abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215023681
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 21:55 schreef XLVNB het volgende:
Feit: 4500+ gewonde/dooie Hezbolla strijders (terroristen). Tot nu toe 3!!!!! onschuldige slachtoffers in de media (die arts, discutabel).

Kap met dit gejank dat het OnMeNseLiJk is. Perfect uitgevoerde operatie.
Elke militair zou voor dit soort cijfers tekenen.
pi_215023716
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 21:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Demonstraties tegen al het bloedvergieten zijn er wel, maar ze worden pas groter dan een paar man als er Joden bij betrokken zijn. Heb het nu al meerdere keren gevraagd hier, maar nooit gekregen: heb je een voorbeeld van een anti ISIS demonstratie waar meer moslims op af kwamen, dan zijn afgereisd?

Het is heel makkelijk om cynisch te worden over de waarde van het leven.
Een demonstratie is niet een parade, welk concreet politiek doel heb jij voor ogen waar die demonstraties als drukmiddel voor konden worden gebruikt? Demonstraties tegen AH en zo om dadels van gestolen Jezidische dorpen uit de winkel te halen? Oproep aan het kabinet om niet F16 onderdelen te verkopen aan Mosoel?

[ Bericht 1% gewijzigd door moby_jones op 18-09-2024 22:06:40 ]
pi_215023726
quote:
7s.gif Op woensdag 18 september 2024 21:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]

In deze video zag je gewoon meerdere kinderen

[ afbeelding ]

Ik tel er 1 in de armen van die verpleegkundige. Die foto is geen kind.
pi_215023772
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2024 21:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

Waarom zien we dan 1 verpleegkundige die slachtoffer is van de aanval en waarom wordt die zo uitvergroot.
Propaganda
pi_215023782
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 21:59 schreef XLVNB het volgende:

[..]
Ik tel er 1 in de armen van die verpleegkundige. Die foto is geen kind.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je denkt dat dit geen kind is maak ik me ernstig zorgen.

[ Bericht 10% gewijzigd door sp3c op 18-09-2024 22:05:11 ]
  Moderator woensdag 18 september 2024 @ 22:05:27 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215023793
Doe ff normaal joh
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215023983
Hezbollah announces deaths of five operatives killed today
https://www.timesofisrael(...)atives-killed-today/

Israel said to believe Hezbollah toll from exploding devices much higher than official numbers
https://www.timesofisrael(...)an-official-numbers/

Putin agrees to sign Russia-Iran strategic partnership agreement
https://www.timesofisrael(...)rtnership-agreement/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_215023991
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 21:43 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja nee die dubbele standaard die alleen voor Israël geldt die is bekend ja. Dat is ook waarom er miljoenen Jemenieten en Soedanezen op of over het randje van de hongersnood zitten zonder dat daar massa's voor op de been te roepen zijn.
Je zegt hier eigenlijk niks he.
pi_215023999
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 21:22 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik denk dat het heel vaak een cynische reactie is. Van "ja hoor, natuurlijk zijn het weer een miljoen onschuldige baby's" terwijl men echt wel weet dat er een gerede kans is dat er inderdaad onschuldige omstanders bij zaten. Maar inderdaad wordt er dan denk ik ook gedacht dat het toch maar een Arabier of een toekomstige terrorist was.

Hier in dit topic nog over een kind "ja die krijgt het toch met de paplepel ingegoten, zou er toch één geworden zijn".
Kind gaat dood door pieper die ontploft van vader.

Versus

Israëlische gijzelaar gaat dood door friendly fire van IDF.

Voor de aardigheid eens vergelijken hoe users hier anders op reageren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Discombobulate op 18-09-2024 22:28:22 ]
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215024005
quote:
88s.gif Op woensdag 18 september 2024 21:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]
[ x ]

[ afbeelding ]

[ x ]

[ x ]

[x]https://twitter.com/faytu(...)jt8iwxulE5iC_E3yIw8A
Faytuks News (@:Faytuks) on X[/x]

[ x ]

[ x ]

https://x.com/markito0171/status/1836048970646217079

In deze video zag je gewoon meerdere kinderen

Heb niet alles wat ik gelezen heb afgelopen dagen direct weer voorhanden maar even eea opgezocht
Ik merk dat er behoefte is aan dit feestelijke nieuws. Wil jij die hier z.s.m. blijven posten?
pi_215024058
Rusland die wapens aan Iran gaat leveren of direct deel gaat nemen aan een oorlog tegen Israël? Die oorlog gaat dan eerst nog officieel uitgeroepen moeten worden, vooralsnog is het namelijk alleen Israel tegen Hamas/Palestina.

Het wordt dan wel echt een ‘walk in the park’. USA maakt Rusland een kopje kleiner met wat courtesy troepen vanuit Oekraine. Israel zorgt er wel voor dat Iran en proxies gigantische billekoek krijgen. En zowel USA als Israel worden hierin (financieel) gesteund door de halve wereld.

Lets do it.
pi_215024079
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 21:58 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Een demonstratie is niet een parade, welk concreet politiek doel heb jij voor ogen waar die demonstraties als drukmiddel voor konden worden gebruikt? Demonstraties tegen AH en zo om dadels van gestolen Jezidische dorpen uit de winkel te halen? Oproep aan het kabinet om niet F16 onderdelen te verkopen aan Mosoel?
Beetje nauwe kijk op wat een demo kan zijn heb je, maar in je stramien: enige sociale druk aan islamitische jongeren om thuis te blijven en geweld fantasieën los te laten. Druk op de politiek om die jongeren sneller op te sporen een tegen te houden. Net zoals de Pally demo's dingen eisen aan een buitenlandse overheid die waarschijnlijk niet gaat luisteren. Voor de sluiting van een jihad moskee. Enz enz enz.
pi_215024137
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 22:29 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Beetje nauwe kijk op wat een demo kan zijn heb je, maar in je stramien: enige sociale druk aan islamitische jongeren om thuis te blijven en geweld fantasieën los te laten. Druk op de politiek om die jongeren sneller op te sporen een tegen te houden. Net zoals de Pally demo's dingen eisen aan een buitenlandse overheid die waarschijnlijk niet gaat luisteren.
Zulke demonstraties waren er maar maar pakte niet zoveel aandacht omdat dat toch een vrij hoog hond-bijt-man gehalte heeft
pi_215024194
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 22:35 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Zulke demonstraties waren er maar maar pakte niet zoveel aandacht omdat dat toch een vrij hoog hond-bijt-man gehalte heeft
Het tv programma?

Zo ja dan is dit toch precies wat ik schreef? Anderhalve paardenkop aanwezig tenzij ze boos op joden kunnen zijn?

Demonstreren tegen een van die rondsel moskees lijkt mij ook heel wat gerichter en haalbaarder dan Bibi overtuigen te stoppen door je uni in Amsterdam te slopen of tuuterend in een optocht door Utrecht te racen.
pi_215024239
Wou net gaan slapen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215024243
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 22:27 schreef GerryDV het volgende:
Rusland die wapens aan Iran gaat leveren of direct deel gaat nemen aan een oorlog tegen Israël?
Dan levert Israël wapens en raketten aan Oekraïne.
pi_215024245
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215024269
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, Hezbollah en Hamas zijn uitgroeisels van wat er al meer dan een eeuw gaande is in deze regio: terrorisme jegens Joodse gemeenschappen en later tegen Israël omdat men in Arabisch en Islamtische kringen vindt dat Israël niet mag bestaan en vernietigd moet worden.
En je, als je boel kan overnemen, als dictator miljardair kan worden/zijn. Kijk naar leiders van Hamas bijv.
pi_215024342
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 22:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het tv programma?

Zo ja dan is dit toch precies wat ik schreef? Anderhalve paardenkop aanwezig tenzij ze boos op joden kunnen zijn?

Demonstreren tegen een van die rondsel moskees lijkt mij ook heel wat gerichter en haalbaarder dan Bibi overtuigen te stoppen door je uni in Amsterdam te slopen of tuuterend in een optocht door Utrecht te racen.
En de moslims die isis op de grond en in de lucht bestreden waren nog gerichter en effectiever
pi_215024367
Hezbollah schudt met wat nog over is van hun vuist naar Israël, zien daar tanks en manschappen opdoemen en zeiken in hun jurk uit de stompjes van wat ooit hun lul was.

Wat een tweetal dagen is dit geweest. De terroristen terroriseren. Die vertrouwen geen lichtknopje meer. :D
Intolerant voor intolerantie
pi_215024377
Iran heeft rechten

twitter

En Israël ook

twitter
  Moderator woensdag 18 september 2024 @ 23:08:12 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215024399
Volgens Iran
  Moderator woensdag 18 september 2024 @ 23:08:48 #248
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215024402
Maar die zouden nog wereld vernietigd terugslaan vanwege de vorige actie toch of heb ik die gemist ergens?
pi_215024410
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 23:08 schreef sp3c het volgende:
Maar die zouden nog wereld vernietigd terugslaan vanwege de vorige actie toch of heb ik die gemist ergens?
https://en.wikipedia.org/wiki/China%27s_final_warning
pi_215024515
Ik denk dat in Teheran mensen nu ook zenuwachtig en argwanend naar hun mobile devices kijken. Heel de regio is paranoia.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')