abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 17 september 2024 @ 05:33:01 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215004037
Samenvatting 7 oktober tot met 29 januari (wiki)

De oorlog tussen Hamas en Isral is een escalatie van het Isralisch-Palestijns conflict die begon op 7 oktober 2023 en zich ontwikkelde tot een Isralische invasie in de Gazastrook.

De aanleiding van de inval in de Gazastrook was een gecordineerde verrassingsaanval door de militante beweging Hamas vanuit de Gazastrook op Isral, onder de naam Operatie Al-Aqsa-storm. Duizenden raketten werden afgevuurd op Isralische plaatsen in de grensstreek, terwijl ongeveer 3.000 militanten de grens met Isral doorbraken en aanslagen pleegden op Isralische militaire bases, woonwijken en een muziekfestival, waarbij circa 1.200 mensen werden gedood, waarvan 846 burgers. Naar schatting 200-250 personen werden gevangengenomen en als gijzelaars naar de Gazastrook overgebracht. Hamas verklaarde dat de aanval een reactie was op het geweld van Isralische kolonisten, de blokkade van de Gazastrook, de ontheiliging van de Al-Aqsamoskee in Jeruzalem, evenals op de wreedheden die in de afgelopen decennia van Isralische zijde waren begaan tegen de Palestijnen.

In reactie op de aanval voerden de Isralische strijdkrachten (IDF) wekenlang dag en nacht bombardementen uit op de Gazastrook. Langs de grens werd een troepenmacht samengetrokken ter voorbereiding op een grondoffensief, met als doel de vernietiging van Hamas en het opsporen en bevrijden van de Isralische gijzelaars. In heel Gaza werden huizen en civiele infrastructuur vernietigd. Na een aantal korte voorbereidende grondoperaties werd begin november een grootschalig Isralisch grondoffensief gestart.

IDF voerde tevens invallen uit op de bezette Westelijke Jordaanoever. Ook in het grensgebied tussen Isral en Libanon liepen de spanningen op en waren er meerdere confrontaties tussen Hezbollah en IDF. Nadat Hezbollah-militanten vanuit Libanon raketten hadden afgevuurd op Isral, reageerde Isral met luchtaanvallen op Libanon.

Op 26 oktober publiceerde het door Hamas aangestuurde Ministerie van Volksgezondheid in Gaza een lijst van ruim 7.000 personen die tussen 7 en 26 oktober in de Gazastrook werden gedood, waaronder bijna 3.000 kinderen en ruim 3.000 vrouwen, met nog zo'n 2.700 vermisten. Ook daarna viel er nog een onbekend aantal doden en gewonden. Nieuwsmedia en internationale organisaties zoals de WHO achtten de genoemde aantallen betrouwbaar. Volgens voorlopige tellingen waren er op 10 november meer dan 11.000 Palestijnen gedood, waaronder ruim 4.500 kinderen, met nog zo'n 2.700 vermisten. Op de Westelijke Jordaanoever werden sinds het begin van de oorlog tot half november meer dan 190 Palestijnen gedood, waarvan ruim 50 kinderen. Wijdverbreide burgerdoden hebben ertoe geleid dat zowel Isral als Hamas zijn beschuldigd van oorlogsmisdaden.

Isral spoorde de 1,1 miljoen inwoners van het noordelijke deel van de Gazastrook aan om te evacueren naar het zuiden, terwijl Hamas de bewoners opriep in hun huizen te blijven. De Verenigde Naties (VN) meldde dat er ongeveer 1,7 miljoen Palestijnen, meer dan 70% van de bevolking van Gaza, intern ontheemd waren geraakt. Ongeveer 500.000 Israli's werden gevacueerd.Mensenrechtenorganisaties riepen op tot de opname van vluchtelingen uit de Gazastrook.De oorlog heeft geleid tot een ernstige humanitaire crisis in Gaza. Verschillende hulporganisaties hebben Isral ervan beschuldigd honger te gebruiken als oorlogswapen. De VN heeft gewaarschuwd voor de dreiging van hongersnood en de verspreiding van ziekten in de regio, als gevolg van de afsluiting van water, brandstof, voedsel en elektriciteit door Isral. De VN en veel landen riepen op tot een onmiddellijk staakt-het-vuren.

Op 27 januari 2023 heeft het Internationaal Gerechtshof een tussentijdse uitspraak gedaan in de zaak Zuid-Afrika vs Isral [af]. Het Hof zag het potentile risico van genocidale daden tegen de bevolking van Gaza en herinnerde Isral aan zijn naleving van de Genocide Conventie en vroeg Isral binnen een maand te rapporteren over de gevraagde taken.

SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraars
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de Gazastrook
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Geschiedenis conflict
Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD

SPOILER: Livestreams
Hier verder
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215004045
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 05:07 schreef Alicia76 het volgende:
Ze noemen nu zelfs Greta al antisemiet. Het moet niet gekker worden. Israel heeft na de aanval van Hamas waar zo'n 1000 Israeliers zijn gestoeven, al meer dan 40.000 mannen, vrouwen en kinderen gedood. Waaronder meer dan 20.000 kinderen. Lees dat gerust nog een keer, Israel heeft intussen meer dan 20.000 kinderen in gaza gedood! Nog een keer dan. Meer dan 20.000 KINDEREN in gaza. En ze bombarderen maar door, ook in gebieden die ze zelf als veilig hebben bestempeld. En de wereld kijkt toe en laat het gebeuren. Dit zal in de toekomst worden gezien als het ergste wat de wereld heeft laten gebeuren zonder in te grijpen. Het is ongelooflijk. Ook Nederland kijkt toe. Rutte riep al 5x iets over een rode lijn, die Israel inmiddels ook al 5x heeft overschreden. En Nederland en de wereld doet niets. Duizenden en duizenden en duizende vrouwen en kinderen wordt gedood door Israel en de wereld kijkt toe. Het is echt niet uit te leggen wat hier gebeurt. Israel dood zo ongeveer 100 burgers in gaza om 1 hamas strijder te pakken. En de wereld kijkt toe. Dit is nu al de grootste misdaad tegen de menselijkheid deze eeuw. En wij doen niets.
Hamas kan gewoon de wapens neerleggen en dan komt er een twee staten oplossing.

Maar ja, Hamas is uit op de vernietiging van Isral en haar inwoners. En daar lijden de Palestijnen onder.

Leuk verder dat je heult met Hamas en hun overduidelijk onware cijfers gebruikt. Ook opvallend dat je het aantal slachtoffers van de terreuraanval op 7/10 naar beneden bijstelt. Dat maakt jou in mijn ogen een duidelijke antisemiet. Net als Greta. Niets geks aan. If it walks like a duck and quacks like a duck…
pi_215004665
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2024 20:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, bijzonder. Door wie zou dit dan precies zijn doorbroken?

Zoals we weten tiert het antisemitisme en de haat jegens Isral welig in de Arabische en Islamtische wereld, Mizrachi Joden zijn nota bene verdreven uit deze landen, dus om te stellen dat men zoveel gemeen heeft met Arabische Islamisten, is op zijn minst een boude claim.
Door de Arabische joden zelf omdat die als minderwaardig werden behandeld en gedomineerd werden door te handelen naar Oost-Europese gewoontes.

Een stukje wat het goed samenvat :
quote:
For centuries, Mizrahi Jews had enjoyed high status in their countries of origin in the Middle East and North Africa, which ranged from Iraq to Egypt to Morocco. But when they landed in Israel, they found that the new state was ruled by European Jews, called Ashkenazim, who overwhelmingly viewed them as primitive and culturally backward.
Mizrahi joden zijn niet overal verdreven.
pi_215004712
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 07:49 schreef Chadi het volgende:

[..]
Door de Arabische joden zelf omdat die als minderwaardig werden behandeld en gedomineerd werden door te handelen naar Oost-Europese gewoontes.

Een stukje wat het goed samenvat :
[..]
Mizrahi joden zijn niet overal verdreven.
Waar heb je deze quote vandaan? Als ik even snel zoek kom ik uit op Instagram en Twitter.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215005097
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2024 07:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waar heb je deze quote vandaan? Als ik even snel zoek kom ik uit op Instagram en Twitter.
Even de discussie wat versnellen voor je. Ik weet dat je alle bronnen die anders zijn dan je overtuiging zult aanvechten.

Verschillen Ethiopische joden cultureel van Amsterdamse joden?

In de zionistische droom zijn alle joden cultureel hetzelfde. Maar dat is een vorm van antisemitisme wat je aangeleerd wordt door het zionisme.

Even om je te helpen.

https://m.jpost.com/israel-news/article-730393

quote:
The reason for this, explained Pedaya, lies in the systemic bias since the establishment of the state.

“Israel is a country of immigration. World Zionism was born in Europe, so all the conceptions and foundations of the state were based upon this worldview – it was the basis for the entire State of Israel, and it spread everywhere,” she said.

Pedaya said this was a type of “colonialism” toward Jews of Asian and African descent.

“There was what is known as ‘exclusion from the book and routing to the periphery,’ which constituted historical and geographical discrimination,” she said. “This is the historical basis of the state, and since then there have been discussions about this issue in Israel, but nobody has ever instituted a real reform.”

She added: “The State of Israel has been around for 75 years, but still we do not teach the history of Sephardi Jewry. No education minister has said, ‘Let’s fix this, let’s rewrite the history books.’ This has never happened, and this is the basis for inequality.”

According to Pedaya, Jews of African and Asian descent are “a collective without a history.”

“They want to go back to their roots, to their history, to their collective story – and so long as they are denied this, they continue to feel as though they are not truly seen in Israeli society today,” she said.

[ Bericht 6% gewijzigd door Chadi op 17-09-2024 09:48:24 ]
pi_215005192
Het helpt niet om in te gaan op de geschiedvervalsing en leugens van Chadi. Je kan zulke users het best negeren, want het is alsof je tegen een muur praat.

Dit soort mensen snappen helemaal niks van Israel, Joden en de Palestijnen, zijn er nog nooit geweest, hebben nooit met mensen uit die gebieden gesproken en hebben zich er nooit eerlijk in verdiept.
pi_215005343
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 09:03 schreef oblo het volgende:
Het helpt niet om in te gaan op de geschiedvervalsing en leugens van Chadi. Je kan zulke users het best negeren, want het is alsof je tegen een muur praat.

Dit soort mensen snappen helemaal niks van Israel, Joden en de Palestijnen, zijn er nog nooit geweest, hebben nooit met mensen uit die gebieden gesproken en hebben zich er nooit eerlijk in verdiept.
Ik werk al jaren in de GGZ dus je reactie snap ik wel. Alles wat je ingeprent is, blijkt een leugen te zijn.
pi_215005977
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2024 08:44 schreef Chadi het volgende:

[..]
Even de discussie wat versnellen voor je. Ik weet dat je alle bronnen die anders zijn dan je overtuiging zult aanvechten.

Verschillen Ethiopische joden cultureel van Amsterdamse joden?

In de zionistische droom zijn alle joden cultureel hetzelfde. Maar dat is een vorm van antisemitisme wat je aangeleerd wordt door het zionisme.

Even om je te helpen.

https://m.jpost.com/israel-news/article-730393
[..]

Nu ga je van de hak op de tak, naast dat je mijn vraag negeert en dus niet wilt zeggen waar je de gedeelde quote vandaan had (ik neem dus aan inderdaad van de socials) had je het net nog over Mizrahi Joden, begin je nu weer over iets totaal anders namelijk Beta Israel, de Ethiopische Joden.

En welke Amsterdamse Joden heb je het over? Oorspronkelijk waren er namelijk zowel Sefardische Joden als Asjkenazische Joden in Amsterdam. Ten slotte, inhakende op het artikel dat je linkt van de Jerusalem Post, op welke manier zou ongelijkheid binnen Isral iets te maken met het niet delen van een ethnoreligie en cultuur?
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 09:03 schreef oblo het volgende:

Het is inderdaad fascinerend om de bereidheid tot draaien, hypocrisie en leugens het ophoesten van leugens te aanschouwen alleen maar om Isral en Joden maar in een negatief daglicht te kunnen zetten. En dit dan omdat meneer Islamitisch is en de overtuiging heeft dat Isral niet mag bestaan omdat dit gebied zou toebehoren aan Arabische moslims (wat het niet doet).
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215006036
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 09:29 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ik werk al jaren in de GGZ dus je reactie snap ik wel. Alles wat je ingeprent is, blijkt een leugen te zijn.
Geef eens het goede voorbeeld. Waar gaat het je cht om bij de staat Isral?

• Gerechtigheid en welzijn voor Palestijnen
• De Tempelberg terug in islamitische handen
• Alle joden dood
Intolerant voor intolerantie
pi_215007161
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2024 10:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nu ga je van de hak op de tak, naast dat je mijn vraag negeert en dus niet wilt zeggen waar je de gedeelde quote vandaan had (ik neem dus aan inderdaad van de socials) had je het net nog over Mizrahi Joden, begin je nu weer over iets totaal anders namelijk Beta Israel, de Ethiopische Joden.

En welke Amsterdamse Joden heb je het over? Oorspronkelijk waren er namelijk zowel Sefardische Joden als Asjkenazische Joden in Amsterdam. Ten slotte, inhakende op het artikel dat je linkt van de Jerusalem Post, op welke manier zou ongelijkheid binnen Isral iets te maken met het niet delen van een ethnoreligie en cultuur?
[..]
Het is inderdaad fascinerend om de bereidheid tot draaien, hypocrisie en leugens het ophoesten van leugens te aanschouwen alleen maar om Isral en Joden maar in een negatief daglicht te kunnen zetten. En dit dan omdat meneer Islamitisch is en de overtuiging heeft dat Isral niet mag bestaan omdat dit gebied zou toebehoren aan Arabische moslims (wat het niet doet).
Nou nee. Ik zei dat niet alle joden dezelfde cultuur delen en een samenraapsel zijn op de opmerking dat palestijnen niet bestaan en een samenraapsel zijn, waarop Jij zei dat het niet zo was. Toen voerde ik aan dat ze zo erg verschillen dat sommige groepen gediscrimineerd worden. Daar wilde jij niets van weten en ik moest dat maar bewijzen. Nu ik je bewijs lever dat ze en verschillen en een samenraapsel zijn en dat er gediscrimineerd wordt, probeer je daar weer een draai aan te geven.

Je blijft draaien.
pi_215007166
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 10:59 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Geef eens het goede voorbeeld. Waar gaat het je cht om bij de staat Isral?

• Gerechtigheid en welzijn voor Palestijnen
• De Tempelberg terug in islamitische handen
• Alle joden dood
Ik dacht dat jij niet inhoudelijk wilde discussiren. Dus wat wil je nou?
pi_215007945
Nog n.

Amerikaan steekt zichzelf in brand bij Isralisch consulaat in Boston

Een Amerikaanse activist heeft zich op 11 september voor het Isralische consulaat in Boston, Massachusetts in brand gestoken. Dit deed hij uit protest tegen de "genocide in Gaza". De politie van Boston meldde dat het incident plaatsvond rond 20:10 uur lokale tijd.

De man raakte ernstig gewond en werd met spoed overgebracht naar het Massachusetts General Hospital. De hulpdiensten bevestigden dat hij zware brandwonden had opgelopen. Tot nu toe heeft de politie geen verdere details vrijgegeven over zijn identiteit of motief, omdat het onderzoek nog loopt.

Volgens de lokale media vond het incident plaats vlak voor het Four Seasons Hotel, gelegen aan dezelfde straat als het Isralische consulaat. Beveiligingsbeelden laten zien hoe de man na enige tijd voor het hotel te hebben gewandeld zichzelf in brand steekt. Omstanders snelden toe om het vuur te doven.

twitter

Een getuige, Jeferson Zapata, vertelde aan het nieuwsplatform Telemundo Nueva Inglaterra dat de man benzine over zichzelf had gegoten voordat hij zich in brand stak. Samen met anderen probeerde hij de vlammen te blussen met water.

Een video, gedeeld op sociale media, toont een persoon die zichzelf identificeerde als Matt Nelson. In de video verklaart hij van plan te zijn een "extreme vorm van protest" te plegen tegen de steun die de Verenigde Staten aan Isral geven.

Nelson riep op om druk uit te oefenen op de regering om de financiering van Isral stop te zetten en Isral te dwingen een einde te maken aan het bloedige joodse geweld in Gaza en de bezette Westelijke Jordaanoever.

Het gebrek aan officile verklaringen en beperkte media-aandacht rond het incident heeft online voor kritiek gezorgd. Gebruikers van sociale media suggereren dat er mogelijk sprake is van een doofpotaffaire. De autoriteiten hebben echter aangegeven geen verdere informatie vrij te geven zolang het onderzoek nog gaande is.

https://nieuws.marokko.nl(...)consulaat-in-boston/
  Moderator dinsdag 17 september 2024 @ 14:55:21 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215008187
lol
pi_215008232
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 14:18 schreef Triggershott het volgende:
Nog n.

Amerikaan steekt zichzelf in brand bij Isralisch consulaat in Boston

Een Amerikaanse activist heeft zich op 11 september voor het Isralische consulaat in Boston, Massachusetts in brand gestoken. Dit deed hij uit protest tegen de "genocide in Gaza". De politie van Boston meldde dat het incident plaatsvond rond 20:10 uur lokale tijd.

De man raakte ernstig gewond en werd met spoed overgebracht naar het Massachusetts General Hospital. De hulpdiensten bevestigden dat hij zware brandwonden had opgelopen. Tot nu toe heeft de politie geen verdere details vrijgegeven over zijn identiteit of motief, omdat het onderzoek nog loopt.

Volgens de lokale media vond het incident plaats vlak voor het Four Seasons Hotel, gelegen aan dezelfde straat als het Isralische consulaat. Beveiligingsbeelden laten zien hoe de man na enige tijd voor het hotel te hebben gewandeld zichzelf in brand steekt. Omstanders snelden toe om het vuur te doven.

[ x ]

Een getuige, Jeferson Zapata, vertelde aan het nieuwsplatform Telemundo Nueva Inglaterra dat de man benzine over zichzelf had gegoten voordat hij zich in brand stak. Samen met anderen probeerde hij de vlammen te blussen met water.

Een video, gedeeld op sociale media, toont een persoon die zichzelf identificeerde als Matt Nelson. In de video verklaart hij van plan te zijn een "extreme vorm van protest" te plegen tegen de steun die de Verenigde Staten aan Isral geven.

Nelson riep op om druk uit te oefenen op de regering om de financiering van Isral stop te zetten en Isral te dwingen een einde te maken aan het bloedige joodse geweld in Gaza en de bezette Westelijke Jordaanoever.

Het gebrek aan officile verklaringen en beperkte media-aandacht rond het incident heeft online voor kritiek gezorgd. Gebruikers van sociale media suggereren dat er mogelijk sprake is van een doofpotaffaire. De autoriteiten hebben echter aangegeven geen verdere informatie vrij te geven zolang het onderzoek nog gaande is.

https://nieuws.marokko.nl(...)consulaat-in-boston/
Als je zelfmoordenaars wil gebruiken om een politiek punt te maken en daarmee indirect ook anderen aanzet om zelfmoord te plegen ben je echt van het padje af.
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 16:29:33 #15
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_215008758
twitter

Mocht dit gedaan zijn door Isral is het een teken dat men dus wel luistert naar de internationale gemeenschap. Preciezer dan dit kan eigenlijk niet. Ook onschuldige kindertjes hebben die dingen waarschijnlijk niet.

Benieuwd wanneer de woedende reacties komen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_215008767
https://www.geenstijl.nl/(...)ntploffen-in-libanon

quote:
Door een (zeer vermoedelijk Isralische) hack van het pagersysteem zijn HONDERDEN (dus niet: drie of vier, maar: honderden) leden van Hezbollah gewond geraakt. Het is niet voor het eerst dat deze truc wordt gebruikt, maar zoveel pagers tegelijkertijd is nogal nieuw. "Hundreds of members of the Lebanese armed group Hezbollah, including fighters and medics, were seriously wounded on Tuesday when the pagers they use to communicate exploded, a security source told Reuters. A Hezbollah official, speaking on condition of anonymity, said the detonation of the pagers was the "biggest security breach" the group had been subjected to in nearly a year of war with Israel." Het internet staat vol met beelden van ontploffende pagers in handen van Hezbollah leden.
Bron van GS:
https://www.reuters.com/w(...)itnesses-2024-09-17/

quote:
More than 1,000 people, including Hezbollah members, wounded in Lebanon when pagers explode
Kunstig dit. Echt heel bizar en kunstig.
En als je een van de filmpjes ziet, ook potentieel goed voor het anti-israelische nageslacht wat in de toekomst een stuk minder zal zijn. Want iedereen draagt die pagers in zn zak naast zijn/haar....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215008810
Wat een actie! _O_
pi_215008825
Nu lachen we nog maar het is wachten tot jihadi Achmet iedere Iphone laat ontploffen.
pi_215008837
Briljant

twitter
  dinsdag 17 september 2024 @ 16:41:20 #20
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_215008847
Hopelijk gebruikt de brandweer geen pagers :{
pi_215008856
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 16:37 schreef Zoddie het volgende:
Wat een actie! _O_
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2024 16:40 schreef opgebaarde het volgende:
Briljant

[ x ]
Ik moet direct aan GTA denken _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 16:46:34 #22
3928 Ulx
pi_215008929
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 16:41 schreef butz0rs het volgende:
Waarom zouden die ontploffen? Men wilde precisie aanvallen en dat onschuldige burgers zouden worden ontzien. En alsjeblieft, u vraagt en zij draaien. Dit toont gewoon de goede wil van Isral aan. Of niet soms?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_215008935
quote:
Zolang ze geen Hezbollah strijders zijn hebben ze niks te vrezen. Alle pagers zouden afkomstig zijn geweest van de laatste zending aan Hezbollah die daarna onderling verdeeld zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215008984
quote:
In een van de geenstijl links staat dat de ambulance medewerkers hun pagers hebben weggegooid uit angst voor een tweede golf ontploffingen.
pi_215009000
Hebben ze die piepers ook niet toevallig aan Hamas leden gegeven. Daar moeten er ook nog heel wat van dood.
Zonder wrijving geen glans
pi_215009016
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 16:49 schreef Haags het volgende:
Hebben ze die piepers ook niet toevallig aan Hamas leden gegeven. Daar moeten er ook nog heel wat van dood.
Zou goed kunnen middels een supply chain attack.
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 16:51:47 #27
3928 Ulx
pi_215009017
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 16:49 schreef Haags het volgende:
Hamas is volgens mij wat voorzichtiger met elektronica. En ze hebben door hun tunnelnetwerk natuurlijk ook gewoon kabels getrokken.
pi_215009045
Dan ben je op zich ook wel heel dom als je zoiets niet controleert, maar goed bedacht wel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215009072
Wordt al over 1000 pagers gesproken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 16:56:55 #30
3928 Ulx
pi_215009074
twitter

Niet handig om je in je broekzak te steken.
pi_215009087
Exploding pagers were latest model acquired by Hezbollah months ago
https://www.timesofisrael(...)-months-ago-sources/
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 17:01:34 #32
3928 Ulx
pi_215009117
Het leuke is dat Hezbollah de pagers snel zal moeten vervangen. Want Isral staat op het punt ze een pak slaag te gaan geven en dan moet je wel je verdediging kunnen cordineren.

Maar dan heb je dus in ieder geval 1200 nieuwe nodig.....En die je goed zult moeten controleren.

Lastig.
pi_215009172
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 17:01 schreef Ulx het volgende:
Het leuke is dat Hezbollah de pagers snel zal moeten vervangen. Want Isral staat op het punt ze een pak slaag te gaan geven en dan moet je wel je verdediging kunnen cordineren.

Maar dan heb je dus in ieder geval 1200 nieuwe nodig.....En die je goed zult moeten controleren.

Lastig.
Ik heb een voorstel

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215009199
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 16:56 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Niet handig om je in je broekzak te steken.
Ik heb vroeger met vuurwerk gespeeld en het is een beste knal dat dwars door een MDF plaat gaat. En dat uit zo'n lullig klein batterijtje? Heel benieuwd naar de analyses de komende dagen.
pi_215009224
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2024 17:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik heb een voorstel

[ afbeelding ]
"Wat een blikkerig geluid."
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 17:08:35 #36
3928 Ulx
pi_215009249
Iemand noemt nu al 2100 gewonden.
pi_215009268
Geniale actie _O_
pi_215009282
Several Hezbollah members in Syria injured in pager explosions and hospitalized
https://www.timesofisrael(...)hospitalized-report/

Top Hezbollah leaders reportedly injured in coordinated attack
https://www.timesofisrael(...)-coordinated-attack/
  dinsdag 17 september 2024 @ 17:10:31 #39
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_215009291
Dit gaat nu in de geschiedenis in als 1 van de meest bizarre hacks volgens mij.

Als dit in een film gebeurde had ik gezegd dat het maar onrealistische onzin was. :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 17:12:33 #40
3928 Ulx
pi_215009309
Hizbollah?
Hijzballeloos!
pi_215009315
pi_215009424
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 13:00 schreef Chadi het volgende:

[..]
Nou nee. Ik zei dat niet alle joden dezelfde cultuur delen en een samenraapsel zijn op de opmerking dat palestijnen niet bestaan en een samenraapsel zijn, waarop Jij zei dat het niet zo was. Toen voerde ik aan dat ze zo erg verschillen dat sommige groepen gediscrimineerd worden. Daar wilde jij niets van weten en ik moest dat maar bewijzen. Nu ik je bewijs lever dat ze en verschillen en een samenraapsel zijn en dat er gediscrimineerd wordt, probeer je daar weer een draai aan te geven.

Je blijft draaien.
Nee, jouw initile claim was dat Isralirs naast religie is de wens om een staat te stichten niets met elkaar gemeen hebben en een samenraapsel 'kolonisten' zijn vanuit alle windstreken. Dat is uiteraard al een rare claim, want de grootste groepen Joden hebben naast een cultureel en religieuze verwantschap ook een genetisch verwantschap.

Ik gaf dus aan dat dit niet klopt en vervolgens begon je over het dat wat ik stelde een mythe zou zijn die doorbroken was en Arabische Joden en Arabische moslims zogenaamd meer met elkaar gemeen hebben.

Als onderbouwing kwam met een quote van social media aanzetten waarbij de discussie hebt verlegd naar discriminatie en ongelijkheid binnen de Isralische samenleving, maar dit heeft niets meer te maken met al je vorige punten.

Dat de 'Palestijnen' niet bestaan is daarentegen een feit, dit betreft een identiteit die is bedacht voor Arafat in de jaren 1960. 'Palestijnen zijn een mix van Arabieren uit de regio. Kortom: Syrirs, Irakezen, Jordanirs, Libanezen, Egyptenaren.
pi_215009491
HAHAHA! Aanval via fucking PIEPERS! WHAT THE FUUUUUUUCK _O-

Dan moet je als jodenhater toch zelfs staan klappen van bewondering?
  dinsdag 17 september 2024 @ 17:28:39 #45
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215009494
Piepers worden Boomers.
LOL
Geweldige actie.
pi_215009505
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 september 2024 17:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Als dit in een film gebeurde had ik gezegd dat het maar onrealistische onzin was. :D
Denk niet echt een hack, tenminste niet in de traditionele vorm. Sommige claimen dat ze de batterijen hebben overbelast maar dat slaat nergens op. Die ontploffen namelijk niet op dergelijke krachtige wijze.

Ze hebben waarschijnlijk de zendingen van deze dingen onderschept en ze vervangen (of aangepast) voor identieke exemplaren met een beetje explosief materiaal erin en wat aanpassingen op het moederbord om deze ontploffing te kunnen veroorzaken.
pi_215009506
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 13:01 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ik dacht dat jij niet inhoudelijk wilde discussiren. Dus wat wil je nou?
Eerst jij.
pi_215009511
Maar wat zijn dat voor een pagers? Een normale pager kan toch niet met zo'n kracht ontploffen?
pi_215009517
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 17:29 schreef franske19 het volgende:

[..]
Denk niet echt een hack, tenminste niet in de traditionele vorm. Sommige claimen dat ze de batterijen hebben overbelast maar dat slaat nergens op. Die ontploffen namelijk niet op dergelijke krachtige wijze.

Ze hebben waarschijnlijk de zendingen van deze dingen onderschept en ze vervangen voor identieke exemplaren of aangepast met een beetje explosief materiaal erin en wat aanpassingen op het moederbord om deze ontploffing te kunnen veroorzaken.
Dit dus, kan niet anders. En ze dan ook gewoon gelijktijdig af laten gaan. Wie of wat hier achter zit moet zich nu echt de ballen uit de broek lachen.
  dinsdag 17 september 2024 @ 17:31:45 #50
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215009525
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 17:30 schreef Remco het volgende:
Maar wat zijn dat voor een pagers? Een normale pager kan toch niet met zo'n kracht ontploffen?
Semtex, Semtex, Holli Bolli Semtex
Bim Bam Bom
Semtex brengt je om
pi_215009541
Van Reuters: "The pagers that detonated were the latest model brought in by Hezbollah in recent months, three security sources said."
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  dinsdag 17 september 2024 @ 17:35:22 #52
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215009564
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 17:33 schreef Junglebeast het volgende:
Van Reuters: "The pagers that detonated were the latest model brought in by Hezbollah in recent months, three security sources said."
Tja, zo een levering onderschappen en verwisselen voor een geprepareerde zending.
pi_215009574
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 september 2024 17:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Stuxnet was ook wel een huzarenstukje.
  dinsdag 17 september 2024 @ 17:37:27 #54
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215009575
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 14:18 schreef Triggershott het volgende:
Gebruikers van sociale media suggereren dat er mogelijk sprake is van een doofpotaffaire. ...
Slechte woordkeuze _O-
  dinsdag 17 september 2024 @ 17:47:50 #55
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215009650
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 16:29 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Mocht dit gedaan zijn door Isral is het een teken dat men dus wel luistert naar de internationale gemeenschap. Preciezer dan dit kan eigenlijk niet. Ook onschuldige kindertjes hebben die dingen waarschijnlijk niet.

Benieuwd wanneer de woedende reacties komen.
hebben ze iedereen een piepje gestuurd tegelijk

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 17:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Piepers worden Boomers.
LOL
Geweldige actie.
hebben ze die eerst terug geroepen voor onderhoud zeker

Nou zeg, denk je dat ie gaat piepen,, doet ie boem

quote:
Zeker acht doden en 2750 gewonden door ontplofte piepers in Libanon
In heel Libanon zijn 2750 mensen gewond geraakt door de ontploffingen van piepers, meldt het ministerie van Volksgezondheid. Acht mensen zijn gedood door de explosies. Het is nog niet duidelijk waarom de piepers vrijwel gelijktijdig zijn ontploft en de terreurgroep Hezbollah doet onderzoek.

Een 10-jarig meisje in de Bekavallei werd gedood toen de pieper van haar vader explodeerde, meldt de familie aan persbureau AFP. Ook twee leden zouden volgens Hezbollah zijn omgekomen.

Op nieuwszender Al Jazeera is te zien dat er chaos heerst in de Libanese ziekenhuizen, waar veel mensen onder het bloed naartoe worden gebracht.

Het is niet duidelijk waardoor de piepers ontploften. Hezbollah zegt dat te onderzoeken. Waarnemers vermoeden dat Isral erachter zit, maar dat land heeft nog niet gereageerd.

[ Bericht 20% gewijzigd door michaelmoore op 17-09-2024 18:27:46 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 17:48:00 #56
3928 Ulx
pi_215009654
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 17:29 schreef franske19 het volgende:

[..]

Ze hebben waarschijnlijk de zendingen van deze dingen onderschept en ze vervangen (of aangepast) voor identieke exemplaren met een beetje explosief materiaal erin en wat aanpassingen op het moederbord om deze ontploffing te kunnen veroorzaken.
Maar er zijn ook berichten dat ze eerst erg warm werden.
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 17:50:19 #57
3928 Ulx
pi_215009673
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2024 17:30 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Dit dus, kan niet anders. En ze dan ook gewoon gelijktijdig af laten gaan. Wie of wat hier achter zit moet zich nu echt de ballen uit de broek lachen.
Dat zal bij flink wat Hezbollah mannen ook wel zijn gebeurd. Benieuwd of dit weer tot de bekende 'Isral zorgt zo alleen maar voor meer leden voor dat soort groepen' geblaat gaat leiden. Als er honderden Hezbollahstrijders helemaal of half gecastreerd zijn zou dat wel eens het enthousiasme om lid te worden kunnen verminderen. Denk ik.
pi_215009680
Voortaan moeten we "Hezbollah" even een octaaf hoger uitspreken lijkt mij. :Y
  dinsdag 17 september 2024 @ 17:52:35 #59
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215009698
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 17:48 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar er zijn ook berichten dat ze eerst erg warm werden.
net als mijn buurvrouw voor ze gaat ontploffen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215009705
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 17:57:58 #61
3928 Ulx
pi_215009760
twitter
pi_215009771
NOS staat al 2750 gewonden
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 18:00:23 #63
3928 Ulx
pi_215009781
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 17:58 schreef Zoddie het volgende:
NOS staat al 2750 gewonden
Hoeveel man heeft Hezbollah in Libanon?
pi_215009784
Isral heeft nog niet gereageerd..

Nee denk dat daar een flink feestje gevierd wordt.
pi_215009796
Wat een MASTER-actie :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 18:05:00 #66
3928 Ulx
pi_215009825
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:00 schreef Zoddie het volgende:
Isral heeft nog niet gereageerd..

Nee denk dat daar een flink feestje gevierd wordt.
Ze gaan het ook niet toegeven. Die roepen gewoon iets over defecte bomgordels of zo.
pi_215009833
Die ziekenhuizen zullen nu wel een verleidelijk doelwit zijn mocht dit escaleren.
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 18:08:01 #68
3928 Ulx
pi_215009852
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:05 schreef Mr.Silencer het volgende:
Die ziekenhuizen zullen nu wel een verleidelijk doelwit zijn mocht dit escaleren.
Waarom? Die liggen vol gewonden.
pi_215009860
Zal dit dan de oorlogsverklaring worden van Hezbollah?
  dinsdag 17 september 2024 @ 18:13:56 #70
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215009909
quote:
Heb je ze op 1 plek, bom erop?
  Moderator dinsdag 17 september 2024 @ 18:14:37 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215009917
Klinkt meer als een oorlogsverklaring aan Hezbollah
  dinsdag 17 september 2024 @ 18:16:53 #72
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215009944
quote:
Er liggen natuurlijk ook nog talloze gewonden en zieken die er niks mee te maken hebben.
Dus nee.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215009946
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:08 schreef Discombobulate het volgende:
Zal dit dan de oorlogsverklaring worden van Hezbollah?
Er is allang oorlog tussen Hezbollah en Isral. Hezbollah schiet sinds 7 oktober raketten op Israel en Isral schakelt sindsdien de ene na de andere Hezbollah malloot uit

Van twee dagen geleden. Nummer 440
twitter
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 18:23:41 #74
3928 Ulx
pi_215010013
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:14 schreef sp3c het volgende:
Klinkt meer als een oorlogsverklaring aan Hezbollah
Er is dacht ik vandaag toestemming gegeven tot een operatie tegen Hezbollah in Libanon. Dit is denk ik de eerste dreun die Isral uitdeelde. In een klap 3000 man het ziekenhuis in helpen en de complete communicatie lamleggen.
  Moderator dinsdag 17 september 2024 @ 18:26:24 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215010045
Lijkt me ja
pi_215010109
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:16 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Er is allang oorlog tussen Hezbollah en Isral. Hezbollah schiet sinds 7 oktober raketten op Israel en Isral schakelt sindsdien de ene na de andere Hezbollah malloot uit

Van twee dagen geleden. Nummer 440
[ x ]
Zeker niet, die paar schermutselingen? Officieel is dit echt nog geen oorlog. Dat ziet er echt wel heel wat anders uit.
pi_215010114
Netanyahu wil sowieso dolgraag oorlog, daarom wordt die Gallant er ook uitgewerkt.
  Moderator dinsdag 17 september 2024 @ 18:33:29 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215010126
Hij heeft al oorlog

Alleen nu ff geen leger beschikbaar om het uit te vechten
pi_215010139
pi_215010140
Wel tamelijk briljant, maar hoe de fuck werkt zoiets. Waren ze stiekem de leverancier ofzo?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 18:35:00 #81
3928 Ulx
pi_215010148
200 zwaargewonden in kritieke toestand volgens nu.nl
pi_215010161
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:34 schreef Caland het volgende:
Wel tamelijk briljant, maar hoe de fuck werkt zoiets. Waren ze stiekem de leverancier ofzo?
Distributieketen onderschept.
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 18:36:52 #83
3928 Ulx
pi_215010168
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:34 schreef Caland het volgende:
Isral heeft een behoorlijk ontwikkelde ICT sector. Misschien de managementsoftware gehackt en een custom firmware op precies die pagers geladen.
pi_215010178
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:36 schreef Ulx het volgende:

[..]
Isral heeft een behoorlijk ontwikkelde ICT sector. Misschien de managementsoftware gehackt en een custom firmware op precies die pagers geladen.
Maar dan nog doet een batterijtje toch nooit zveel schade?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 18:41:20 #85
3928 Ulx
pi_215010229
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Hangt van de batterij af. Ik kan me voorstellen dat ze hebben gekozen voor een flinke capaciteit omdat je in de strijd niet zonder juice wil zitten. En die kunnen behoorlijk klappen.
  Moderator dinsdag 17 september 2024 @ 18:43:50 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215010258
Ik kan me niet voorstellen dat al die vogels met military grade radios in hun jurk rondlopen
pi_215010284
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:36 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee.
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 18:45:22 #88
3928 Ulx
pi_215010286
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:43 schreef sp3c het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat al die vogels met military grade radios in hun jurk rondlopen
Hoezo? Dacht je dat Hezbollah veertig jaar na de oprichting nog een clubje amateurs was of zo? Het is een staat binnen een staat.
pi_215010306
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:35 schreef Ulx het volgende:
200 zwaargewonden in kritieke toestand volgens nu.nl
Hoeveel UNHRA medewerkers? _O_
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 18:48:31 #90
3928 Ulx
pi_215010329
twitter

Ja, dit zijn wl echte gewonden.
pi_215010358
Het is wachten op berichten dat het allemaal ambulancebroeders zijn, met een gouden hart :')
pi_215010367
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Er zijn op de social media genoeg lugubere videos van mensen die armen, handen, vingers of andere delen van het lichaam missen. Het is lastig te geloven dat dit alleen maar komt door een batterij die ontploft.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:45 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hoezo? Dacht je dat Hezbollah veertig jaar na de oprichting nog een clubje amateurs was of zo? Het is een staat binnen een staat.
Correct.

Hezbollah toont helaas aan wat er kan gebeuren als een van oorsprong merendeel Christelijk land, wat Libanon was, te maken krijgt met een snel groeiende radicale Islamtische bevolking die Joden en Isral haten.
  Moderator dinsdag 17 september 2024 @ 18:51:54 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215010374
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:45 schreef Ulx het volgende:

[..]
lijkt me wat teveel van het goede voor dagelijks gebruik
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 18:57:46 #94
3928 Ulx
pi_215010475
quote:
88s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:51 schreef sp3c het volgende:

[..]
lijkt me wat teveel van het goede voor dagelijks gebruik
En als je tegen de IDF gaat vechten?
  Moderator dinsdag 17 september 2024 @ 18:59:06 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215010499
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:57 schreef Ulx het volgende:

[..]
En als je tegen de IDF gaat vechten?
dan is het klaarblijkelijk ook niet zo'n goed idee _O-
pi_215010567
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:51 schreef HowardRoark het volgende:
Hezbollah toont helaas aan wat er kan gebeuren als een van oorsprong merendeel Christelijk land, wat Libanon was, te maken krijgt met een snel groeiende radicale Islamtische bevolking die Joden en Isral haten.
:')

Hij gaat op deze tour hoor.
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 19:03:29 #97
3928 Ulx
pi_215010576
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 18:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nee.
Maar explosieven zijn vrijwel altijd voorzien van middelen om ze te kunnen detecteren. Of door sensors, of door honden. Dus duizenden mensen daarmee maandenlang laten rondlopen was denk ik opgevallen. Er hoeft er maar eentje opengeschroefd te worden en de operatie mislukt.
pi_215010579
Mag zoiets volgens het oorlogsrecht?

Serieuze antwoorden aub, niet debiel gaan lopen doen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 19:04:19 #99
3928 Ulx
pi_215010592
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 19:03 schreef Discombobulate het volgende:
Mag zoiets volgens het oorlogsrecht?

Serieuze antwoorden aub, niet debiel gaan lopen doen.
Bomaanslagen plegen?

Maarre, ja dat mag. Zolang het maar gericht is op vijandelijke strijders. En dat lijkt me hier wel het geval.
pi_215010660
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 19:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
:')

Hij gaat op deze tour hoor.
Nu ben ik normaal de laatste die van Wikipedia iets zal plukken, maar deze omschrijving van Hezbollah correct.

Bron

Anti-Isral, anti-Joden, anti-Westen en radicaal Islamitisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')