Beter daar waar ze vandaan komen. Anders komen ze hier omdat er ineens ruimte is.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Kan ook hier. Asiel "crisis" opgelost.
9 op de 10 keer is het gelul. Om een soort verborgen motief achter hele simpele uitspraken te zoeken. Alsof Ouwehand een watermeloen deelt, dat Hamas dan denkt: "Ah, we hebben support in Nederland!"quote:Op woensdag 18 september 2024 16:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is er mis aan het woord hondenfluitje?
Zoals ik al zei, dat dat online gejank invloed heeft is het meest treurige van alles.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:32 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
9 op de 10 keer is het gelul. Om een soort verborgen motief achter hele simpele uitspraken te zoeken. Alsof Ouwehand een watermeloen deelt, dat Hamas dan denkt: "Ah, we hebben support in Nederland!"
Het gaat nergens over, daarom kunnen Ouwehand en Yesilgöz elkaar ervan beschuldigen. Omdat het puur feitenvrij is.
Maar Jetten legt de beide dames al heel therapeutisch op de sofa.
Ja joh, anders blazen we de aarde en ons zelf meteen even op, 1 grote knal maar want een rust daarna.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:30 schreef Zorro het volgende:
Wat een gedoe. Gooi er een bom op daar, alles opgelost.
Gezeur.
Ongelofelijk dat hij toen is gekozenquote:Op woensdag 18 september 2024 16:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat is dit voor voorzitter joh
altijd dat gelul
hij wil snel naar huis ofzo
ja knettergekquote:Op woensdag 18 september 2024 16:26 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Nee, Wilders dan? Wil alle buitelanders eruit, maar wel met Yezilgöz regeren.....
Hij redt zijn coalitiegenoot even.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:34 schreef klaasweetalles het volgende:
altijd dat gelul
Vreemd ja , ik heb me toen kapot geërgerd, wat een farce was dat.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Baudet was nochtans de enige die zich erover beklaagd.
Ik snap wel dat hij geen zin heeft in een halfuur: "U blaast op een hondenfluitje, mevrouw Ouwehand!" "Nee u blaast op een hondenfluitje, mevrouw Yesilgöz!"quote:Op woensdag 18 september 2024 16:34 schreef klaasweetalles het volgende:
altijd dat gelul
Kleuren van de Palestijnse vlagquote:Op woensdag 18 september 2024 16:36 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik heb de vermeende symboliek van de watermeloen niet gevolgd, kan iemand hier duiden of dat inderdaad een dog whistle is? Graag alleen een reactie als je er iets van weet
Zo niet, is dat wel echt weer een typische Dilan-streek en moet daar echt een keer iets van gezegd worden. Ik ben trouwens niet heel opinionated wat betreft de Israël/Gaza kwestie maar zelfs voor mij is de houding van de VVD in deze bijzonder vermoeiend.
Zo tenenkrommend.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:36 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik snap wel dat hij geen zin heeft in een halfuur: "U blaast op een hondenfluitje, mevrouw Ouwehand!" "Nee u blaast op een hondenfluitje, mevrouw Yesilgöz!"
Of dat je geen watermeloen mag posten zonder dat je er bij moet zetten "Disclaimer: dit is geen steun voor Hamas, maar voor het Palestijnse volk", wat Yesilgöz impliciet betoogde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |