abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215061788
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:19 schreef Tarado het volgende:

[..]
Kapitaal op het veld? Niet dat het bij Feyenoord groots is maar wie vertegenwoordigt dat enorme kapitaal bij PSV dan?
Schouten is toch 50 miljoen waard! Veerman ook! Bakayoko ook minimaal!

Ik hoop dat de boekhouder van PSV wat terughoudender is in het bepalen van de waarde van spelers.
pi_215061808
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 12:18 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ja maarja als je het riool kan verkopen voor duizend miljoen miljard euro en daarmee een financiëel voordeel kon krijgen.
Als je zelf de Kuip huurt moet je niet aankomen met kritiek op het beleid van een club die het stadion wel gewoon in eigen bezit heeft.
Dit, dus.
pi_215061821
quote:

[..]
Kapitaal op het veld? Niet dat het bij Feyenoord groots is maar wie vertegenwoordigt dat enorme kapitaal bij PSV dan?
Bakayoko, Tillman, Veerman, Schouten, Lang. Bijvoorbeeld.
Dit, dus.
pi_215061822
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Als je zelf de Kuip huurt moet je niet aankomen met kritiek op het beleid van een club die het stadion wel gewoon in eigen bezit heeft.
Nouja het stadion wellicht, maar zonder de gemeente konden jullie je schijt nergens doorspoelen he. Dat was toch wel een kleine ramp geweest.
pi_215061832
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 12:07 schreef CR7 het volgende:

Daarentegen is Leverkusen sterker vooral aanvallend. Juventus scoort gemiddelde net een goal per wedstrijd. Maar ok waren beide afhangen.
De een speelt in de Bundesliga en de ander in de Serie A. Appels en peren.

Beiden doen dit jaar mee voor CL plaatsing in eigen land. In zijn geheel zijn het echt vergelijkbare competities.

Maar goed, laten we elkaar maar eens spreken over een paar maanden en niet aan de hand van 1 Europese wedstrijd. Vorig jaar was de start van PSV ook slecht en kwamen ze verder goed voor de dag.

Sowieso laat Feyenoord in de Nederlandse competitie zien dat het verschil met PSV eerder groter is geworden.
  zondag 22 september 2024 @ 12:25:42 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215061842
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Alleen de grond niet, is een soort woonboot constructie.
  zondag 22 september 2024 @ 12:26:28 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215061844
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Bakayoko, Tillman, Veerman, Schouten, Lang. Bijvoorbeeld.
Dat valt dus wel tegen, al kunnen die eerste 2 wel wat worden.
pi_215061860
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De een speelt in de Bundesliga en de ander in de Serie A. Appels en peren.

Beiden doen dit jaar mee voor CL plaatsing in eigen land. In zijn geheel zijn het echt vergelijkbare competities.

Maar goed, laten we elkaar maar eens spreken over een paar maanden en niet aan de hand van 1 Europese wedstrijd. Vorig jaar was de start van PSV ook slecht en kwamen ze verder goed voor de dag.

Sowieso laat Feyenoord in de Nederlandse competitie zien dat het verschil met PSV eerder groter is geworden.
Zulke dooddoeners, vorig jaar dit dat. Alsof het verloop van één seizoen gelijk ook maar iets zegt over de aankomende jaren. Andere clubs, zelfs de hele opzet is anders. Vorig jaar waren Lens en Sevilla op papier gelijkwaardig en toen viel het jullie kant op. Nu kan het andersom zijn en idd wellicht ook niet. Vorig jaar won Feyenoord zijn eerste en ging het daarna kansloos af...
pi_215061873
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:24 schreef CR7 het volgende:

[..]
Nouja het stadion wellicht, maar zonder de gemeente konden jullie je schijt nergens doorspoelen he. Dat was toch wel een kleine ramp geweest.
Ja, nogmaals: als je zelf je stadion in eigen beheer hebt kun je daar behoorlijk wat voordelen uithalen als er nood aan de man is. Daarbij springt de gemeente Rotterdam ook sterk bij om jullie huurstadion draaiende te houden dat je niet heel hard moet klagen over gemeentesteun. Of die 15 miljoen die Goldman Sachs erin heeft gepompt.
Dit, dus.
pi_215061882
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:26 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dan zal het een kwestie van verwachtingen zijn, maar ik denk dat het alles behalve zal tegenvallen.
Dit, dus.
pi_215061898
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dan zal het een kwestie van verwachtingen zijn, maar ik denk dat het alles behalve zal tegenvallen.
Ja man, Veerman met een 1-jarig contract en Schouten die bijna 28 is gaan vast meer opleveren dan de biedingen die ze afgelopen zomer kregen.
pi_215061923
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:35 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ja man, Veerman met een 1-jarig contract en Schouten die bijna 28 is gaan vast meer opleveren dan de biedingen die ze afgelopen zomer kregen.
Met een tweede kampioenschap? Paar goeie potjes in de CL en wat clubs op ‘t vinkentouw? Ik denk dat de potentie vrij aardig is dat PSV er mooie bedragen voor zou kunnen krijgen, ja.
Dit, dus.
  zondag 22 september 2024 @ 12:40:15 #63
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215061924
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:26 schreef Tarado het volgende:

[..]
Valt wel tegen zegt die :') Moet iedere speler 100 miljoen waard zijn oid?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_215061959
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:39 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Met een tweede kampioenschap? Paar goeie potjes in de CL en wat clubs op ‘t vinkentouw? Ik denk dat de potentie vrij aardig is dat PSV er mooie bedragen voor zou kunnen krijgen, ja.
Ja dan snap ik je gedachtegang wel. Jij denkt dat buiten NL ook echt iemand geeft om de ED. Dat was al dramatisch en dat heeft Ten Hag eigenhandig er even extra uitgeslagen. En "even een paar leuke potjes spelen in de CL". Shit dat niemand daar ooit eerder op is gekomen zeg.
pi_215061973
quote:

[..]
Bakayoko, Veerman, Schouten, Lang? Daarnaast nog een handvol spelers die er net onder zitten (waaronder Pepi) en wat talenten die met een beetje geluk nog behoorlijk wat waarde gaan vertegenwoordigen (Land, Babadi, Nagalo etc.)
pi_215061992
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:47 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Bakayoko, Veerman, Schouten, Lang? Daarnaast nog een handvol spelers die er net onder zitten (waaronder Pepi) en wat talenten die met een beetje geluk nog behoorlijk wat waarde gaan vertegenwoordigen (Land, Babadi, Nagalo etc.)
Ik denk dat als je de verkoopsommen van Schouten en Lang eruit kan krijgen je spekkoper bent. Dat geld van Pepi ga je natuurlijk nooit meer terug zien.
pi_215061996
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:45 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ja dan snap ik je gedachtegang wel. Jij denkt dat buiten NL ook echt iemand geeft om de ED. Dat was al dramatisch en dat heeft Ten Hag eigenhandig er even extra uitgeslagen. En "even een paar leuke potjes spelen in de CL". Shit dat niemand daar ooit eerder op is gekomen zeg.
Dat is jouw mening. We zien al een aantal seizoenen dat spelers bijna gekocht worden op 1 of 2 briljante momenten; dan worden er ineens gigantische bedragen afgetikt. Daarnaast; die bedragen (die jij zo groot vindt) zijn wisselgeld voor de Engelse clubs. Die tikken echt lachend 35 mil+ af hoor.
pi_215062015
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:49 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ik denk dat als je de verkoopsommen van Schouten en Lang eruit kan krijgen je spekkoper bent. Dat geld van Pepi ga je natuurlijk nooit meer terug zien.
Alles wat jij zegt hangt van negatieve veronderstellingen aan elkaar. Als 1 van de dingen die jij zo negatief belicht eens positief zou uitpakken dan ben je er al. PSV heeft gewoon een leuk team en er zijn verschillende spelers die nog stappen zullen gaan maken; ook voor wat knaken her en der. Dat kun je leuk vinden of niet leuk vinden, maar net doen alsof er bij PSV geen waarde op het veld staat is wel een beetje dom natuurlijk. En dat geldt ook voor jou @Tarado.
pi_215062023
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:28 schreef CR7 het volgende:

[..]
Zulke dooddoeners, vorig jaar dit dat. Alsof het verloop van één seizoen gelijk ook maar iets zegt over de aankomende jaren. Andere clubs, zelfs de hele opzet is anders. Vorig jaar waren Lens en Sevilla op papier gelijkwaardig en toen viel het jullie kant op. Nu kan het andersom zijn en idd wellicht ook niet. Vorig jaar won Feyenoord zijn eerste en ging het daarna kansloos af...
Dus is het een beetje dom om op basis van 1 wedstrijd te oordelen. Dank voor het per ongeluk onderstrepen van punt.
pi_215062033
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:45 schreef CR7 het volgende:

[..]
Het is dat Bakayoko zelf de aanbieding af heeft geslagen anders hadden we nu voor die ene positie al 50 miljoen binnen geharkt, Hans. En dat was geen interesse of informeren, maar daadwerkelijk geld op tafel. Geen idee wat Ten Hag met een bod uit Saudi-Arabie te maken heeft?
Dit, dus.
pi_215062041
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:50 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Alles wat jij zegt hangt van negatieve veronderstellingen aan elkaar. Als 1 van de dingen die jij zo negatief belicht eens positief zou uitpakken dan ben je er al. PSV heeft gewoon een leuk team en er zijn verschillende spelers die nog stappen zullen gaan maken; ook voor wat knaken her en der. Dat kun je leuk vinden of niet leuk vinden, maar net doen alsof er bij PSV geen waarde op het veld staat is wel een beetje dom natuurlijk. En dat geldt ook voor jou @:Tarado.
Ik zeg helemaal niet dat er geen waarde is. Bakayoko gaat wel voor rond de 20. Het is een blind paard en kan maar 1 ding (terugkappem naar zijn linker) maar ja zijn profiel is voor de FM scout altijd wel interessant. Schouten en Veerman moeten wel voor rond de 15 kunnen gaan. Beetje afhankelijk of de clubs van het niveau Valladolid dit neer kunnen leggen. Lang net zo denk ik, al is die wel zo labiel als de pest.
pi_215062043
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:49 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ik denk
Who gives a shit?
pi_215062052
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Who gives a shit?
Zo wat een talenknobbel heeft u
pi_215062078
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:52 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Het is dat Bakayoko zelf de aanbieding af heeft geslagen anders hadden we nu voor die ene positie al 50 miljoen binnen geharkt, Hans. En dat was geen interesse of informeren, maar daadwerkelijk geld op tafel. Geen idee wat Ten Hag met een bod uit Saudi-Arabie te maken heeft?
Als jij de waarde van al je spelers wil bepalen aan de hand van een verdwaald bod uit een mokergestoord land moet jij weten. En ze willen vast speciaal de speler van de kampioen hebben.

Gimenez kon voor 35 naar wel een serieuze competitie. Maar jij was vast de eerste die riep dat die geen knaak op zou leveren.
pi_215062158
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 12:59 schreef CR7 het volgende:

[..]
Als jij de waarde van al je spelers wil bepalen aan de hand van een verdwaald bod uit een mokergestoord land moet jij weten. En ze willen vast speciaal de speler van de kampioen hebben.

Gimenez kon voor 35 naar wel een serieuze competitie. Maar jij was vast de eerste die riep dat die geen knaak op zou leveren.
Gimenez :D je weet zeker dat je die kaart wil trekken?
Dit, dus.
pi_215062164
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 13:08 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nou vertel dat bod bestond niet wil je zeggen? :')

En je mag best roepen dat die matig is hoor. Hij is zeker overhyped net als Schouten, Veerman, Bakayokko etc
pi_215062180
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 13:10 schreef CR7 het volgende:

[..]
Nou vertel dat bod bestond niet wil je zeggen? :')
Een groot succesverhaal, inderdaad :) zoals ik al zei: het verschil is ondertussen wel groter dan destijds bij de 10-0, schat ik.
Dit, dus.
pi_215062183
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 13:08 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Gimenez _O-
pi_215062189
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 13:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Een groot succesverhaal, inderdaad :) zoals ik al zei: het verschil is ondertussen wel groter dan destijds bij de 10-0, schat ik.
Ja kan je vinden. Vind het wel knap om van een 4-4 en daarna verliezen met pingels naar "ja PSV had 15-0 moeten winnen hoor een maand geleden". _O-

Maar ik snap dat je overdreven je punt wil maken omdat je denkt dat ik Veerman en Schouten belachelijk laag in schaal. Maar het is nou eenmaal de realiteit.
pi_215062202
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 13:12 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ja kan je vinden. Vind het wel knap om van een 4-4 en daarna verliezen met pingels naar "ja PSV had 15-0 moeten winnen hoor een maand geleden". _O-

Maar ik snap dat je overdreven je punt wil maken omdat je denkt dat ik Veerman en Schouten belachelijk laag in schaal. Maar het is nou eenmaal de realiteit.
Ik denk dat je hier vooral bent om reacties uit te lokken. De vermoeiende act van de gespeelde dorpsgek.
Dit, dus.
pi_215062246
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 13:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ik denk dat je hier vooral bent om reacties uit te lokken. De vermoeiende act van de gespeelde dorpsgek.
Onzin zeg, jullie (en vooral Solispolar en jij) kunnen niet tegen opbouwende kritiek.
pi_215062497
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:55 schreef CR7 het volgende:

[..]
Zo wat een talenknobbel heeft u
Best handig als je in Malta woont dat je een beetje Engels spreekt… Maar het is misschien zinvol voor jou om door te krijgen dat jouw brain farts hier echt helemaal niets toevoegen.
pi_215062522
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 13:20 schreef CR7 het volgende:

[..]
Onzin zeg, jullie (en vooral Solispolar en jij) kunnen niet tegen opbouwende kritiek.
Het is geen opbouwende kritiek. Je roept gewoon maar wat.
pi_215062736
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 13:20 schreef CR7 het volgende:

[..]
Haha houd toch op kerel. Iedereen op dit forum kotst je uit, maar dan ligt het aan de rest zeker? Je bent hier gewoon om te trollen; hebt een soort rare obsessie met Schouten (om welke reden dan ook) en schijnbaar zo'n hekel aan PSV dat je alles wat er gebeurt maar moet downplayen of in een negatief daglicht moet plaatsen.

Ontzettend, en dan ook echt ontzettend zielig.
pi_215062758
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 13:58 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Haha houd toch op kerel. Iedereen op dit forum kotst je uit, maar dan ligt het aan de rest zeker? Je bent hier gewoon om te trollen; hebt een soort rare obsessie met Schouten (om welke reden dan ook) en schijnbaar zo'n hekel aan PSV dat je alles wat er gebeurt maar moet downplayen of in een negatief daglicht moet plaatsen.

Ontzettend, en dan ook echt ontzettend zielig.
Gekke waanbeelden heeft u zeg.
pi_215062821
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 14:00 schreef CR7 het volgende:

[..]
Gekke waanbeelden heeft u zeg.
Ga zo door zou ik zeggen. Zielepiet.
  zondag 22 september 2024 @ 14:04:26 #87
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_215062843
Verbazingwekkend hoe druk sommige users (veelal supporters van anders clubs) bezig zijn om de zaken bij PSV zo somber mogelijk af te schilderen na een wedstrijd tegen Juventus. Is het dat de zaken bij hun eigen club zo slecht zijn dat ze hopen dat het bij PSV kut gaat? Het moet bij je eigen club wel heel somber gesteld zijn wil je je kostbare tijd en energie verdoen aan dat “provincieclubje”.
pi_215062859
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 14:03 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ga zo door zou ik zeggen. Zielepiet.
Ik snap echt niet waarom dit persoonlijk moet worden.
pi_215062883
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 14:04 schreef tja77 het volgende:
Verbazingwekkend hoe druk sommige users (veelal supporters van anders clubs) bezig zijn om de zaken bij PSV zo somber mogelijk af te schilderen na een wedstrijd tegen Juventus. Is het dat de zaken bij hun eigen club zo slecht zijn dat ze hopen dat het bij PSV kut gaat? Het moet bij je eigen club wel heel somber gesteld zijn wil je je kostbare tijd en energie verdoen aan dat “provincieclubje”.
Ik doe gewoon een constatering. En daar reageren dan zo'n 6 man op. Dan is het toch gewoon netjes om ze allemaal van antwoord te voorzien?

Daarbij heb ik helemaal niet de pik op Schouten of Veerman. Maar het is toch logisch als die door velen worden gezien als de natuurlijke opvolgers van Kroos en Modric dat ze dan extra hard worden aangepakt als ze weer niet leveren in een (sub) topwedstrijd?
  zondag 22 september 2024 @ 14:16:04 #90
342627 tja77
pi_215063034
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 14:06 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ik doe gewoon een constatering. En daar reageren dan zo'n 6 man op. Dan is het toch gewoon netjes om ze allemaal van antwoord te voorzien?
Ik zou er eerlijk gezegd ten eerste al geen zin in hebben om het na de constatering te droppen in een topic van een club waar ik 0 affectie mee heb. Ik ga echt geen tijd verdoen aan Ajax of Feyenoord. Ik zie de wedstrijden (wanneer ik daar tijd voor heb) en daar blijft het dan bij, maar de puf om Ajax en Feyenoord supporters te confronteren met mijn visie betreffende HUN club en de spelers die daar actief zijn? Nee dank je…
Maar doe wat je niet laten kunt.
pi_215063087
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 14:16 schreef tja77 het volgende:

[..]
Ik zou er eerlijk gezegd ten eerste al geen zin in hebben om het na de constatering te droppen in een topic van een club waar ik 0 affectie mee heb. Ik ga echt geen tijd verdoen aan Ajax of Feyenoord. Ik zie de wedstrijden (wanneer ik daar tijd voor heb) en daar blijft het dan bij, maar de puf om Ajax en Feyenoord supporters te confronteren met mijn visie betreffende HUN club en de spelers die daar actief zijn? Nee dank je…
Maar doe wat je niet laten kunt.
pi_215063113
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 14:06 schreef CR7 het volgende:

[..]

Daarbij heb ik helemaal niet de pik op Schouten of Veerman. Maar het is toch logisch als die door velen worden gezien als de natuurlijke opvolgers van Kroos en Modric dat ze dan extra hard worden aangepakt als ze weer niet leveren in een (sub) topwedstrijd?
Niemand zegt dat man :') 1 of andere gare analist heeft dat ooit eens gezegd; die heeft überhaupt niks met PSV. En daarnaast valt vooral Veerman (op basis van intensiteit) door de mand in die wedstrijden. Schouten haalt gewoon elke wedstrijd zijn niveau; dat je als team vervolgens verliest van een beter team (Juventus) doet daar niks aan af natuurlijk. Schouten was op het EK ook gewoon prima.

Ik geloof je wel als je zegt dat je niet de pik hebt op Schouten en Veerman; ik denk alleen dat je behoorlijk jaloers bent op PSV/haar selectie waardoor je constant de behoefte voelt om alles maar naar beneden te praten.
pi_215063118
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 14:06 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ik doe gewoon een constatering. En daar reageren dan zo'n 6 man op.
Mwa, je moet het juist vooral hebben door anderen te quoten en aandacht te vragen. En dán begint de Kroos/Modric/riool-bla bla.
Dit, dus.
pi_215064466
twitter

Geertruida al gescoord? @Caland
pi_215064497
Nagalo is een paar dagen in Eindhoven en heeft nu al een blessure te pakken #thePSVway

twitter
  zondag 22 september 2024 @ 16:20:57 #96
342627 tja77
pi_215065044
De XI

Benitez
Mauro Flamingo Boscagli Dams
Schouten Veerman Til
Bakayoko, De Jong, Tillman

Edit: lekker bankje ook

Drommel, Schiks, Karsdorp, Obispo, Perisic, Lang, Pepi, Driouech, Babadi, Bresser, Saibari
pi_215065176
TIlman op 10, in zn kracht. Saibari of Driouch vanaf links.
Waarom weer met til beginnen?? haal je veel voetbal uit het elftal.
Die moet als invaller gebruikt wordne voor verse energie, niet als basisspeler
  zondag 22 september 2024 @ 16:36:08 #98
342627 tja77
pi_215065225
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 16:33 schreef PSVCL het volgende:
TIlman op 10, in zn kracht. Saibari of Driouch vanaf links.
Waarom weer met til beginnen?? haal je veel voetbal uit het elftal.
Die moet als invaller gebruikt wordne voor verse energie, niet als basisspeler
Juist in dit soort uitpotjes tegen dit kaliber tegenstander is Til soms erg belangrijk met z’n getrek, geloop en gesleur.
  zondag 22 september 2024 @ 16:37:09 #99
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215065244
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:47 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Lang vind ik echt een leuke speler maar lijkt fysiek niet geschikt voor topvoetbal, PL clubs kan je iig vergeten. Veerman is al genoeg over gezegd, Schouten is goed maar wat (te) oud voor een echt een topbedrag.
Bakayoko moet het echt dit seizoen laten zien in de CL, dan kan het wel een klapper worden ja.
pi_215065277
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 16:36 schreef tja77 het volgende:

[..]
Juist in dit soort uitpotjes tegen dit kaliber tegenstander is Til soms erg belangrijk met z’n getrek, geloop en gesleur.
Hij heeft zeker zn waarde maar dit soort ploegjes moet je voetballend helemaal kapot spelen, PSV heeft daar de spelers/kwaliteit voor. Til kan je altijd nog brengen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')