de IDF?quote:Op donderdag 19 september 2024 00:27 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat is dat hele midden oosten toch een oneindige brok van ellende.
Dit vraagt om een goddelijke interventie.
Een tsunami, aardbeving, virus, astrode ... Iets...
Da's pas taalquote:
Nee hoor, die waren er toch wel gekomen, het is nu eenmaal de aard van het beestje. Israel zorgt er alleen voor dat ze wat minder ballen hebben dan voorheen.quote:Op donderdag 19 september 2024 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Matig, maar ik waardeer je inzet.
israel creert met dit gedrag de Hamas en HezboLlah strijders van morgen.
Mens kan het ook, er is ooit een bom uitgevonden die alles wat leeft doodt, maar alle infrastructuur laat staan.quote:Op donderdag 19 september 2024 00:27 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat is dat hele midden oosten toch een oneindige brok van ellende.
Dit vraagt om een goddelijke interventie.
Een tsunami, aardbeving, virus, astrode ... Iets...
Een neutronenbom ontploft ook gewoon. Alleen met relatief minder kracht en meer straling.quote:Op donderdag 19 september 2024 01:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mens kan het ook, er is ooit een bom uitgevonden die alles wat leeft doodt, maar alle infrastructuur laat staan.
Hamas en Hezbollah van vandaag roepen dit over zichzelf af door de hele tijd op Israel te schieten, het is een vreselijke actie/reactie enzoquote:Op donderdag 19 september 2024 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Matig, maar ik waardeer je inzet.
israel creert met dit gedrag de Hamas en HezboLlah strijders van morgen.
En Israel heeft geen onschuldige burgers?quote:Op woensdag 18 september 2024 20:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Omdat er ook heel veel onschuldige burgers zijn omgekomen? Lijkt me toch niet zo moeilijk waarom mensen dit afkeuren.
En ik heb een hekel aan hezbollah.
Hebben ze gedaan; ze hebben pagers naar Hezbollah gestuurd.quote:Op woensdag 18 september 2024 23:08 schreef sp3c het volgende:
Maar die zouden nog wereld vernietigd terugslaan vanwege de vorige actie toch of heb ik die gemist ergens?
De vaten worden alleen steeds kapot gemaakt. Hoe lang blijf je nog nieuwe vaten maken? En je weet dat de vatenmakers het laatste doel zijn op de weg naar vrede.quote:Op woensdag 18 september 2024 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat in het vat zit, verzuurt niet.
5 posts later heb je het doel zover verlegd dat het echt nergens meer over gaat.quote:Op woensdag 18 september 2024 23:01 schreef moby_jones het volgende:
[..]
En de moslims die isis op de grond en in de lucht bestreden waren nog gerichter en effectiever
geboren als Paul trouwensquote:Op donderdag 19 september 2024 08:14 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Deze Karen is vicepremier van Belgi
Ja, maar dan is er iemand die ergens op een knopje moet drukken, en dan kan er weer met een vinger naar de andere kant gewezen worden en dat heeft dan ook weer gevolgen met alleen maar meer escalatie.quote:Op donderdag 19 september 2024 01:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mens kan het ook, er is ooit een bom uitgevonden die alles wat leeft doodt, maar alle infrastructuur laat staan.
En dan gaat dat touw vonken en sissen.quote:Op donderdag 19 september 2024 07:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat voor apparaat gaat vandaag ploffen daar?Of gebruiken ze tegenwoordig gewoon 2 blikjes met een stuk touw ertussen voor de communicatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |