Als hij dat zou doen dan geeft hij die hulp ook nog.quote:Op maandag 16 september 2024 20:11 schreef Faraday01 het volgende:
Hij vraagt bijna letterlijk om hulp van de jakhals
Jaquote:Op maandag 16 september 2024 20:12 schreef Faraday01 het volgende:
Hij is zichtbaar blij met deze vraag
Inderdaadquote:Op maandag 16 september 2024 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
ik dacht dat Sjef van Oekel Dolf Brouwers was
Sjef van Oekel is een fictief figuur gespeeld door Dolf Brouwers en komt voor in de televisieseries van Wim T. Schippers.quote:Op maandag 16 september 2024 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is ook zo, maar het programma werd gemaakt door Wim T. Schippers.quote:Op maandag 16 september 2024 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zoals Sjef zelf zou zeggen: "Dat ben IK dus!"quote:Op maandag 16 september 2024 20:19 schreef Martinello het volgende:
[..]
Is ook zo, maar het programma werd gemaakt door Wim T. Schippers.
Dat was Grunde Njøsquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:03 schreef Janneke141 het volgende:
Øystein Grødum. Zijn bijnaam 'de zeis' had kennelijk met zijn armtechniek te maken. Ik heb altijd gedacht dat hij die bijnaam had gekregen toen hij Wennemars onderuit schoffelde.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op woensdag 18 september 2024 20:01 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik dacht de eerste transgender.
Zou zo maar wel eens af kunnen gaan in ronde 4quote:Op donderdag 19 september 2024 20:15 schreef Remco het volgende:
Zou die bijna 8000 euro die die vent wellicht wint niet een keer van het loon van Dijkstra in kunnen worden gehouden?
Het was ook echt een moeilijke vraag.quote:
Dat lijkt mij ookquote:Op woensdag 18 september 2024 20:01 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik dacht de eerste transgender.
Dit was er wel over jaquote:Op donderdag 19 september 2024 21:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het was ook echt een moeilijke vraag.
U moet die vierde vraag wel halen!
Man man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |