Het is ondertussen toch echt wel eens tijd voor nieuwe shitquote:Op woensdag 25 september 2024 00:24 schreef Evangelion het volgende:
[..]
class is permanent!
legacy of kain ziet er wel janky uit, lijkt me niks.
* https://blog.playstation.(...)and-ps4-spring-2025/quote:
dit ^quote:Op woensdag 25 september 2024 07:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Ghost of Tsushima 2 is wel een day 1.
Hier word ik heel blij van. GoT 3x uitgespeeld, hoop dat deze minstens zo goed gaat zijnquote:
Niet per se. Hij was vermakelijk. De setting, combat en muziek en waren tof, verhaal was ok maar wel hele toffe missies. Verder was het redelijk standaard open world game. Beetje saai soms zelfs.quote:
Ah okequote:Op woensdag 25 september 2024 09:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Niet per se. Hij was vermakelijk. De setting, combat en muziek en waren tof, verhaal was ok maar wel hele toffe missies. Verder was het redelijk standaard open world game. Beetje saai soms zelfs.
Ghost of Tsushima Directors Cut, dat is inclusied Iki Island DLC, zit in het PS+ Extra/Premium abonnement.
Ik vind van wel, geweldige verhaallijn, heerlijke combat en grafisch een pareltje. Qua sfeer geniaal.quote:
Ik zal hem denk ik wel snel eens proberen dan.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik vind van wel, geweldige verhaallijn, heerlijke combat en grafisch een pareltje. Qua sfeer geniaal.
Het is allebei verschrikkelijkquote:Op woensdag 25 september 2024 11:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geen Days Gone 2 is nog altijd erger
Ik lees vaak dat het best een lege wereld is, maar niet aan gestoord dus?quote:Op woensdag 25 september 2024 10:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik vind van wel, geweldige verhaallijn, heerlijke combat en grafisch een pareltje. Qua sfeer geniaal.
Welke Prey?quote:
Oh daar heb ik me echt geen seconden aan gestoord.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik lees vaak dat het best een lege wereld is, maar niet aan gestoord dus?
Nee eigenlijk niet. Tussen de gevechten door lekker op je paard door de velden rijden beetje van al het moois genieten ik vond het niet storend.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik lees vaak dat het best een lege wereld is, maar niet aan gestoord dus?
Vrouw als Samurai. Kan toch niet. Pak zequote:
Je kan ze dus nu goedkoop krijgen?quote:Op woensdag 25 september 2024 15:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Wel mooi om te zien dat het scalpen van de disc drives keihard is mislukt.
Die bestonden gewoon echt hoorquote:Op woensdag 25 september 2024 15:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vrouw als Samurai. Kan toch niet. Pak ze
Ja zijn gewoon weer in stock bij sony zelf.quote:Op woensdag 25 september 2024 15:39 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Je kan ze dus nu goedkoop krijgen?
ja die donkere samurai waar ruzie over is toch ookquote:Op woensdag 25 september 2024 15:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die bestonden gewoon echt hoor
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Onna-musha
Ja echter was hij een slaaf en is hij uit een soort van oh dit is wel een grappig iets een retainer gemaakt, geen ekte ekte Samurai.quote:Op woensdag 25 september 2024 15:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja die donkere samurai waar ruzie over is toch ook
Lijkt me echt niks, allemaal hetero karakters zonder surgery scars.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ik kan jullie wel zeggen dat er een demo is van 5 uur (save game draagt over naar de volledige game) van Metaphor:ReFantazio op PSN.
Wtf is dat dan denk je misschien
Een JRPG ala Persona/Shin Megami Tensei, maar dan met ook wat realtime combat. De wereld is geïnspireerd door de Nederlandse schilder Hieronymus Bosch.
Lijkt mij echt fucking gruwelijk
quote:Op woensdag 25 september 2024 15:50 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Lijkt me echt niks, allemaal hetero karakters zonder surgery scars.
Waarom staat dit op het IGN kanaal en niet op DFquote:
quote:
Onder druk van ...?quote:Op woensdag 25 september 2024 18:07 schreef MMaRsu het volgende:
AC Shadows uitgesteld
https://x.com/jasonschreier/status/1838970914026738070
Iedereen speelt op dezelfde daggeen preorder access bullshit meer
Ze komen ook day one weer op Steam
Ubisoft begint het te snappen
Onder druk van de slechte sales performance van Outlaws natuurlijk en de perceptie van buggy games.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Onder druk van ...?![]()
Hopelijk niet too little too late voor ze
"Also: "We are departing from the traditional Season Pass model. All players will be able to enjoy the game at the same time on February 14 and those who preorder the game will be granted the first expansion for free.""quote:Op woensdag 25 september 2024 18:07 schreef MMaRsu het volgende:
AC Shadows uitgesteld, dus ff wat meer polish erop. Die paarden animaties naar lvl 2
https://x.com/jasonschreier/status/1838970914026738070
Iedereen speelt op dezelfde daggeen preorder access bullshit meer
Ze komen ook day one weer op Steam
Ubisoft begint het te snappen
quote:Additionally, despite solid ratings (Metacritic 76) and user scores across the First Party and Epic stores (3.9/5) that reflect an immersive and authentic Star Wars universe, Star Wars Outlaws initial sales proved softer than expected. In response to player feedback, Ubisoft’s development teams are currently fully mobilized to swiftly implement a series of updates to polish and improve the player experience in order to engage a large audience during the holiday season to position Star Wars Outlaws as a strong long-term performer. The game will be available on Steam on November 21.
One of these is not like the othersquote:Op woensdag 25 september 2024 18:57 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
Dit kan leuk worden zonder delays
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, ik wilde classic Ubisoft jank.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:00 schreef Rijst het volgende:
Neeeee AC Shadows delayed naar 14 februari 2025.
quote:Op woensdag 25 september 2024 19:01 schreef Evangelion het volgende:
[..]
One of these is not like the othersAC Shadows nu ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
En dan nog een handjevol Switch 2 titelsquote:Op woensdag 25 september 2024 18:57 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
Dit kan leuk worden zonder delays
Gaat tof wordenquote:Op woensdag 25 september 2024 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dan nog een handjevol Switch 2 titels
Dat is niet veel beter of welquote:Op donderdag 26 september 2024 09:48 schreef Radjan het volgende:
Na de teleurstelling van TDU Solar Crown maar weer met Motorfest verder aan het gaan.
nee belachelijk conceptquote:Op donderdag 26 september 2024 09:57 schreef D_A het volgende:
Gaan we nog een poging doen voor de 30th Anniversary editie zo?
De gewone PS5 dan toch?quote:Op donderdag 26 september 2024 10:27 schreef D_A het volgende:
Best veel mensen hebben 'm uiteindelijk kunnen bestellen.
* D_A helaas niet.
voor 250 euro oid?quote:Op donderdag 26 september 2024 10:33 schreef Koffieplanter het volgende:
30th Anniversary Controller is binnen.
Ja de Pro bestellen is geen probleem.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:31 schreef Evangelion het volgende:
[..]
De gewone PS5 dan toch?
Pro or bust
ah oke, zag die normale er niet tussenstaan meerquote:
Stond helemaal onderin. Hij is echt net uitverkocht, dus ik vermoed dat ik bij de laatste 10 à 5 zat.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah oke, zag die normale er niet tussenstaan meer
Ah oke nicequote:Op donderdag 26 september 2024 10:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stond helemaal onderin. Hij is echt net uitverkocht, dus ik vermoed dat ik bij de laatste 10 à 5 zat.
Het beste is de 30th anniversary variant van de Pro maar daar zijn er maar 12300 van.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:34 schreef D_A het volgende:
[..]
Ja de Pro bestellen is geen probleem.
Mijn eerste en enige DS5 heeft stick drift, dus ik moest sowieso een nieuwe.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oke nice
niet dat ik hem wou kopen vond het wel genoeg geld zo
En uitverkocht natuurlijk.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:38 schreef Evangelion het volgende:
Het beste is de 30th anniversary variant van de Pro maar daar zijn er maar 1230
ja dan is het wel vet om deze te kiezenquote:Op donderdag 26 september 2024 10:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn eerste en enige DS5 heeft stick drift, dus ik moest sowieso een nieuwe.
en je moet er zo'n remote ding bijkopen verplichtquote:Op donderdag 26 september 2024 10:38 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het beste is de 30th anniversary variant van de Pro maar daar zijn er maar 12300 van.
Heb het bedrag er wel voor over maar geen zin in F5'en, online wachtrijen en gehaast bestellen.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en je moet er zo'n remote ding bijkopen verplicht
Komen die nieuwe kleuren PS5's gewoon in de winkel of nah?quote:Op donderdag 26 september 2024 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben trouwens echt een sucker for chrome en iridescente dingen.
Dus gvd die 3 nieuwe PS5 kleuren. Hou op met me![]()
Ik zou er bijna een nieuwe voor kopen, 3x.
Sony monopolyquote:In the US, the game now costs exactly twice as much as it did yesterday.
Right now, the PS4 version of Horizon Zero Dawn Complete Edition is priced at £34.99 / $39.99.
Price history data on the game, gathered by websites such as PSPrices.com, shows that the title was selling at £15.99 / $19.99 before today’s increase.
Physical copies of Horizon Zero Dawn can still be found at a recommended retail price of £15.99 / $19.99 or lower via online retailers like Amazon.
Ik heb geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Komen die nieuwe kleuren PS5's gewoon in de winkel of nah?
Zou dat te maken hebben met de in de SOP aangekondige remaster?quote:Op donderdag 26 september 2024 11:38 schreef MMaRsu het volgende:
Sony verhoogt prijzen Horizon Zero Dawn PS4...
[..]
Sony monopoly
Dat is echt belachelijkquote:Op donderdag 26 september 2024 11:38 schreef MMaRsu het volgende:
Sony verhoogt prijzen Horizon Zero Dawn PS4...
[..]
Sony monopoly
Ja natuurlijk.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou dat te maken hebben met de in de SOP aangekondige remaster?
Was Alan Wake 1 niet in de plus een tijdje geleden, kun je die altijd proberen.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga volgens mij richting het einde van Plague Tale 2, dus dat wordt weer keuze stress over de volgende.
Ik denk dat het Alan Wake 2 gaat worden of God of War 2. Neig naar de eerste, omdat dat echt een hele andere toon is.
FF16 is een dope game hoorquote:Op donderdag 26 september 2024 11:58 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Was Alan Wake 1 niet in de plus een tijdje geleden, kun je die altijd proberen.
Ik zit ook al een tijdje naar God of war 2 te kijken maar die blijft rete duur.
Ff16 staat voor 30, maar die game is helemaal niet zo goed/leuk?
CoD is ook ruk, maar toch spelen mensen hetquote:Op donderdag 26 september 2024 11:58 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Was Alan Wake 1 niet in de plus een tijdje geleden, kun je die altijd proberen.
Ik zit ook al een tijdje naar God of war 2 te kijken maar die blijft rete duur.
Ff16 staat voor 30, maar die game is helemaal niet zo goed/leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |