AC Japan 2 komt wel en die laten ze binnenkort zien voor de PS5 Pro.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet gewoon precies wat je krijgt, dat zeg ik
AC:japan, de echte dit keer, zal daarom ook wel weer prima zijn. Gewoon zo'n lekkere no brain explore game waar je van marker naar marker gaat.
Ghost of sushi mogen ze wel een tweede deel van maken
Casuals en fans van vroeger vooralquote:Op zondag 22 september 2024 00:32 schreef over_hedge het volgende:
Oh
[..]
Ah oke. Ik hoor voornamelijk het tegenovergestelde
Ga hem ook spelen, alleen even kijken wanneer. Ligt er ook aan of ik een PS5 Pro ga halen en dat het spel goed wordt ontvangen (of niet). Is meer als Origins en Odyssey maar dan vermoedelijk minder Animus shit.quote:Op zondag 22 september 2024 01:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ga sowieso spelen. Zolang het maar geen valhalla is
Dit is de echte AC Japan en niet die van SOONYquote:
Ja grapjas, die sliders bij dat waterhoofd staan ook expres zo om dat te creerenquote:Op maandag 23 september 2024 09:13 schreef MMaRsu het volgende:
Bruh
[ x ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit spel broBioware is ZO klaar. Sluiten die kutstudio.
Ze kunnen ook gewoon een x een aantrekkelijke character laten zien, ipv al deze lelijke creaties.quote:Op maandag 23 september 2024 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja grapjas, die sliders bij dat waterhoofd staan ook expres zo om dat te creeren
Zet maar eens op stil. Dat kun je in elke creator zo voor elkaar krijgen.
Het ziet er idd niet uit, maar dat ligt niet aan de character creator, maar aan degene die create.
Nu zitten ze gewoon alles aan te grijpen.
Ik heb ook mijn twijfels vanwege de cartoony look and feel, maar ik wacht eerst eens ff af tot het spel echt uit is.
Also: 8 different kinds of glitter.
quote:“ When asked about why his protagonist designs are always handsome, especially when compared to your standard shonen manga lead (e.g. FF7’s Cloud Strife vs. Luffy from One Piece), Nomura explains the roots of his design philosophy. “When I was in high school, a classmate was playing a game where the main character wasn’t good looking. They said, “Why do I have to be ugly in the game world too?” which really left a strong impression on me.” This experience resonated with Nomura so much that when it came to designing his own characters, he focused on making it so that players could look cool and attractive in-game. “
Natuurlijk..quote:In an interview with Play magazine, Assassin's Creed Shadows art director Thierry Dansereau explains that Ubisoft didn't want the changing of the seasons "to be something that could be perceived as very negative or have a negative impact on how you play." Instead, any changes caused by the seasons will likely be limited to the animation level. That might mean that Yasuke and Naoe might have to clamber through snowdrifts with a somewhat awkward gate during Winter or huddle from the rain during Fall.
However, you won't encounter additional gameplay challenges - like guards tracking your footprints through the snow or slipping while climbing a rain-soaked wall - that you wouldn't come across in Spring or Summer.
quote:Op maandag 23 september 2024 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lijkt wel alsof die ps5 alleen maar duurder aan het worden is. Gaat er een prijsdaling komen voor de slim als de pro er is ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(geen idee)
Even deze quoten om je teleurstelling te zien als 'ie er weer niet is.quote:
100% zeker geen Bloodborne.quote:
00:00 vanavond.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:08 schreef Friday12 het volgende:
Wanneer is de state of play onze tijd?
dat is me te laatquote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 20:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Met een Xbox snap ik deze uitspraak
Je kan gewoon betalen voor een patent, en dan mag je het gebruiken. Zijn argumenten zijn invalid.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:08 schreef Friday12 het volgende:
Net geleerd dat je patent kan aanvragen voor game mechanics.. Wat een domme onzin
dit begon met autoplay en wist echt niet dat dit konZonde want waar hij het over heeft dat nemesis mechanic van shadow of mordor was wel vet gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |