Ze moeten eerst alle apparatuur checken of het wel veilig is.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Morgen? Had de studio aangegeven dat ze nog wat camera's moeten voorbereiden?
En semafoors?quote:Op woensdag 18 september 2024 18:06 schreef Vallon het volgende:
Op het NOS nieuws.... gebruikers van semafoons hoeven zich geen zorgen te maken dat ze uit zichzelf ontploffen.
Hehe, grappig!quote:
GTA zag het allemaal voor ons 11 jaar geledenquote:Op woensdag 18 september 2024 17:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Lijkt me prachtig als kers op de taart als Nasrallah live op tv ontploft of zo.
"Onze wraak zal groot z...."
En dat zijn mobiel dan van semtex blijkt.
Ik verwacht ook dat de IDF snel gaat helpen met de implementatie van VN resolutie 1701. Ik denk ook dat er nog wel wat in het vat zit. Gewoon om Hezbollah mensen in paniek te krijgen.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Er moet haast wel meer komen lijkt me? Niet perse meer ontploffende aparaten maar daadwerkelijk aanvallen van Israel.
De staat waarin Hezbollah nu verkeerd zal je nooit opnieuw krijgen lijkt me.
Morgen als met zijn allen die toespraak van Nasrallah aan het kijken zijn ontploffende tv’squote:Op woensdag 18 september 2024 18:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hehe, grappig!
Ik vroeg me net af wat het volgende gaat zijn dat ontploft; bakelieten telefoon met draaischijf?
Wat ook een nadeel van oorlog is, is propaganda. Nu wil ik niet zeggen dat dit specifieke geval propaganda is, maar je we nemen het voor het gemak aan zonder enige vraagtekens.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:54 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Tjah dat is het grote nadeel van oorlog, dat je hoe dan ook onschuldige slachtoffers krijgt. Zeeland is bijvoorbeeld plat gebombardeerd door de geallieerden.. Of bepaalde steden in Duitsland zelf... niet elke Duitser liep achter de nazi's aan (toegegeven vele keken gewoon weg..). Soort van catch-22
Dit is echt weer zo’n typisch staaltje van dubbele maat meten. Hoeveel preciezer moet Isra๋l nog terroristen omleggen als ze fucking de persoonlijke communicatie middelen van de terrorist als doelwit hebben?quote:Op woensdag 18 september 2024 17:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik beticht ook niemand van juichen. De kans is echter groot dat het ook mensen treft die niets met Hezbolla te maken hebben, omdat je nu eenmaal niet weet waar ze allemaal uithangen. En ik weet ook niet hoe populair die pieper is in Libanon, en ik weet ook niet zeker of het allemaal wel mensen waren van Hezbolla.
Ik heb ook graag alle terroristen dood, maar met onschuldige doden kun je zo maar weer de volgende groep opbouwen.
Ja, ik ben ook helemaal van het opruimen van terroristen, maar hoe weet ik zeker dat dit allemaal terroristen waren?quote:Op woensdag 18 september 2024 17:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ach, I can't be fucking bothered.. Het is Hezbollah maar. Een paar jaar geleden vloog Khamenei er enkele honderden naar Teheran om te helpen die vrouwenprotesten neer te slaan. Vervelend van de bijstaanders, maar het valt op het totaal in het niet.
[ x ]
Paar jaar eerder waren ze slachtingen aan het aanrichten in Syri๋.
Dat zeg ik toch niet, ik stel alleen dat we aannemen dat het verhaal klopt.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:55 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Wat wil je dan bommentapijten en Agent Orange dumpen op Libanon, zoals de Amerikanen in Vietnam deden,
daar werden 99% van de burgers het slachtoffer en slechts 1% vietcong.
De Israelis dien het nu omgekeerd, de doden en gewonden die nu vallen zijn voor meer dan 99% terroristen. Jammer genoeg vallen er altijd onschuldige slachtoffers. Maar beter dan dit kanhet haast niet.
Ieuw.. hou je jurk aan Hassanquote:Op woensdag 18 september 2024 17:44 schreef Ali_boo het volgende:
Ze moeten wel
Top Hezbollah official vows bloody revenge for attacks, says Nasrallah will reveal all tomorrow
https://www.timesofisrael(...)reveal-all-tomorrow/
Waar meet ik met twee maten? Dat suggereert dat ik twee keer gemeten heb, maar ik heb helemaal niets met Hezbollah of met extreme Islamieten.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit is echt weer zo’n typisch staaltje van dubbele maat meten. Hoeveel preciezer moet Isra๋l nog terroristen omleggen als ze fucking de persoonlijke communicatie middelen van de terrorist als doelwit hebben?
Ondertussen schiet Hezbollah dagelijks raketten lukraak af zonder enige vorm van onderscheid tussen burgers of militairen, maar daar zie ik je helemaal niks over zeggen.
Leg Hezbollah, Hamas en al die andere haatbaarden eens langs dezelfde lat als waar je Isra๋l langs legt vriend, ipv dit soort selectieve verontwaardiging na een uiterst precisie aanval.
Het gegeven dat ze allemaal pagers ipv mobiele telefoons gebruiken, is best een goede aanwijzing.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook helemaal van het opruimen van terroristen, maar hoe weet ik zeker dat dit allemaal terroristen waren?
Hezbollah bericht dat dat zo is.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook helemaal van het opruimen van terroristen, maar hoe weet ik zeker dat dit allemaal terroristen waren?
Dan had je moeten opmerken dat Isra๋l oorlog voert op een zeer geraffineerde wijze, in tegenstelling tot Hezbollah. Maar dat typ je niet h่?quote:Op woensdag 18 september 2024 18:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Waar meet ik met twee maten? Dat suggereert dat ik twee keer gemeten heb, maar ik heb helemaal niets met Hezbollah of met extreme Islamieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |