Niet per se. Hij was vermakelijk. De setting, combat en muziek en waren tof, verhaal was ok maar wel hele toffe missies. Verder was het redelijk standaard open world game. Beetje saai soms zelfs.quote:
Ah okequote:Op woensdag 25 september 2024 09:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Niet per se. Hij was vermakelijk. De setting, combat en muziek en waren tof, verhaal was ok maar wel hele toffe missies. Verder was het redelijk standaard open world game. Beetje saai soms zelfs.
Ghost of Tsushima Directors Cut, dat is inclusied Iki Island DLC, zit in het PS+ Extra/Premium abonnement.
Ik vind van wel, geweldige verhaallijn, heerlijke combat en grafisch een pareltje. Qua sfeer geniaal.quote:
Ik zal hem denk ik wel snel eens proberen dan.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik vind van wel, geweldige verhaallijn, heerlijke combat en grafisch een pareltje. Qua sfeer geniaal.
Het is allebei verschrikkelijkquote:Op woensdag 25 september 2024 11:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geen Days Gone 2 is nog altijd erger
Ik lees vaak dat het best een lege wereld is, maar niet aan gestoord dus?quote:Op woensdag 25 september 2024 10:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik vind van wel, geweldige verhaallijn, heerlijke combat en grafisch een pareltje. Qua sfeer geniaal.
Welke Prey?quote:
Oh daar heb ik me echt geen seconden aan gestoord.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik lees vaak dat het best een lege wereld is, maar niet aan gestoord dus?
Nee eigenlijk niet. Tussen de gevechten door lekker op je paard door de velden rijden beetje van al het moois genieten ik vond het niet storend.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik lees vaak dat het best een lege wereld is, maar niet aan gestoord dus?
Vrouw als Samurai. Kan toch niet. Pak zequote:
Je kan ze dus nu goedkoop krijgen?quote:Op woensdag 25 september 2024 15:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Wel mooi om te zien dat het scalpen van de disc drives keihard is mislukt.
Die bestonden gewoon echt hoorquote:Op woensdag 25 september 2024 15:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vrouw als Samurai. Kan toch niet. Pak ze
Ja zijn gewoon weer in stock bij sony zelf.quote:Op woensdag 25 september 2024 15:39 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Je kan ze dus nu goedkoop krijgen?
ja die donkere samurai waar ruzie over is toch ookquote:Op woensdag 25 september 2024 15:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die bestonden gewoon echt hoor
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Onna-musha
Ja echter was hij een slaaf en is hij uit een soort van oh dit is wel een grappig iets een retainer gemaakt, geen ekte ekte Samurai.quote:Op woensdag 25 september 2024 15:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja die donkere samurai waar ruzie over is toch ook
Lijkt me echt niks, allemaal hetero karakters zonder surgery scars.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ik kan jullie wel zeggen dat er een demo is van 5 uur (save game draagt over naar de volledige game) van Metaphor:ReFantazio op PSN.
Wtf is dat dan denk je misschien
Een JRPG ala Persona/Shin Megami Tensei, maar dan met ook wat realtime combat. De wereld is geïnspireerd door de Nederlandse schilder Hieronymus Bosch.
Lijkt mij echt fucking gruwelijk
quote:Op woensdag 25 september 2024 15:50 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Lijkt me echt niks, allemaal hetero karakters zonder surgery scars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |