Voor Perisic?quote:Op zondag 22 september 2024 17:27 schreef Pablo84 het volgende:
Bakayoko mag van mij wel eens gaan banken
Toplevel cijfersquote:Op maandag 23 september 2024 13:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat een cijfers en dat voor maar 100 meloenen!
Ik ben normaal heel positief over PSV spelers, maar deze jongen kan er helemaal niks van. Weet jij ook wel.quote:
quote:Op maandag 23 september 2024 18:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik ben normaal heel positief over PSV spelers, maar deze jongen kan er helemaal niks van. Weet jij ook wel.
Klein beetje krediet mag ook wel, die jongen is net 20.quote:Op maandag 23 september 2024 18:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik ben normaal heel positief over PSV spelers, maar deze jongen kan er helemaal niks van. Weet jij ook wel.
Het is vooral een verdediger en van backs wordt tegenwoordig gevraagd dat men ook aanvallend een rol speelt. Op dat punt schiet hij echt tekort.quote:Op maandag 23 september 2024 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klein beetje krediet mag ook wel, die jongen is net 20.
Ach cr7.quote:Op maandag 23 september 2024 18:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ehm. heb jij het nu over Flamingo of Dams? Omdat dat aanvallende gedeelte op Flamingo natuurlijk minder van toepassing is dan op Dams (die als back speelt). Dams doet het gewoon ontzettend goed naar mijn mening, daar kun je momenteel niet meer van verwachten. Tegenwoordig spelen vrijwel alle teams met wingbacks, maar men lijkt soms wel te vergeten dat er ook nog zogenaamde fullbacks zijn, daar lijkt hij wat meer op. Sober in zijn verdedigende taken en niet de aanvallende drang om er constant overheen te blijven gaan is er dan iets minder.quote:Op maandag 23 september 2024 18:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is vooral een verdediger en van backs wordt tegenwoordig gevraagd dat men ook aanvallend een rol speelt. Op dat punt schiet hij echt tekort.
Ik snap dus ook niet helemaal de hosanna. Fijn dat er nu iemand staat die kan verdedigen, maar het is een noodverband.
Ik had het over Dams inderdaad. Eens dat hij zijn werk als verdediger prima doet, maar het blijft een noodverband omdat hij een pure verdediger is.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach cr7.
[..]
Ehm. heb jij het nu over Flamingo of Dams? Omdat dat aanvallende gedeelte op Flamingo natuurlijk minder van toepassing is dan op Dams (die als back speelt). Dams doet het gewoon ontzettend goed naar mijn mening, daar kun je momenteel niet meer van verwachten. Tegenwoordig spelen vrijwel alle teams met wingbacks, maar men lijkt soms wel te vergeten dat er ook nog zogenaamde fullbacks zijn, daar lijkt hij wat meer op. Sober in zijn verdedigende taken en niet de aanvallende drang om er constant overheen te blijven gaan is er dan iets minder.
En Flamingo doet het prima de laatste potten toch? Ik vind hem structureel beter worden eigenlijk. Laatste wedstrijden bijvoorbeeld ook zeker beter dan Boscagli, dat zegt toch ook wat.
We zijn ook wel ontzettend goed in het compleet afschrijven van spelers. Mag zo'n knul van 20 even 5 potjes wennen in een nieuwe stad, nieuwe club, nieuwe omgeving en op een nieuw niveau?
Edit: het ging inderdaad over Dams zie ik nuDie gaat straks (als iedereen, zeker Dest) weer fit is gewoon weer naar de bank. Maar wel heerlijk om zo'n speler achter de hand te hebben toch? Die jongen doet het gewoon klasse.
Kan er helemaal niks van, wees nou gewoon eens eerlijk en doe die bril af.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach cr7.
[..]
Ehm. heb jij het nu over Flamingo of Dams? Omdat dat aanvallende gedeelte op Flamingo natuurlijk minder van toepassing is dan op Dams (die als back speelt). Dams doet het gewoon ontzettend goed naar mijn mening, daar kun je momenteel niet meer van verwachten. Tegenwoordig spelen vrijwel alle teams met wingbacks, maar men lijkt soms wel te vergeten dat er ook nog zogenaamde fullbacks zijn, daar lijkt hij wat meer op. Sober in zijn verdedigende taken en niet de aanvallende drang om er constant overheen te blijven gaan is er dan iets minder.
En Flamingo doet het prima de laatste potten toch? Ik vind hem structureel beter worden eigenlijk. Laatste wedstrijden bijvoorbeeld ook zeker beter dan Boscagli, dat zegt toch ook wat.
We zijn ook wel ontzettend goed in het compleet afschrijven van spelers. Mag zo'n knul van 20 even 5 potjes wennen in een nieuwe stad, nieuwe club, nieuwe omgeving en op een nieuw niveau?
Edit: het ging inderdaad over Dams zie ik nuDie gaat straks (als iedereen, zeker Dest) weer fit is gewoon weer naar de bank. Maar wel heerlijk om zo'n speler achter de hand te hebben toch? Die jongen doet het gewoon klasse.
Dit is overigens idd zijn niveau, beetje als dikke Theo. Snap wel dat hij zich met Veerman kan verifiëren.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:48 schreef Solispolar het volgende:
"Janssen, die tijdens zijn actieve loopbaan net als Veerman geroemd werd om zijn passing en creativiteit aan de bal, merkt op dat de PSV'er onder een vergrootglas ligt sinds het EK van afgelopen zomer. "Als hij dan in een grote wedstrijd WEER matig speelt, wil iedereen nog even ‘zie je wel’ roepen."
Dit is een beetje wat onze goede vriend cr7 ook constant doet inderdaad. Beetje jammer dat dat in vrijwel alle gevallen een mes is wat maar aan 1 kant snijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |