Je moet het probleem bij de bron aanpakken he.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:25 schreef Cuendillar het volgende:
Whahahahaha
Volgens @:bianconeri zijn het allemaal babyfoons.
Niemand juicht omdat er een kind is vermoord, men juicht omdat leden van een kwaadaardige terroristische organisatie aangepakt worden.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:37 schreef Vis1980 het volgende:
Jeej dode mensen, dood kind, vele gewonden. Ik weet niet zeker of ik deze stappen wel chill vind.
Dat wordt weer blind wat raketten Israël inpompen zeker.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:44 schreef Ali_boo het volgende:
Ze moeten wel
Top Hezbollah official vows bloody revenge for attacks, says Nasrallah will reveal all tomorrow
https://www.timesofisrael(...)reveal-all-tomorrow/
Tot nu toe spreken de feiten dit tegen.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarmee Hezbollah compleet verkeerd neerzet. Ze zijn goed getraind, gemotiveerd en zeker niet achterlijk. Israël heeft een groot en groeiend probleem met ze.
Ze zijn wel dodelijk efficiënt, de Mossadquote:Op woensdag 18 september 2024 17:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel makkelijk raden dit.
Het wordt pas interessant als een bron met het verhaal komt van "Oh sorry dit was niet zo bedoeld, we wilden eigenlijk een poging doen de levensduur van de batterijen te verlengen als uitgestoken hand, oepsie!"
Waarvan 90% onderschept zal wordenquote:Op woensdag 18 september 2024 17:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wordt weer blind wat raketten Israël inpompen zeker.
En dat is het hele ding. israel speelt hier 4D schaak, terwijl haatbaarden vooral op emotie handelen, en dus niks bereiken.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wordt weer blind wat raketten Israël inpompen zeker.
Daar zou ik niet al te zeker van zijn.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar Israël zou dit niet in Iran durven te doen.
Zou voor de zekerheid toch wel even de boel checken daar in Iran.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:46 schreef MissButterflyy het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2024 17:47 schreef Triggershott het volgende:
Wat is dit, gaat de Mossad morgen hun IKEA-meubilair opblazen
Wie is er verantwoordelijk voor de inkoop bij de Hezb, Sywert al-Hollandi?
Lijkt me prachtig als kers op de taart als Nasrallah live op tv ontploft of zo.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:44 schreef Ali_boo het volgende:
Ze moeten wel
Top Hezbollah official vows bloody revenge for attacks, says Nasrallah will reveal all tomorrow
https://www.timesofisrael(...)reveal-all-tomorrow/
https://www.baofengradio.com/pages/about-usquote:Op woensdag 18 september 2024 17:20 schreef ACT-F het volgende:
Deze kun je dus ook als granaat gebruiken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ x ]
Binnenkort ontploffende mondklapjes?quote:Op woensdag 18 september 2024 17:47 schreef Triggershott het volgende:
Wat is dit, gaat de Mossad morgen hun IKEA-meubilair opblazen
Wie is er verantwoordelijk voor de inkoop bij de Hezb, Sywert al-Hollandi?
Dat begrijp ik, ik beticht ook niemand van juichen. De kans is echter groot dat het ook mensen treft die niets met Hezbolla te maken hebben, omdat je nu eenmaal niet weet waar ze allemaal uithangen. En ik weet ook niet hoe populair die pieper is in Libanon, en ik weet ook niet zeker of het allemaal wel mensen waren van Hezbolla.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:43 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Niemand juicht omdat er een kind is vermoord, men juicht omdat leden van een kwaadaardige terroristische organisatie aangepakt worden.
Baardtrimmers, ook een mooi object dat boem kan doen.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En dat is het hele ding. israel speelt hier 4D schaak, terwijl haatbaarden vooral op emotie handelen, en dus niks bereiken.
Of de camera waarmee het beeld opgenomen wordtquote:Op woensdag 18 september 2024 17:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Lijkt me prachtig als kers op de taart als Nasrallah live op tv ontploft of zo.
"Onze wraak zal groot z...."
En dat zijn mobiel dan van semtex blijkt.
Heb niet het idee dat ze die baarden veel trimmen.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:51 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Baardtrimmers, ook een mooi object dat boem kan doen.
Ja want stel je voor dat ze kopstukken van vijandige, terroristische organisaties zouden opblazen daar, zouden ze nooit doen.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat weet ik dat ze dat al hebben gedaan.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja want stel je voor dat ze kopstukken van vijandige, terroristische organisaties zouden opblazen daar, zouden ze nooit doen.
Mensen die niets met Hezbollah te maken hebben, zouden een pieper of portofoon van deze terreurbeweging bij zich hebben? Dat is natuurlijk erg onwaarschijnlijk. Deze middelen zijn bedoeld voor de communicatie binnen het netwerk van Hezbollah.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik beticht ook niemand van juichen. De kans is echter groot dat het ook mensen treft die niets met Hezbolla te maken hebben, omdat je nu eenmaal niet weet waar ze allemaal uithangen. En ik weet ook niet hoe populair die pieper is in Libanon, en ik weet ook niet zeker of het allemaal wel mensen waren van Hezbolla.
Ik heb ook graag alle terroristen dood, maar met onschuldige doden kun je zo maar weer de volgende groep opbouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |