Ik hoop dat niemand hem de lol van een interruptie gunt. Ah jammer, daar is Bontebal...al was het meer een oproep.quote:Op donderdag 19 september 2024 00:20 schreef JAM het volgende:
[..]
'Friends, Romans, countrymen, lend me your ears; I come to bury Caesar, not to praise him!'
Geef mij ook wat van dat spul.quote:
Mag je niet zeggen, want anders komt hij je op je bek slaan of moet je je piemel laten zien. Dat was het toen toch met Klaver?quote:Op donderdag 19 september 2024 00:24 schreef Perrin het volgende:
Ah, stukje zendtijd van het Kremlin nu.
En de zendtijd voor fossiele brandstoffen nu.quote:Op donderdag 19 september 2024 00:24 schreef Perrin het volgende:
Ah, stukje zendtijd van het Kremlin nu.
Al krijsende..quote:Op donderdag 19 september 2024 00:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
En de zendtijd voor fossiele brandstoffen nu.
Dan kunnen we het toch ook gewoon ergens op twitter lezen?quote:Op donderdag 19 september 2024 00:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom? Doen de anderen ook.
Ja man, gewoon weer doen alsof we in de jaren '70 voor de oliecrisis leven, dan komt het vast wel goed. Aldus Baudet.quote:
De ene populist speelt verbazing dat de andere populist óók uit zijn nek kletst.quote:Op donderdag 19 september 2024 00:26 schreef JAM het volgende:
Jezus Christus zeg. 'Geert! Dit vond jij toch ook! Wat is er met je gebeurd, man?!' Lijkt net Jiskefet zo. Alleen het stukje 'Hey, lullo! Heb je nog geneukt?!' ontbreekt er nog aan..
quote:Op donderdag 19 september 2024 00:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
De ene populist speelt verbazing dat de andere populist óók uit zijn nek kletst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |