Zeer zeker niet. In oorlogssituaties zie je normaal enorm veel collateral damage. Deze actie heeft misschien 0,5-1% collateral damage. Dat is schone oorlogsvoering. Ik snap niet wat je daar verkeerd aan vind. Rare.quote:
Troll confirmed!quote:Op woensdag 18 september 2024 20:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja lekker trolololol doen over gevallen burgerslachtoffers, geen haar beter dan hamas jij.
Hezbollah is niet een officieel leger dus al hun mensen zijn dan toch burger?quote:Op woensdag 18 september 2024 20:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja lekker trolololol doen over gevallen burgerslachtoffers, geen haar beter dan hamas jij.
Ik had meer van jou verwacht Ulx dan dit.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hezbollah is niet een officieel leger dus al hun mensen zijn dan toch burger?
Ja, heel bijzonder en innovatief. Maar verder voel ik niets voor beide partijen. Ook niet bij Oekrane of Rusland. Daarom wordt ik ook altijd uitgemaakt als Poetin versteher in het Oekrane topic. En bijvoorbeeld ook iemand als Rob de Wijk. Ik probeer gewoon feitelijk naar de situatie te kijken.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:25 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dat kan en is ook prima. Dan blijf je gewoon neutraal. Wat vind je van deze vergeldingsactie van Isral dan? Of heb je daar geen mening over? Je kan niet zeggen dat je bijvoorbeeld het wel novel vind dat ze het met precisie doen, op de terrorist gericht, in plaats van de tegenpartij die het willekeurig doet met een paar honderd raketten? Of heb je daar ook gewoon geen mening over?
Er zijn het afgelopen jaar zoveel dingen gebeurd dat je nogal psycho overkomt als je dit blijft herhalen.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:15 schreef GerryDV het volgende:
Ik mag me echt in de handen wrijven dat ik deze geniale en memorabele gebeurtenis bewust mee heb mogen maken. Dit gaat echt de geschiedenisboeken in als de best doordachte en grootschalige spionagemissie in de geschiedenis. Hier gaat minimaal 1 film over gemaakt worden. Hoe de beschaafde wereld een grootste slag toebracht aan de barbaarse terroristen middels zijn morele buitenpost Isral, het licht temidden van het Islamitische kwaad. En daarmee ook heeft verhoed dat enkelen van die terroristen aanslagen konden plegen in het globale Westen.
Ik hoop dat er nog meer te wachten staat om ook echt de wortel uit te roeien, alhoewel dat nog even zal duren want de verlichting moet daar nog plaatsvinden zoals dat hier eeuwen geleden al gebeurt is.
Is Hezbollah een onderdeel van de strijdkrachten van de soevereine staat Libanon? Ja? Dan is dat land al een jaar Isral aan het beschieten. Nee. Dan zijn het burgers. En dus per definitie onschuldig.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik had meer van jou verwacht Ulx dan dit.
Ja en zo blijft het een vicieuze cirkel van geweld.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe iemand iets tegen deze aanval op Hezbollah terroristen kan hebben. Hezbollah schiet al jaren, zo niet langer, net zoals Hamas, raketten op Isralische burgers. Als er een partij is die zich aan geen enkel regel houdt dan zijn het Hamas en Hezbollah. Die lui verdienen alle ellende die ze toekomt.
Als Israel niks doet dan schiet Hezbollah de komende honderd jaar nog steeds raketten op Israel, daar is geen nieuwe provocatie van Isral voor nodig, de reden is al decennia lang hetzelfde
Nee hoor, Hezbollah en Hamas zijn uitgroeisels van wat er al meer dan een eeuw gaande is in deze regio: terrorisme jegens Joodse gemeenschappen en later tegen Isral omdat men in Arabisch en Islamtische kringen vindt dat Isral niet mag bestaan en vernietigd moet worden.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:42 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Hezbollah en Hamas bestonden ook niet voordat er militaire bezettingen van Isral plaatsvonden
En zelfs dat lukt je niet.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, heel bijzonder en innovatief. Maar verder voel ik niets voor beide partijen. Ook niet bij Oekrane of Rusland. Daarom wordt ik ook altijd uitgemaakt als Poetin versteher in het Oekrane topic. En bijvoorbeeld ook iemand als Rob de Wijk. Ik probeer gewoon feitelijk naar de situatie te kijken.
@skysherrif ? Wat vind je hiervan?quote:Op woensdag 18 september 2024 20:37 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Zeer zeker niet. In oorlogssituaties zie je normaal enorm veel collateral damage. Deze actie heeft misschien 0,5-1% collateral damage. Dat is schone oorlogsvoering. Ik snap niet wat je daar verkeerd aan vind. Rare.
Ik vraag me af waarom jij het niet vervelend vindt dat er ook burgers omkomen omdat er veel meer dan alleen walkietalkies vandaag ontploften. Ik neem aan dat jullie dit genoeg voglen om dat ook te weten.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Is Hezbollah een onderdeel van de strijdkrachten van de soevereine staat Libanon? Ja? Dan is dat land al een jaar Isral aan het beschieten. Nee. Dan zijn het burgers. En dus per definitie onschuldig.
Of niet soms?
Nee, hij neemt de telefoon niet op.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:41 schreef Discombobulate het volgende:
Heeft Hasrallah al een speech gegeven?
quote:
Dat ik niet snap waarom je ook de 1% niet mag betreuren en dan blijkbaar een troll bent? En laten we eerst nog maar afwachten of het 1 procent was.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:43 schreef wpor het volgende:
[..]
@:skysherrif ? Wat vind je hiervan?
Welke burgers en waarom liepen ze met hezbollahspul rond?quote:Op woensdag 18 september 2024 20:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom jij het niet vervelend vindt dat er ook burgers omkomen omdat er veel meer dan alleen walkietalkies vandaag ontploften. Ik neem aan dat jullie dit genoeg voglen om dat ook te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |