 2024 @ 09:43:51 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215026404
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 09:38 schreef thedeedster het volgende:
Als ik student van de UVA was, dan zou ik maar voorzichtig zijn met mijn laptop. ;)
dan ben je wel een bange poepert hoor _O-
pi_215026457
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2024 09:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Mooie actie hoor, maar je reactie is wel een flinke karikatuur: alsof Israël zich bekommert om burgerslachtoffers :') .
Doen ze dat net zoveel, meer, of minder dan hun vijanden denk je?
  donderdag 19 september 2024 @ 09:50:11 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215026461
quote:
6s.gif Op donderdag 19 september 2024 09:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Doen ze dat net zoveel, meer, of minder dan hun vijanden denk je?
Net zo weinig.
Huilen dan.
  donderdag 19 september 2024 @ 09:51:22 #21
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215026466
quote:

[..]
Het doel heiligt de middelen is als je het goed kijkt een Hebreeuwse phrase.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator donderdag 19 september 2024 @ 09:52:16 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215026471
quote:
15s.gif Op donderdag 19 september 2024 09:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

ja nu weten we het wel he
pi_215026472
quote:

[..]
Waarom gebruiken ze dan roofknockers? Die hoeven ze niet te gebruiken namelijk en zou veel effectiever zijn om meteen zware bom te gooien ipv eerst een waarschuwing.
Waarom strooien ze flyers rond uit vliegtuigen om te waarschuwen dat ze in dat gebied gaan bombarderen?

Als Israel echt niets om burgerslachtoffers zou geven zouden ze zichzelf niet zo gehandicapt maken.
  donderdag 19 september 2024 @ 09:54:31 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215026485
quote:
15s.gif Op donderdag 19 september 2024 09:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Op zich is het uitroeien van Hezbollah natuurlijk wel een prima doel. Zelfs jij kan het daarin niet met me oneens zijn.
Huilen dan.
  donderdag 19 september 2024 @ 09:56:00 #25
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215026499
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 09:52 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Waarom gebruiken ze dan roofknockers? Die hoeven ze niet te gebruiken namelijk en zou veel effectiever zijn om meteen zware bom te gooien ipv eerst een waarschuwing.
Waarom strooien ze flyers rond uit vliegtuigen om te waarschuwen dat ze in dat gebied gaan bombarderen?

Als Israel echt niets om burgerslachtoffers zou geven zouden ze zichzelf niet zo gehandicapt maken.
Je moet, wanneer je jezelf als 'beschaafd land' tracht te profileren, de schijn natuurlijk een beetje ophouden hè.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')