abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215065675
Zo slordig en slap allemaal. Bakayoko bakt er werkelijk waar geen reet van.
pi_215065751
Bakayoko mag van mij wel eens gaan banken
pi_215065783
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 17:27 schreef Pablo84 het volgende:
Bakayoko mag van mij wel eens gaan banken
Voor Perisic?
pi_215065793
Nagalo weer zo een speler die niet gaat spelen dit seizoen
pi_215065838
Lang voor Til, Saibari voor Veerman, Perisic voor Bakayoko. Echt niet om aan te gluren. Sowieso zijn we dit seizoen echt een pak minder dan vorig seizoen tot nu toe qua spel.
pi_215065851
voortaan gewoon weer de beste 11 opstellen nu iedereen fit is.
pi_215065857
Waarom speelt Lang niet?
pi_215065893
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 17:38 schreef Pablo84 het volgende:
Waarom speelt Lang niet?
die willen ze rustig brengen, weet niet waarom
  zondag 22 september 2024 @ 17:50:43 #109
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215065966
Zou vooral eens beginnen die Bakayoko op de bank te zetten, wat speelt die weer ouderwets matig de laatste weken.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_215066203
2e helft was toplevel. saibari brengt dat beetje extra
pi_215066231
Op het middenveld en in de aanval kun je nog zoveel brengen vanaf de bank, dat is voor de Eredivisie echt heerlijk.
pi_215066255
hopelijk kan nagalo zwakke schakel boscagli snel vervangen
  FOK!fotograaf zondag 22 september 2024 @ 18:26:40 #113
842 Zorro
Z
pi_215066290
Noa is er nog Lang niet, dat zie ik wel
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_215067162
Als we ook de kutpotten zo spelen ben ik een tevreden mens.
Dit, dus.
pi_215068832
pi_215072016
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 23:18 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een cijfers en dat voor maar 100 meloenen!
pi_215074435
twitter

Mooi man _O_

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 13:28 schreef CR7 het volgende:

[..]
Wat een cijfers en dat voor maar 100 meloenen!
Toplevel cijfers
pi_215074454
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 18:09 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]

Mooi man _O_
[..]
Toplevel cijfers
Ik ben normaal heel positief over PSV spelers, maar deze jongen kan er helemaal niks van. Weet jij ook wel.
pi_215074529
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 18:12 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ik ben normaal heel positief over PSV spelers, maar deze jongen kan er helemaal niks van. Weet jij ook wel.
_O-

twitter
  maandag 23 september 2024 @ 18:29:00 #120
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215074555
quote:

[..]
Klein beetje krediet mag ook wel, die jongen is net 20.
pi_215074847
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 18:29 schreef Tarado het volgende:

[..]
Klein beetje krediet mag ook wel, die jongen is net 20.
Het is vooral een verdediger en van backs wordt tegenwoordig gevraagd dat men ook aanvallend een rol speelt. Op dat punt schiet hij echt tekort.

Ik snap dus ook niet helemaal de hosanna. Fijn dat er nu iemand staat die kan verdedigen, maar het is een noodverband.
pi_215078309
"Janssen, die tijdens zijn actieve loopbaan net als Veerman geroemd werd om zijn passing en creativiteit aan de bal, merkt op dat de PSV'er onder een vergrootglas ligt sinds het EK van afgelopen zomer. "Als hij dan in een grote wedstrijd matig speelt, wil iedereen nog even ‘zie je wel’ roepen."

Dit is een beetje wat onze goede vriend cr7 ook constant doet inderdaad. Beetje jammer dat dat in vrijwel alle gevallen een mes is wat maar aan 1 kant snijdt.
pi_215078356
quote:

[..]
Ach cr7.

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 18:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is vooral een verdediger en van backs wordt tegenwoordig gevraagd dat men ook aanvallend een rol speelt. Op dat punt schiet hij echt tekort.

Ik snap dus ook niet helemaal de hosanna. Fijn dat er nu iemand staat die kan verdedigen, maar het is een noodverband.
Ehm. heb jij het nu over Flamingo of Dams? Omdat dat aanvallende gedeelte op Flamingo natuurlijk minder van toepassing is dan op Dams (die als back speelt). Dams doet het gewoon ontzettend goed naar mijn mening, daar kun je momenteel niet meer van verwachten. Tegenwoordig spelen vrijwel alle teams met wingbacks, maar men lijkt soms wel te vergeten dat er ook nog zogenaamde fullbacks zijn, daar lijkt hij wat meer op. Sober in zijn verdedigende taken en niet de aanvallende drang om er constant overheen te blijven gaan is er dan iets minder.

En Flamingo doet het prima de laatste potten toch? Ik vind hem structureel beter worden eigenlijk. Laatste wedstrijden bijvoorbeeld ook zeker beter dan Boscagli, dat zegt toch ook wat.

We zijn ook wel ontzettend goed in het compleet afschrijven van spelers. Mag zo'n knul van 20 even 5 potjes wennen in een nieuwe stad, nieuwe club, nieuwe omgeving en op een nieuw niveau?

Edit: het ging inderdaad over Dams zie ik nu :) Die gaat straks (als iedereen, zeker Dest) weer fit is gewoon weer naar de bank. Maar wel heerlijk om zo'n speler achter de hand te hebben toch? Die jongen doet het gewoon klasse.
pi_215079468
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 08:53 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ach cr7.
[..]
Ehm. heb jij het nu over Flamingo of Dams? Omdat dat aanvallende gedeelte op Flamingo natuurlijk minder van toepassing is dan op Dams (die als back speelt). Dams doet het gewoon ontzettend goed naar mijn mening, daar kun je momenteel niet meer van verwachten. Tegenwoordig spelen vrijwel alle teams met wingbacks, maar men lijkt soms wel te vergeten dat er ook nog zogenaamde fullbacks zijn, daar lijkt hij wat meer op. Sober in zijn verdedigende taken en niet de aanvallende drang om er constant overheen te blijven gaan is er dan iets minder.

En Flamingo doet het prima de laatste potten toch? Ik vind hem structureel beter worden eigenlijk. Laatste wedstrijden bijvoorbeeld ook zeker beter dan Boscagli, dat zegt toch ook wat.

We zijn ook wel ontzettend goed in het compleet afschrijven van spelers. Mag zo'n knul van 20 even 5 potjes wennen in een nieuwe stad, nieuwe club, nieuwe omgeving en op een nieuw niveau?

Edit: het ging inderdaad over Dams zie ik nu :) Die gaat straks (als iedereen, zeker Dest) weer fit is gewoon weer naar de bank. Maar wel heerlijk om zo'n speler achter de hand te hebben toch? Die jongen doet het gewoon klasse.
Ik had het over Dams inderdaad. Eens dat hij zijn werk als verdediger prima doet, maar het blijft een noodverband omdat hij een pure verdediger is.
pi_215082321
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 08:53 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ach cr7.
[..]

Kan er helemaal niks van, wees nou gewoon eens eerlijk en doe die bril af.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 08:48 schreef Solispolar het volgende:
"Janssen, die tijdens zijn actieve loopbaan net als Veerman geroemd werd om zijn passing en creativiteit aan de bal, merkt op dat de PSV'er onder een vergrootglas ligt sinds het EK van afgelopen zomer. "Als hij dan in een grote wedstrijd WEER matig speelt, wil iedereen nog even ‘zie je wel’ roepen."

Dit is een beetje wat onze goede vriend cr7 ook constant doet inderdaad. Beetje jammer dat dat in vrijwel alle gevallen een mes is wat maar aan 1 kant snijdt.
Dit is overigens idd zijn niveau, beetje als dikke Theo. Snap wel dat hij zich met Veerman kan verifiëren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')