Hij framed helemaal niks.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgens Hezbollah zelf zijn het Hezbollah pagers.
Maar blijf lekker doorframen...
Ja, die tijdspanne was erg kort inderdaad. Ikzelf heb wel neefjes en nichtjes uit moeten leggen wat een videorecorder was en hoe dat werkte. Of een gameconsole met cartridges of cassettebandjes enzo. Maar die dingen bestonden heel wat langer.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Eigenlijk wel gek hoe je met 5 jaar leeftijdsverschil zo'n technologie helemaal over kan slaan. Ik had dit nooit kunnen bedenken.
Ik zie mogelijkheden voor Tesla's.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Juist als het dmv software is gedaan kan dit nog wel eens voor iedereen feest worden.
En de Chinezenquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:42 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor Tesla's.
Zo'n vuurbal jonge![]()
Alhoewel ik wel kan voorstellen dat Musk al zoiets dergelijks in de software heeft ingebouwd
Die batterijen ontploffen niet. Zo zijn ze niet ontworpen. Ze kunnen wel een flinke steekvlam/fik veroorzaken.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Net zoals ze de verrijkingscentrifuges in Iran hebben laten vastlopen: virus schrijven die een kwetsbaarheid van de batterij uitbuit.
Wat een zet. Bijna 3000 leden gewond en dood zonder een raket of kogel af te vuren.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:39 schreef Tjoent het volgende:
Al acht doden en 2750 gewonden volgens Steve.
De kogelvrije cybertruck die alleen opengaat met elektriciteit is gewoon een crematorium.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:42 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor Tesla's.
Zo'n vuurbal jonge![]()
Alhoewel ik mij wel kan voorstellen dat Musk al zoiets dergelijks in de software heeft ingebouwd
Ze hadden beter dood kunnen zijn. Ook voor de ziekenhuizen trouwens.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat een zet. Bijna 3000 leden gewond en dood zonder een raket of kogel af te vuren.
Rondvliegende ballen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze hadden beter dood kunnen zijn. Ook voor de ziekenhuizen trouwens.
Op de beelden zie je heel wat mensen invalide worden en daar worden anti-personeel mijnen al heel lang voor ontworpen. Kreupele mannen onderhouden is veel duurder dan een begrafenis.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Zoek eens op Galaxy Note 7...quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:46 schreef franske19 het volgende:
[..]
Die batterijen ontploffen niet. Zo zijn ze niet ontworpen. Ze kunnen wel een flinke steekvlam/fik veroorzaken.
Zou wat zijn als je tesla een rijdende bom zou zijn met 750 kilo aan springstof haha.
Das toch wel een bizar sterke explosie op al die filmpjes voor zo'n klein dingetje.quote:
Haha ja daar zit wat in.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:46 schreef franske19 het volgende:
[..]
Die batterijen ontploffen niet. Zo zijn ze niet ontworpen. Ze kunnen wel een flinke steekvlam/fik veroorzaken.
Zou wat zijn als je tesla een rijdende bom zou zijn met 750 kilo aan springstof haha.
quote:
En vast ook heel veel onschuldige burgers...quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lachen. Dan weet je als ziekenhuis zeker dat ieder slachtoffer dat op dat moment hulp komt zoeken een Hezbollah strijder is.
Juist niet, een (zwaar) gewonde terrorist is een zware belasting, een dode begraaf je gewoon.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Eight people have been killed and 2,750 wounded — 200 of them critically — by exploding pagers across Lebanon, the country's health minister says.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:39 schreef Tjoent het volgende:
Al acht doden en 2750 gewonden volgens Steve.
Volgend jaar op Netflix. The Spy 2.0quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zou wel echt een prachtig staaltje infiltratie zijn van Israel als die regel kwam van iemand die stiekem voor Israel werkt en dat suggereerde. Om zo een batch aangepaste pagers naar iedereen te krijgen.
Gewoon een steekvlam. Zo zijn ze ontworpen als ze falen. Bovendien zit in een pieper een veel kleinere accu of gewoon een AA batterij dus die zou een nog kleinere vlam veroorzaken. Er zit niet genoeg energie in die batterij om een explosie te veroorzaken.quote:
En naar die Iraanse ambassadeur die ook zwaargewond is geraakt. Als die het overleeft tenminste.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd naar de reactie van Hezbollah
Nou ben ik wel benieuwd of het hun eigen fout is of dat Israël er achter zit.quote:
Wat die ook wordt, hij is een octaaf hoger.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Er zit gewoon een manual release op de deuren, die je kan gebruiken in geval van nood.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De kogelvrije cybertruck die alleen opengaat met elektriciteit is gewoon een crematorium.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Die zijn wel uitgepiept
De kwadaardigheid van onze elites is een complottheorie volgens de AIVD en dissidenten worden gewoon in de cel gegooid.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:52 schreef Glazenmaker het volgende:
Nu is het wel fijn dat het bij Hezbollah is gebeurd, maar dit zou zomaar eens heel kut voor iedereen met een laptop of mobiel kunnen worden.
terecht.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De kwadaardigheid van onze elites is een complottheorie volgens de AIVD en dissidenten worden gewoon in de cel gegooid.
Hezbollah holds Israel ‘fully responsible’ for pager explosions, vows retaliationquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:06 schreef Jor_Dii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |