Ik vind het ook niet goed he, dat zei ik al eerder, het is een vreselijk slecht nummer. En inderdaad, het lijkt alsof Joost alles gewoon maar uitbrengt wat hij opneemt. Een of twee van die gabbernummers die zo slecht zijn dat het goed wordt is leuk, maar een heel album vol is weer wat anders. Als je dit vergelijkt met Fryslan (het album) is hij wel redelijk de weg kwijt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De tekst valt sowieso prima binnen de vrijheid van meningsuiting. Alleen in combinatie met een matig liedje, Tommy die zich als 33-jarige als een boze tiener opstelt, Joost die maar door blijft zagen over het ESF en het bewuste provoceren om maar lekker een enfant terrible te zijn, zorgt er wel voor dat ik het in elk geval als kunstuiting totaal niet boeiend vind. Dit is iedereen over een week ook weer vergeten, dus je bereikt er verder ook weinig mee.
Daarnaast zal de gemiddelde kunstenaar gretig beamen dat zijn werk slechts het topje van de ijsberg is, en dat die nog zo veel materiaal weggegooid heeft omdat die nooit tevreden is. Tommy volg ik niet zo, maar bij Joost heb ik sinds het ESF juist het idee dat hij wel een beetje kritischer mag zijn op zijn eigen werk, want daar zit weinig boeiends tussen.
Ik vind Joost verder top hoor maar persoonlijk mag het van mij (ook) iets minder en wat meer terug naar hoe het was.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet goed he, dat zei ik al eerder, het is een vreselijk slecht nummer. En inderdaad, het lijkt alsof Joost alles gewoon maar uitbrengt wat hij opneemt. Een of twee van die gabbernummers die zo slecht zijn dat het goed wordt is leuk, maar een heel album vol is weer wat anders. Als je dit vergelijkt met Fryslan (het album) is hij wel redelijk de weg kwijt.
De samenwerking met Spinvis vind ik wel geslaagd, overigens. Als hij het klein houdt en dicht bij zichzelf is hij wat mij betreft op z'n best.
Het is vooral jammer, want Fryslan was echt een goed album en dat ging ook over moeilijke onderwerpen en verwerking daarvan. Ik had gehoopt dat hij de diskwalificatie en alle heisa op eenzelfde manier had aangepakt en verwerkt op een album. Meer diepgang zoals in het nummer van Spinvis wel het geval is zoals eerder al werd genoemd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:14 schreef NailQueen het volgende:
Die diskwalificatie zit mij ook nog steeds hoog. Maar dat modder gooien van Joost begint nu wel een beetje treurig te worden.
Fryslânquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:09 schreef d_elise het volgende:
[..]
Het is vooral jammer, want Fryslan was echt een goed album en dat ging ook over moeilijke onderwerpen en verwerking daarvan. Ik had gehoopt dat hij de diskwalificatie en alle heisa op eenzelfde manier had aangepakt en verwerkt op een album. Meer diepgang zoals in het nummer van Spinvis wel het geval is zoals eerder al werd genoemd.
HAHAHA.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:03 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Er komt zo een videoclip uit van het nummer
Ik zag een TikTok van Tommy in een Italiaanse show, waar zijn liedje voor hem gezongen werd in het Ests door een Italiaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:25 schreef NailQueen het volgende:
Inmiddels is hij gearresteerd in Italie
https://www.instagram.com/p/DGqaeATICId/
🤌Not approved!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:25 schreef NailQueen het volgende:
Inmiddels is hij gearresteerd in Italie
https://www.instagram.com/p/DGqaeATICId/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |