Nou vertel dat bod bestond niet wil je zeggen?quote:Op zondag 22 september 2024 13:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gimenezje weet zeker dat je die kaart wil trekken?
Een groot succesverhaal, inderdaadquote:Op zondag 22 september 2024 13:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nou vertel dat bod bestond niet wil je zeggen?
Gimenezquote:Op zondag 22 september 2024 13:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gimenezje weet zeker dat je die kaart wil trekken?
Ja kan je vinden. Vind het wel knap om van een 4-4 en daarna verliezen met pingels naar "ja PSV had 15-0 moeten winnen hoor een maand geleden".quote:Op zondag 22 september 2024 13:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een groot succesverhaal, inderdaadzoals ik al zei: het verschil is ondertussen wel groter dan destijds bij de 10-0, schat ik.
Ik denk dat je hier vooral bent om reacties uit te lokken. De vermoeiende act van de gespeelde dorpsgek.quote:Op zondag 22 september 2024 13:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja kan je vinden. Vind het wel knap om van een 4-4 en daarna verliezen met pingels naar "ja PSV had 15-0 moeten winnen hoor een maand geleden".
Maar ik snap dat je overdreven je punt wil maken omdat je denkt dat ik Veerman en Schouten belachelijk laag in schaal. Maar het is nou eenmaal de realiteit.
Onzin zeg, jullie (en vooral Solispolar en jij) kunnen niet tegen opbouwende kritiek.quote:Op zondag 22 september 2024 13:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier vooral bent om reacties uit te lokken. De vermoeiende act van de gespeelde dorpsgek.
Best handig als je in Malta woont dat je een beetje Engels spreekt… Maar het is misschien zinvol voor jou om door te krijgen dat jouw brain farts hier echt helemaal niets toevoegen.quote:
Het is geen opbouwende kritiek. Je roept gewoon maar wat.quote:Op zondag 22 september 2024 13:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Onzin zeg, jullie (en vooral Solispolar en jij) kunnen niet tegen opbouwende kritiek.
Haha houd toch op kerel. Iedereen op dit forum kotst je uit, maar dan ligt het aan de rest zeker? Je bent hier gewoon om te trollen; hebt een soort rare obsessie met Schouten (om welke reden dan ook) en schijnbaar zo'n hekel aan PSV dat je alles wat er gebeurt maar moet downplayen of in een negatief daglicht moet plaatsen.quote:Op zondag 22 september 2024 13:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Onzin zeg, jullie (en vooral Solispolar en jij) kunnen niet tegen opbouwende kritiek.
Gekke waanbeelden heeft u zeg.quote:Op zondag 22 september 2024 13:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Haha houd toch op kerel. Iedereen op dit forum kotst je uit, maar dan ligt het aan de rest zeker? Je bent hier gewoon om te trollen; hebt een soort rare obsessie met Schouten (om welke reden dan ook) en schijnbaar zo'n hekel aan PSV dat je alles wat er gebeurt maar moet downplayen of in een negatief daglicht moet plaatsen.
Ontzettend, en dan ook echt ontzettend zielig.
Ik snap echt niet waarom dit persoonlijk moet worden.quote:Op zondag 22 september 2024 14:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ga zo door zou ik zeggen. Zielepiet.
Ik doe gewoon een constatering. En daar reageren dan zo'n 6 man op. Dan is het toch gewoon netjes om ze allemaal van antwoord te voorzien?quote:Op zondag 22 september 2024 14:04 schreef tja77 het volgende:
Verbazingwekkend hoe druk sommige users (veelal supporters van anders clubs) bezig zijn om de zaken bij PSV zo somber mogelijk af te schilderen na een wedstrijd tegen Juventus. Is het dat de zaken bij hun eigen club zo slecht zijn dat ze hopen dat het bij PSV kut gaat? Het moet bij je eigen club wel heel somber gesteld zijn wil je je kostbare tijd en energie verdoen aan dat “provincieclubje”.
Ik zou er eerlijk gezegd ten eerste al geen zin in hebben om het na de constatering te droppen in een topic van een club waar ik 0 affectie mee heb. Ik ga echt geen tijd verdoen aan Ajax of Feyenoord. Ik zie de wedstrijden (wanneer ik daar tijd voor heb) en daar blijft het dan bij, maar de puf om Ajax en Feyenoord supporters te confronteren met mijn visie betreffende HUN club en de spelers die daar actief zijn? Nee dank je…quote:Op zondag 22 september 2024 14:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een constatering. En daar reageren dan zo'n 6 man op. Dan is het toch gewoon netjes om ze allemaal van antwoord te voorzien?
quote:Op zondag 22 september 2024 14:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zou er eerlijk gezegd ten eerste al geen zin in hebben om het na de constatering te droppen in een topic van een club waar ik 0 affectie mee heb. Ik ga echt geen tijd verdoen aan Ajax of Feyenoord. Ik zie de wedstrijden (wanneer ik daar tijd voor heb) en daar blijft het dan bij, maar de puf om Ajax en Feyenoord supporters te confronteren met mijn visie betreffende HUN club en de spelers die daar actief zijn? Nee dank je…
Maar doe wat je niet laten kunt.
Niemand zegt dat manquote:Op zondag 22 september 2024 14:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een constatering. En daar reageren dan zo'n 6 man op. Dan is het toch gewoon netjes om ze allemaal van antwoord te voorzien?
Daarbij heb ik helemaal niet de pik op Schouten of Veerman. Maar het is toch logisch als die door velen worden gezien als de natuurlijke opvolgers van Kroos en Modric dat ze dan extra hard worden aangepakt als ze weer niet leveren in een (sub) topwedstrijd?
Mwa, je moet het juist vooral hebben door anderen te quoten en aandacht te vragen. En dán begint de Kroos/Modric/riool-bla bla.quote:Op zondag 22 september 2024 14:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een constatering. En daar reageren dan zo'n 6 man op.
Juist in dit soort uitpotjes tegen dit kaliber tegenstander is Til soms erg belangrijk met z’n getrek, geloop en gesleur.quote:Op zondag 22 september 2024 16:33 schreef PSVCL het volgende:
TIlman op 10, in zn kracht. Saibari of Driouch vanaf links.
Waarom weer met til beginnen?? haal je veel voetbal uit het elftal.
Die moet als invaller gebruikt wordne voor verse energie, niet als basisspeler
Lang vind ik echt een leuke speler maar lijkt fysiek niet geschikt voor topvoetbal, PL clubs kan je iig vergeten. Veerman is al genoeg over gezegd, Schouten is goed maar wat (te) oud voor een echt een topbedrag.quote:Op zondag 22 september 2024 12:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Bakayoko, Veerman, Schouten, Lang? Daarnaast nog een handvol spelers die er net onder zitten (waaronder Pepi) en wat talenten die met een beetje geluk nog behoorlijk wat waarde gaan vertegenwoordigen (Land, Babadi, Nagalo etc.)
Hij heeft zeker zn waarde maar dit soort ploegjes moet je voetballend helemaal kapot spelen, PSV heeft daar de spelers/kwaliteit voor. Til kan je altijd nog brengenquote:Op zondag 22 september 2024 16:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Juist in dit soort uitpotjes tegen dit kaliber tegenstander is Til soms erg belangrijk met z’n getrek, geloop en gesleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |