Volgens mij heeft ie tijdens het eten ook goed geborreld en is ie nu iets milder gestemd.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Vragen stellen aan Lientje is nutteloos > next. Waar is de haast van Bosma nu we hem kunnen gebruiken...
Ze zegt zoveel.. Feit is dat de BBB en zij gefinancierd worden door Big Agro. En zij (dus ook) lobbyisten van/voor Big Agro zijn. Ze heeft helemaal niets met het MKB.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende: [..] Omdat ze dat noemde? Of haal ik nu sprekers door elkaar?
![]()
Die zit tussendoor een podcastje te luisteren.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie tijdens het eten ook goed geborreld en is ie nu iets milder gestemd.
Kan ik hem in het geheel niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie tijdens het eten ook goed geborreld en is ie nu iets milder gestemd.
Juist jaquote:Op woensdag 18 september 2024 22:41 schreef Cyan9 het volgende:
Tijd voor Caroline om te beginnen over landbouw. Het volk wil vermaakt worden!
Ze is helemaal niet pro boeren..quote:Op woensdag 18 september 2024 22:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De boeren zelf zijn MKB bedrijven, maar ze is er ook echt wel voor de 4Farmers en consorten ja.
De gemiddelde boer valt gewoon onder MKB, dus in die zin is ze er voor MKB.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zegt zoveel.. Feit is dat de BBB en zij gefinancierd worden door Big Agro. En zij (dus ook) lobbyisten van/voor Big Agro zijn. Ze heeft helemaal niets met het MKB.
Aan linkse hobby's denk ik dan. Het past in het rijtje 'minder ambtenaren, meer grenscontroles over de hele grens en meer politie (en meer bemoeienis met migranten, andere geloven dan de Christelijke en minder rechten over je eigen lichaam, seksualiteit verbieden op scholen enz'.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:37 schreef JAM het volgende:
Wat is toch ook dat vreemde gelul dat 'een bezuiniging niet betekent dat er iets wegvalt'? Als je eerst 300 miljoen voor iets uittrekt, en daar dan 120 miljoen vanaf haalt... Denk ze dan dat 40% van alle overheidsfinanciën worden uitgegeven aan... weet ik veel wat, koude pilsjes en wat dan ook?
Morgenquote:Op woensdag 18 september 2024 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet het kabinet hierna nog reageren of is dat voor morgen pas
Volgens mij was dat meer dommigheid dan iets andersquote:Op woensdag 18 september 2024 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet pro boeren..
Kijk wat ze heeft weggegeven..
Niet naar de praatjes luisteren maar naar de daden kijken idd.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet pro boeren..
Kijk wat ze heeft weggegeven..
Da's ook niet aardig voor Mark van 't Oever.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een grandioos groot succes voor BBB
Verhogen van strafmaximum voor terrorisme!
Ze is er niet voor de boeren. Ze is er niet voor het MKB. Ze is er voor Big Agro.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De gemiddelde boer valt gewoon onder MKB, dus in die zin is ze er voor MKB.
Maar kan me niet indenken dat de kapperszaak op de hoek haar veel boeit.
Jenevertje helpt ook altijd goed tegen de hoest.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:44 schreef Puzzie het volgende:
Oh jee Carolien is verkouden, tijd voor een peuk
Ik denk dat ze beiden nu wel zou kunnen gebruikenquote:Op woensdag 18 september 2024 22:45 schreef JAM het volgende:
[..]
Jenevertje helpt ook altijd goed tegen de hoest.
Ik rook ook, zo maar eens een sigaret opstekenquote:Op woensdag 18 september 2024 22:44 schreef Puzzie het volgende:
Oh jee Carolien is verkouden, tijd voor een peuk
Ik hoop op een wachtrij aan de interruptiemicrofoon.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:44 schreef kladderadatsch het volgende:
Jaaaaaaaaaa eindelijk, mest!
Even een Bokma uit de BH toveren.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:45 schreef JAM het volgende:
[..]
Jenevertje helpt ook altijd goed tegen de hoest.
Dilan zal besmettelijk zijn. Die sneert ook de hele tijd en doet persoonlijke aanvallenquote:Op woensdag 18 september 2024 22:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat denkt ze te winnen door steeds een vorig kabinet een sneer te geven?
Ze probeert af te leiden van het feit dat Adema zeer solide plannen had om daadwerkelijk dingen op te lossen.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat denkt ze te winnen door steeds een vorig kabinet een sneer te geven?
Dat kan wel zijn, maar ik denk niet dat jij of ik kunnen uitmaken wanneer ze liegt of niet, we kunnen daar uiteraard wel over speculeren en daar bij deze van mening over verschillen. En misschien heb ik het wel mis hoor en heeft ze d'r ziel inmiddels volledig aan degenen die haar sponsoren verkocht, ze heeft in ieder geval een groot deel van het electoraat bij kleinere bedrijven en heeft zich daar ook vaker tot gericht.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zegt zoveel.. Feit is dat de BBB en zij gefinancierd worden door Big Agro. En zij (dus ook) lobbyisten van/voor Big Agro zijn. Ze heeft helemaal niets met het MKB.
Mooie kop voor de krant van morgen. Mooie metafoor voor de rest van alle onzin en verzinsels die we vandaag aan hebben moeten horen.quote:
Nogmaals en met alle respect hoor, dat mag je denken, maar ik denk daar ook anders over. Wat je zegt zou wel kunnen, maar ik zie dat nu niet per se.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze is er niet voor de boeren. Ze is er niet voor het MKB. Ze is er voor Big Agro.
Het had waar kunnen zijnquote:
quote:Op woensdag 18 september 2024 22:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het had waar kunnen zijn
quote:Op woensdag 18 september 2024 22:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het had waar kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |