Je moet het probleem bij de bron aanpakken he.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:25 schreef Cuendillar het volgende:
Whahahahaha
Volgens @:bianconeri zijn het allemaal babyfoons.
Niemand juicht omdat er een kind is vermoord, men juicht omdat leden van een kwaadaardige terroristische organisatie aangepakt worden.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:37 schreef Vis1980 het volgende:
Jeej dode mensen, dood kind, vele gewonden. Ik weet niet zeker of ik deze stappen wel chill vind.
Dat wordt weer blind wat raketten Isral inpompen zeker.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:44 schreef Ali_boo het volgende:
Ze moeten wel
Top Hezbollah official vows bloody revenge for attacks, says Nasrallah will reveal all tomorrow
https://www.timesofisrael(...)reveal-all-tomorrow/
Tot nu toe spreken de feiten dit tegen.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarmee Hezbollah compleet verkeerd neerzet. Ze zijn goed getraind, gemotiveerd en zeker niet achterlijk. Isral heeft een groot en groeiend probleem met ze.
Ze zijn wel dodelijk efficint, de Mossadquote:Op woensdag 18 september 2024 17:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel makkelijk raden dit.
Het wordt pas interessant als een bron met het verhaal komt van "Oh sorry dit was niet zo bedoeld, we wilden eigenlijk een poging doen de levensduur van de batterijen te verlengen als uitgestoken hand, oepsie!"
Waarvan 90% onderschept zal wordenquote:Op woensdag 18 september 2024 17:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wordt weer blind wat raketten Isral inpompen zeker.
En dat is het hele ding. israel speelt hier 4D schaak, terwijl haatbaarden vooral op emotie handelen, en dus niks bereiken.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wordt weer blind wat raketten Isral inpompen zeker.
Daar zou ik niet al te zeker van zijn.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar Isral zou dit niet in Iran durven te doen.
Zou voor de zekerheid toch wel even de boel checken daar in Iran.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:46 schreef MissButterflyy het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2024 17:47 schreef Triggershott het volgende:
Wat is dit, gaat de Mossad morgen hun IKEA-meubilair opblazen
Wie is er verantwoordelijk voor de inkoop bij de Hezb, Sywert al-Hollandi?
Lijkt me prachtig als kers op de taart als Nasrallah live op tv ontploft of zo.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:44 schreef Ali_boo het volgende:
Ze moeten wel
Top Hezbollah official vows bloody revenge for attacks, says Nasrallah will reveal all tomorrow
https://www.baofengradio.com/pages/about-usquote:Op woensdag 18 september 2024 17:20 schreef ACT-F het volgende:
Deze kun je dus ook als granaat gebruiken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ x ]
Binnenkort ontploffende mondklapjes?quote:Op woensdag 18 september 2024 17:47 schreef Triggershott het volgende:
Wat is dit, gaat de Mossad morgen hun IKEA-meubilair opblazen
Wie is er verantwoordelijk voor de inkoop bij de Hezb, Sywert al-Hollandi?
Dat begrijp ik, ik beticht ook niemand van juichen. De kans is echter groot dat het ook mensen treft die niets met Hezbolla te maken hebben, omdat je nu eenmaal niet weet waar ze allemaal uithangen. En ik weet ook niet hoe populair die pieper is in Libanon, en ik weet ook niet zeker of het allemaal wel mensen waren van Hezbolla.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:43 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Niemand juicht omdat er een kind is vermoord, men juicht omdat leden van een kwaadaardige terroristische organisatie aangepakt worden.
Baardtrimmers, ook een mooi object dat boem kan doen.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En dat is het hele ding. israel speelt hier 4D schaak, terwijl haatbaarden vooral op emotie handelen, en dus niks bereiken.
Of de camera waarmee het beeld opgenomen wordtquote:Op woensdag 18 september 2024 17:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Lijkt me prachtig als kers op de taart als Nasrallah live op tv ontploft of zo.
"Onze wraak zal groot z...."
En dat zijn mobiel dan van semtex blijkt.
Heb niet het idee dat ze die baarden veel trimmen.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:51 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Baardtrimmers, ook een mooi object dat boem kan doen.
Ja want stel je voor dat ze kopstukken van vijandige, terroristische organisaties zouden opblazen daar, zouden ze nooit doen.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat weet ik dat ze dat al hebben gedaan.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja want stel je voor dat ze kopstukken van vijandige, terroristische organisaties zouden opblazen daar, zouden ze nooit doen.
Mensen die niets met Hezbollah te maken hebben, zouden een pieper of portofoon van deze terreurbeweging bij zich hebben? Dat is natuurlijk erg onwaarschijnlijk. Deze middelen zijn bedoeld voor de communicatie binnen het netwerk van Hezbollah.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik beticht ook niemand van juichen. De kans is echter groot dat het ook mensen treft die niets met Hezbolla te maken hebben, omdat je nu eenmaal niet weet waar ze allemaal uithangen. En ik weet ook niet hoe populair die pieper is in Libanon, en ik weet ook niet zeker of het allemaal wel mensen waren van Hezbolla.
Ik heb ook graag alle terroristen dood, maar met onschuldige doden kun je zo maar weer de volgende groep opbouwen.
Tjah dat is het grote nadeel van oorlog, dat je hoe dan ook onschuldige slachtoffers krijgt. Zeeland is bijvoorbeeld plat gebombardeerd door de geallieerden.. Of bepaalde steden in Duitsland zelf... niet elke Duitser liep achter de nazi's aan (toegegeven vele keken gewoon weg..). Soort van catch-22quote:Op woensdag 18 september 2024 17:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik beticht ook niemand van juichen. De kans is echter groot dat het ook mensen treft die niets met Hezbolla te maken hebben, omdat je nu eenmaal niet weet waar ze allemaal uithangen. En ik weet ook niet hoe populair die pieper is in Libanon, en ik weet ook niet zeker of het allemaal wel mensen waren van Hezbolla.
Ik heb ook graag alle terroristen dood, maar met onschuldige doden kun je zo maar weer de volgende groep opbouwen.
Doel geslaagd, die zijn nu flink in paniekquote:Op woensdag 18 september 2024 17:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het schijnt een batch te zijn die specifiek door Hezbollah besteld is en 5 maanden geleden geleverd is. Het gedode meisje was het dochtertje van een lid.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ach, I can't be fucking bothered.. Het is Hezbollah maar. Een paar jaar geleden vloog Khamenei er enkele honderden naar Teheran om te helpen die vrouwenprotesten neer te slaan. Vervelend van de bijstaanders, maar het valt op het totaal in het niet.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:37 schreef Vis1980 het volgende:
Jeej dode mensen, dood kind, vele gewonden. Ik weet niet zeker of ik deze stappen wel chill vind.
Wat wil je dan bommentapijten en Agent Orange dumpen op Libanon, zoals de Amerikanen in Vietnam deden,quote:Op woensdag 18 september 2024 17:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou Miss heeft natuurlijk wel ergens gelijk.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:47 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Daar zou ik niet al te zeker van zijn.
De jongere generatie hebben volgens mij wel aardig bijgehouden baardenquote:Op woensdag 18 september 2024 17:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat ze die baarden veel trimmen.
Dat maakt deze actie idd zo "mooi". Dit is echt wel het neusje van de zalm qua spionage werk.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het schijnt een batch te zijn die specifiek door Hezbollah besteld is en 5 maanden geleden geleverd is. Het gedode meisje was het dochtertje van een lid.
Cliffhangerquote:Op woensdag 18 september 2024 17:57 schreef Aether het volgende:
quote:VN-mensenrechtenchef veroordeelt explosies met piepers in Libanon
De VN-mensenrechtenchef vindt dat degenen die achter de explosies van piepers in Libanon zitten "ter verantwoording geroepen moeten worden". De ontploffingen zijn "schokkend" en de impact op burgers is "onacceptabel", aldus Volker Trk in een verklaring.
Trk vindt het kwalijk dat duizenden personen, ongeacht of het burgers of militanten waren, gelijktijdig zijn aangevallen zonder dat duidelijk was wie de piepers hadden, waar zij waren en hoe hun omgeving eruitzag. "Dat is in strijd met het internationaal recht inzake de mensenrechten en, voor zover van toepassing, het internationaal humanitair recht."
Hij pleit voor een "onafhankelijk, grondig en transparant" onderzoek naar de gexplodeerde piepers. De Hoge Commissaris voor de Mensenrechten vindt dat de bescherming van burgers de hoogste prioriteit moet krijgen. "Het verminderen van de spanningen is vandaag de dag belangrijker dan ooit", aldus Trk.
Mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch heeft kritiek op het gebruik van boobytraps, verwijzend naar de ontplofte piepers, omdat die burgers in gevaar kunnen brengen. De organisatie roept eveneens op tot een onafhankelijk onderzoek naar de dodelijke explosies
Ik zie het merk Icom ook veelvuldig verschijnen:quote:Op woensdag 18 september 2024 17:49 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
https://www.baofengradio.com/pages/about-us
Ditmaal zo te zien een Chinees bedrijf.
Omgekeerd ook. Mocht de IDF Libanon intrekken nu een flink deel van het kader van Hezbollah is uitgeschakeld, hun communicatiesystemen fucked zijn en de ziekenhuizen ook vol zitten moet Iran eigenlijk wel in actie komen met boots on the ground want anders decimeert Isral die militie.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:56 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Nou Miss heeft natuurlijk wel ergens gelijk.
Deze actie is leuk voor de buhne, maar zet geen zoden aan de dijk. Zolang je Iran niet direct aanpakt, zal dit voor altijd doorblijven etteren.
Hier gestopt met lezenquote:
De VN is een verwerpelijke organisatie, waar velen maar wat graag heulen met Islamtische terroristen, dat blijkt eens te meer.quote:
Er zijn duizenden mobieltjes tegelijk gexplodeerdquote:Op woensdag 18 september 2024 18:02 schreef KingRadler het volgende:
zullen we ooit achter komen wat er daadwerkelijk is gebeurd?
quote:Op woensdag 18 september 2024 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mensen die niets met Hezbollah te maken hebben, zouden een pieper of portofoon van deze terreurbeweging bij zich hebben? Dat is natuurlijk erg onwaarschijnlijk. Deze middelen zijn bedoeld voor de communicatie binnen het netwerk van Hezbollah.
Kan me nog goed herinneren dat het "bewijs" hiervoor was dat mensen een paar Iraanse agenten Arabisch hoorden praten (in een land met 2 miljoen Arabieren) en verder niksquote:Op woensdag 18 september 2024 17:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ach, I can't be fucking bothered.. Het is Hezbollah maar. Een paar jaar geleden vloog Khamenei er enkele honderden naar Teheran om te helpen die vrouwenprotesten neer te slaan. Vervelend van de bijstaanders, maar het valt op het totaal in het niet.
[ x ]
Paar jaar eerder waren ze slachtingen aan het aanrichten in Syri.
Morgen? Had de studio aangegeven dat ze nog wat camera's moeten voorbereiden?quote:Op woensdag 18 september 2024 17:57 schreef Aether het volgende:
Ze moeten eerst alle apparatuur checken of het wel veilig is.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Morgen? Had de studio aangegeven dat ze nog wat camera's moeten voorbereiden?
En semafoors?quote:Op woensdag 18 september 2024 18:06 schreef Vallon het volgende:
Op het NOS nieuws.... gebruikers van semafoons hoeven zich geen zorgen te maken dat ze uit zichzelf ontploffen.
Hehe, grappig!quote:
GTA zag het allemaal voor ons 11 jaar geledenquote:Op woensdag 18 september 2024 17:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat de IDF snel gaat helpen met de implementatie van VN resolutie 1701. Ik denk ook dat er nog wel wat in het vat zit. Gewoon om Hezbollah mensen in paniek te krijgen.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Er moet haast wel meer komen lijkt me? Niet perse meer ontploffende aparaten maar daadwerkelijk aanvallen van Israel.
De staat waarin Hezbollah nu verkeerd zal je nooit opnieuw krijgen lijkt me.
Morgen als met zijn allen die toespraak van Nasrallah aan het kijken zijn ontploffende tv’squote:Op woensdag 18 september 2024 18:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hehe, grappig!
Ik vroeg me net af wat het volgende gaat zijn dat ontploft; bakelieten telefoon met draaischijf?
Wat ook een nadeel van oorlog is, is propaganda. Nu wil ik niet zeggen dat dit specifieke geval propaganda is, maar je we nemen het voor het gemak aan zonder enige vraagtekens.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:54 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Tjah dat is het grote nadeel van oorlog, dat je hoe dan ook onschuldige slachtoffers krijgt. Zeeland is bijvoorbeeld plat gebombardeerd door de geallieerden.. Of bepaalde steden in Duitsland zelf... niet elke Duitser liep achter de nazi's aan (toegegeven vele keken gewoon weg..). Soort van catch-22
Dit is echt weer zo’n typisch staaltje van dubbele maat meten. Hoeveel preciezer moet Isral nog terroristen omleggen als ze fucking de persoonlijke communicatie middelen van de terrorist als doelwit hebben?quote:Op woensdag 18 september 2024 17:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook helemaal van het opruimen van terroristen, maar hoe weet ik zeker dat dit allemaal terroristen waren?quote:Op woensdag 18 september 2024 17:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ach, I can't be fucking bothered.. Het is Hezbollah maar. Een paar jaar geleden vloog Khamenei er enkele honderden naar Teheran om te helpen die vrouwenprotesten neer te slaan. Vervelend van de bijstaanders, maar het valt op het totaal in het niet.
[ x ]
Paar jaar eerder waren ze slachtingen aan het aanrichten in Syri.
Dat zeg ik toch niet, ik stel alleen dat we aannemen dat het verhaal klopt.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:55 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Wat wil je dan bommentapijten en Agent Orange dumpen op Libanon, zoals de Amerikanen in Vietnam deden,
daar werden 99% van de burgers het slachtoffer en slechts 1% vietcong.
De Israelis dien het nu omgekeerd, de doden en gewonden die nu vallen zijn voor meer dan 99% terroristen. Jammer genoeg vallen er altijd onschuldige slachtoffers. Maar beter dan dit kanhet haast niet.
Ieuw.. hou je jurk aan Hassanquote:Op woensdag 18 september 2024 17:44 schreef Ali_boo het volgende:
Ze moeten wel
Waar meet ik met twee maten? Dat suggereert dat ik twee keer gemeten heb, maar ik heb helemaal niets met Hezbollah of met extreme Islamieten.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit is echt weer zo’n typisch staaltje van dubbele maat meten. Hoeveel preciezer moet Isral nog terroristen omleggen als ze fucking de persoonlijke communicatie middelen van de terrorist als doelwit hebben?
Ondertussen schiet Hezbollah dagelijks raketten lukraak af zonder enige vorm van onderscheid tussen burgers of militairen, maar daar zie ik je helemaal niks over zeggen.
Leg Hezbollah, Hamas en al die andere haatbaarden eens langs dezelfde lat als waar je Isral langs legt vriend, ipv dit soort selectieve verontwaardiging na een uiterst precisie aanval.
Het gegeven dat ze allemaal pagers ipv mobiele telefoons gebruiken, is best een goede aanwijzing.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook helemaal van het opruimen van terroristen, maar hoe weet ik zeker dat dit allemaal terroristen waren?
Hezbollah bericht dat dat zo is.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook helemaal van het opruimen van terroristen, maar hoe weet ik zeker dat dit allemaal terroristen waren?
Dan had je moeten opmerken dat Isral oorlog voert op een zeer geraffineerde wijze, in tegenstelling tot Hezbollah. Maar dat typ je niet h?quote:Op woensdag 18 september 2024 18:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Waar meet ik met twee maten? Dat suggereert dat ik twee keer gemeten heb, maar ik heb helemaal niets met Hezbollah of met extreme Islamieten.
Goed verhaal, sterke analyse.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een argument werkt bij jou structureel maar een kant op. Wordt volk X verdreven dan is het weerzinwekkend. Wordt volk Y verdreven dan komt ineens het argument 'eigenaarschap wisselt wel vaker, waarom daar zo mee zitten'.
Het is in beide gevallen verkeerd of af te keuren.
Yup, en nu gaat hij blijkbaar strippen..quote:Op woensdag 18 september 2024 18:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Was hij nou degene die zo’n ellendig lange speech hield na 7/10?
Gaat hij naakt?quote:Op woensdag 18 september 2024 17:44 schreef Ali_boo het volgende:
Ze moeten wel
Oh god, sommige mensen kunnen het stellen van vragen niet aan en moeten gaan suggereren. Heethoofd.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan had je moeten opmerken dat Isral oorlog voert op een zeer geraffineerde wijze, in tegenstelling tot Hezbollah. Maar dat typ je niet h?
Ik lees hier de samenvatting welquote:Op woensdag 18 september 2024 18:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Yup, en nu gaat hij blijkbaar strippen..
Morgen zal die zijn micropenis aan de wereld laten zienquote:
Hou op hoor. Ik heb net gegetenquote:Op woensdag 18 september 2024 18:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Morgen zal die zijn micropenis aan de wereld laten zien
Het is zijn nieuwe genderreveal party nu zijn zaakje eraf geblazen is?quote:
Dat weet je natuurlijk nooit zeker maar de wetenschap dat alleen van belang zijnde leden die dingen vv. abbo zullen hebben, maakt dat wel zeer aannemelijk.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Isral zelf nog niets laten horen over deze actie. (Might be wrong, heb niet de hele dag het nieuws kunnen volgen). De berichten komen dus van de slachtoffers zelf en die melden dat de actie op hun leden gericht was/is.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat ook een nadeel van oorlog is, is propaganda. Nu wil ik niet zeggen dat dit specifieke geval propaganda is, maar je we nemen het voor het gemak aan zonder enige vraagtekens.
Boom boom bailando. Ben benieuwd hoe hierop gereageerd gaat worden. Dat zullen we snel zien/horen.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2024 17:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Met deze uitleg kan ik het niet oneens zijn al heeft een kind natuurlijk weinig keuze. Dan nog snap ik dat je nooit helemaal 0% onschuldigen meepakt.'quote:Op woensdag 18 september 2024 18:42 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk nooit zeker maar de wetenschap dat alleen van belang zijnde leden die dingen vv. abbo zullen hebben, maakt dat wel zeer aannemelijk.
De vraag is dan of gezinsleden/bekenden in de directe omgeving (zg ?) onschuldig zijn of eerder helaas, onvermijdelijk slachtoffers. Reden te meer om vrienden en geliefden, met enige zorg uit eigen lijfsbehoud; uit te kiezen.
Wil mij voorstellen dat het trots dragen van die dingen als erkend lid, snel achterwege zal worden gelaten. Tijd om weer postduiven te gaan gebruiken..... die je boeltje dan ondershitten.
Als pappie voor een terreurclub werkt die dagelijks raketten op Israel schiet moet pappie misschien niet thuis gaan wonen maar in de terroristenkazerne.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Met deze uitleg kan ik het niet oneens zijn al heeft een kind natuurlijk weinig keuze. Dan nog snap ik dat je nooit helemaal 0% onschuldigen meepakt.'
Stuxnet vond in Iran plaats.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Jezus. Allah. Hebben ze daar echt alles bij dezelfde importeur gekocht ofzo?quote:
Bij Ali expressquote:Op woensdag 18 september 2024 18:56 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Jezus. Allah. Hebben ze daar echt alles bij dezelfde importeur gekocht ofzo?
Je reageert alsof je op je lul getrapt bent. Vraag me af waarom, zit je iets dwars?quote:Op woensdag 18 september 2024 17:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Die oorlog is al meer dan een jaar aan de gang Einstein
Zou het nachtwerk worden met dit topic volgen?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:00 schreef Ali_boo het volgende:
Tjeez, ze laten er geen gras over groeien
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |