abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215062164
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 13:08 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Gimenez :D je weet zeker dat je die kaart wil trekken?
Nou vertel dat bod bestond niet wil je zeggen? :')

En je mag best roepen dat die matig is hoor. Hij is zeker overhyped net als Schouten, Veerman, Bakayokko etc
pi_215062180
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 13:10 schreef CR7 het volgende:

[..]
Nou vertel dat bod bestond niet wil je zeggen? :')
Een groot succesverhaal, inderdaad :) zoals ik al zei: het verschil is ondertussen wel groter dan destijds bij de 10-0, schat ik.
Dit, dus.
pi_215062183
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 13:08 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Gimenez :D je weet zeker dat je die kaart wil trekken?
Gimenez _O-
pi_215062189
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 13:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Een groot succesverhaal, inderdaad :) zoals ik al zei: het verschil is ondertussen wel groter dan destijds bij de 10-0, schat ik.
Ja kan je vinden. Vind het wel knap om van een 4-4 en daarna verliezen met pingels naar "ja PSV had 15-0 moeten winnen hoor een maand geleden". _O-

Maar ik snap dat je overdreven je punt wil maken omdat je denkt dat ik Veerman en Schouten belachelijk laag in schaal. Maar het is nou eenmaal de realiteit.
pi_215062202
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 13:12 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ja kan je vinden. Vind het wel knap om van een 4-4 en daarna verliezen met pingels naar "ja PSV had 15-0 moeten winnen hoor een maand geleden". _O-

Maar ik snap dat je overdreven je punt wil maken omdat je denkt dat ik Veerman en Schouten belachelijk laag in schaal. Maar het is nou eenmaal de realiteit.
Ik denk dat je hier vooral bent om reacties uit te lokken. De vermoeiende act van de gespeelde dorpsgek.
Dit, dus.
pi_215062246
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 13:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ik denk dat je hier vooral bent om reacties uit te lokken. De vermoeiende act van de gespeelde dorpsgek.
Onzin zeg, jullie (en vooral Solispolar en jij) kunnen niet tegen opbouwende kritiek.
pi_215062497
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:55 schreef CR7 het volgende:

[..]
Zo wat een talenknobbel heeft u
Best handig als je in Malta woont dat je een beetje Engels spreekt… Maar het is misschien zinvol voor jou om door te krijgen dat jouw brain farts hier echt helemaal niets toevoegen.
pi_215062522
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 13:20 schreef CR7 het volgende:

[..]
Onzin zeg, jullie (en vooral Solispolar en jij) kunnen niet tegen opbouwende kritiek.
Het is geen opbouwende kritiek. Je roept gewoon maar wat.
pi_215062736
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 13:20 schreef CR7 het volgende:

[..]
Haha houd toch op kerel. Iedereen op dit forum kotst je uit, maar dan ligt het aan de rest zeker? Je bent hier gewoon om te trollen; hebt een soort rare obsessie met Schouten (om welke reden dan ook) en schijnbaar zo'n hekel aan PSV dat je alles wat er gebeurt maar moet downplayen of in een negatief daglicht moet plaatsen.

Ontzettend, en dan ook echt ontzettend zielig.
pi_215062758
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 13:58 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Haha houd toch op kerel. Iedereen op dit forum kotst je uit, maar dan ligt het aan de rest zeker? Je bent hier gewoon om te trollen; hebt een soort rare obsessie met Schouten (om welke reden dan ook) en schijnbaar zo'n hekel aan PSV dat je alles wat er gebeurt maar moet downplayen of in een negatief daglicht moet plaatsen.

Ontzettend, en dan ook echt ontzettend zielig.
Gekke waanbeelden heeft u zeg.
pi_215062821
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 14:00 schreef CR7 het volgende:

[..]
Gekke waanbeelden heeft u zeg.
Ga zo door zou ik zeggen. Zielepiet.
  zondag 22 september 2024 @ 14:04:26 #87
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_215062843
Verbazingwekkend hoe druk sommige users (veelal supporters van anders clubs) bezig zijn om de zaken bij PSV zo somber mogelijk af te schilderen na een wedstrijd tegen Juventus. Is het dat de zaken bij hun eigen club zo slecht zijn dat ze hopen dat het bij PSV kut gaat? Het moet bij je eigen club wel heel somber gesteld zijn wil je je kostbare tijd en energie verdoen aan dat “provincieclubje”.
pi_215062859
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 14:03 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ga zo door zou ik zeggen. Zielepiet.
Ik snap echt niet waarom dit persoonlijk moet worden.
pi_215062883
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 14:04 schreef tja77 het volgende:
Verbazingwekkend hoe druk sommige users (veelal supporters van anders clubs) bezig zijn om de zaken bij PSV zo somber mogelijk af te schilderen na een wedstrijd tegen Juventus. Is het dat de zaken bij hun eigen club zo slecht zijn dat ze hopen dat het bij PSV kut gaat? Het moet bij je eigen club wel heel somber gesteld zijn wil je je kostbare tijd en energie verdoen aan dat “provincieclubje”.
Ik doe gewoon een constatering. En daar reageren dan zo'n 6 man op. Dan is het toch gewoon netjes om ze allemaal van antwoord te voorzien?

Daarbij heb ik helemaal niet de pik op Schouten of Veerman. Maar het is toch logisch als die door velen worden gezien als de natuurlijke opvolgers van Kroos en Modric dat ze dan extra hard worden aangepakt als ze weer niet leveren in een (sub) topwedstrijd?
  zondag 22 september 2024 @ 14:16:04 #90
342627 tja77
pi_215063034
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 14:06 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ik doe gewoon een constatering. En daar reageren dan zo'n 6 man op. Dan is het toch gewoon netjes om ze allemaal van antwoord te voorzien?
Ik zou er eerlijk gezegd ten eerste al geen zin in hebben om het na de constatering te droppen in een topic van een club waar ik 0 affectie mee heb. Ik ga echt geen tijd verdoen aan Ajax of Feyenoord. Ik zie de wedstrijden (wanneer ik daar tijd voor heb) en daar blijft het dan bij, maar de puf om Ajax en Feyenoord supporters te confronteren met mijn visie betreffende HUN club en de spelers die daar actief zijn? Nee dank je…
Maar doe wat je niet laten kunt.
pi_215063087
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 14:16 schreef tja77 het volgende:

[..]
Ik zou er eerlijk gezegd ten eerste al geen zin in hebben om het na de constatering te droppen in een topic van een club waar ik 0 affectie mee heb. Ik ga echt geen tijd verdoen aan Ajax of Feyenoord. Ik zie de wedstrijden (wanneer ik daar tijd voor heb) en daar blijft het dan bij, maar de puf om Ajax en Feyenoord supporters te confronteren met mijn visie betreffende HUN club en de spelers die daar actief zijn? Nee dank je…
Maar doe wat je niet laten kunt.
pi_215063113
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 14:06 schreef CR7 het volgende:

[..]

Daarbij heb ik helemaal niet de pik op Schouten of Veerman. Maar het is toch logisch als die door velen worden gezien als de natuurlijke opvolgers van Kroos en Modric dat ze dan extra hard worden aangepakt als ze weer niet leveren in een (sub) topwedstrijd?
Niemand zegt dat man :') 1 of andere gare analist heeft dat ooit eens gezegd; die heeft berhaupt niks met PSV. En daarnaast valt vooral Veerman (op basis van intensiteit) door de mand in die wedstrijden. Schouten haalt gewoon elke wedstrijd zijn niveau; dat je als team vervolgens verliest van een beter team (Juventus) doet daar niks aan af natuurlijk. Schouten was op het EK ook gewoon prima.

Ik geloof je wel als je zegt dat je niet de pik hebt op Schouten en Veerman; ik denk alleen dat je behoorlijk jaloers bent op PSV/haar selectie waardoor je constant de behoefte voelt om alles maar naar beneden te praten.
pi_215063118
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 14:06 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ik doe gewoon een constatering. En daar reageren dan zo'n 6 man op.
Mwa, je moet het juist vooral hebben door anderen te quoten en aandacht te vragen. En dn begint de Kroos/Modric/riool-bla bla.
Dit, dus.
pi_215064466
twitter

Geertruida al gescoord? @Caland
pi_215064497
Nagalo is een paar dagen in Eindhoven en heeft nu al een blessure te pakken #thePSVway

twitter
  zondag 22 september 2024 @ 16:20:57 #96
342627 tja77
pi_215065044
De XI

Benitez
Mauro Flamingo Boscagli Dams
Schouten Veerman Til
Bakayoko, De Jong, Tillman

Edit: lekker bankje ook

Drommel, Schiks, Karsdorp, Obispo, Perisic, Lang, Pepi, Driouech, Babadi, Bresser, Saibari
pi_215065176
TIlman op 10, in zn kracht. Saibari of Driouch vanaf links.
Waarom weer met til beginnen?? haal je veel voetbal uit het elftal.
Die moet als invaller gebruikt wordne voor verse energie, niet als basisspeler
  zondag 22 september 2024 @ 16:36:08 #98
342627 tja77
pi_215065225
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 16:33 schreef PSVCL het volgende:
TIlman op 10, in zn kracht. Saibari of Driouch vanaf links.
Waarom weer met til beginnen?? haal je veel voetbal uit het elftal.
Die moet als invaller gebruikt wordne voor verse energie, niet als basisspeler
Juist in dit soort uitpotjes tegen dit kaliber tegenstander is Til soms erg belangrijk met z’n getrek, geloop en gesleur.
  zondag 22 september 2024 @ 16:37:09 #99
131800 Tarado
cap de fusca
pi_215065244
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:47 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Bakayoko, Veerman, Schouten, Lang? Daarnaast nog een handvol spelers die er net onder zitten (waaronder Pepi) en wat talenten die met een beetje geluk nog behoorlijk wat waarde gaan vertegenwoordigen (Land, Babadi, Nagalo etc.)
Lang vind ik echt een leuke speler maar lijkt fysiek niet geschikt voor topvoetbal, PL clubs kan je iig vergeten. Veerman is al genoeg over gezegd, Schouten is goed maar wat (te) oud voor een echt een topbedrag.
Bakayoko moet het echt dit seizoen laten zien in de CL, dan kan het wel een klapper worden ja.
pi_215065277
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 16:36 schreef tja77 het volgende:

[..]
Juist in dit soort uitpotjes tegen dit kaliber tegenstander is Til soms erg belangrijk met z’n getrek, geloop en gesleur.
Hij heeft zeker zn waarde maar dit soort ploegjes moet je voetballend helemaal kapot spelen, PSV heeft daar de spelers/kwaliteit voor. Til kan je altijd nog brengen
pi_215065675
Zo slordig en slap allemaal. Bakayoko bakt er werkelijk waar geen reet van.
pi_215065751
Bakayoko mag van mij wel eens gaan banken
pi_215065783
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 17:27 schreef Pablo84 het volgende:
Bakayoko mag van mij wel eens gaan banken
Voor Perisic?
pi_215065793
Nagalo weer zo een speler die niet gaat spelen dit seizoen
pi_215065838
Lang voor Til, Saibari voor Veerman, Perisic voor Bakayoko. Echt niet om aan te gluren. Sowieso zijn we dit seizoen echt een pak minder dan vorig seizoen tot nu toe qua spel.
pi_215065851
voortaan gewoon weer de beste 11 opstellen nu iedereen fit is.
pi_215065857
Waarom speelt Lang niet?
pi_215065893
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 17:38 schreef Pablo84 het volgende:
Waarom speelt Lang niet?
die willen ze rustig brengen, weet niet waarom
  zondag 22 september 2024 @ 17:50:43 #109
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215065966
Zou vooral eens beginnen die Bakayoko op de bank te zetten, wat speelt die weer ouderwets matig de laatste weken.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_215066203
2e helft was toplevel. saibari brengt dat beetje extra
pi_215066231
Op het middenveld en in de aanval kun je nog zoveel brengen vanaf de bank, dat is voor de Eredivisie echt heerlijk.
pi_215066255
hopelijk kan nagalo zwakke schakel boscagli snel vervangen
  FOK!fotograaf zondag 22 september 2024 @ 18:26:40 #113
842 Zorro
Z
pi_215066290
Noa is er nog Lang niet, dat zie ik wel
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie
pi_215067162
Als we ook de kutpotten zo spelen ben ik een tevreden mens.
Dit, dus.
pi_215068832
pi_215072016
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 23:18 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een cijfers en dat voor maar 100 meloenen!
pi_215074435
twitter

Mooi man _O_

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 13:28 schreef CR7 het volgende:

[..]
Wat een cijfers en dat voor maar 100 meloenen!
Toplevel cijfers
pi_215074454
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 18:09 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]

Mooi man _O_
[..]
Toplevel cijfers
Ik ben normaal heel positief over PSV spelers, maar deze jongen kan er helemaal niks van. Weet jij ook wel.
pi_215074529
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 18:12 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ik ben normaal heel positief over PSV spelers, maar deze jongen kan er helemaal niks van. Weet jij ook wel.
_O-

twitter
  maandag 23 september 2024 @ 18:29:00 #120
131800 Tarado
cap de fusca
pi_215074555
quote:

[..]
Klein beetje krediet mag ook wel, die jongen is net 20.
pi_215074847
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 18:29 schreef Tarado het volgende:

[..]
Klein beetje krediet mag ook wel, die jongen is net 20.
Het is vooral een verdediger en van backs wordt tegenwoordig gevraagd dat men ook aanvallend een rol speelt. Op dat punt schiet hij echt tekort.

Ik snap dus ook niet helemaal de hosanna. Fijn dat er nu iemand staat die kan verdedigen, maar het is een noodverband.
pi_215078309
"Janssen, die tijdens zijn actieve loopbaan net als Veerman geroemd werd om zijn passing en creativiteit aan de bal, merkt op dat de PSV'er onder een vergrootglas ligt sinds het EK van afgelopen zomer. "Als hij dan in een grote wedstrijd matig speelt, wil iedereen nog even ‘zie je wel’ roepen."

Dit is een beetje wat onze goede vriend cr7 ook constant doet inderdaad. Beetje jammer dat dat in vrijwel alle gevallen een mes is wat maar aan 1 kant snijdt.
pi_215078356
quote:

[..]
Ach cr7.

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 18:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is vooral een verdediger en van backs wordt tegenwoordig gevraagd dat men ook aanvallend een rol speelt. Op dat punt schiet hij echt tekort.

Ik snap dus ook niet helemaal de hosanna. Fijn dat er nu iemand staat die kan verdedigen, maar het is een noodverband.
Ehm. heb jij het nu over Flamingo of Dams? Omdat dat aanvallende gedeelte op Flamingo natuurlijk minder van toepassing is dan op Dams (die als back speelt). Dams doet het gewoon ontzettend goed naar mijn mening, daar kun je momenteel niet meer van verwachten. Tegenwoordig spelen vrijwel alle teams met wingbacks, maar men lijkt soms wel te vergeten dat er ook nog zogenaamde fullbacks zijn, daar lijkt hij wat meer op. Sober in zijn verdedigende taken en niet de aanvallende drang om er constant overheen te blijven gaan is er dan iets minder.

En Flamingo doet het prima de laatste potten toch? Ik vind hem structureel beter worden eigenlijk. Laatste wedstrijden bijvoorbeeld ook zeker beter dan Boscagli, dat zegt toch ook wat.

We zijn ook wel ontzettend goed in het compleet afschrijven van spelers. Mag zo'n knul van 20 even 5 potjes wennen in een nieuwe stad, nieuwe club, nieuwe omgeving en op een nieuw niveau?

Edit: het ging inderdaad over Dams zie ik nu :) Die gaat straks (als iedereen, zeker Dest) weer fit is gewoon weer naar de bank. Maar wel heerlijk om zo'n speler achter de hand te hebben toch? Die jongen doet het gewoon klasse.
pi_215079468
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 08:53 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ach cr7.
[..]
Ehm. heb jij het nu over Flamingo of Dams? Omdat dat aanvallende gedeelte op Flamingo natuurlijk minder van toepassing is dan op Dams (die als back speelt). Dams doet het gewoon ontzettend goed naar mijn mening, daar kun je momenteel niet meer van verwachten. Tegenwoordig spelen vrijwel alle teams met wingbacks, maar men lijkt soms wel te vergeten dat er ook nog zogenaamde fullbacks zijn, daar lijkt hij wat meer op. Sober in zijn verdedigende taken en niet de aanvallende drang om er constant overheen te blijven gaan is er dan iets minder.

En Flamingo doet het prima de laatste potten toch? Ik vind hem structureel beter worden eigenlijk. Laatste wedstrijden bijvoorbeeld ook zeker beter dan Boscagli, dat zegt toch ook wat.

We zijn ook wel ontzettend goed in het compleet afschrijven van spelers. Mag zo'n knul van 20 even 5 potjes wennen in een nieuwe stad, nieuwe club, nieuwe omgeving en op een nieuw niveau?

Edit: het ging inderdaad over Dams zie ik nu :) Die gaat straks (als iedereen, zeker Dest) weer fit is gewoon weer naar de bank. Maar wel heerlijk om zo'n speler achter de hand te hebben toch? Die jongen doet het gewoon klasse.
Ik had het over Dams inderdaad. Eens dat hij zijn werk als verdediger prima doet, maar het blijft een noodverband omdat hij een pure verdediger is.
pi_215082321
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 08:53 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ach cr7.
[..]

Kan er helemaal niks van, wees nou gewoon eens eerlijk en doe die bril af.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 08:48 schreef Solispolar het volgende:
"Janssen, die tijdens zijn actieve loopbaan net als Veerman geroemd werd om zijn passing en creativiteit aan de bal, merkt op dat de PSV'er onder een vergrootglas ligt sinds het EK van afgelopen zomer. "Als hij dan in een grote wedstrijd WEER matig speelt, wil iedereen nog even ‘zie je wel’ roepen."

Dit is een beetje wat onze goede vriend cr7 ook constant doet inderdaad. Beetje jammer dat dat in vrijwel alle gevallen een mes is wat maar aan 1 kant snijdt.
Dit is overigens idd zijn niveau, beetje als dikke Theo. Snap wel dat hij zich met Veerman kan verifiren.
pi_215082359
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 18:05 schreef CR7 het volgende:

[..]

Dams is een prima verdediger met potentie. Als hij bij Feyenoord had gespeeld was je fan geweest waarschijnlijk.
pi_215082625
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 18:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dams is een prima verdediger met potentie. Als hij bij Feyenoord had gespeeld was je fan geweest waarschijnlijk.
Hancko en Hartman kwamen ook uit het niets en zijn gewoon toppers.
Teze en Boscagli waren ook al afgeschreven.

Inderdaad, laat die Dams lekker staan, hij doet het dusver boven verwachting goed.
pi_215083530
twitter

Ndale wordt een grote, hb dat nu al gezien
pi_215083699
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 18:05 schreef CR7 het volgende:

[..]
[..]
Dit is overigens idd zijn niveau, beetje als dikke Theo. Snap wel dat hij zich met Veerman kan verifiren.
Je wordt net om de oren geslagen met een post van PSVCL waar hij statistisch laat zien dat dat niet geval is :)

Maar laat me raden; jij bent zeker groot fan van Hancko? Je loopt af te geven op Veerman, maar waar was de internationale top voor Hancko dan afgelopen zomer? Die is vast gebleven vanwege het sportieve plaatje bij Feyenoord zeker? _O-
pi_215083964
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 20:26 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je wordt net om de oren geslagen met een post van PSVCL waar hij statistisch laat zien dat dat niet geval is :)

Maar laat me raden; jij bent zeker groot fan van Hancko? Je loopt af te geven op Veerman, maar waar was de internationale top voor Hancko dan afgelopen zomer? Die is vast gebleven vanwege het sportieve plaatje bij Feyenoord zeker? _O-
Maar *boehoe jullie speler :'(

Ik had het over Dams trouwens. Maar true Flamingo kan er ook niks van.

[ Bericht 4% gewijzigd door CR7 op 24-09-2024 22:09:56 ]
pi_215086257
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 20:56 schreef CR7 het volgende:

[..]
Maar *boehoe jullie speler :'(

Ik had het over Dams trouwens. Maar true Flamingo kan er ook niks van.
Wat is je kritiek op Dams dan?
pi_215086625
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 07:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat is je kritiek op Dams dan?
Traag, hele lange handelingssnelheid. Verdedigend zeer kwetsbaar en ja aanvallend weet die nog net welke kant die op moet rennen.

Maar iedereen hier kijkt natuurlijk door een roze bril. Helemaal als ze zeggen dat hij tegen bv een Juventus de beste verdediger was. Hij werd keer op keer te kijk gezet door Gonzalez. Niet dat het op zijn leeftijd een schande is, maar dat toont al weer aan dat men hier vooral op hoopt dat die een goede speler wordt tegen beter weten in. Ik wou oprecht dat het anders was.
pi_215086648
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2024 08:25 schreef CR7 het volgende:

[..]
Traag, hele lange handelingssnelheid. Verdedigend zeer kwetsbaar en ja aanvallend weet die nog net welke kant die op moet rennen.

Maar iedereen hier kijkt natuurlijk door een roze bril. Helemaal als ze zeggen dat hij tegen bv een Juventus de beste verdediger was. Hij werd keer op keer te kijk gezet door Gonzalez. Niet dat het op zijn leeftijd een schande is, maar dat toont al weer aan dat men hier vooral op hoopt dat die een goede speler wordt tegen beter weten in. Ik wou oprecht dat het anders was.
Niemand van PSV kan er wat van, maar toch hebben ze alles gewonnen en komt je cluppie tot nu toe niet eens in de buurt. Prima toch. Wat moet die Bosz dan een goede trainer zijn.
pi_215086723
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 08:31 schreef tompsv18 het volgende:

[..]
Niemand van PSV kan er wat van, maar toch hebben ze alles gewonnen en komt je cluppie tot nu toe niet eens in de buurt. Prima toch. Wat moet die Bosz dan een goede trainer zijn.
Bosz is een hele goede trainer.

[ Bericht 1% gewijzigd door CR7 op 25-09-2024 08:43:15 ]
pi_215086849
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2024 08:25 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ik wou oprecht dat het anders was.
_O- _O-

Je bent ook wel een portret hoor. Uiteindelijk zijn PSV en Feyenoord verdedigend redelijk gelijkwaardig. Je kunt er weer lekker omheen lullen, maar uiteindelijk gaat Geertruida naar Red Bull Leipzig en heeft er welgeteld 1 (subtop)club ongeveer de helft van de gewenste prijs op Hancko geboden, trek je conclusies dan zelf maar zou ik zeggen. Op het middenveld en in de aanval wint PSV echter ruimschoots de strijd en qua trainer is het inderdaad ook wel vrij duidelijk.
pi_215086876
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 08:51 schreef Solispolar het volgende:

[..]
_O- _O-

Je bent ook wel een portret hoor. Uiteindelijn zijn PSV en Feyenoord verdedigend redelijk gelijkwaardig. Je kunt er weer lekker omheen lullen, maar uiteindelijk gaat Geertruida naar Red Bull Leipzig en heeft er welgeteld 1 (subtop)club ongeveer de helft van de gewenste prijs op Hancko geboden, trek je conclusies dan zelf maar zou ik zeggen. Op het middenveld en in de aanval wint PSV echter ruimschoots de strijd en qua trainer is het inderdaad ook wel vrij duidelijk.
Tja Veerman en Schouten kregen maximale bedingen van 12 miljoen.

Benitez zelfs van 5 ton _O-
Zelfs een gehandicapte Bijlow kreeg een hoger bod. Toont wel aan wat voor wonderdokter Bosz is. Staat op eenzame hoogte onder de vaderlandse trainers. Ook ruim boven Slot.
pi_215086883
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 08:54 schreef CR7 het volgende:

[..]
Tja Veerman en Schouten kregen maximale bedingen van 12 miljoen. [ link | afbeelding ]
En alsnog is het middenveld van PSV in vrijwel elke statistiek die je maar kunt bedenken/vinden superieur aan die van jullie. Nogmaals, trek je conclusies maar :)
pi_215086900
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 08:55 schreef Solispolar het volgende:

[..]
En alsnog is het middenveld van PSV in vrijwel elke statistiek die je maar kunt bedenken/vinden superieur aan die van jullie. Nogmaals, trek je conclusies maar :)
Paixao is de beste vleugelspeler ter wereld. Ja echt heur staat overaaaaal.
pi_215086915
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2024 08:54 schreef CR7 het volgende:

[..]
Tja Veerman en Schouten kregen maximale bedingen van 12 miljoen. [ link | afbeelding ]

Benitez zelfs van 5 ton _O-
Zelfs een gehandicapte Bijlow kreeg een hoger bod. Toont wel aan wat voor wonderdokter Bosz is. Staat op eenzame hoogte onder de vaderlandse trainers. Ook ruim boven Slot.
Zie nu pas dat je er nog een addendum aan vast hebt geplakt. Benitez is natuurlijk 31 en als ik me niet vergis zijn er met hem ook intern afspraken gemaakt over een eventuele toekomstige transfer. Anders komen dat soort spelers natuurlijk gewoon niet naar Nederland.

Veerman is inderdaad de enige waar je een punt hebt; die gaat waarschijnlijk nooit naar de club(s) die hij in gedachten heeft en zal flink wat water bij de (sportieve) wijn moeten doen. Schouten is natuurlijk een heel ander verhaal. PSV wil hem gewoon absoluut niet kwijt en plakt er dan een kostenplaatje van 50 miljoen op; waarvan iedereen weet dat clubs dat niet gaan betalen voor een 27-jarige speler van PSV. Dat zegt natuurlijk weinig over zijn kwaliteiten verder.
pi_215086939
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 08:56 schreef CR7 het volgende:

[..]
Paixao is de beste vleugelspeler ter wereld. Ja echt heur staat overaaaaal.
Ja je kunt weer lollig doen, maar het is natuurlijk ontzettend lastig debatteren vanuit jouw positie als je letterlijk elke statistiek tegen je hebt. Het feit is gewoon dat het middenveld van PSV vorig seizoen draaide als een trein en dat geen enkele ploeg in Nederland er een antwoord op had (NEC 1 keer uitgezonderd dan).

Maar we kunnen hier ook gewoon mee stoppen en het erover eens zijn dat PSV eigenlijk gewoon in vrijwel elk facet een stapje of 2 verder is dan Feyenoord :)
pi_215087025
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 09:00 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ja je kunt weer lollig doen, maar het is natuurlijk ontzettend lastig debatteren vanuit jouw positie als je letterlijk elke statistiek tegen je hebt. Het feit is gewoon dat het middenveld van PSV vorig seizoen draaide als een trein en dat geen enkele ploeg in Nederland er een antwoord op had (NEC 1 keer uitgezonderd dan).

Maar we kunnen hier ook gewoon mee stoppen en het erover eens zijn dat PSV eigenlijk gewoon in vrijwel elk facet een stapje of 2 verder is dan Feyenoord :)
Schouten is helaas ook maar een Wieffer 0.5. Niet voor niets gaat hij voor 40 en krijgt Schouten van de nr 7 10 van Itali een bod van 15.

Maar eens PSV draaide als een tierelier. Ontkent niemand, Bosz laat immers spelers veel beter spelen dan ze daadwerkelijk zijn. Dan zijn we het eens toch?

[ Bericht 4% gewijzigd door CR7 op 25-09-2024 09:14:27 ]
pi_215087269
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2024 09:08 schreef CR7 het volgende:

[..]
Schouten is helaas ook maar een Wieffer 0.5. Niet voor niets gaat hij voor 40 en krijgt Schouten van de nr 7 10 van Itali een bod van 15.

Maar eens PSV draaide als een tierelier. Ontkent niemand, Bosz laat immers spelers veel beter spelen dan ze daadwerkelijk zijn. Dan zijn we het eens toch?
Dan zijn we het dus niet eens; aangezien ik vind dat de spelers van PSV (zeker op het middenveld en in de aanval) gewoon beter zijn.

En die 'Schouten is een Wieffer 0.5' mag je ook wel even toelichten.. in welk opzicht precies? Waarin blinkt Wieffer precies uit wat Schouten niet kan? En ik mag hopen dat (zelf) jij kan zien dat Schouten in de passing toch wel een trede of 4 hoger staat dan Wieffer. Dat is toch meer een stofzuiger op het middenveld dan een toegevoegde waarde in je voetballende spel..
pi_215087461
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 09:34 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dan zijn we het dus niet eens; aangezien ik vind dat de spelers van PSV (zeker op het middenveld en in de aanval) gewoon beter zijn.

En die 'Schouten is een Wieffer 0.5' mag je ook wel even toelichten.. in welk opzicht precies? Waarin blinkt Wieffer precies uit wat Schouten niet kan? En ik mag hopen dat (zelf) jij kan zien dat Schouten in de passing toch wel een trede of 4 hoger staat dan Wieffer. Dat is toch meer een stofzuiger op het middenveld dan een toegevoegde waarde in je voetballende spel..
Schouten is vooral goed in het terugpassen
pi_215087530
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 09:50 schreef CR7 het volgende:

[..]
Soms twijfel ik even of je serieus bent (want dat kan je ook best zijn), maar door dit soort opmerkingen weet ik dat je weer even aan het trollen bent. Duidelijk :)
pi_215087685
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2024 10:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Soms twijfel ik even of je serieus bent (want dat kan je ook best zijn), maar door dit soort opmerkingen weet ik dat je weer even aan het trollen bent. Duidelijk :)
  woensdag 25 september 2024 @ 10:35:30 #146
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_215087825
Lengte van je penis al vergeleken?
pi_215087848
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 09:50 schreef CR7 het volgende:

[..]
Wieffer is meer een Hendrix 1.3
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215088887
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 10:38 schreef RipCity het volgende:

[..]
Wieffer is meer een Hendrix 1.3
Wieffer mag inderdaad de veters van Schouten nog niet strikken.
pi_215089051
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2024 12:10 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Wieffer mag inderdaad de veters van Schouten nog niet strikken.
Gelukkig gaat Schouten als Frenkie en Teuntje weer helemaal fit zijn naar het bankie toe. Kans is zelfs levensgroot dat die niet meer zal worden opgenomen. Wel klote, kunnen we hem niet meer zien schitteren tegen IJsland en Roemeni.
pi_215089118
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 12:30 schreef CR7 het volgende:

[..]
Gelukkig gaat Schouten als Frenkie en Teuntje weer helemaal fit zijn naar het bankie toe. Kans is zelfs levensgroot dat die niet meer zal worden opgenomen. Wel klote, kunnen we hem niet meer zien schitteren tegen IJsland en Roemeni.
Dat klopt :) al zal hij natuurlijk wel gewoon de 1ste zijn die erin zal komen als die andere 2 niet fit zijn. Wieffer daarentegen zien we niet meer terug.. daar hebben we er een stuk of 10 van in Nederland en als we al spelers van Brighton moeten oproepen op die positie.. jeetje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')