quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Met een Xbox snap ik deze uitspraak
Ik zou de ps5 prima weer een keer aan willen zetten als er iets te spelen wasquote:Op vrijdag 20 september 2024 20:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Astro Bot al gespeeld? Binnenkort maar eens afschaffen, ziet er echt leuk uit.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zou de ps5 prima weer een keer aan willen zetten als er iets te spelen was
Naar de gameplay zelf kijk ik ook naar en of die figuren vaker liegen etc.quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat betaalde reviewer positief zijn, zegt totaal niks natuurlijk.
Zijn zat games waar de mensen lovend over waren, maar die totale schijt bleken te zijn.
IGN over Concordquote:Op zaterdag 21 september 2024 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat betaalde reviewer positief zijn, zegt totaal niks natuurlijk.
Zijn zat games waar de mensen lovend over waren, maar die totale schijt bleken te zijn.
het antwoord op deze vraag weer jij maar al te goedquote:Op vrijdag 20 september 2024 22:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Astro Bot al gespeeld? Binnenkort maar eens afschaffen, ziet er echt leuk uit.
I knowquote:Op zaterdag 21 september 2024 09:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het antwoord op deze vraag weer jij maar al te goedNog 13 weken dan komt astrobot en heb ik alle tijd om deze onderuitgezakt te gaan spelen (op de nieuwe bank if i may add
![]()
)
Wat ik al tegen je zei, het gaat hier over games. Die hele discussie over wel/geen trans tetten pikken e.d. mag je ergens anders gaan voeren.quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:54 schreef Friday12 het volgende:
Ik zie dat vrijheid van een mening weer eens selectief is
Ik had het over waarom ik de game niet ging spelen he. Dat is volgens mij een prima opmerking om hier te plaatsen en dus gewoon weer onzin moderatiequote:Op zaterdag 21 september 2024 09:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat ik al tegen je zei, het gaat hier over games. Die hele discussie over wel/geen trans tetten pikken e.d. mag je ergens anders gaan voeren.
Ik heb alles van gister laten staan, ik heb alleen alles van vandaag weg gehaald.quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Toevallig dat de rants van de ene kant wel blijven staan steeds
gewoon de mods de schuld gevenquote:Op zaterdag 21 september 2024 09:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had het over waarom ik de game niet ging spelen he. Dat is volgens mij een prima opmerking om hier te plaatsen en dus gewoon weer onzin moderatie
Ja tjah ik mag niet zeggen waarom ik een game niet wil omdat gekwetste zieltjes dan huilie huilie doenquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb alles van gister laten staan, ik heb alleen alles van vandaag weg gehaald.
Het was klaar.
[..]
gewoon de mods de schuld geven
Nu weer lekker over games verderIemand de bloodborne remaster al gespot?
Days Gone sowiesoquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:08 schreef DKUp het volgende:
Horizon Remaster en Days Gone Remaster GENOT in de aankomende State of Play.
@:Friday12 DAYS GONE MOET GESTEUND WORDEN.
Gewoon voor zorgen dat Days Gone veel beter wordt ontvangen dan Until Dawn en Horizonquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Days Gone sowieso
Days Gone 2 moet komen
Met alle woke flops komt het mischien nog goedquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gewoon voor zorgen dat Days Gone veel beter wordt ontvangen dan Until Dawn en Horizon
Zo irritant dat Supermassive nooit dat niveau meer heeft bereikt![]()
FC25, COD BLOPS6, AC Shadows gaan het nog wel goed doen. Voor de rest verwacht ik een hoop tegenvallende sales. Astro Bot doet het wel prima maar ja dat zal rond de feestdagen wel beter gaan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Met alle woke flops komt het mischien nog goed
Ik had er eigenlijk ook wel zin in…..quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:34 schreef Radjan het volgende:
Net begonnen met TDU Solar Crown op de PS5, ik dacht even dat ik weer op een PS3 aan het spelen was
De hype rond AC Shadows is er en de pre orders lopen goed. De gameplay van Nanoe ziet er goed uit en de wereld met de weerseffecten, donker/licht en seizoenen zijn interessant.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb wel zin in AC Shadows ondanks Ubisoft, maar toch denk ik dat het niet mega goed zal verkopen
Outlaws had ook maar iets van een miljoen verkocht
Vooral de gameplay van Outlaws ziet eruit alsof het op een PS3 had kunnen uitkomen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:39 schreef Friday12 het volgende:
AC heeft fans van de serie terwijl outlaws iets nieuws is.. naja zo nieuw als iets van Ubi kan zijn dan he
Voorlopig koop ik het toch nog niet hahah mischien nog een patch of 2 eroverquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vooral de gameplay van Outlaws ziet eruit alsof het op een PS3 had kunnen uitkomen.
De controles met stuurwiel zijn wel in orde, nog niet van een GT orde maar het scheelt niet veel.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk ook wel zin in…..
Probleem is dat het nu een soort van Early Access game is op de console. De makers gaan allerlei updates uitbrengen de aankomende maanden om dingen te verbeteren en toe te voegen.
Ik wacht de aankomende maanden eerst wel af.
Is er een hype? Volgens mij valt dat enorm mee hoorquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
De hype rond AC Shadows is er en de pre orders lopen goed. De gameplay van Nanoe ziet er goed uit en de wereld met de weerseffecten, donker/licht en seizoenen zijn interessant.
Outlaws valt enorm tegen.
Waar?quote:
In the shadows.quote:
Welke SSD heb je gekocht?quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:27 schreef Radjan het volgende:
Ook wel grappig, ik wilde het geheugen van mijn PS5 uitbreiden omdat ik toch een soort van hoarder ben. Denkende dat je bij het plaatsen van meer SSD geheugen het huidige geheugen 800 gb verving ben ik voor het maximale van 4 TB gegaan en nu heb ik dus 4,8 TB geheugen in mijn PS 5
. Ik schuif nou bijna alle gratis game's in mijn geheugen. Of ik ze ooit ga spelen daar heb ik geen idee van maar ik heb ze wel, gewoon omdat het kan nu.
Wtfquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:48 schreef Evangelion het volgende:
wtf ik hou van F1 nu
[ afbeelding ]
Samsung 990 pro met heatsink.quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Welke SSD heb je gekocht?
Meh.quote:
Op de Xbox uitbrengen en niks verkopen, geloof het direct niet.quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is er een hype? Volgens mij valt dat enorm mee hoor
Ik hoor en lees er best wel dingen over dat mensen er zin in hebben met de setting in Japan, Naoe, stealth, map kleiner dan Odyssey en Valhalla en omdat er buiten Outlaws niet echt vergelijkbare games uitkomen dit najaar.quote:
Valhalla is op zich prima als actiespel maar het verhaal is niks, de wereld is over het algemeen saai. Combat is flink beter dan van Odyssey. Enorm veel verkocht Origins, Oddyssey en Valhalla. Origins was met die saaie lul en zijn kutwijf misschien wel het best zoveel jaar later met de minste bugs, glitches en de meeste details.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:53 schreef Jimbo het volgende:
Ach assassins creed weet je toch altijd wel wat je krijgt, een prima explore game die flink wat uren duurt voor je hem uit hebt.
of de setting je pas is een tweede, maar over ht algemeen zijn het toch altijd wel prima games. Wat was de laatste grote die uit kwam? Valhalla geloof ik? Heeft ze toch geen windeieren gelegd.
quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Valhalla is op zich prima als actiespel maar het verhaal is niks, de wereld is over het algemeen saai. Combat is flink beter dan van Odyssey. Enorm veel verkocht Origins, Oddyssey en Valhalla. Origins was met die saaie lul en zijn kutwijf misschien wel het best zoveel jaar later met de minste bugs, glitches en de meeste details.
Natuurlijk is het geen Rockstar open wereld of een Witcher 3 of Cyberpunk 2077. Wel gewoon degelijke spellen qua wereld en kunnen klauteren, niet exceptioneel.
AC Japan van SOONY deed het gewoon echt goed door prima game af te leveren op een prachtig eiland, felle kleurtjes, bloed en een goed combat systeem met verschillende dingen te doen om de paar honderd meter.
De slechtste spel van de final Fantasy reeks. Ik heb paar keer de neiging om toetsenbord of muis tegen het beeldscherm te gooien als ik dit spel aan het spelen was.quote:
Ah oke. Ik hoor voornamelijk het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 21 september 2024 18:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor en lees er best wel dingen over dat mensen er zin in hebben met de setting in Japan, Naoe, stealth, map kleiner dan Odyssey en Valhalla en omdat er buiten Outlaws niet echt vergelijkbare games uitkomen dit najaar.
Ik ga sowieso spelen. Zolang het maar geen valhalla isquote:Op zaterdag 21 september 2024 18:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor en lees er best wel dingen over dat mensen er zin in hebben met de setting in Japan, Naoe, stealth, map kleiner dan Odyssey en Valhalla en omdat er buiten Outlaws niet echt vergelijkbare games uitkomen dit najaar.
Nee, THIS IS SPARTAAAquote:Op zondag 22 september 2024 01:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ga sowieso spelen. Zolang het maar geen valhalla is
AC Japan 2 komt wel en die laten ze binnenkort zien voor de PS5 Pro.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet gewoon precies wat je krijgt, dat zeg ik
AC:japan, de echte dit keer, zal daarom ook wel weer prima zijn. Gewoon zo'n lekkere no brain explore game waar je van marker naar marker gaat.
Ghost of sushi mogen ze wel een tweede deel van maken
Casuals en fans van vroeger vooralquote:Op zondag 22 september 2024 00:32 schreef over_hedge het volgende:
Oh
[..]
Ah oke. Ik hoor voornamelijk het tegenovergestelde
Ga hem ook spelen, alleen even kijken wanneer. Ligt er ook aan of ik een PS5 Pro ga halen en dat het spel goed wordt ontvangen (of niet). Is meer als Origins en Odyssey maar dan vermoedelijk minder Animus shit.quote:Op zondag 22 september 2024 01:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ga sowieso spelen. Zolang het maar geen valhalla is
Dit is de echte AC Japan en niet die van SOONYquote:
Ja grapjas, die sliders bij dat waterhoofd staan ook expres zo om dat te creerenquote:Op maandag 23 september 2024 09:13 schreef MMaRsu het volgende:
Bruh
[ x ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit spel broBioware is ZO klaar. Sluiten die kutstudio.
Ze kunnen ook gewoon een x een aantrekkelijke character laten zien, ipv al deze lelijke creaties.quote:Op maandag 23 september 2024 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja grapjas, die sliders bij dat waterhoofd staan ook expres zo om dat te creeren
Zet maar eens op stil. Dat kun je in elke creator zo voor elkaar krijgen.
Het ziet er idd niet uit, maar dat ligt niet aan de character creator, maar aan degene die create.
Nu zitten ze gewoon alles aan te grijpen.
Ik heb ook mijn twijfels vanwege de cartoony look and feel, maar ik wacht eerst eens ff af tot het spel echt uit is.
Also: 8 different kinds of glitter.
quote:“ When asked about why his protagonist designs are always handsome, especially when compared to your standard shonen manga lead (e.g. FF7’s Cloud Strife vs. Luffy from One Piece), Nomura explains the roots of his design philosophy. “When I was in high school, a classmate was playing a game where the main character wasn’t good looking. They said, “Why do I have to be ugly in the game world too?” which really left a strong impression on me.” This experience resonated with Nomura so much that when it came to designing his own characters, he focused on making it so that players could look cool and attractive in-game. “
Natuurlijk..quote:In an interview with Play magazine, Assassin's Creed Shadows art director Thierry Dansereau explains that Ubisoft didn't want the changing of the seasons "to be something that could be perceived as very negative or have a negative impact on how you play." Instead, any changes caused by the seasons will likely be limited to the animation level. That might mean that Yasuke and Naoe might have to clamber through snowdrifts with a somewhat awkward gate during Winter or huddle from the rain during Fall.
However, you won't encounter additional gameplay challenges - like guards tracking your footprints through the snow or slipping while climbing a rain-soaked wall - that you wouldn't come across in Spring or Summer.
quote:Op maandag 23 september 2024 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lijkt wel alsof die ps5 alleen maar duurder aan het worden is. Gaat er een prijsdaling komen voor de slim als de pro er is ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(geen idee)
Even deze quoten om je teleurstelling te zien als 'ie er weer niet is.quote:
100% zeker geen Bloodborne.quote:
00:00 vanavond.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:08 schreef Friday12 het volgende:
Wanneer is de state of play onze tijd?
dat is me te laatquote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je kan gewoon betalen voor een patent, en dan mag je het gebruiken. Zijn argumenten zijn invalid.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:08 schreef Friday12 het volgende:
Net geleerd dat je patent kan aanvragen voor game mechanics.. Wat een domme onzin
dit begon met autoplay en wist echt niet dat dit konZonde want waar hij het over heeft dat nemesis mechanic van shadow of mordor was wel vet gedaan.
Bazenserie welquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:40 schreef MMaRsu het volgende:
Legacy of Kain Remastered 1+2
December op Playstation
Ik heb alleen soul reaver uit die serie gespeeld. Die waren wel chillquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:40 schreef MMaRsu het volgende:
Legacy of Kain Remastered 1+2
December op Playstation
Bij mij is die zwart en imiteert een vliegtuigquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:34 schreef Jimbo het volgende:
Oh, is dat, dat witte ding wat zo staat te blazen de hele tijd.
Ik dacht dat het mn verwarming was.
Ja bedoel soul reaver 1+2 my badquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb alleen soul reaver uit die serie gespeeld. Die waren wel chill
Achquote:Dear community Regarding our online exhibit at "TOKYO GAME SHOW 2024", scheduled to start at 3:00 p.m. on September 26th, we regret to inform you that due to various circumstances, we have decided to cancel our exhibit.
The currently ongoing giveaway campaign to commemorate the official release will continue.
We apologize for the short notice. We sincerely apologize to everyone who was looking forward to the release
Ubisoft Inc.
Nou, terug de schaduw in.quote:
De voice-acting is echt subliem.quote:Op dinsdag 24 september 2024 16:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja bedoel soul reaver 1+2 my bad
Heb alleen Soul Reaver 1 op de Dreamcast gespeeld destijds maar dat was idd een bazengame
Schijnbaar ook geschreven door Amy Hennig die ook achter Uncharted zit
Gewoon knettergek dat het kan.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan gewoon betalen voor een patent, en dan mag je het gebruiken. Zijn argumenten zijn invalid.
3 oktober Story DLC en je kan het personage eindelijk in het hoofdmenu aanpassen.quote:
Mogelijk het spel ook delayed. We horen het wel de aankomende weken.quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:43 schreef Evangelion het volgende:
[ x ]
delayed?
woke en broke?
bang omdat soony vanavond GoT 2 gaat aankondigen?
GoT2?quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:43 schreef Evangelion het volgende:
[ x ]
delayed?
woke en broke?
bang omdat soony vanavond GoT 2 gaat aankondigen?
Ja godverdommequote:Op dinsdag 24 september 2024 20:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mogelijk het spel ook delayed. We horen het wel de aankomende weken.
quote:
Oh dat zou wel heel pijnlijk zijn jaquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
AC Japan 2
Teaser straks eventueel en niemand wil meer AC Shadows
[..]
Gezondheid.
Heb 1 al tijdje in de kast staanquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
AC Japan 2
Teaser straks eventueel en niemand wil meer AC Shadows
[..]
Gezondheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |