Iets met de planning, organisatie,verwerking en coördinatie van (semi?)wetenschappelijke proeven.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:35 schreef Blues het volgende: [..] Vind ik niet zo gek. Jij bent goed! Wat is het voor vacature ?
Dat kan nog wel, maar moet je meestal best lang wachten. Mijn ervaring met afspraak is dat je ook op het tijdstip van de afspraak aan de beurt bent. Zonder afspraak kan je er zomaar een uur zitten. Doe dan maar met afspraak.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:03 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een gedoe! Waar zijn de tijden gebleven dat je gewoon zonder afspraak (maar met bloedprikformulier) bloed kon prikken?
Dit was best gedoe inderdaad. Het gedoe werd overigens veroorzaakt door twee 'moeilijke' buisjes. 1 moest direct naar het lab. Dat lab hebben ze niet in ziekenhuis 2. 1 buisje wordt maandag-donderdag opgehaald door een externe partijen kan daardoor niet op vrijdag afgenomen worden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:03 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een gedoe! Waar zijn de tijden gebleven dat je gewoon zonder afspraak (maar met bloedprikformulier) bloed kon prikken?
Wat ik meegekregen heb zijn er steekproeven, dus als je geen haatbaard of rode ogen en hasjlucht hebt kan je sowieso doorrijdenquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:11 schreef derLudolf het volgende:
Zo naar de bank. Paspoort vergeten dus even alternatieve route de grens over nemen
Doet PS dat alleen met panorama's of kan je ook alle huizen in een straat naast elkaar fotograferen en dan mergen zodat je een heeeeel brede foto van die rij huizen krijgt?quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gisteren. Na wat ruzie met de photomerge van photoshop is dit het punt waarop ik het goed genoeg vond
Als je uitlijning blijft kloppen kan dat jaquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Doet PS dat alleen met panorama's of kan je ook alle huizen in een straat naast elkaar fotograferen en dan mergen zodat je een heeeeel brede foto van die rij huizen krijgt?
Tot dit jaar zat ik bij een ander ziekenhuis waar ik gewoon naar binnen kon lopen om mijn bloed te laten prikken. Nooit meer dan 5 minuten wachttijd.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan nog wel, maar moet je meestal best lang wachten. Mijn ervaring met afspraak is dat je ook op het tijdstip van de afspraak aan de beurt bent. Zonder afspraak kan je er zomaar een uur zitten. Doe dan maar met afspraak.
@:Blues ik heb het in de groep gegooid en niemand kon mijn diensten overnemen en ik was nog wel in staat om uit bed te zijn en een computer te bedienen en de telefoon op te nemen![]()
fijn dat het alsnog gelukt is danquote:Op dinsdag 17 september 2024 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit was best gedoe inderdaad. Het gedoe werd overigens veroorzaakt door twee 'moeilijke' buisjes. 1 moest direct naar het lab. Dat lab hebben ze niet in ziekenhuis 2. 1 buisje wordt maandag-donderdag opgehaald door een externe partijen kan daardoor niet op vrijdag afgenomen worden.
We gaan nu lekker verder met de vakantie. Eerst naar het techniekmuseum in Hengelo en daarna naar Lonaa
Nou ja…hrm en teamleider en manager laten dat aan jou?quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:39 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben de vacaturetekst aan het schrijven voor mijn opvolger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na zijn vakantie vervangt de werkmeneer de kraan.
Vanavond verse pizza opgeleukt met tomaten en champignons.
Heb me al te lang niet geschoren (en ben niet blond of rood).quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wat ik meegekregen heb zijn er steekproeven, dus als je geen haatbaard of rode ogen en hasjlucht hebt kan je sowieso doorrijden
Whaha da’s apartquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:39 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben de vacaturetekst aan het schrijven voor mijn opvolger
Nooit een eerste voorstel accepteren, vraag 250-300 in de maand meer.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb me al te lang niet geschoren (en ben niet blond of rood).
Ik reed parallel aan de A37. Op de grens zelf zit er 30m tussen die weg en de autosnelweg (en is ook de parkeerplaats voor de politie) maar ik heb niemand gezien. Ze zullen je er maar net uit pikken. Er was flink wat politie aanwezig trouwens, denk wel 10 tot 12 Streifenwagens![]()
Heb voorstel gekregen, toch ca. ¤100 in de maand lager dan ik eerst dacht.
Nu even kiezen welk deel via Volksbank en welk deel via KfW*. Neig naar maximaal via KfW: daar is de looptijd 25 jaar ipv 30 en lagere rente. Bedrag per maand is dan ¤6 hoger maar na 25 jaar is je maandbedrag een heel stuk lager want dan is het deel daar volledig afgelost. Bovendien is het eerste jaar aflossingsvrij.
*Gesubsidieerd, nadelen/spelregels:
Niet extra aflossen en je moet er zelf wonen
Vragen of ie meer mag gaan betalen voor zn hypotheek ja?quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nooit een eerste voorstel accepteren, vraag 250-300 in de maand meer.
Ik denk dat @Lucky_Strike meer baat heeft bij flexibel in te zetten verlof; dus beter wat extra verlof dan wat extra geld. En ook altijd een hele goede om over te onderhandelen: tijd voor tijd! Bijvoorbeeld een 14u contract waarbij je standaard 16u/wk werkt en dan elke week 2u opbouwt aan verlof. Kost de baas geen geld maar levert jou _ontzettend_ veel vrijheid.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nooit een eerste voorstel accepteren, vraag 250-300 in de maand meer.
De quote was van Ludolf, niet Luckyquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat @:lucky_strike meer baat heeft bij flexibel in te zetten verlof; dus beter wat extra verlof dan wat extra geld. En ook altijd een hele goede om over te onderhandelen: tijd voor tijd! Bijvoorbeeld een 14u contract waarbij je standaard 16u/wk werkt en dan elke week 2u opbouwt aan verlof. Kost de baas geen geld maar levert jou _ontzettend_ veel vrijheid.
Extra geld vragen en extra onbetaald verlof nemen als je dagen toch op blijken te zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat @:lucky_strike meer baat heeft bij flexibel in te zetten verlof; dus beter wat extra verlof dan wat extra geld. En ook altijd een hele goede om over te onderhandelen: tijd voor tijd! Bijvoorbeeld een 14u contract waarbij je standaard 16u/wk werkt en dan elke week 2u opbouwt aan verlof. Kost de baas geen geld maar levert jou _ontzettend_ veel vrijheid.
Vind je? Zo raar is dat toch niet; niemand weet beter wat de inhoud van de functie is en welke competenties je daarvoor moet hebben dan degene die de functie heeft vervuld.quote:
Nee, dat is echt veel minder vrij. Dan moet je een gunst vragen (onbetaald verlof). Als je dat verlof gewoon opgebouwd hebt dan neem je het gewoon op.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Extra geld vragen en extra onbetaald verlof nemen als je dagen toch op blijken te zijn.
LOLquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:39 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Vragen of ie meer mag gaan betalen voor zn hypotheek ja?
Nakijken lijkt me niet zo raar, maar zelf schrijven? Ze maken het zichzelf lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Vind je? Zo raar is dat toch niet; niemand weet beter wat de inhoud van de functie is en welke competenties je daarvoor moet hebben dan degene die de functie heeft vervuld.
Vind ik nogal een negatieve benadering, maar je kan gelijk hebben hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nakijken lijkt me niet zo raar, maar zelf schrijven? Ze maken het zichzelf lekker makkelijk.
Dit. Al heb ik het zelf nog niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Vind ik nogal een negatieve benadering, maar je kan gelijk hebben hoor.
Ikzelf stel een tekst waarvan ik meer weet dan een ander liever zelf op dan dat ik andermans tekst 'nakijk'.
Want meestal moet ik dan dus moet kiezen tussen óf zoveel commentaar geven dat het eigenlijk een gedicteerd herschrijven is, en dan zo gepresenteerd dat de schrijver dat wil uitvoeren, óf m'n fiat geven aan een tekst waarvan ik denk 'dat had stukken beter gekund'.
Volgens mij was dat wel vaker gebruikelijk bij de mijnbouw hoor, lees ik ook wel eens als ik dingen van de Route der Industriekultur bezoek.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ons huidige dorp, het centrum. Arbeiderswoningen voor de even verderop gelegen kolenmijn, die een aantal jaren terug buiten gebruik is gesteld. Naast salaris kregen mensen ook uitbetaald in kolen, dus de schuurtjes die je ziet zijn om de Carbón in op te slaan. Dat was heel algemeen hier in Asturias, en is ook de reden waarom in vrijwel elke woning die we bezichtigd hebben een Cocina de Leña staat - die tot op de dag van vandaag geproduceerd worden!
Het Spaanse bouwbesluit vereist dat elke woning een mogelijkheid heeft de was te drogen, dus vandaar al die exact dezelfde wasrekjes aan de woningen (die met bijpassende regenhoes komen!). De Bodega is waar we om de week eten en Sidra drinken.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
HR heeft gelukkig wel een template voor vacatureteksten, ik heb een hoop voorbeelden en het internet geeft je allerhande tips. Dus ik kom er wel uit. Het is best grappig om wat ik doe op te schrijven maar dan in de 2e persoon en in de toekomende tijdquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:44 schreef Kaatje1 het volgende:
In gedachten nemend dat ze een paar maanden geleden @:tele6 lieten uitzoeken hoe iets geschreven moest worden, niet kunnen/willen helpen met de templates, komt het op mij over dat ze zelf ook geen idee hebben. En wanneer dit op een gegeven moment niet goed uitpakt ze hun handen in onschuld kunnen wassen
Had ik ook, bij een aantal. Ligt aan Prime. Wel klote.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:28 schreef Vanyel het volgende:
@:lucky_strike, deed jij je Who-rewatch ook via Prime?
Ik heb allemaal eps met heel harde ruis, niet te kijkenNatuurlijk nu weer net die met Vastra, Jenny en Strax
![]()
Jij ook?
Ja klopt. En de kolenindustrie (en de staalindustrie die er hier mee vervlochten is) is bepaald niet schoon of gezond nee.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij was dat wel vaker gebruikelijk bij de mijnbouw hoor, lees ik ook wel eens als ik dingen van de Route der Industriekultur bezoek.
Kolen is nou niet echt een schone bron van energie en het werk was is ook niet super gezond, maar het was wel een erg mooi wereldje volgens mij. Veel saamhorigheid
Oh tnx. Kan ik ook de laptop proberen. Ipad vind ik te klein.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Had ik ook, bij een aantal. Ligt aan Prime. Wel klote.
Overigens werkte sommige daarvan weer wel op een iPad. Kan het vast uitleggen, maar dat boeit niemand verder
Wellicht wel. Gewoon proberen. Zou niet uit moeten maken denk ik.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh tnx. Kan ik ook de laptop proberen. Ipad vind ik te klein.
Ooohhh stikjaloers nu en kannie wachten op de foto’squote:Op dinsdag 17 september 2024 21:05 schreef Blues het volgende:
4 IJsvogels![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldige dag gehad![]()
Morgen verslagje met piccies.
Ze vlogen als blauwe schichten voorbij, zo snel! 1 heeft iemand die naast me in de boot zat redelijk op de foto kunnen krijgen. Wel bewogen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Ooohhh stikjaloers nu en kannie wachten op de foto’s
Hier bij ons achter zitten ook ijsvogels, ze hebben daar holen in de wallenkant, vlak boven het water en vaak zitten ze op een tak ervoor.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze vlogen als blauwe schichten voorbij, zo snel! 1 heeft iemand die naast me in de boot zat redelijk op de foto kunnen krijgen. Wel bewogen.
Ik heb een visarend op de pic
Op de terugweg bij vd Valk Vianen wat gegeten om de files te ontlopen.
Zo vaak met m'n moedertje geweest, was echt leuk om weer eens te zitten. Sweet memories.
Gewoon niet zo moeilijk doen en dat ding zo op je knar zetten dat je nog de dingen kunt doen die nodig zijn. Als dat niet meer kan, draag je m over een week niet meer en als ie 3 mm meer of minder perfect zit maakt dat echt niet dat het effect helemaal aan of uit is. Bijnahelemaalgoed geeft ook het gewenste effect, al heb je dan misschien een minuutje meer nodig, maar dat voel je vanzelf.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:57 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Cat_astrophe wat een geklooi zeg daar..![]()
@:Vanyel vraagje over de luminette! In handleiding staat dat je het neusstukje op een van de drie posities moet zetten, zodanig dat de onderkant vd bril tot net boven je ooglijn komt, en dat de blauwe kleur van het hologram "zorg ervoor dat de blauwe lichtstrip mooi over uw ogen past". Maar op hun site bij FAQ lees ik ook "Luminette is correct gepositioneerd als het blauwe licht de onderste helft van uw ogen bereikt wanneer u in een spiegel kijkt." (Al kom ik dan wel weer alleen op die pagina via google, de FAQ kan ik op de site zelf niet vinden).
of ik nou een gek hoofd heb of dat dit heel normaal is!
Zeker!!quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier bij ons achter zitten ook ijsvogels, ze hebben daar holen in de wallenkant, vlak boven het water en vaak zitten ze op een tak ervoor.
Mocht je interesse hebben, dan kan ik je de locatie wel doorgeven.
SPOILER: moedergedoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:23 schreef fietsie het volgende:
Ja, we kwamen er weer genadig af. Daar ben ik me zeer van bewust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het met jou?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Nee, we hebben de verhoogde bewaking weer beëindigd. Morgen gaat mijn zusje bij moeder op visite, dus dat is nog een keer inspectiequote:Op dinsdag 17 september 2024 22:33 schreef Blues het volgende:
Gaan jullie nu om de beurt checken @:sigme of is er ook nog mantelzorg vanuit buren of vrienden?
Ik ehm, balanceer tussen enerzijds -beseffen- dat dit tijd nodig heeft en ik mezelf moet toestaan de teugels wat te vieren, het besef dat er praktisch veel losse eindjes zijn die mijn moeder niet zelf opgelost krijgt, de reden ook dat mijn naam expliciet in het testament staat bij die punten, een waanzinnig mooie en uitdagende werk-klus die iemand in mijn vakgebied zelden tot nooit ooit in de loop van een carrière in handen krijgt, en de balans daartussen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, we kwamen er weer genadig af. Daar ben ik me zeer van bewust.
Hoe is het met jou?
Als jij de enige was die die zorg kon verlenen aan je zieke of hulpbehoevende ouder zou je daar volgende de wet zorgverlof voor moeten kunnen krijgen, tenzij in je cao anders bepaald.quote:Op woensdag 18 september 2024 10:36 schreef fietsie het volgende:
En dan nog gewoon het gebrek aan vakantie (want die drie weken gingen op aan mantelzorg) en persoonlijk vermaak (want ik leef graag nog wat langer dus laat de motor op het moment even staan).
Dit!quote:Op woensdag 18 september 2024 11:38 schreef Tele6 het volgende:
@:fietsie wat veel idd. En wat ben je goed bezig.
Klinkt bekend.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:41 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben weer eens verdwaald op weg naar een vergadering (wie driehoekige gebouwen met gaten en loopbruggen ontwerpt mogen ze kielhalen wat mij betreft, en waarom kan ik tegenwoordig in de open lucht prima navigeren maar in gebouwen niet) en vervolgens een complete overload aan meningen en (mogelijk niet ter zake doende) informatie over me heen. Jippie.
Maar heb je inmiddels wel de vergaderruimte gevonden ? Of komen die meningen onderweg uit mede-zoekers ?quote:Op woensdag 18 september 2024 11:41 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben weer eens verdwaald op weg naar een vergadering (wie driehoekige gebouwen met gaten en loopbruggen ontwerpt mogen ze kielhalen wat mij betreft, en waarom kan ik tegenwoordig in de open lucht prima navigeren maar in gebouwen niet) en vervolgens een complete overload aan meningen en (mogelijk niet ter zake doende) informatie over me heen. Jippie.
Al mijn afwezigheid in dec/jan ivm mantelzorg en operatie e.d. heeft mijn TL niet eens opgegeven.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:54 schreef fietsie het volgende:
De P&O afdeling bij mijn werkgever is van mening dat dit geen mantelzorg was naar letter van de wet, en dat de week betaald verlof direct na het overlijden voldoende zou zijn
Geen levende bever. Wel 1 die dood gevonden is in de biesbosch, en nu in het museumeiland staat.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:56 schreef fietsie het volgende:
Hadden jullie ook een Biesboschbeverbezichtiging onderweg ? Of hield die zich verscholen ?
Wat een eikels.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:54 schreef fietsie het volgende:
De P&O afdeling bij mijn werkgever is van mening dat dit geen mantelzorg was naar letter van de wet, en dat de week betaald verlof direct na het overlijden voldoende zou zijn
Echt heel stom ja.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:59 schreef sigme het volgende:
Wat een eikels.
Dat soort omgang met personeel blaast personeel op.
Tsk… gaan ze wachten tot je overbelast omvalt of zo?quote:Op woensdag 18 september 2024 11:54 schreef fietsie het volgende:
Daar is een cursus menselijkheid ook niet overbodigquote:Op woensdag 18 september 2024 11:54 schreef fietsie het volgende:
Ligt het aan P&O of hangt er een leidinggevende boven die die cursus nodig heeft?quote:Op woensdag 18 september 2024 12:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar is een cursus menselijkheid ook niet overbodig
Vergaderruimte wel gevonden hoor. Niet eens heel veel te laat.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar heb je inmiddels wel de vergaderruimte gevonden ? Of komen die meningen onderweg uit mede-zoekers ?
De leidinggevende vindt het jammer dat ik de vakantieboekhouding al had moeten doorgeven aan het uren-bureau in juli.quote:Op woensdag 18 september 2024 12:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ligt het aan P&O of hangt er een leidinggevende boven die die cursus nodig heeft?
ay, dus een beetje overleg had misschien ook wel handig geweest. P&O is idd nou eenmaal van de regelsquote:Op woensdag 18 september 2024 12:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
De leidinggevende vindt het jammer dat ik de vakantieboekhouding al had moeten doorgeven aan het uren-bureau in juli.
Die had er niet van met zijn ogen geknipperd als er gewoon "werken" had gestaan , die weken.
"Dan verpats ik hem wel aan de mafia. Doei hequote:Op woensdag 18 september 2024 12:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Toevoeging aan dit succestopic: net telefoon van het ziekenhuis: alles is teruggedraaid en rechtgezet en ingepland zoals het was![]()
En de verzekering was ook vliegensvlug akkoord.
Wel weer de vibes van toen ik ben hen te gast was voor mijn donatie. Dat duuuuurde en duuuurde maar. Tot ik met de vuist of tafel sloeg en dreigde mijn nier ergens anders af te geven of hem toch maar zelf te houden. Ook toen kon alles ineens snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Nee, de regels zijn dus dat dit soort zorg 2 weken betaald zorgverlof kan opleveren plus zoveel betaald calamiteiten als er ziekenhuisbezoek is.quote:Op woensdag 18 september 2024 12:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ay, dus een beetje overleg had misschien ook wel handig geweest. P&O is idd nou eenmaal van de regels![]()
Kan je nu dan niet een paar dagen / weken " werken" ?
Ohquote:Op woensdag 18 september 2024 16:31 schreef Vanyel het volgende:
Boh, ik liep vandaag voor het eerst sinds de hoeren daar weg zijn door de Hardebollenstraat. Dat is me een partij onherkenbaar met lollige eet- en drinktentjes
en ging het hardlopen ook al weer een beetje met meer zin?quote:Op woensdag 18 september 2024 20:25 schreef Clubsoda het volgende:
Oh, ook een Koreaans tentje met bibimbap![]()
Zo, ik heb me weer verdiept in Engels, wiskunde en Franse woordjes geleerd. Nuttig hoor, zo'n middelbare scholieren in huis
quote:
Je zei het b-woordquote:Op donderdag 19 september 2024 08:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Unrelated, heb ik in korte tijd nu 2x bleekselderijbased kebab/shoarma op.
De kebab was goed te nassen, maar overduidelijk een vleesvervanger, bij de shoarma hed je me in de maaling kunnen nemen.
Die staat hier nog steeds regelmatig op het menuquote:Op donderdag 19 september 2024 08:36 schreef Lonaa het volgende:
Wegens in het bezit zijn van koolrabi (bedankt @:LS) overweeg ik weer eens dat Ottolenghi recept te maken met oesterzwammen.
Kijken gaat niet.quote:Op donderdag 19 september 2024 08:49 schreef Lonaa het volgende:
Also ik maakte een grote fout door op een honden-adoptie-website te kijken.
Alleen ff kijken kan geen kwaad toch?quote:Op donderdag 19 september 2024 08:49 schreef Lonaa het volgende:
Also ik maakte een grote fout door op een honden-adoptie-website te kijken.
Ik weet ook niet waarom ik dat een goed idee vond. Op slag verliefd maar het gaat echt niet in dit leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Verstandelijk was Paul ook geen goed idee, maar als ie avonds bij me op de bank komt kroelen is het een ander verhaalquote:Op donderdag 19 september 2024 08:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom ik dat een goed idee vond. Op slag verliefd maar het gaat echt niet in dit leven.
Wtf ben je gek ofzo.quote:Op donderdag 19 september 2024 08:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De kebab was goed te nassen, maar overduidelijk een vleesvervanger, bij de shoarma hed je me in de maaling kunnen nemen.
Wtf ben je gek ofzo.quote:Op donderdag 19 september 2024 08:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb rettich, heb je daar ook iets hips mee?quote:Op donderdag 19 september 2024 08:36 schreef Lonaa het volgende:
Wegens in het bezit zijn van koolrabi (bedankt @:LS) overweeg ik weer eens dat Ottolenghi recept te maken met oesterzwammen.
Hoe maak je dat van bleekselderij?quote:Op donderdag 19 september 2024 08:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En daikon is ook hetzelfde. Een radijs-achtige maar dan enorm.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:16 schreef Tele6 het volgende:
Als ik zo de Wikipedia lees, is rettich een andere naam voor sommige soorten rammenas. Dan zou je recepten voor rettich er ook mee kunnen doen. Lekker verwarrend wel, dit soort groentes met allerlei namen en verschillende rassen die er verschillend uitzien.
Kaas kan veel verhullenquote:Op donderdag 19 september 2024 10:12 schreef Morgane89 het volgende:
Piaf![]()
Ik krijg deze en volgende week het groentepakket van m'n broer omdat hij op vakantie is. Deze week zit er rammenas in, maar daar had ik nog nooit van gehoordblijkbaar iets radijsachtigs. Gelukkig hebben ze er wel een recept bij gedaan dat lekker klinkt, uit de oven met Parmezaanse kaas
Groenbemester, de witte bloemetjes die je nu ziet bloeien in de graanstoppelquote:Op donderdag 19 september 2024 10:12 schreef Morgane89 het volgende:
Piaf![]()
Ik krijg deze en volgende week het groentepakket van m'n broer omdat hij op vakantie is. Deze week zit er rammenas in, maar daar had ik nog nooit van gehoordblijkbaar iets radijsachtigs. Gelukkig hebben ze er wel een recept bij gedaan dat lekker klinkt, uit de oven met Parmezaanse kaas
Nee.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wtf ben je gek ofzo.
[..]
Ik heb rettich, heb je daar ook iets hips mee?
Fermenteren tot rettich kimchi. Eventueel daarna pureren tot hot sauce.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wtf ben je gek ofzo.
[..]
Ik heb rettich, heb je daar ook iets hips mee?
In reepjes snijden om er iets ingewikkelds mee te doen en tijdens het snijden opknagenquote:Op donderdag 19 september 2024 10:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee.
Weet ook niet of dit gaat lukken want eigenlijk geen tijd om uitgebreid te koken denk ik.
Heeft er ook iemand nog een niet-zo-langdurig-recept met koolrabi?
Op zich tof, maar ik heb net een halve pot rettich in zuur op in allerlei dingen dus dat idee spreekt me even tijdelijk minder aan.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Fermenteren tot rettich kimchi. Eventueel daarna pureren tot hot sauce.
Het was op geen enkele manier nog te herkennen als... ik denk dus dat het gemalen is, verhit in de kerosine, door kattengrit gefilterd, waarna het overgebleven residu in een malletje is geperst met veel asbest en kruiden.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe maak je dat van bleekselderij?
quote:Op donderdag 19 september 2024 09:01 schreef Lonaa het volgende:
Tijdje geleden organiseerde het asiel een kattenavond wegens veel kittens. Ik wilde daar heen wegensschattig
Niet gedaan, wat slim is want ik wilde alleen op basis van foto al oa deze mee naar huis nemen:
Ik durf niet te klikken wegens te schattig w.s.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dit moment worden de uien geoogst, en die blijven dan inderdaad nog een tijdje op het land liggen, op hun bedje.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:41 schreef Blues het volgende:
Wij reden afgelopen dinsdag dus door het Brabantse Biesbosch en zagen velden vol ...... liggen.
Aardappelen of Uien?
Zo open en bloot in vlakken. Alsof ze opgegraven waren en moesten drogen?
Iemand?
Ja. Maar ik woon ook 1 km van Duitsland. En Bulgarije en Roemenië zijn vrij nat op dit moment.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:47 schreef derLudolf het volgende:
Rook je nog? Dan Bulgarije of RoemeniëKost de vakantie je een stuk minder netto
![]()
Ja, maar als je die tot hot sauce pureert en over gefrituurde kip met panko giet dan spreekt het vast al een stuk meer aanquote:Op donderdag 19 september 2024 10:49 schreef Vanyel het volgende:
M
[..]
Op zich tof, maar ik heb net een halve pot rettich in zuur op in allerlei dingen dus dat idee spreekt me even tijdelijk minder aan.
https://thehappyfoodie.co(...)me-of-the-trimmings/quote:Op donderdag 19 september 2024 10:10 schreef Vanyel het volgende:
Ik ken dat oesterzwamrecept trouwens niet. Vertel eens?
Uienquote:Op donderdag 19 september 2024 11:41 schreef Blues het volgende:
Wij reden afgelopen dinsdag dus door het Brabantse Biesbosch en zagen velden vol ...... liggen.
Aardappelen of Uien?
Zo open en bloot in vlakken. Alsof ze opgegraven waren en moesten drogen?
Iemand?
De uien zijn al een tijdje geleden geoogst, nu worden ze opgeladenquote:Op donderdag 19 september 2024 11:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Op dit moment worden de uien geoogst, en die blijven dan inderdaad nog een tijdje op het land liggen, op hun bedje.
Aardappels worden ook nu geoogst, en blijven dan ook soms nog wel even op hun land liggen, maar dan wel op een hele grote bult.
Die is zo goedquote:Op donderdag 19 september 2024 12:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
https://thehappyfoodie.co(...)me-of-the-trimmings/
Dankje!quote:Op donderdag 19 september 2024 12:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De uien zijn al een tijdje geleden geoogst, nu worden ze opgeladenWaarom liggen ze op het land: zodat ze (metname de kop, waar het loof zat) goed kan drogen/afsterven. Doe je ze na het rooien direct in de bewaring gaan ze rotten.
Aardappels op een bult in het land zul je niet zien waar Blues was, want dat zijn alleen zetmeelaardappels (waaruit tegenwoordig al veel meer wordt gehaald dan simpel zetmeel, ook hoogwaardige eiwitten)
Aardappels na het oogsten op het land zie je ook wel eens, met name boven in Groningen in het pootgoed. Doordat ze even liggen droogt de klei laat zich dat makkelijker verwijderen. Maar dat is hooguit een paar uur.
In de suikerbieten wordt soms ook met een tweefase systeem gewerkt, dan liggen de bieten ook in een zwad op het land. Dat heeft vooral met minder dure en zware machines te maken. Maar zie je in NL niet veel meer, want je twee trekkers nodig en twee chauffeurs.
Ik kwam laatst nog zo’n boekje tegen. Stonden mensen in die ik compleet was vergetenquote:Op donderdag 19 september 2024 14:29 schreef Blues het volgende:
Iedereen die in mijn papieren adresboekje stond, staat nu met volledige info in mijn telefooncontacten.
Alles bijgewerkt ook.
Wat een werk, maar lekker om te doen zo buiten met een bakkie.
Haha, mooiequote:Op donderdag 19 september 2024 13:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Op een science-insta een sponsorfilmpje voor listerine. Ik post er onder dat gebruik van listerine in verband wordt gebracht met cardiovasculaire aandoeningen. Reageert listerine er onder dat je van het gebruik van listerine geen kanker krijgt.
Dat postte ik ook niet, maar nu ben ik wel nieuwsgierig naar eventuele links tussen listerine en kanker
Bleekselderij kan veel verhullen. Behalve de smaak van kaasquote:Op donderdag 19 september 2024 10:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kaas kan veel verhullen(behalve de smaak van bleekselderij)
Met een beetje mazzel wordt die snel weggehaaldquote:Op donderdag 19 september 2024 15:36 schreef Sarabi het volgende:
En toen hadden de buren opeens een babykan er nog wel bij qua herrie.
Mwah dat andere kind zit ook altijd nog elke dag tussen de blowende mensen.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel wordt die snel weggehaald
Oh er zijn meer kinderen. Veilig thuis al geïnformeerd dan?quote:Op donderdag 19 september 2024 15:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah dat andere kind zit ook altijd nog elke dag tussen de blowende mensen.
Onwenselijke situaties zijn natuurlijk ook heel subjectief.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:54 schreef derLudolf het volgende:
Oh das alleen als ze mishandeld worden blijkbaar. Dacht voor alle onwenselijke situaties
Hehehe.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:31 schreef fietsie het volgende:
Mijn nieuwe overburen zijn wel luidruchtig tijdens het maken er van, geen idee of dat ook resulteert in luidruchtige kinderen.
Klinkt niet als een reden om een ijsmachine te kopenquote:Op donderdag 19 september 2024 16:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Voor de mensen met ijsmachine:
Zet dubbel sterke koffie.
Smelt 145 gram hele pure chocola met 70 gram melk en 75 gram suiker.
Zodra je hele dikke chocomel hebt, je koffie -140 gram- er door roeren. In je ijsmachine yeeten, veertig minuten want heet.
Klinkt goed. Liever nog dan een airfryer.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Voor de mensen met ijsmachine:
Zet dubbel sterke koffie.
Smelt 145 gram hele pure chocola met 70 gram melk en 75 gram suiker.
Zodra je hele dikke chocomel hebt, je koffie -140 gram- er door roeren. In je ijsmachine yeeten, veertig minuten want heet.
Jjeetje, flink virusquote:Op donderdag 19 september 2024 17:28 schreef sigme het volgende:
Moeders is nog niks beter
We komen nu bij toerbeurt langs; zeker driemaal daags komt er iemand even aaien en praatje maken (ze slaapt 22 uur per 24)
Dat heb ik al vele keren op borden zien staan. Roland Kaiser was in Gronau toch?quote:Op donderdag 19 september 2024 17:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben weer boven water geloof ik. Dinsdag dus naar Techniekmuseum Hengelo (aanrader!) en @:lonaa, woensdag naar Rock&Pop Museum in Gronau met Duitse boodschappen. Ik was maandag al verkouden maar gisterenavond op de terugweg werd het elke 5 minuten erger. Natuurlijk ook file enzo. En we reden in de oude kutauto. Het was zwaar, vooral na een korte nacht.
Vannacht heb ik een bizarre nacht gehad. Mogelijk koorts. Ik werd wakker op het moment dat ik mijn telefoon en bril van mijn nachtkastje trapte. Ik bleek in mijn slaap mijn kussen op mijn voeteinde te hebben gelegd om daar verder te slapen.
Vandaag huis aan kant, grote digitale kutklus en een paar uur tuinieren. Alles is weer normaal. Alleen nog wat verkouden.
Bij (onbekende) virusinfecties zoeken ze helemaal niet naar het virus, volgens mij is dat nogal een klus wat ze wel ontwikkelen voor dingen als coronatesten, maar niet voor elk van de honderdduizenden virussen die dan ook nog allemaal hun eigen gewoontes hebben.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai, dat klinkt niet fijn @:sigme Is dat virus al gevonden?
Doe ik ook wel eensquote:Op donderdag 19 september 2024 18:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Beterschap aan de mensen of familieleden die het nodig hebben.
In het kader van ze-doen-maar-wat klein leed: vorige week heb ik hipperdeflip digitaal een herhaalrecept bij de huisarts besteld. Mailtje gekregen dat het was doorgestuurd naar de apotheek![]()
U raadt het al… bij de apotheek was vanmiddag geen recept binnen gekomen.
Dus morgenvroeg de huisarts bellen. Dan ben ik aan het werk. Ik heb zin om mijn functie te misbruiken en onder een valse naam een collegiaal belletje te doen voor patiënt Cat. Want haat aan telefonische wachtrij.
1x de dubbele (40?) met de ander medicatie innemen.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:40 schreef sigme het volgende:
Apotheek hier was gelukkig prima belbaar en zouden medicatie ook met plezier naar moeders gebracht hebben. Maar ze belden een kwartiertje nadat ik hun gebeld had naar het nummer van mijn moeder dat ik ze net verstrekt had, om te melden dat ze het recept binnen hadden en dat ik het ook wel direct mocht komen halen.
Dus zo gezegd zo gedaan en in het echt waren ze ook lief.
Ik heb wel een vraagje dat ik daar niet gesteld heb. Ze hadden daar Omeprazol voor moeder klaarliggen maar dat hadden we al in huis maar dan van de drogist en die is maar half zo sterk. Maar die was verder net zo goed vond de apotheek maar neem er dan twee.
Maar is het dan beter om eenmaals 2 omaprazol te nemen of kan je dat dan juist beter spreiden?
Het is als maagbeschermer omdat moeder nu nogal wat paracetamol slikt (op een al dagen lege maag), en nu er ook nog domperidon bij heeft.
Ik heb de dubbelaars dus bij de apotheek laten staan (die konden dan terug de pot in), omdat we thuis al enkeltjes hadden. Ik zal het advies de enkeltjes dan per twee te nemen doorgeven.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:01 schreef Blues het volgende:
[..]
1x de dubbele (40?) met de ander medicatie innemen.
Alleen bij juist hogere doseringen dit in 2-en gebruiken.
Zo hoor ik dit altijd terug van m'n doks.
SPOILER: Heb nu ook een medisch dossiertje. Geen grote klachten maar toch.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op donderdag 19 september 2024 19:08 schreef borisz het volgende:
Ik was laatst ook bij de apotheek na bezoekje aan de HA. Kreeg ik later een mail 'uw medicijnen staan klaar' van een oude apotheek in IJmuiden.
Wist ik veel dat ik daar nog ingeschreven stond. Het was negen jaar geleden dat ik tegenover een HA had gezeten en medicijnen was letterlijk 25 jaar geleden.
Ma heeft het poedertje maar opgepikt. En nu heb ik de apotheek ook maar omgezet naar de apotheek naast HA..
@borisz fijn dat het geen grote klachten zijn, maar dit is toch best een ding hoor. Je zal er min of meer levenslang wat rekening mee moeten houden. En je wil echt geen (chronische) ontstekingen, dus dat 'rekening houden met' is best veel 'rekening houden met' .SPOILER: Heb nu ook een medisch dossiertje. Geen grote klachten maar toch.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je enig idee wat je misdaan had waardoor ze zich gingen roeren?ik moet verrassend weinig
Ik heb geen idee, ik ken hem niet. Schlager komt uiteraard niet aan bod in dat museum. House ook nauwelijks, wat ik jammer vond. Maar wel logisch want geen rock en slechts gelieerd aan pop.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat heb ik al vele keren op borden zien staan. Roland Kaiser was in Gronau toch?
Jazeker. Je doet dit museum eigenlijk in je eentje. Je hebt constant een koptelefoon op. Je loopt van vitrine naar vitrine. Bij elke vitrine komt er geluid uit je koptelefoon. Een inleidend verhaal, een verhaal over een artiest of stroming. Die over punk was tof.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:14 schreef MadMaster het volgende:
@:Lucky_Strike: Als muziekliefhebber ben ik wel benieuwd naar het Rock & Pop Museum in Gronau.
Op basis van de website krijg ik alleen niet echt een duidelijk beeld van wat er te daadwerkelijk te zien is.
Kan je een tipje van de sluier oplichten?
En succes met je verkoudheid…
Roland Kaiser is hier vooral bekend van 'Santa Maria':quote:Op donderdag 19 september 2024 19:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ken hem niet. Schlager komt uiteraard niet aan bod in dat museum. House ook nauwelijks, wat ik jammer vond. Maar wel logisch want geen rock en slechts gelieerd aan pop.
Zanger Udo Lindenberg komt uit Gronau en is prominent aanwezig in het museum, hij heeft ook de inleidende film ingesproken.
[..]
Jazeker. Je doet dit museum eigenlijk in je eentje. Je hebt constant een koptelefoon op. Je loopt van vitrine naar vitrine. Bij elke vitrine komt er geluid uit je koptelefoon. Een inleidend verhaal, een verhaal over een artiest of stroming. Die over punk was tof.
Het was leuk, mooi gemaakt en interessant. Wel af en toe wat storing van het geluid van andere vitrines. En je doet zelf niets dan luisteren, kijken, lezen. Wij houden het meest van musea waarin we zelf proefjes, spellen, etc. kunnen doen.
Opvallend: niets over Abba of Fleetwood Mac. Ze kunnen natuurlijk niet alles in zo'n museum stoppen maar dit viel me op. Net als de enorme foto van Ali B.
quote:Op donderdag 19 september 2024 19:08 schreef borisz het volgende:
Ik was laatst ook bij de apotheek na bezoekje aan de HA. Kreeg ik later een mail 'uw medicijnen staan klaar' van een oude apotheek in IJmuiden.
Wist ik veel dat ik daar nog ingeschreven stond. Het was negen jaar geleden dat ik tegenover een HA had gezeten en medicijnen was letterlijk 25 jaar geleden.
Ma heeft het poedertje maar opgepikt. En nu heb ik de apotheek ook maar omgezet naar de apotheek naast HA..
Heel naar iets die divertikels die kunnen gaan ontsteken.. Wel af en toe monitoren lijkt me? Ongevaarlijk zijn ze nl echt niet altijd...SPOILER: Heb nu ook een medisch dossiertje. Geen grote klachten maar toch.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Horrorverhaal mss niet lezen maar wel in je achterhoofd houden, dus niet te lang meer doorlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dit lijkt mij ook een heel leuk (niet compleet dus) museumquote:Op donderdag 19 september 2024 19:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ken hem niet. Schlager komt uiteraard niet aan bod in dat museum. House ook nauwelijks, wat ik jammer vond. Maar wel logisch want geen rock en slechts gelieerd aan pop.
Zanger Udo Lindenberg komt uit Gronau en is prominent aanwezig in het museum, hij heeft ook de inleidende film ingesproken.
[..]
Jazeker. Je doet dit museum eigenlijk in je eentje. Je hebt constant een koptelefoon op. Je loopt van vitrine naar vitrine. Bij elke vitrine komt er geluid uit je koptelefoon. Een inleidend verhaal, een verhaal over een artiest of stroming. Die over punk was tof.
Het was leuk, mooi gemaakt en interessant. Wel af en toe wat storing van het geluid van andere vitrines. En je doet zelf niets dan luisteren, kijken, lezen. Wij houden het meest van musea waarin we zelf proefjes, spellen, etc. kunnen doen.
Opvallend: niets over Abba of Fleetwood Mac. Ze kunnen natuurlijk niet alles in zo'n museum stoppen maar dit viel me op. Net als de enorme foto van Ali B.
Oh dat klinkt ook tof zeg. Naar Hoek van Holland moeten we ook maar eens gaan.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Roland Kaiser is hier vooral bekend van 'Santa Maria':
Je beschrijving van het museum klinkt leuk/goed. Zetten we op de To Do lijst.
We hebben 2 keer de Rock n' Roll Hall of Fame in Cleveland, Ohio, USA bezocht (dat is een gigantische verzameling van kleding, instrumenten en items van van allerlei zangers/zangeressen/bands met een tijdlijn vanaf de gezangen tijdens de slavernij periode tot heden) en ook enkele keren het veel kleinere zusje daarvan, het RockArt Museum in Hoek van Holland met vooral veel Info over Haagse bandjes en de zeezender Radio Veronica.
Wel bijna alleen maar staan voor een paar uur dus ik zou golfer niet meenemenquote:Op donderdag 19 september 2024 20:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh dit lijkt mij ook een heel leuk (niet compleet dus) museum
Jullie doen echt leuke dingen ook!
En als je een keertje in Amsterdam bent en je nodige house-/dance beats wil opdoen, dan kan ik je dit aanraden:quote:Op donderdag 19 september 2024 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh dat klinkt ook tof zeg. Naar Hoek van Holland moeten we ook maar eens gaan.
quote:Turn up the volume and join the beats! Our House Amsterdam isn't your typical museum experience - it's an electrifying dive into the heart of the legendary electronic music scene.
Forget passive observation – here, you become the DJ, mixing your own tracks and feel the energy of iconic clubs come alive. It's a full-sensory adventure, a fusion of museum, nightclub, and immersive playground.
Welcome to Our House Immersive Experience – your gateway to the world of electronic music.
Die staat al een tijdje op de lijst. Gaan we zeker een keer bekijken.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En als je een keertje in Amsterdam bent en je nodige house-/dance beats wil opdoen, dan kan ik je dit aanraden:
https://www.our-house.com/
[..]
Oh dan is hij het. Ook een bekende/grote naam, wist het niet meer.quote:Op donderdag 19 september 2024 19:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Joanna is toch ook wel bekend?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben 2 keer de Rock n' Roll Hall of Fame in Cleveland, Ohio, USA bezocht (dat is een gigantische verzameling van kleding, instrumenten en items van van allerlei zangers/zangeressen/bands met een tijdlijn vanaf de gezangen tijdens de slavernij periode tot heden) en ook enkele keren het veel kleinere zusje daarvan, het RockArt Museum in Hoek van Holland met vooral veel Info over Haagse bandjes en de zeezender Radio Veronica.
Joanna is toch ook wel bekend?quote:Op donderdag 19 september 2024 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iron Maiden komt ook naar Arnhem. Aldus een collega, die vanochtend meedeelde dat ie volgende week woensdag vanaf 10 even niet gestoord kon worden.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai, da’s niet fijn @:borisz maar (klinkt misschien raar) wel fijn dat je weet wat het is en je er rekening mee kunt houden en vooral alert erop kunt zijn.
In februari komt Toto naar Arnhem. Even erover gedacht om er naar toe te gaan, maar net niet leuk genoeg om daar geld aan uit te geven en total-loss te zijn een paar dagen.
quote:Op donderdag 19 september 2024 20:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wel bijna alleen maar staan voor een paar uur dus ik zou golfer niet meenemenAl was er gisteren iemand met een rollator die daar regelmatig lekker op ging zitten. Ze had het volgend mij enorm naar jaar zin.
Ja, we vermaken ons prima met leuke dingen doen. We lopen daarmee ook 20 jaar achter dus we hebben wat in te halen
Nee, aan Santa Maria heb ik meer dan genoeg…quote:Op donderdag 19 september 2024 20:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Joanna is toch ook wel bekend?
Een vriend (uit Arnhem) heeft eens een tour de halve wereld afgereisd om Iron Maiden overal te kunnen zien.quote:[..]
Iron Maiden komt ook naar Arnhem. Aldus een collega, die vanochtend meedeelde dat ie volgende week woensdag vanaf 10 even niet gestoord kon worden.
Dan gingen de concerten in Gelsenkirchen en Bremen in de verkoop. Gaat overal naar toe, als er twee shows in geldredome zijn gaat ie rustig naar beide
Dat staat niet echt bovenaan mijn lijstjequote:Op donderdag 19 september 2024 20:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Joanna is toch ook wel bekend?
[..]
Iron Maiden komt ook naar Arnhem. Aldus een collega, die vanochtend meedeelde dat ie volgende week woensdag vanaf 10 even niet gestoord kon worden.
Dan gingen de concerten in Gelsenkirchen en Bremen in de verkoop. Gaat overal naar toe, als er twee shows in geldredome zijn gaat ie rustig naar beide
Wat in de Dame deed u kotzen denkt U ?quote:Op donderdag 19 september 2024 21:29 schreef Queller het volgende:
Ik heb een CUL-gerelateerd succesje: ik heb een dame blanche gegeten waar iets mis mee was. Na twee dagen kan ik weer crackers eten zónder dat ze op onvriendelijke wijze retour komen.
Voorafgaande aan het 2e concert van Adele in Paradiso in 2011 (de eerste in 2008 hadden we ook bijgewoond) boden mensen tot 800 euro voor een kaartje.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ging, in een ver verleden eens naar een concert in Ahoy. Komen we daar aan werden we bestormd door mensen of ze onze kaartjes mochten overnemen. Vond dat zo’n domme vraag
Oh, wat een onaardige dame. Ze is toch theatraal van oorsprong?quote:Op donderdag 19 september 2024 21:29 schreef Queller het volgende:
Ik heb een CUL-gerelateerd succesje: ik heb een dame blanche gegeten waar iets mis mee was. Na twee dagen kan ik weer crackers eten zónder dat ze op onvriendelijke wijze retour komen.
Meh, dit klinkt kut.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:28 schreef sigme het volgende:
We komen nu bij toerbeurt langs; zeker driemaal daags komt er iemand even aaien en praatje maken (ze slaapt 22 uur per 24)
Maar die is toch al haske lang dood?quote:Op donderdag 19 september 2024 21:53 schreef AnneX het volgende:
Verder las ik bij toeval dat Bob Smalhout is overleden. Gossie.RIP.
Voor hem heb ik ‘s nachts nog eieren staan bakken midden in de nacht bij een spoedje. Oh ja, en hij leende ons zijn vlag toen het hoogste punt van de aanbouw was bereikt.
Restaurant gebeld?quote:Op donderdag 19 september 2024 21:29 schreef Queller het volgende:
Victorie!quote:Op donderdag 19 september 2024 21:29 schreef Queller het volgende:
Goed planquote:Op donderdag 19 september 2024 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn doep voor vannacht wordt om niet met mijn hoofd aan het voeteneinde wakker te worden.
Oh.. really…ik keek niet verder. Er flitste een kop uit de T voorbij.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Maar die is toch al haske lang dood?
quote:Op donderdag 19 september 2024 23:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Goed plan
Ik heb dit weekend B bijna uit bed geduwd (wat best knap is want hij is niet klein) maar ik werd wakker toen de arme jongen net over het randje ging en heb 'm er nog terug in gehesen. En hij werd niet wakker
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:30 schreef fietsie het volgende:
Wat in de Dame deed u kotzen denkt U ?
quote:Op donderdag 19 september 2024 21:45 schreef sigme het volgende:
Oh, wat een onaardige dame. Ze is toch theatraal van oorsprong?
Fijn dat het drama weer op z'n retour is.
quote:
quote:
Ze was helemaal vreemd. Het ijs leek meer mouse. Wel koud, maar zacht en te luchtig. De (zelfgemaakte) chocoladesaus was niet helemaal identificeerbaar. Slap en met een vreemde smaak. Ik dacht tijdens het eten: "Beslist niet mijn ding, maar misschien is dit tegenwoordig hip."quote:
Slapen is vast het beste dat ze kan doen, maar het zou toch wel een beetje moeten gaan opknappen.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:28 schreef sigme het volgende:
Tele ik word tegelijktijd moe en krijg energie van jouw activiteitenquote:Op donderdag 19 september 2024 22:58 schreef Tele6 het volgende:
Broertje maakt een prima Piaf. Risottorijst, champignons, courgette, wortel, ui, en (dat is nieuw) peper en daadwerkelijk bouillonpoeder. Gelukkig de satésaus achterwege gelaten, het leek me geen match.
Na gisteren was vandaag weer een vreselijk actieve avond want we gingen vanuit zijn huis lopend naar de sportclub. Bam 11 km. Dat is 33 km in 2 dagen gerend. Nu heb ik een blaar.
@:Blues bedankt voor de prachtige foto, met koetjes en vogel![]()
![]()
Blaar niet doorgeprikt, ik heb begrepen dat je 'm beter heel kan laten als hij niet te erg in de weg zit. Dus ik heb 'm afgeplakt met blarenpleister die ik nog van de Vierdaagse over heb.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Tele ik word tegelijktijd moe en krijg energie van jouw activiteiten![]()
![]()
![]()
Blaar doorgeprikt? Kusje drop![]()
Ik vind dieren en dan vooral vogels zo leuk om te fotograferen.
Deze zag ik al eerder toen ik zonder camera wandelde.
En gelukkig vdg waren ze er weer.
Win!quote:Op donderdag 19 september 2024 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn doel voor vannacht wordt om niet met mijn hoofd aan het voeteneinde wakker te worden.
Was het ook gewoon op je kussen, aan het hoofdeind?quote:
Helemaal zoals geplandquote:Op vrijdag 20 september 2024 08:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Was het ook gewoon op je kussen, aan het hoofdeind?
Een krul en een stickerquote:
Ik had vannacht een prachtige unibrow. Helemaal perfecte vorm, geen haartje uit model, maar wel een unibrow. En ik kon het er of mee doen, of het middenstukkie plukken, maar dan zou de rest extreem gaan wildgroeien...quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
De millennium falcon is vannacht in een zware sneeuwbui op het grasveld voor mijn gebouw geland![]()
Vanochtend zou een monteur voor mijn stoel komen tussen 8-13. Hij was er om 8.15 en in net weg. Er blijkt ergens een constructiefout te zijn dus er komt een nieuw onderdeel.
Blaren, ik loop langs een schoenenwinkel en krijg al blaren.
Nou, toch niet. J komt net als een zombie de slaapkamer in. Ik heb hem de halve nacht wakker gehouden, voor de tweede nacht op rij. Is toch wel een beetje zielig eigenlijk.quote:
Wat heb je gekozen?quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik had vannacht een prachtige unibrow. Helemaal perfecte vorm, geen haartje uit model, maar wel een unibrow. En ik kon het er of mee doen, of het middenstukkie plukken, maar dan zou de rest extreem gaan wildgroeien...
Niks, de man bracht koffie en kusjes en bespaarde me deze sophies choice.quote:
Denk het wel ja.quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
O dit lijkt stiekem gewoon op knock-off compeed?
Ik denk dat de wereld nog niet klaar is voor de vrouwelijke unibrow. En om nou zelf de trend te zetten is ook wel een grote verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niks, de man bracht koffie en kusjes en bespaarde me deze sophies choice.
Ik denk dat ik plukken zou kiezen, want dat is eigenlijk gewoon de situatie nu
Het valt te proberen, toch? Soms ben je met een groepje en is iemand ziek en dan is het mooi dat iemand anders dat kaartje dan wil overkopen.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ging, in een ver verleden eens naar een concert in Ahoy. Komen we daar aan werden we bestormd door mensen of ze onze kaartjes mochten overnemen. Vond dat zo’n domme vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN ga ik vanavond naar een iraanse feest avond en is me gevraagd of ik nog een NL's folk nummer weet waar opgedanst kan worden.. ik ben lost, iemand van jullie?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de slipper is voor de schaal ( ik had geen banaan meerquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:42 schreef Barreltje het volgende:
morguh, hier ook rare dromen, maar ik weet nu niet meer welke![]()
verder bracht Poes ons weer kado'sWat voor soort dans moet het zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN ga ik vanavond naar een iraanse feest avond en is me gevraagd of ik nog een NL's folk nummer weet waar opgedanst kan worden.. ik ben lost, iemand van jullie?
Anders gewoon de Snollebollekes![]()
Mw. MM liep/loopt ter gelegenheid van de WW2 herdenkingen een wandeltocht van Ede naar Oosterbeek (gisteren) en vandaag van Oosterbeek naar de John Frostbrug in Arnhem. Het aantal deelnemers gisteren was slechts 19 personen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:22 schreef AnneX het volgende:
Mooi…ieder jaar een groep van +/- 21 motorrijders en dit keer ook een auto met Britse veteranen om bloemen te leggen bij het graf van een Engelse soldaat uit WW2. Zo gaan zij vele begraafplaatsen langs, onderweg naar Arnhem vertelden zij vorig jaar.
Hier heeft ons buurmeisje vandaag haar 21ste verjaardag en dat wordt in de tuin gevierd met een zgn. 21 Diner.quote:Het huwelijk van de buren in hun tuin is om 15 uur.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 12:42 schreef Barreltje het volgende:
EN ga ik vanavond naar een iraanse feest avond en is me gevraagd of ik nog een NL's folk nummer weet waar opgedanst kan worden.. ik ben lost, iemand van jullie?
IRAANS feestje he.. die video is veel te veel excitementquote:
ja die gaat het denk ik gewoon worden danquote:Op vrijdag 20 september 2024 12:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat voor soort dans moet het zijn?
Anders gewoon de Snollebollekes
Die doen toch ook aan buikdansen?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
IRAANS feestje he.. die video is veel te veel excitement
Vliegtuig gecrasht?quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fietst het toch lekker, goed opgepompte fietsbanden.
T was eerder in de lucht een drukte van belang met vliegtuigen voor de landingen, hoorde wel dat het bij één niet goed gegaan was
quote:Dochter John Frost woont Bridge to Liberation bij en loopt laatste etappe Vrijheidspad in de voetsporen van haar vader
De dochter van de overleden Britse luitenant-kolonel John Frost woont op 20 september het herdenkingsevenement Bridge to Liberation bij. Kort daarvoor heeft ze de laatste etappe van het Vrijheidspad van Oosterbeek naar Arnhem in de voetsporen van haar vader gelopen.
Daar misschien niet meer, maar ik neem aan dat @Barreltje daar nu niet is…quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
In Iran hoef je het niet te proberen te buikdansen.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:20 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM liep/loopt ter gelegenheid van de WW2 herdenkingen een wandeltocht van Ede naar Oosterbeek (gisteren) en vandaag van Oosterbeek naar de John Frostbrug in Arnhem. Het aantal deelnemers gisteren was slechts 19 personen.![]()
Vandaag wordt het stukken drukker, zegt men…
https://vrijheidspad.org/
Whahahaha geen klomp (of been/voet!) te zienquote:Op vrijdag 20 september 2024 13:31 schreef Barreltje het volgende:
IRAANS feestje he.. die video is veel te veel excitement
Teensokke, als handschoenen? Bij ome Ali voor weinig te koop. Ik heb een paar paren liggen. Die kwamen mee met de schoenen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Denk het wel ja.
Het zal wel per persoon of per soort blaar verschillen wat helpt.
Ik had vorige week geen blaren maar toen had ik teensokken aan. Die zitten nu in de was en ik heb maar 1 paar.
Even quoten voor het nageslachtquote:Op vrijdag 20 september 2024 17:30 schreef Blues het volgende:
Ik deponeer hier even een soort 'bucketlistdingetje' zodat het FOK!wet wordt en ik het wel MOET doen (op mijn vrije dag)....
Morgenochtend heeeeel vroeg naar het strand rijden en de zonsopkomst fotograferen
Ik wil het ik wil het ik wil het.
Wekker op 6.30
Op weg naar huis een complete colonne legervoertuigen uit WW2. Incl de zeldzame voertuigen. Rups/wiel soort tereinwagen met rups en een paar pantservoertuigen. Eerste luchtsteun kwam ook al langs.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:22 schreef AnneX het volgende:
Mooi…ieder jaar een groep van +/- 21 motorrijders en dit keer ook een auto met Britse veteranen om bloemen te leggen bij het graf van een Engelse soldaat uit WW2. Zo gaan zij vele begraafplaatsen langs, onderweg naar Arnhem vertelden zij vorig jaar.
Het huwelijk van de buren in hun tuin is om 15 uur.
Broem broem 🏍
Correctie: geen veteranen uit WW2 (natuurlijk) en men loopt met vele medailles óp het motorjack, zie ik vanaf 30 meter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond denk ik een omelet met champignons en tomaten.
Dat is toch ook voedzaam en vezels. Home alone is prima.
Voor mijzelve eten klaarmaken…pffft . Wel eerder gezegd als Z80 en kaatje en vlindertje en borisz: ( en wie ik vergeet nu ) goed hoor👍🏼
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.\
[ Bericht 86% gewijzigd door AnneX op 20-09-2024 17:52:52 ]
Dat soort teensokken inderdaad!quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:33 schreef z80 het volgende:
[..]
Teensokke, als handschoenen? Bij ome Ali voor weinig te koop. Ik heb een paar paren liggen. Die kwamen mee met de schoenen.
Zelden. Normaal met blotevoeten in de fivefinger shoes. Hooguit als ik van plan ben meer dan 10Km te gaan lopen. Dan zit het net iets prettiger.quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat soort teensokken inderdaad!
Draag je ze niet?
Ze aantrekken is lastig maar ze helpen goed tegen blaren tussen de tenen
Nou zijn die jongens van Rapalje ook geen schoonheden, maar die jongens van BOTS, die zou je tegenwoordig niet op de tv hun hitje zien vertolken. Wel leuk om eens die koppen erbij te zien, ik heb vrij veel BOTS in mijn hoofd zitten (maar niet dit hitje).quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:42 schreef AnneX het volgende:
De taalles vanmiddag werd een anatomische les, in het Nederlands en 1 keertje de google translator voor ‘havermout’.Gisteren at ik drie boterhammen met ei, want geen zin te koken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond denk ik een omelet met champignons en tomaten.
Dat is toch ook voedzaam en vezels. Home alone is prima.
Voor mijzelve eten klaarmaken…pffft . Wel eerder gezegd als Z80 en kaatje en vlindertje en borisz: ( en wie ik vergeet nu ) goed hoor👍🏼
Vandaag beter: ik lees dit met een bord op schoot met 400 gram geroerbakte Japanse wokgroentemix (sojaboon, paksoi, gele wortel, witte kool), noodles en even warm gemaakte warmgerookte zalm. Lekkeren in tien minuten klaar!
Nog niks gekocht en al aan de klus 😉quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:42 schreef derLudolf het volgende:
Morgenochtend eerst met een stuk boei bezig, dat zit los zagen we laatst, hout er achter is verrot. Gelukkig een stuk boei boven het platdak dus hoeven niet op een later aan het werk.
Morgenmiddag even grasmaaien in Duutsland
Oh grasmaaien is vooral bij m'n oom. Perceel van de te kopen woning is bijna 3500m2, maar 2000m2 is niet verhuurd, zit buiten de omheining.quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nog niks gekocht en al aan de klus 😉
Gelukkig dat de rug het heeft gehouden met spitten als je morgen ook aan het werk gaat.
Zwaai je even naar mijn vrouw?quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM liep/loopt ter gelegenheid van de WW2 herdenkingen een wandeltocht van Ede naar Oosterbeek (gisteren) en vandaag van Oosterbeek naar de John Frostbrug in Arnhem. Het aantal deelnemers gisteren was slechts 19 personen.![]()
Vandaag wordt het stukken drukker, zegt men…
https://vrijheidspad.org/
[..]
Hier heeft ons buurmeisje vandaag haar 21ste verjaardag en dat wordt in de tuin gevierd met een zgn. 21 Diner.
Prima, mw. MM zit dan nog in Arnhem en ik ga vanavond mijn trommelvliezen laten testen tijdens een concert van Epica…
Klinkt goed idd!quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:18 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Gisteren at ik drie boterhammen met ei, want geen zin te koken.
Vandaag beter: ik lees dit met een bord op schoot met 400 gram geroerbakte Japanse wokgroentemix (sojaboon, paksoi, gele wortel, witte kool), noodles en even warm gemaakte warmgerookte zalm. Lekkeren in tien minuten klaar!
Haha, de keuze was hier warmgerookte zalm of tempeh - de tempeh ligt nog in de koelkast voor morgen, met de andere zak van dezelfde wokgroente en ik denk dan met rijst voor de afwisselingquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Klinkt goed idd!
Ik had van de week ook zoiets, maar dan met tempeh meegewokt.
Vandaag pizza want ben een beetje klaar met de week en m'n voorraad maaltijden in de koelkast/vriezer is op.
Ik kocht een tweede ov kaart voor mijn bus abonnement, want die kon niet op dezelfde kaart als mijn ns flex. Het kan dus zo te lezen wel degelijk, met gedoe, wel blij dat ik dit gedoe niet heb hoeven doenquote:Op vrijdag 20 september 2024 21:46 schreef borisz het volgende:
Ik had een maaltijdsalade met garnalen gescoord.
Morgen maar weer eens de Heuvelrug van Utrecht op. Van Soesterberg naar Maarn.
Piramide van Austerlitz oa
Ik moest vandaag mn busabo vernieuwen. Normaal geen probleem, maar nu bestellen... Computer says no neem contact op. Lang verhaal kort Omdat ik NS Flex - (Weekend Vrij) heb kan ik niet zomaar een busabo erop zetten. Ik moest eerst er voor zorgen dat alleen de treinreizen per factuur gaan en daarna kon ik wel mn busabo aanschaffen. Nu betaalde ik alles qua ov via factuur.
Bellen naar NS. Om een BTM-wissel aan te vragen. Activeren bij een OV-punt. Dus nu gaat alleen de trein nog op factuur en de rest moet nu op Saldo. Daarna kon ik wel mn busabo aanschaffen.
Vrijgeleide A38 is makkelijker.
Zeker! Jij kent 'm?quote:Op vrijdag 20 september 2024 23:19 schreef Clubsoda het volgende:
Leuke vakgenoot van me he?ik heb het programma nog niet gezien trouwens, staat nog op m'n lijstje.
Moet ik een dagje komen aanpoten?quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:25 schreef Vanyel het volgende:
Ik krijg binnenkort mijn 200 tulpen van de samenkoopvan Velt.
Beetje spijt van. Iemand moet die dingen ook allemaal in de grond stoppen straks
Familie van Marty?quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:28 schreef Kaatje1 het volgende:
En met het linkeroog zie ik drones op tv en met het rechteroog in de lucht
Ik wil niet bowlen, ik wil naar de dierentuin, in de dierentuin is gisteren een jong zeeleeuwtje geboren.quote:
Ik heb een schijt hekel aan zeeleeuwen, ik ga nog liever naar Drievlietquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik wil niet bowlen, ik wil naar de dierentuin, in de dierentuin is gisteren een jong zeeleeuwtje geboren.
Of Minigolf, vinden jullie dat leuk?
Met een oog kek hie noar de grondquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Familie van Marty?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 september 2024 08:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb een schijt hekel aan zeeleeuwen, ik ga nog liever naar Drievliet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |