Nou vertel dat bod bestond niet wil je zeggen?quote:Op zondag 22 september 2024 13:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gimenezje weet zeker dat je die kaart wil trekken?
Een groot succesverhaal, inderdaadquote:Op zondag 22 september 2024 13:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nou vertel dat bod bestond niet wil je zeggen?
Gimenezquote:Op zondag 22 september 2024 13:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gimenezje weet zeker dat je die kaart wil trekken?
Ja kan je vinden. Vind het wel knap om van een 4-4 en daarna verliezen met pingels naar "ja PSV had 15-0 moeten winnen hoor een maand geleden".quote:Op zondag 22 september 2024 13:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een groot succesverhaal, inderdaadzoals ik al zei: het verschil is ondertussen wel groter dan destijds bij de 10-0, schat ik.
Ik denk dat je hier vooral bent om reacties uit te lokken. De vermoeiende act van de gespeelde dorpsgek.quote:Op zondag 22 september 2024 13:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja kan je vinden. Vind het wel knap om van een 4-4 en daarna verliezen met pingels naar "ja PSV had 15-0 moeten winnen hoor een maand geleden".
Maar ik snap dat je overdreven je punt wil maken omdat je denkt dat ik Veerman en Schouten belachelijk laag in schaal. Maar het is nou eenmaal de realiteit.
Onzin zeg, jullie (en vooral Solispolar en jij) kunnen niet tegen opbouwende kritiek.quote:Op zondag 22 september 2024 13:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier vooral bent om reacties uit te lokken. De vermoeiende act van de gespeelde dorpsgek.
Best handig als je in Malta woont dat je een beetje Engels spreekt… Maar het is misschien zinvol voor jou om door te krijgen dat jouw brain farts hier echt helemaal niets toevoegen.quote:
Het is geen opbouwende kritiek. Je roept gewoon maar wat.quote:Op zondag 22 september 2024 13:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Onzin zeg, jullie (en vooral Solispolar en jij) kunnen niet tegen opbouwende kritiek.
Haha houd toch op kerel. Iedereen op dit forum kotst je uit, maar dan ligt het aan de rest zeker? Je bent hier gewoon om te trollen; hebt een soort rare obsessie met Schouten (om welke reden dan ook) en schijnbaar zo'n hekel aan PSV dat je alles wat er gebeurt maar moet downplayen of in een negatief daglicht moet plaatsen.quote:Op zondag 22 september 2024 13:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Onzin zeg, jullie (en vooral Solispolar en jij) kunnen niet tegen opbouwende kritiek.
Gekke waanbeelden heeft u zeg.quote:Op zondag 22 september 2024 13:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Haha houd toch op kerel. Iedereen op dit forum kotst je uit, maar dan ligt het aan de rest zeker? Je bent hier gewoon om te trollen; hebt een soort rare obsessie met Schouten (om welke reden dan ook) en schijnbaar zo'n hekel aan PSV dat je alles wat er gebeurt maar moet downplayen of in een negatief daglicht moet plaatsen.
Ontzettend, en dan ook echt ontzettend zielig.
Ik snap echt niet waarom dit persoonlijk moet worden.quote:Op zondag 22 september 2024 14:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ga zo door zou ik zeggen. Zielepiet.
Ik doe gewoon een constatering. En daar reageren dan zo'n 6 man op. Dan is het toch gewoon netjes om ze allemaal van antwoord te voorzien?quote:Op zondag 22 september 2024 14:04 schreef tja77 het volgende:
Verbazingwekkend hoe druk sommige users (veelal supporters van anders clubs) bezig zijn om de zaken bij PSV zo somber mogelijk af te schilderen na een wedstrijd tegen Juventus. Is het dat de zaken bij hun eigen club zo slecht zijn dat ze hopen dat het bij PSV kut gaat? Het moet bij je eigen club wel heel somber gesteld zijn wil je je kostbare tijd en energie verdoen aan dat “provincieclubje”.
Ik zou er eerlijk gezegd ten eerste al geen zin in hebben om het na de constatering te droppen in een topic van een club waar ik 0 affectie mee heb. Ik ga echt geen tijd verdoen aan Ajax of Feyenoord. Ik zie de wedstrijden (wanneer ik daar tijd voor heb) en daar blijft het dan bij, maar de puf om Ajax en Feyenoord supporters te confronteren met mijn visie betreffende HUN club en de spelers die daar actief zijn? Nee dank je…quote:Op zondag 22 september 2024 14:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een constatering. En daar reageren dan zo'n 6 man op. Dan is het toch gewoon netjes om ze allemaal van antwoord te voorzien?
quote:Op zondag 22 september 2024 14:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zou er eerlijk gezegd ten eerste al geen zin in hebben om het na de constatering te droppen in een topic van een club waar ik 0 affectie mee heb. Ik ga echt geen tijd verdoen aan Ajax of Feyenoord. Ik zie de wedstrijden (wanneer ik daar tijd voor heb) en daar blijft het dan bij, maar de puf om Ajax en Feyenoord supporters te confronteren met mijn visie betreffende HUN club en de spelers die daar actief zijn? Nee dank je…
Maar doe wat je niet laten kunt.
Niemand zegt dat manquote:Op zondag 22 september 2024 14:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een constatering. En daar reageren dan zo'n 6 man op. Dan is het toch gewoon netjes om ze allemaal van antwoord te voorzien?
Daarbij heb ik helemaal niet de pik op Schouten of Veerman. Maar het is toch logisch als die door velen worden gezien als de natuurlijke opvolgers van Kroos en Modric dat ze dan extra hard worden aangepakt als ze weer niet leveren in een (sub) topwedstrijd?
Mwa, je moet het juist vooral hebben door anderen te quoten en aandacht te vragen. En dn begint de Kroos/Modric/riool-bla bla.quote:Op zondag 22 september 2024 14:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een constatering. En daar reageren dan zo'n 6 man op.
Juist in dit soort uitpotjes tegen dit kaliber tegenstander is Til soms erg belangrijk met z’n getrek, geloop en gesleur.quote:Op zondag 22 september 2024 16:33 schreef PSVCL het volgende:
TIlman op 10, in zn kracht. Saibari of Driouch vanaf links.
Waarom weer met til beginnen?? haal je veel voetbal uit het elftal.
Die moet als invaller gebruikt wordne voor verse energie, niet als basisspeler
Lang vind ik echt een leuke speler maar lijkt fysiek niet geschikt voor topvoetbal, PL clubs kan je iig vergeten. Veerman is al genoeg over gezegd, Schouten is goed maar wat (te) oud voor een echt een topbedrag.quote:Op zondag 22 september 2024 12:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Bakayoko, Veerman, Schouten, Lang? Daarnaast nog een handvol spelers die er net onder zitten (waaronder Pepi) en wat talenten die met een beetje geluk nog behoorlijk wat waarde gaan vertegenwoordigen (Land, Babadi, Nagalo etc.)
Hij heeft zeker zn waarde maar dit soort ploegjes moet je voetballend helemaal kapot spelen, PSV heeft daar de spelers/kwaliteit voor. Til kan je altijd nog brengenquote:Op zondag 22 september 2024 16:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Juist in dit soort uitpotjes tegen dit kaliber tegenstander is Til soms erg belangrijk met z’n getrek, geloop en gesleur.
Voor Perisic?quote:Op zondag 22 september 2024 17:27 schreef Pablo84 het volgende:
Bakayoko mag van mij wel eens gaan banken
Toplevel cijfersquote:Op maandag 23 september 2024 13:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat een cijfers en dat voor maar 100 meloenen!
Ik ben normaal heel positief over PSV spelers, maar deze jongen kan er helemaal niks van. Weet jij ook wel.quote:
quote:Op maandag 23 september 2024 18:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik ben normaal heel positief over PSV spelers, maar deze jongen kan er helemaal niks van. Weet jij ook wel.
Klein beetje krediet mag ook wel, die jongen is net 20.quote:Op maandag 23 september 2024 18:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik ben normaal heel positief over PSV spelers, maar deze jongen kan er helemaal niks van. Weet jij ook wel.
Het is vooral een verdediger en van backs wordt tegenwoordig gevraagd dat men ook aanvallend een rol speelt. Op dat punt schiet hij echt tekort.quote:Op maandag 23 september 2024 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klein beetje krediet mag ook wel, die jongen is net 20.
Ach cr7.quote:Op maandag 23 september 2024 18:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ehm. heb jij het nu over Flamingo of Dams? Omdat dat aanvallende gedeelte op Flamingo natuurlijk minder van toepassing is dan op Dams (die als back speelt). Dams doet het gewoon ontzettend goed naar mijn mening, daar kun je momenteel niet meer van verwachten. Tegenwoordig spelen vrijwel alle teams met wingbacks, maar men lijkt soms wel te vergeten dat er ook nog zogenaamde fullbacks zijn, daar lijkt hij wat meer op. Sober in zijn verdedigende taken en niet de aanvallende drang om er constant overheen te blijven gaan is er dan iets minder.quote:Op maandag 23 september 2024 18:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is vooral een verdediger en van backs wordt tegenwoordig gevraagd dat men ook aanvallend een rol speelt. Op dat punt schiet hij echt tekort.
Ik snap dus ook niet helemaal de hosanna. Fijn dat er nu iemand staat die kan verdedigen, maar het is een noodverband.
Ik had het over Dams inderdaad. Eens dat hij zijn werk als verdediger prima doet, maar het blijft een noodverband omdat hij een pure verdediger is.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach cr7.
[..]
Ehm. heb jij het nu over Flamingo of Dams? Omdat dat aanvallende gedeelte op Flamingo natuurlijk minder van toepassing is dan op Dams (die als back speelt). Dams doet het gewoon ontzettend goed naar mijn mening, daar kun je momenteel niet meer van verwachten. Tegenwoordig spelen vrijwel alle teams met wingbacks, maar men lijkt soms wel te vergeten dat er ook nog zogenaamde fullbacks zijn, daar lijkt hij wat meer op. Sober in zijn verdedigende taken en niet de aanvallende drang om er constant overheen te blijven gaan is er dan iets minder.
En Flamingo doet het prima de laatste potten toch? Ik vind hem structureel beter worden eigenlijk. Laatste wedstrijden bijvoorbeeld ook zeker beter dan Boscagli, dat zegt toch ook wat.
We zijn ook wel ontzettend goed in het compleet afschrijven van spelers. Mag zo'n knul van 20 even 5 potjes wennen in een nieuwe stad, nieuwe club, nieuwe omgeving en op een nieuw niveau?
Edit: het ging inderdaad over Dams zie ik nuDie gaat straks (als iedereen, zeker Dest) weer fit is gewoon weer naar de bank. Maar wel heerlijk om zo'n speler achter de hand te hebben toch? Die jongen doet het gewoon klasse.
Kan er helemaal niks van, wees nou gewoon eens eerlijk en doe die bril af.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach cr7.
[..]
Ehm. heb jij het nu over Flamingo of Dams? Omdat dat aanvallende gedeelte op Flamingo natuurlijk minder van toepassing is dan op Dams (die als back speelt). Dams doet het gewoon ontzettend goed naar mijn mening, daar kun je momenteel niet meer van verwachten. Tegenwoordig spelen vrijwel alle teams met wingbacks, maar men lijkt soms wel te vergeten dat er ook nog zogenaamde fullbacks zijn, daar lijkt hij wat meer op. Sober in zijn verdedigende taken en niet de aanvallende drang om er constant overheen te blijven gaan is er dan iets minder.
En Flamingo doet het prima de laatste potten toch? Ik vind hem structureel beter worden eigenlijk. Laatste wedstrijden bijvoorbeeld ook zeker beter dan Boscagli, dat zegt toch ook wat.
We zijn ook wel ontzettend goed in het compleet afschrijven van spelers. Mag zo'n knul van 20 even 5 potjes wennen in een nieuwe stad, nieuwe club, nieuwe omgeving en op een nieuw niveau?
Edit: het ging inderdaad over Dams zie ik nuDie gaat straks (als iedereen, zeker Dest) weer fit is gewoon weer naar de bank. Maar wel heerlijk om zo'n speler achter de hand te hebben toch? Die jongen doet het gewoon klasse.
Dit is overigens idd zijn niveau, beetje als dikke Theo. Snap wel dat hij zich met Veerman kan verifiren.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:48 schreef Solispolar het volgende:
"Janssen, die tijdens zijn actieve loopbaan net als Veerman geroemd werd om zijn passing en creativiteit aan de bal, merkt op dat de PSV'er onder een vergrootglas ligt sinds het EK van afgelopen zomer. "Als hij dan in een grote wedstrijd WEER matig speelt, wil iedereen nog even ‘zie je wel’ roepen."
Dit is een beetje wat onze goede vriend cr7 ook constant doet inderdaad. Beetje jammer dat dat in vrijwel alle gevallen een mes is wat maar aan 1 kant snijdt.
Dams is een prima verdediger met potentie. Als hij bij Feyenoord had gespeeld was je fan geweest waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Kan er helemaal niks van, wees nou gewoon eens eerlijk en doe die bril af.
Hancko en Hartman kwamen ook uit het niets en zijn gewoon toppers.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dams is een prima verdediger met potentie. Als hij bij Feyenoord had gespeeld was je fan geweest waarschijnlijk.
Je wordt net om de oren geslagen met een post van PSVCL waar hij statistisch laat zien dat dat niet geval isquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Kan er helemaal niks van, wees nou gewoon eens eerlijk en doe die bril af.
[..]
Dit is overigens idd zijn niveau, beetje als dikke Theo. Snap wel dat hij zich met Veerman kan verifiren.
Maar *boehoe jullie spelerquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:26 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je wordt net om de oren geslagen met een post van PSVCL waar hij statistisch laat zien dat dat niet geval is![]()
Maar laat me raden; jij bent zeker groot fan van Hancko? Je loopt af te geven op Veerman, maar waar was de internationale top voor Hancko dan afgelopen zomer? Die is vast gebleven vanwege het sportieve plaatje bij Feyenoord zeker?
Wat is je kritiek op Dams dan?quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Maar *boehoe jullie speler
Ik had het over Dams trouwens. Maar true Flamingo kan er ook niks van.
Traag, hele lange handelingssnelheid. Verdedigend zeer kwetsbaar en ja aanvallend weet die nog net welke kant die op moet rennen.quote:
Niemand van PSV kan er wat van, maar toch hebben ze alles gewonnen en komt je cluppie tot nu toe niet eens in de buurt. Prima toch. Wat moet die Bosz dan een goede trainer zijn.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Traag, hele lange handelingssnelheid. Verdedigend zeer kwetsbaar en ja aanvallend weet die nog net welke kant die op moet rennen.
Maar iedereen hier kijkt natuurlijk door een roze bril. Helemaal als ze zeggen dat hij tegen bv een Juventus de beste verdediger was. Hij werd keer op keer te kijk gezet door Gonzalez. Niet dat het op zijn leeftijd een schande is, maar dat toont al weer aan dat men hier vooral op hoopt dat die een goede speler wordt tegen beter weten in. Ik wou oprecht dat het anders was.
Bosz is een hele goede trainer.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niemand van PSV kan er wat van, maar toch hebben ze alles gewonnen en komt je cluppie tot nu toe niet eens in de buurt. Prima toch. Wat moet die Bosz dan een goede trainer zijn.
quote:
Tja Veerman en Schouten kregen maximale bedingen van 12 miljoen.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:51 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
![]()
Je bent ook wel een portret hoor. Uiteindelijn zijn PSV en Feyenoord verdedigend redelijk gelijkwaardig. Je kunt er weer lekker omheen lullen, maar uiteindelijk gaat Geertruida naar Red Bull Leipzig en heeft er welgeteld 1 (subtop)club ongeveer de helft van de gewenste prijs op Hancko geboden, trek je conclusies dan zelf maar zou ik zeggen. Op het middenveld en in de aanval wint PSV echter ruimschoots de strijd en qua trainer is het inderdaad ook wel vrij duidelijk.
En alsnog is het middenveld van PSV in vrijwel elke statistiek die je maar kunt bedenken/vinden superieur aan die van jullie. Nogmaals, trek je conclusies maarquote:Op woensdag 25 september 2024 08:54 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja Veerman en Schouten kregen maximale bedingen van 12 miljoen. [ link | afbeelding ]
Paixao is de beste vleugelspeler ter wereld. Ja echt heur staat overaaaaal.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:55 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En alsnog is het middenveld van PSV in vrijwel elke statistiek die je maar kunt bedenken/vinden superieur aan die van jullie. Nogmaals, trek je conclusies maar
Zie nu pas dat je er nog een addendum aan vast hebt geplakt. Benitez is natuurlijk 31 en als ik me niet vergis zijn er met hem ook intern afspraken gemaakt over een eventuele toekomstige transfer. Anders komen dat soort spelers natuurlijk gewoon niet naar Nederland.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:54 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja Veerman en Schouten kregen maximale bedingen van 12 miljoen. [ link | afbeelding ]
Benitez zelfs van 5 ton
Zelfs een gehandicapte Bijlow kreeg een hoger bod. Toont wel aan wat voor wonderdokter Bosz is. Staat op eenzame hoogte onder de vaderlandse trainers. Ook ruim boven Slot.
Ja je kunt weer lollig doen, maar het is natuurlijk ontzettend lastig debatteren vanuit jouw positie als je letterlijk elke statistiek tegen je hebt. Het feit is gewoon dat het middenveld van PSV vorig seizoen draaide als een trein en dat geen enkele ploeg in Nederland er een antwoord op had (NEC 1 keer uitgezonderd dan).quote:Op woensdag 25 september 2024 08:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Paixao is de beste vleugelspeler ter wereld. Ja echt heur staat overaaaaal.
Schouten is helaas ook maar een Wieffer 0.5. Niet voor niets gaat hij voor 40 en krijgt Schouten van de nr 7 10 van Itali een bod van 15.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja je kunt weer lollig doen, maar het is natuurlijk ontzettend lastig debatteren vanuit jouw positie als je letterlijk elke statistiek tegen je hebt. Het feit is gewoon dat het middenveld van PSV vorig seizoen draaide als een trein en dat geen enkele ploeg in Nederland er een antwoord op had (NEC 1 keer uitgezonderd dan).
Maar we kunnen hier ook gewoon mee stoppen en het erover eens zijn dat PSV eigenlijk gewoon in vrijwel elk facet een stapje of 2 verder is dan Feyenoord
Dan zijn we het dus niet eens; aangezien ik vind dat de spelers van PSV (zeker op het middenveld en in de aanval) gewoon beter zijn.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Schouten is helaas ook maar een Wieffer 0.5. Niet voor niets gaat hij voor 40 en krijgt Schouten van de nr 7 10 van Itali een bod van 15.
Maar eens PSV draaide als een tierelier. Ontkent niemand, Bosz laat immers spelers veel beter spelen dan ze daadwerkelijk zijn. Dan zijn we het eens toch?
Schouten is vooral goed in het terugpassenquote:Op woensdag 25 september 2024 09:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dan zijn we het dus niet eens; aangezien ik vind dat de spelers van PSV (zeker op het middenveld en in de aanval) gewoon beter zijn.
En die 'Schouten is een Wieffer 0.5' mag je ook wel even toelichten.. in welk opzicht precies? Waarin blinkt Wieffer precies uit wat Schouten niet kan? En ik mag hopen dat (zelf) jij kan zien dat Schouten in de passing toch wel een trede of 4 hoger staat dan Wieffer. Dat is toch meer een stofzuiger op het middenveld dan een toegevoegde waarde in je voetballende spel..
Soms twijfel ik even of je serieus bent (want dat kan je ook best zijn), maar door dit soort opmerkingen weet ik dat je weer even aan het trollen bent. Duidelijkquote:Op woensdag 25 september 2024 09:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Schouten is vooral goed in het terugpassen
quote:Op woensdag 25 september 2024 10:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Soms twijfel ik even of je serieus bent (want dat kan je ook best zijn), maar door dit soort opmerkingen weet ik dat je weer even aan het trollen bent. Duidelijk
Wieffer is meer een Hendrix 1.3quote:Op woensdag 25 september 2024 09:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Schouten is vooral goed in het terugpassen
Wieffer mag inderdaad de veters van Schouten nog niet strikken.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wieffer is meer een Hendrix 1.3
Gelukkig gaat Schouten als Frenkie en Teuntje weer helemaal fit zijn naar het bankie toe. Kans is zelfs levensgroot dat die niet meer zal worden opgenomen. Wel klote, kunnen we hem niet meer zien schitteren tegen IJsland en Roemeni.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:10 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wieffer mag inderdaad de veters van Schouten nog niet strikken.
Dat kloptquote:Op woensdag 25 september 2024 12:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Schouten als Frenkie en Teuntje weer helemaal fit zijn naar het bankie toe. Kans is zelfs levensgroot dat die niet meer zal worden opgenomen. Wel klote, kunnen we hem niet meer zien schitteren tegen IJsland en Roemeni.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |